BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 11 mei 2022 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 23:52 schreef Eide het volgende:
Er gaan steeds meer geluiden op dat Ajax de tijdelijke aanstelling van Hamstra als Technisch directeur gaat inruilen voor een permanente aanstelling. KJH gaat dan verder in de rol die Hamstra had voordat Overmars moest opstappen.
Denk dat ze ook niet echt iemand anders kunnen vinden. Kan ook niet oordelen over hoe hij het doet op die positie. Zelf heef hij nog nooit iemand verkocht of aangetrokken, geen idee hoe goed hij is in onderhandelen. Zijn CV is niet echt indrukwekkend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 maart 2023 - 15:03   quote  deeplink  
F-Side komt met statement voor Ajax: 'Wij willen Marc Overmars terug!'
Redactie FCUpdate
Vandaag, 13:52

De harde kern van Ajax heeft een duidelijk statement afgegeven: zij willen Marc Overmars terughalen naar Amsterdam. Nadat vrijdag naar buiten kwam dat Julian Ward het aanbod van Ajax heeft afgewezen en er niet zoals Edwin van der Sar beloofd heeft voor eind maart een opvolger komt voor de vorig jaar februari vertrokken directeur voetbalzaken, is voor de F-Side de maat vol.

De harde kern van de Amsterdammers laat via Twitter weten dat zij willen dat Overmars terugkeert. ‘Het heeft nu lang genoeg geduurd! Wij willen Marc Overmars terug!’, is de even korte als duidelijke boodschap die de wereld ingeslingerd wordt. Dat is een opmerkelijk verzoek, omdat Overmars vanwege grensoverschrijdend gedrag moest vertrekken uit de Johan Cruijff Arena.

Overmars verstuurde onder meer dickpics naar vrouwelijke collega’s en dat kwam via een publicatie in het NRC naar buiten. Overmars hield de eer aan zichzelf, maar zou anders ook weggestuurd zijn. Bovendien kreeg hij recentelijk een hartinfarct. Hoewel hij wel al terugkeerde in zijn functie bij Antwerp FC – waar hij ondanks zijn Ajax-verleden aan de bak kon –, wil de harde kern hem graag terughalen in zijn functie.

De clubleiding van Ajax denkt daar vooralsnog anders over, want zij hebben hun blik verlegd naar twee Duitsers. Sven Mislintat is momenteel als eerste keuze in beeld om Overmars, wiens taken de afgelopen maanden werd ingevuld door de vertrekkende Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar, permanent op te volgen. Als dat niet lukt, schakelt Ajax door naar een nog onbekende Duitser. Als het aan de F-Side ligt, keert Overmars echter weer terug in zijn functie. Op Twitter was er veel te doen over die oproep vanuit de F-Side en werd er wisselend gereageerd op het statement.
remco k
 remco k - vrijdag 31 maart 2023 - 20:39   quote  deeplink  
Tsja. Mooi voor ze, gaat niet gebeuren. Al is het al vanaf de kant van overmars en het feit dat een andere club hem direct volledig in de armen sloot en hij daar met een nieuw leuk plan bezig is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 maart 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
F-Side komt met statement voor Ajax: 'Wij willen Marc Overmars terug!'
Redactie FCUpdate
Vandaag, 13:52

De harde kern van Ajax heeft een duidelijk statement afgegeven: zij willen Marc Overmars terughalen naar Amsterdam. Nadat vrijdag naar buiten kwam dat Julian Ward het aanbod van Ajax heeft afgewezen en er niet zoals Edwin van der Sar beloofd heeft voor eind maart een opvolger komt voor de vorig jaar februari vertrokken directeur voetbalzaken, is voor de F-Side de maat vol.

De harde kern van de Amsterdammers laat via Twitter weten dat zij willen dat Overmars terugkeert. ‘Het heeft nu lang genoeg geduurd! Wij willen Marc Overmars terug!’, is de even korte als duidelijke boodschap die de wereld ingeslingerd wordt. Dat is een opmerkelijk verzoek, omdat Overmars vanwege grensoverschrijdend gedrag moest vertrekken uit de Johan Cruijff Arena.

Overmars verstuurde onder meer dickpics naar vrouwelijke collega’s en dat kwam via een publicatie in het NRC naar buiten. Overmars hield de eer aan zichzelf, maar zou anders ook weggestuurd zijn. Bovendien kreeg hij recentelijk een hartinfarct. Hoewel hij wel al terugkeerde in zijn functie bij Antwerp FC – waar hij ondanks zijn Ajax-verleden aan de bak kon –, wil de harde kern hem graag terughalen in zijn functie.

