BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie gaat Ten Hag opvolgen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 10 april 2022 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

En de best presterende trainer in de eredivisie ooit in de eerste honderd wedstrijden.

Alle seizoenen volle bak meedoen voor het kampioenschap en hem
Meestal ook gewoon winnen of als eerste eindigen.

Vaker overwinteren in Europa dan welke andere trainer dan ook sinds van Gaal.

Tsja. Tis allemaal kut.
Zoals al vaker gezegd, en de meeste miljoenen in de selectie en lonen.. totaal onvergelijkbaar.. en al die miljoenen zijn erin gestoken om überhaupt weer te kunnen aanhaken, wat natuurlijk nodig is anders was het nooit gelukt maar de vergelijking met best presterende trainer vind ik echt dikke lulkoek.. zonder de miljoenen investeringen was het hem never gelukt
remco k
 remco k - maandag 11 april 2022 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Manchester United is ook geen stap vooruit. Uitzichtloze middenmoter. Daarnaast past RB Leipzig als club beter bij de aanvallende filosofie van Ten Hag. Daarnaast is de Bundesliga natuurlijk een competitie die Ten Hag past als aan warme jas.
Zeker waar, United zou ik me absoluut niet aan branden.
remco k
 remco k - maandag 11 april 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 20:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd, en de meeste miljoenen in de selectie en lonen.. totaal onvergelijkbaar.. en al die miljoenen zijn erin gestoken om überhaupt weer te kunnen aanhaken, wat natuurlijk nodig is anders was het nooit gelukt maar de vergelijking met best presterende trainer vind ik echt dikke lulkoek.. zonder de miljoenen investeringen was het hem never gelukt
En hoe zijn die miljoenen verdiend?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 april 2022 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2022 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker waar, United zou ik me absoluut niet aan branden.
Wel joh grote club mooi budget en veel slechter kun je het niet doen
Manchester is een stap vooruit op alle fronten. Mooie uitdaging voor hem om het aan de praat te krijgen.
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 10:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel joh grote club mooi budget en veel slechter kun je het niet doen
Manchester is een stap vooruit op alle fronten. Mooie uitdaging voor hem om het aan de praat te krijgen.
Een slangenkuil van jewelste.

Alle oud spelers met successen zijn tegenwoordig analisten en branden ieder negatief ding over de club direct af.

Zolang Ferguson daar actief is binnen de club gaat geen trainer slagen.

Alles wordt met zijn periode vergeleken en dus ook afgebrand.

Ik verwacht niet dat ten Hag daar gaat slagen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 13 april 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Een slangenkuil van jewelste.

Alle oud spelers met successen zijn tegenwoordig analisten en branden ieder negatief ding over de club direct af.

Zolang Ferguson daar actief is binnen de club gaat geen trainer slagen.

Alles wordt met zijn periode vergeleken en dus ook afgebrand.

Ik verwacht niet dat ten Hag daar gaat slagen.
Ik ook niet, hij had beter kunnen blijven hier zit hij aan het plafond
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 12:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook niet, hij had beter kunnen blijven hier zit hij aan het plafond
O ik denk dat hij juist nog wel meer aan kan. Maar united is geen top meer en dat denkt de club en aanhang wel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 april 2022 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

O ik denk dat hij juist nog wel meer aan kan. Maar united is geen top meer en dat denkt de club en aanhang wel.
Gezien de miljoenen investeringen moet Manu gewoon bij de top horen..
Eide
 Eide - woensdag 13 april 2022 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 19:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gezien de miljoenen investeringen moet Manu gewoon bij de top horen..
De eigenaar is rijk maar heeft de ballen verstand van voetbal. Er is al jaren geen enkel coherent beleid en het is sinds Ferguson een kerkhof van trainers die er niet wisten te slagen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 april 2022 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 21:07 schreef Eide het volgende:

[..]

De eigenaar is rijk maar heeft de ballen verstand van voetbal. Er is al jaren geen enkel coherent beleid en het is sinds Ferguson een kerkhof van trainers die er niet wisten te slagen.
Snap ik zeker, maar hebben ook zeker niet de minste spelers aangetrokken... Denk ook wel degelijk dat een goede trainer er meer van had kunnen maken.. en dan bedoel ik na vgaal want die kreeg oprecht de tijd niet integenstelling tot solskjaer
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2022 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 22:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Snap ik zeker, maar hebben ook zeker niet de minste spelers aangetrokken... Denk ook wel degelijk dat een goede trainer er meer van had kunnen maken.. en dan bedoel ik na vgaal want die kreeg oprecht de tijd niet integenstelling tot solskjaer
Heeft daar helemaal niks met de trainer te maken. Daar hebben louter top trainers rondgelopen op solskjaer na.