De clubleiding van Ajax denkt daar vooralsnog anders over, want zij hebben hun blik verlegd naar twee Duitsers. Sven Mislintat is momenteel als eerste keuze in beeld om Overmars, wiens taken de afgelopen maanden werd ingevuld door de vertrekkende Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar, permanent op te volgen. Als dat niet lukt, schakelt Ajax door naar een nog onbekende Duitser. Als het aan de F-Side ligt, keert Overmars echter weer terug in zijn functie. Op Twitter was er veel te doen over die oproep vanuit de F-Side en werd er wisselend gereageerd op het statement.
Ik vind dat je dat niet kunt maken richting slachtoffers van het grensoverschrijdend gedrag van Overmars. Nee, Marc Overmars is een gepasseerd station, die komt zeker niet terug bij Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 april 2023 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 20:39 schreef remco k het volgende:
Tsja. Mooi voor ze, gaat niet gebeuren. Al is het al vanaf de kant van overmars en het feit dat een andere club hem direct volledig in de armen sloot en hij daar met een nieuw leuk plan bezig is.
Dit gaat inderdaad niet gebeuren, is een gepasseerd station.

Jammer dat hij zich niet in de hand had.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 april 2023 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 00:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit gaat inderdaad niet gebeuren, is een gepasseerd station.

Jammer dat hij zich niet in de hand had.
Hij had wat anders in z'n hand: niet zichzelf, maar wel z'n jongeheer! :-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 april 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 23:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind dat je dat niet kunt maken richting slachtoffers van het grensoverschrijdend gedrag van Overmars. Nee, Marc Overmars is een gepasseerd station, die komt zeker niet terug bij Ajax.
Ik vind slachtoffers een beetje een groot woord, maar dat het gepasseerd station is klopt natuurlijk volledig..
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 april 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Nou, ik vind de vrouwen die dit ongevraagd overkomen is (het via een dickpick tonen van je geslachtsdelen en die vrouwen die daar niet op reageerden consequent pesten) (als ik het allemaal goed begrepen heb) wel degelijk slachtoffer. Hoe wil jij dat dan benoemen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 april 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 10:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij had wat anders in z'n hand: niet zichzelf, maar wel z'n jongeheer! :-)
Misschien lekker maar zeker wel dom hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 april 2023 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 17:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien lekker maar zeker wel dom hahaha
Haha.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 april 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 12:57 schreef Pietje het volgende:
Nou, ik vind de vrouwen die dit ongevraagd overkomen is (het via een dickpick tonen van je geslachtsdelen en die vrouwen die daar niet op reageerden consequent pesten) (als ik het allemaal goed begrepen heb) wel degelijk slachtoffer. Hoe wil jij dat dan benoemen?
Maar je denkt toch niet dat ons marcje zo random uit het niks zoon foto gaat sturen zonder dat daar enige aanleiding voor was ?

Zo van nog nu ga ik is even een foto naar truusje sturen van mijn janneman.. ik geloof daar niet in..

Vreemde is ook, als het allemaal zo erg was dan zouden er aangiftes zijn geweest lijkt me.. hoor trouwens ook niks meer van dat onderzoek..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 19:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar je denkt toch niet dat ons marcje zo random uit het niks zoon foto gaat sturen zonder dat daar enige aanleiding voor was ?

Zo van nog nu ga ik is even een foto naar truusje sturen van mijn janneman.. ik geloof daar niet in..

Vreemde is ook, als het allemaal zo erg was dan zouden er aangiftes zijn geweest lijkt me.. hoor trouwens ook niks meer van dat onderzoek..
De vrouwen hebben hier toch niet om gevraagd anders waren de vrouwen binnen Ajax toch niet uit de school geklapt.
Dit proces duurt wel even voordat bijvoorbeeld een administratief medewerkerster haar beklag gaat doen over een topman waarvan zij een dickpic heeft ontvangen.

Zij durft daarmee niet naar buiten te treden.

Het contract was net verlengd, ze doen niet zo maar iemand ontslaan die gigantisch veel voor de club betekend heeft, die zo veel aanzien heeft.
remco k
 remco k - zondag 02 april 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 10:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De vrouwen hebben hier toch niet om gevraagd anders waren de vrouwen binnen Ajax toch niet uit de school geklapt.
Dit proces duurt wel even voordat bijvoorbeeld een administratief medewerkerster haar beklag gaat doen over een topman waarvan zij een dickpic heeft ontvangen.

Zij durft daarmee niet naar buiten te treden.

Het contract was net verlengd, ze doen niet zo maar iemand ontslaan die gigantisch veel voor de club betekend heeft, die zo veel aanzien heeft.
Serieus. Zo naïef ben toch echt niet?
nummer10
 nummer10 - zondag 02 april 2023 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 10:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De vrouwen hebben hier toch niet om gevraagd anders waren de vrouwen binnen Ajax toch niet uit de school geklapt.
Dit proces duurt wel even voordat bijvoorbeeld een administratief medewerkerster haar beklag gaat doen over een topman waarvan zij een dickpic heeft ontvangen.

Zij durft daarmee niet naar buiten te treden.

Het contract was net verlengd, ze doen niet zo maar iemand ontslaan die gigantisch veel voor de club betekend heeft, die zo veel aanzien heeft.
Ik zeg toch nergens dat die goed bezig is geweest ? Maar hoe zou dit tot stand zijn gekomen . Zoals ik al zei, marcje stuurt echt niet uit het niks plots zoon foto...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 april 2023 - 17:33   quote  deeplink  
En wat te denken waar kinderen vanaf 4 jaar mee geconfronteerd qua zogenaamd "nieuw lesmateriaal" m.b.t. zo genaamd "sexuele voorlichting"? Dat moet maar normaal gevonden worden en zijn geen slachtoffer? Brrrr......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2023 door Ronald 1960 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Zo naïef ben toch echt niet?
Heeft niks met naïef te maken van de gedupeerden, je gaat het voorval niet zo maar melden met een hoop gezeik tot gevolg

Maar maakt niet uit, wat Overmars heeft geflikt kan niet door de beugel, hoe je het wend of keerd.

Wel ben ik voor een terugkeer van Marc want hij zal het nooit meer doen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 17:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
En wat te denken waar kinderen vanaf 4 jaar mee geconfronteerd qua zogenaamd "nieuw lesmateriaal" m.b.t. zo genaamd "sexuele voorlichting"? Dat moet maar normaal gevonden worden en zijn geen slachtoffer? Brrrr......
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat die goed bezig is geweest ? Maar hoe zou dit tot stand zijn gekomen . Zoals ik al zei, marcje stuurt echt niet uit het niks plots zoon foto...
Geil en de spanning, met de gedachte dat ze het toch niet melden
nummer10
 nummer10 - maandag 03 april 2023 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 17:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
En wat te denken waar kinderen vanaf 4 jaar mee geconfronteerd qua zogenaamd "nieuw lesmateriaal" m.b.t. zo genaamd "sexuele voorlichting"? Dat moet maar normaal gevonden worden en zijn geen slachtoffer? Brrrr......
Hou maar op.. maar mag je niet zeggen he..
nummer10
 nummer10 - maandag 03 april 2023 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft niks met naïef te maken van de gedupeerden, je gaat het voorval niet zo maar melden met een hoop gezeik tot gevolg

Maar maakt niet uit, wat Overmars heeft geflikt kan niet door de beugel, hoe je het wend of keerd.

Wel ben ik voor een terugkeer van Marc want hij zal het nooit meer doen
Als een meid mij geil maakt tot een foto tot gevolg en later de keutel intrekt, wie is dan fout ?

Ik zeg overigens niet dat dit het geval is hier, maar je gaat niet zomaar zoon foto sturen.. zo wel ben je rijp voor een aparte afdeling..

En geloof me, genoeg vrouwen troep voorbij zien komen bij mijn zoon, die meiden zijn misschien nog wel gekker maar worden eerder de hand boven de kop gehouden in de huidige maatschappij... Ga maar is naar een carnaval feestje, zegt genoeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 03 april 2023 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft niks met naïef te maken van de gedupeerden, je gaat het voorval niet zo maar melden met een hoop gezeik tot gevolg

Maar maakt niet uit, wat Overmars heeft geflikt kan niet door de beugel, hoe je het wend of keerd.