Het heeft alles te maken met de aanwezigheid van Ferguson binnen de club, doordat alles met hem vergeleken wordt en je zijn hoofd iedere keer bij een matige pot in beeld ziet kan je gewoon niet slagen.

Daarnaast al die oud spelers die alles wat negatief is rond united met de grond gelijk maken als analisten.

Daar kan je gewoon nu niet slagen als trainer
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 april 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2022 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Heeft daar helemaal niks met de trainer te maken. Daar hebben louter top trainers rondgelopen op solskjaer na.

Het heeft alles te maken met de aanwezigheid van Ferguson binnen de club, doordat alles met hem vergeleken wordt en je zijn hoofd iedere keer bij een matige pot in beeld ziet kan je gewoon niet slagen.

Daarnaast al die oud spelers die alles wat negatief is rond united met de grond gelijk maken als analisten.

Daar kan je gewoon nu niet slagen als trainer
Maar solskjaer heeft ruim de tijd gekregen naar is gewoon een matige trainer.. Ik hoop ook oprecht dat tenhag die tijd krijgt en dan ben ik benieuwd wat hij kan..
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 15 april 2022 - 16:13   quote  deeplink  
Toch blijf ik voorlopig nog even bij Peter Bosz.
Dacht dat zijn contract afloopt. Dus lijkt mij niet moeilijk.
Eide
 Eide - vrijdag 15 april 2022 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 16:13 schreef Onze Ajax het volgende:
Toch blijf ik voorlopig nog even bij Peter Bosz.
Dacht dat zijn contract afloopt. Dus lijkt mij niet moeilijk.
Het contract van Bosz loopt nog een jar door. OL draait alleen niet zo goed dus de kans is aanwezig dat hij weggestuurd gaat worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 april 2022 - 18:21   quote  deeplink  
Alsjeblieft, ik bid echt tot de grootvader van God dat deze bakvis niet de trainer van Ajax wordt.

Terug bij het oude, terug bij naïef voetbal
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 april 2022 - 18:24   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1026453/ten-hag-oefent-alvast-voor-volgend-jaar-en-staat-pers-in-het-engels-te-woord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

Lol
Poffertjes043
 Poffertjes043 - zaterdag 16 april 2022 - 23:03   quote  deeplink  
Alfred en Rijkaard samen en over 2 jaar tadic en ?….
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 april 2022 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 - 18:21 schreef Loetje het volgende:
Alsjeblieft, ik bid echt tot de grootvader van God dat deze bakvis niet de trainer van Ajax wordt.

Terug bij het oude, terug bij naïef voetbal
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 april 2022 - 00:12   quote  deeplink  
Tadic vol lof: "Iedereen wil hem kopen, dat is normaal

16 april 2022 – Dusan Tadic is ervan overtuigd dat Erik ten Hag de kwaliteiten bezit om bij een internationale topclub als Manchester United te slagen. Hoewel de Ajax-trainer vrijdag op de afsluitende persconferentie richting de bekerfinale tegen PSV zijn kaken stijf op elkaar hield toen hij werd gevraagd naar zijn nakende Engelse avontuur, lijkt niets een overgang van Ten Hag naar United nog in de weg te staan.

"Ik hoop dat hij bij Ajax blijft", zei Tadic, tegen beter weten in, om vervolgens min of meer toe te geven dat hij weet dat Ten Hag volgend seizoen niet meer in de Johan Cruijff ArenA werkt. "Hij is een van de beste trainers ter wereld. Dat bewijst hij al jaren. Hij past bij elke grote club. Iedereen wil de trainer van dit Ajax kopen. Dat is normaal. Het zal moeilijk worden zonder hem als trainer."

Volgens Tadic heeft Ten Hag zich de afgelopen jaren in een onvoorstelbaar tempo ontwikkeld. "Tactisch is hij ongelooflijk sterk", wordt de Servische aanvaller geciteerd door de NOS. "Hij is iedere tegenstander altijd twee stappen voor. Ik ken weinig trainers die zo intelligent zijn. Ten Hag is iemand bij wie je altijd langs kunt gaan om advies te vragen hoe je een betere speler kunt worden."