Wel ben ik voor een terugkeer van Marc want hij zal het nooit meer doen
En dan wil je dat die gedupeerden weer met hem gaan samenwerken?
Pietje
 Pietje - maandag 03 april 2023 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft niks met naïef te maken van de gedupeerden, je gaat het voorval niet zo maar melden met een hoop gezeik tot gevolg

Maar maakt niet uit, wat Overmars heeft geflikt kan niet door de beugel, hoe je het wend of keerd.

Wel ben ik voor een terugkeer van Marc want hij zal het nooit meer doen
Heb jij weleens van verstoorde arbeidsrelaties gehoord??
Wat Remco schreef: zie jij het voor je hoe vrouwen die seksueel benaderd zijn ooit nog kunnen werken met zo'n kerel die zijn lul niet in bedwang kon houden? Zou jij je als vrouw nog veilig voelen in zo'n omgeving?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 april 2023 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 07:14 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan wil je dat die gedupeerden weer met hem gaan samenwerken?
Het is wel een vakman, is bij Antwerp ook weer goed bezig.

Dus ik wel maar snap dat de gedupeerden dit niet zien zitten, dus gaat het terecht niet gebeuren
nummer10
 nummer10 - maandag 03 april 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 09:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Heb jij weleens van verstoorde arbeidsrelaties gehoord??
Wat Remco schreef: zie jij het voor je hoe vrouwen die seksueel benaderd zijn ooit nog kunnen werken met zo'n kerel die zijn lul niet in bedwang kon houden? Zou jij je als vrouw nog veilig voelen in zo'n omgeving?
Nogmaals, wat als de vrouw zelf heeft uitgedaagd.. we doen namelijk allemaal alsof marcje gewoon ff dat ding uit zijn broek heeft gehaald uit het niks..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 april 2023 - 17:05   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 april 2023 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 12:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nogmaals, wat als de vrouw zelf heeft uitgedaagd.. we doen namelijk allemaal alsof marcje gewoon ff dat ding uit zijn broek heeft gehaald uit het niks..
Je hebt gelijk jongen, al die vrouwen hebben hem uitgedaagd man man...

En dan nog...hou hem in je broek denk aan je vrouw en kinderen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 april 2023 - 19:30   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen dat de maatschappij in Nederland het afgelopen paar jaar wel een enorme jankgeneratie is geworden. Alles en iedereen loopt maar te miepen. Ineens zijn dingen die 15 jaar geleden normaal waren een groot issue. Waar je vroeger met elkaar kon dollen, moet je tegenwoordig oppassen dat je het tere zieltje niet raakt! Opzouten daarmee. Deze jankgeneratie is echt om je kapot te schamen en 1 van de redenen dat ik zo klaar ben met die land!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 april 2023 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laat ik voorop stellen dat de maatschappij in Nederland het afgelopen paar jaar wel een enorme jankgeneratie is geworden. Alles en iedereen loopt maar te miepen. Ineens zijn dingen die 15 jaar geleden normaal waren een groot issue. Waar je vroeger met elkaar kon dollen, moet je tegenwoordig oppassen dat je het tere zieltje niet raakt! Opzouten daarmee. Deze jankgeneratie is echt om je kapot te schamen en 1 van de redenen dat ik zo klaar ben met die land!
Ben het hier 100% mee eens,een goed voorbeeld is de zwarte Piet discussie.
Je mag inderdaad bijna niets meer in dit land, er wordt te veel opgelegd

Al vind ik wel dat Marc te ver is gegaan, ze hadden dit intern moeten oplossen met de wetenschap dat iedereen in dit land met een beschuldigende vinger naar Overmars zou gaan wijzen.

Hij had in gesprek moeten gaan met die bewuste dames, zijn verontschuldigingen moeten aanbieden.

Zo doende hebben ze in feite zelf zijn ontslag in gang gezet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 april 2023 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk jongen, al die vrouwen hebben hem uitgedaagd man man...

En dan nog...hou hem in je broek denk aan je vrouw en kinderen
Je wilt niet weten hoeveel het gebeurt vriend.. en nogmaals ik zeg echt nergens dat ik het goedkeur
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 april 2023 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laat ik voorop stellen dat de maatschappij in Nederland het afgelopen paar jaar wel een enorme jankgeneratie is geworden. Alles en iedereen loopt maar te miepen. Ineens zijn dingen die 15 jaar geleden normaal waren een groot issue. Waar je vroeger met elkaar kon dollen, moet je tegenwoordig oppassen dat je het tere zieltje niet raakt! Opzouten daarmee. Deze jankgeneratie is echt om je kapot te schamen en 1 van de redenen dat ik zo klaar ben met die land!
Precies !
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laat ik voorop stellen dat de maatschappij in Nederland het afgelopen paar jaar wel een enorme jankgeneratie is geworden. Alles en iedereen loopt maar te miepen. Ineens zijn dingen die 15 jaar geleden normaal waren een groot issue. Waar je vroeger met elkaar kon dollen, moet je tegenwoordig oppassen dat je het tere zieltje niet raakt! Opzouten daarmee. Deze jankgeneratie is echt om je kapot te schamen en 1 van de redenen dat ik zo klaar ben met die land!
Je hebt best gelijk Warrior. Maar buiten onze landgrenzen zal het niet heel veel anders zijn. Op dit moment is het overal hetzelfde. Ineens durft nu iedereen zijn mond open te doen en komen oude verhalen en misdaden boven drijven. Ik geloof best dat heel veel mensen gekrenkt zijn, maar ik geloof ook dat er mensen zijn die er een slaatje uit proberen te slaan. Maar er is en was echt heel veel mis in de wereld, met name mannen die hun lul en libido niet in bedwang kunnen houden. Denk daarbij ook aan de kerken, waar priesters, dominees etc., niet van jongetjes konden afblijven en in de VS waar Donald Trump destijds openlijk proclameerde "crab them by their pussy".
Er was veel mis decennia geleden, maar op z'n minst vreemd dat het nu plotseling en zo massaal naar boven komt. En wat jij schreef klopt zeker: je kunt tegenwoordig bijna niets meer zeggen of doen. Alles is verdacht. Maar nogmaals, niet alleen in Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2023 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 april 2023 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 16:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt best gelijk Warrior. Maar buiten onze landgrenzen zal het niet heel veel anders zijn. Op dit moment is het overal hetzelfde. Ineens durft nu iedereen zijn mond open te doen en komen oude verhalen en misdaden boven drijven. Ik geloof best dat heel veel mensen gekrenkt zijn, maar ik geloof ook dat er mensen zijn die er een slaatje uit proberen te slaan. Maar er is en was echt heel veel mis in de wereld, met name mannen die hun lul en libido niet in bedwang kunnen houden. Denk daarbij ook aan de kerken, waar priesters, dominees etc., niet van jongetjes konden afblijven en in de VS waar Donald Trump destijds openlijk proclameerde "crab them by their pussy".
Er was veel mis decennia geleden, maar op z'n minst vreemd dat het nu plotseling en zo massaal naar boven komt. En wat jij schreef klopt zeker: je kunt tegenwoordig bijna niets meer zeggen of doen. Alles is verdacht. Maar nogmaals, niet alleen in Nederland.
Pietje ga je een keer mee stappen of naar een festival met me ? Echt geloof me, vrouwen zijn nog gekker tegenwoordig :D
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 18:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Pietje ga je een keer mee stappen of naar een festival met me ? Echt geloof me, vrouwen zijn nog gekker tegenwoordig :D
Ik heb zat concerten en festivals meegemaakt. Als een vrouw even naar je glimlacht wil dat niet zeggen dat zij per saldo zich wil laten aanranden of verkrachten...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 april 2023 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 18:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb zat concerten en festivals meegemaakt. Als een vrouw even naar je glimlacht wil dat niet zeggen dat zij per saldo zich wil laten aanranden of verkrachten...
Haha pietje, weet niet welke festivals jij heen gaat... Maar ik vermoed niet waar wij heen gaan :D en geloof me, het gaat er heel anders aan toe dan pak hem beet 22 jaar geleden toen ik begon met festivals en feesten bezoeken..
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 19:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haha pietje, weet niet welke festivals jij heen gaat... Maar ik vermoed niet waar wij heen gaan :D en geloof me, het gaat er heel anders aan toe dan pak hem beet 22 jaar geleden toen ik begon met festivals en feesten bezoeken..
Ik ben 74 jaar en ga alleen nog maar naar klassieke concerten. Geen festivals meer.
Natuurlijk zijn de tijden veranderd. En ik weet ook wel dat ook vrouwen kunnen flirten, en meer dan dat zelfs, maar dat geeft mannen nog niet het recht om vrouwen aan te randen of erger. Dat is en blijft mijn mening.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 april 2023 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 19:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben 74 jaar en ga alleen nog maar naar klassieke concerten. Geen festivals meer.
Natuurlijk zijn de tijden veranderd. En ik weet ook wel dat ook vrouwen kunnen flirten, en meer dan dat zelfs, maar dat geeft mannen nog niet het recht om vrouwen aan te randen of erger. Dat is en blijft mijn mening.
Aanranden of verkrachten vind ik wat anders indd... Maar eerst met de mannen meegaan en toe laten om vervolgens het onder de noemer aanranden of verkrachten te scharen wat tegenwoordig veel gebeurt vind ik toch weer wat anders..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 april 2023 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 18:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb zat concerten en festivals meegemaakt. Als een vrouw even naar je glimlacht wil dat niet zeggen dat zij per saldo zich wil laten aanranden of verkrachten...
Pietje, in mijn werk zie ik het heel veel. Meiden die zich kleden alsof ze enorme sletten zijn. Vervolgens de hele dag jeugd opgeilen in winkelcentra en als die jeugd dan toehapt naar een beveiliger toelopen en zeggen dat ze gestalkt en lastig gevallen worden. Het hele voortraject en dat ze dus de hele dag om die gasten heen lopen en ze opgeilen vertellen ze er dan maar even niet bij. Ik schaam mij weleens als ik die meiden rond zie lopen en moet er niet aan denken dat mijn eigen dochters dit zouden doen.

Laten we voorop stellen dat iedereen met zijn poten van een ander af te blijven heeft, maar laten we ook niet vergeten dat er 2 partijen bij zijn om iets te doen. Je kan mij dus niet vertellen dat Overmars op een dag dacht, laat ik mijn lul eens fotograferen en deze even rondsturen naar wat dames van kantoor? Ik vermoed dat daar wel het 1 en ander aan vooraf is gegaan en zeker ook dat de dames in kwestie niet roomser zijn dan de paus. Nu worden ze als slachtoffer neergezet, maar wij weten allemaal dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn en dus sneller en makkelijker in de slachtofferrol kunnen gaan. Dat zie je ook rond rechtzaken bij scheidingen en wanneer het over de kinderen gaat.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 april 2023 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 08:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietje, in mijn werk zie ik het heel veel. Meiden die zich kleden alsof ze enorme sletten zijn. Vervolgens de hele dag jeugd opgeilen in winkelcentra en als die jeugd dan toehapt naar een beveiliger toelopen en zeggen dat ze gestalkt en lastig gevallen worden. Het hele voortraject en dat ze dus de hele dag om die gasten heen lopen en ze opgeilen vertellen ze er dan maar even niet bij. Ik schaam mij weleens als ik die meiden rond zie lopen en moet er niet aan denken dat mijn eigen dochters dit zouden doen.

Laten we voorop stellen dat iedereen met zijn poten van een ander af te blijven heeft, maar laten we ook niet vergeten dat er 2 partijen bij zijn om iets te doen. Je kan mij dus niet vertellen dat Overmars op een dag dacht, laat ik mijn lul eens fotograferen en deze even rondsturen naar wat dames van kantoor? Ik vermoed dat daar wel het 1 en ander aan vooraf is gegaan en zeker ook dat de dames in kwestie niet roomser zijn dan de paus. Nu worden ze als slachtoffer neergezet, maar wij weten allemaal dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn en dus sneller en makkelijker in de slachtofferrol kunnen gaan. Dat zie je ook rond rechtzaken bij scheidingen en wanneer het over de kinderen gaat.
Precies dit...
Pietje
 Pietje - woensdag 05 april 2023 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 08:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietje, in mijn werk zie ik het heel veel. Meiden die zich kleden alsof ze enorme sletten zijn. Vervolgens de hele dag jeugd opgeilen in winkelcentra en als die jeugd dan toehapt naar een beveiliger toelopen en zeggen dat ze gestalkt en lastig gevallen worden. Het hele voortraject en dat ze dus de hele dag om die gasten heen lopen en ze opgeilen vertellen ze er dan maar even niet bij. Ik schaam mij weleens als ik die meiden rond zie lopen en moet er niet aan denken dat mijn eigen dochters dit zouden doen.

Laten we voorop stellen dat iedereen met zijn poten van een ander af te blijven heeft, maar laten we ook niet vergeten dat er 2 partijen bij zijn om iets te doen. Je kan mij dus niet vertellen dat Overmars op een dag dacht, laat ik mijn lul eens fotograferen en deze even rondsturen naar wat dames van kantoor? Ik vermoed dat daar wel het 1 en ander aan vooraf is gegaan en zeker ook dat de dames in kwestie niet roomser zijn dan de paus. Nu worden ze als slachtoffer neergezet, maar wij weten allemaal dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn en dus sneller en makkelijker in de slachtofferrol kunnen gaan. Dat zie je ook rond rechtzaken bij scheidingen en wanneer het over de kinderen gaat.
Ik geloof jou (en Nummer10) beslist hoor. Maar ik ben natuurlijk van een andere generatie. Mij werd geleerd respect te hebben voor anderen. En daar leefde ik ook naar. Diezelfde opvoeding hebben mijn vrouw en ik aan onze kinderen (dochter 44 jaar en zoon 42 jaar) meegegeven. Als ik mijn oudste kleindochter (14 jaar) zie... onder de make-up, ontzettend vrij in alles wat zij doet en zegt (aan het puberen)... dan krijg ik het Spaans benauwd. En zij krijgt echt een prima opvoeding!
Dus ja, het zal zonder twijfel mijn leeftijd wel zijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 05 april 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies dit...
Zie mijn post aan Warrior
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 april 2023 - 12:05   quote  deeplink  
Dan heb ik dezelfde opvoeding gehad als jou kinderen vermoed ik (40 hier) en mijn zoon van 18 heb ik dit ook weer doorgegeven, maar wat een verschil met toen ik 18 was... En niet zo zeer mijn zoon maar wat ik zie gebeuren op zijn school etc..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 april 2023 - 14:13   quote  deeplink  
Overmars is al genoeg gestraft, het is ook het beleid geweest binnen Ajax. Ik denk zelf dat Overmars wel terug kan komen en hij verdiend ook een tweede kans. Geloof me hij gaat echt niet nog een keer in de fout.

Ik zou als ik Ajax was hem toch terug nemen, en ook een nieuwe directeur aannemen, want die Van der Sar is wel een beetje kansloos.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 april 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 14:13 schreef Ajax we love you het volgende:
Overmars is al genoeg gestraft, het is ook het beleid geweest binnen Ajax. Ik denk zelf dat Overmars wel terug kan komen en hij verdiend ook een tweede kans. Geloof me hij gaat echt niet nog een keer in de fout.

Ik zou als ik Ajax was hem toch terug nemen, en ook een nieuwe directeur aannemen, want die Van der Sar is wel een beetje kansloos.
Van de sar heeft ook enorm veel goeds betekend natuurlijk...
remco k
 remco k - woensdag 05 april 2023 - 20:04   quote  deeplink  
Lekker hoor mensen. Nu is er een hetze aan de gang tegen van der Sar.

De laatste echte voetbalfan binnen de club, Huntelaar tel ik als broekie in zijn huidige functie nog niet mee.

Hij gaat straks ontslagen worden door mensen zonder voetbalverstand, en er zijn supporters die het verdomme gewoon steunen.

We zijn straks weer terug bij af, overmars weggejaagd, van der Sar weggejaagd en dat doet denken aan het tijdperk van der boog en de periode ervoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 april 2023 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:04 schreef remco k het volgende:
Lekker hoor mensen. Nu is er een hetze aan de gang tegen van der Sar.

De laatste echte voetbalfan binnen de club, Huntelaar tel ik als broekie in zijn huidige functie nog niet mee.

Hij gaat straks ontslagen worden door mensen zonder voetbalverstand, en er zijn supporters die het verdomme gewoon steunen.

We zijn straks weer terug bij af, overmars weggejaagd, van der Sar weggejaagd en dat doet denken aan het tijdperk van der boog en de periode ervoor.
Dat dus....... En dan zo'n hockeymongool aan de top.
remco k
 remco k - woensdag 05 april 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat dus....... En dan zo'n hockeymongool aan de top.
Ik begrijp dus ook niet waar al die doldwaze supporters allemaal ineens zomaar naar luisteren.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 april 2023 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 19:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben 74 jaar en ga alleen nog maar naar klassieke concerten. Geen festivals meer.
Natuurlijk zijn de tijden veranderd. En ik weet ook wel dat ook vrouwen kunnen flirten, en meer dan dat zelfs, maar dat geeft mannen nog niet het recht om vrouwen aan te randen of erger. Dat is en blijft mijn mening.
Ik snap je maat, toch is het in mijn ogen anders...
Wij mannen zijn direct en vol lof over onszelf, we hangen de beest uit op plaatsen waar meerdere personen zijn...lees; vrouwen èn mannen.

Als man ben je al snel TE direct/sexueel ingesteld en helaas moeten we daar heel erg op letten tegenwoordig.

M.A.A.R.-----> vrouwen daarentegen...lopen ook in de menigte te koop met hun uiterlijk en maken de mannen 'gek' door zich zo op te stellen, dat wij getriggerd raken...
Ze doen eigenlijk precies wat wij willen en juist daarom gebeuren dingen zoals Overmars heeft gedaan.

Kijk, ikzelf zou nooit mn lul fotograferen en naar een meid sturen (jajaja omdat ie zo klein is ;) ), maar het is wel iets wat honderdduizenden mannen doen in de wereld en Marc was er toevallig één van.
Dom...maar ik kan hem (hun) daar niet voor afbranden en een slecht persoon noemen.

Dit was al zo bij de dinosaurussen miljoenen jaren geleden, die waren ook op jacht op de vrouwtjes en die vrouwtjes liepen ook met hun staart te zwiepen om aandacht te krijgen...
Gelukkig voor hen, waren er geen camera's, telefoons, meldpunten etc. want dan was er misschien wel een dino-bajes nodig voor al die 'geile' mannetjes.

Wie is er nou eigenlijk fout? Ik denk niemand.
Als je zoiets niet wil, blijf je uit die scene, dus ga je niet eens verder in gesprek met een mr Overmars. Maar hij heeft echt niet random z'n stok op de foto gezet en verstuurd hoor...daar gaat van beide kanten wel iets aan vooraf.

Overmars uit z'n functie zetten is in mijn ogen heel stom geweest, want nu is hij juist slachtoffer geworden, terwijl er nooit iets duidelijk is uitgezocht wat er van beide kanten is gebeurd.

Ik pleit voor een terugkeer van Marc Overmars bij Ajax, hij was de beste die we konden wensen en heeft alleen z'n pik gestuurd naar een uitlokkende dame, dus geen aanranding of moord of mishandeling.

We zijn verrot qua mensheid, echt waar...de wereld gaat eraan met deze ongein.
wvb
 wvb - donderdag 06 april 2023 - 08:52   quote  deeplink  
Sven Mislintat aanstellen als nieuwe technisch directeur, de volgende misstap, de volgende reuzenflater, wat een geld verkwanselarij, wat een onbenul, mismanagement, wat een wespennest, wat een zwalkende club.
Ik geef hem een jaar, dan wordt hij uit zijn functie ontheven, maar staat daarna nog wel een jaar op de loonlijst als bonus vermoedelijk. Zo gaat dat bij ons Ajax.
Er zijn heel veel ex-Ajax coryfeeën die heel wat meer van de ins en outs van de club weten.
Zij reageren allen met hoongelach en terecht in dit geval, zij dragen de club geen warm hart meer toe, keren zich openbaarlijk tegen de club.
Nog nooit eerder in de clubhistorie is de Ajax zo diep gezakt in aanzien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door wvb --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 14:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Van de sar heeft ook enorm veel goeds betekend natuurlijk...
Zeker, maar directuer zijn als het goed loopt is makkelijke, maar nu merk je dat hij ervaring mist en geen beslissingen neemt. Laten we niet vergeten dat hij nooit in de directie heeft gezeten van een grote onderneming. Hij weet niet goed hoe dit allemaal moet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:04 schreef remco k het volgende:
Lekker hoor mensen. Nu is er een hetze aan de gang tegen van der Sar.

De laatste echte voetbalfan binnen de club, Huntelaar tel ik als broekie in zijn huidige functie nog niet mee.

Hij gaat straks ontslagen worden door mensen zonder voetbalverstand, en er zijn supporters die het verdomme gewoon steunen.

We zijn straks weer terug bij af, overmars weggejaagd, van der Sar weggejaagd en dat doet denken aan het tijdperk van der boog en de periode ervoor.
Het is duidelijk dat Van der Sar hier wel steken heeft laten vallen, en dat kan komen door de RVC die niet goed aangestuurd worden. VAn der Boog is ook een drama. Je moet daar gewoon iemand neerzetten die weet hoe jhe een beurs genoteerd bedrijf moet leiden met een voetbal guru als tweede man.

Het is geen rocketscience

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OVERMARS PER DIRECT WEG BIJ AJAX!!!









0.0083980