Ten Hag vervolgt zijn loopbaan bij Manchester United, maar is de afgelopen jaren ook gelinkt aan onder meer Paris Saint-Germain, Bayern München en RB Leipzig. Het verbaast Tadic niet dat de Ajax-coach er internationaal goed op staat. "Niemand maakt je als voetballer beter dan deze trainer. Het is voor iedere speler een voorrecht om met Ten Hag te mogen werken."
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 april 2022 - 00:44   quote  deeplink  
Mocht Ajax vandaag de bekerfinale verliezen is ten Hag komt er ineens een stortvloed van ellende over hem heen.

Behalve van mij, want ik kijk even terug naar de tijd dat hij de coach was van Ajax.
Ik zal hem dan bijschrijven als één van de succesvolste trainer van onze prachtige club.
Net als Tadic hou ik hem in ere

Maar goed liever hoop ik dat we winnen ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2022 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2022 - 00:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Ajax vandaag de bekerfinale verliezen is ten Hag komt er ineens een stortvloed van ellende over hem heen.

Behalve van mij, want ik kijk even terug naar de tijd dat hij de coach was van Ajax.
Ik zal hem dan bijschrijven als één van de succesvolste trainer van onze prachtige club.
Net als Tadic hou ik hem in ere

Maar goed liever hoop ik dat we winnen ;-)
Als we verliezen is het een gevolg op alle ellende van de laatste tijd en dat ligt niet aan een persoon.

Maar eerst Overmars, erna veel wisselingen maar nu ook veel mensen doe weggaan. Dit lijkt me ook amper te managen.

Wel heb ik gezegd en blijf ik zeggen, ik denk dat aan alles een eind komt. En om Ten Hag als een fenomeen te blijven zien, is dit jaar een mooi einde van een verhaal. Er is echt wel nieuw elan nodig. Nieuwe prikkels, een deels nieuw Ajax om uiteindelijk weer te knallen.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2022 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2022 - 00:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Ajax vandaag de bekerfinale verliezen is ten Hag komt er ineens een stortvloed van ellende over hem heen.

Behalve van mij, want ik kijk even terug naar de tijd dat hij de coach was van Ajax.
Ik zal hem dan bijschrijven als één van de succesvolste trainer van onze prachtige club.
Net als Tadic hou ik hem in ere

Maar goed liever hoop ik dat we winnen ;-)
Deze wedstrijd is toch totaal niet bepalend voor het succes van ten Hag bij Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2022 - 15:20   quote  deeplink  
De eerste serieuze geruchten linken Alfred Schreuder aan Ajax.

Als coach tot aan Brugge toe niet zo geweldig, met Brugge nu wel uitstekend. 8 wedstrijden gewonnen op rij en helemaal terug in de titelstrijd met Union.

Echter, ik zie Scheuder als een ideale 2e man/veldtrainer en niet als hoofdtrainer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 15:20 schreef Loetje het volgende:
De eerste serieuze geruchten linken Alfred Schreuder aan Ajax.

Als coach tot aan Brugge toe niet zo geweldig, met Brugge nu wel uitstekend. 8 wedstrijden gewonnen op rij en helemaal terug in de titelstrijd met Union.

Echter, ik zie Scheuder als een ideale 2e man/veldtrainer en niet als hoofdtrainer.
Ja graag als hoofdtrainer.
Zou niet weten wie anders, de andere opties in de pers sta ik niet om te springen eerlijk gezegd
Met bijvoorbeeld als assistenten Heitinga en Kluivert
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 15:49   quote  deeplink  
Ajax informeert bij Club Brugge voor Schreuder als nieuwe trainer

14:40 – Ajax moet door het aanstaande vertrek van trainer Erik ten Hag komende zomer op zoek naar een nieuwe trainer. Volgens De Telegraaf staat Alfred Schreuder hoog op het lijstje van Ajax. De voormalig assistent-trainer van Ajax staat momenteel onder contract bij Club Brugge, maar zou voor anderhalf miljoen euro los te weken zijn in België.

Volgens De Telegraaf is Schreuder één van de kandidaten die Ajax in gedachten heeft om Erik ten Hag op te volgen en dus heeft het zijn situatie in kaart gebracht. Op dat lijstje zou ook Peter Bosz staan, maar de voorzitter van Olympique Lyonnais gaf onlangs al aan dat hij ook komend seizoen nog hoofdtrainer is van de Franse club. Lyon lijkt hem dus niet te willen laten gaan, waardoor Schreuder een logischere optie is.

De krant noemt daarnaast het losweken van Arne Slot bij Feyenoord 'totaal onbespreekbaar' voor Feyenoord, waardoor ook die optie afvalt. Schreuder was in het verleden al verbonden aan Ajax als assistent van Peter Bosz en was afgelopen jaren als assistent van Ronald Koeman verbonden aan FC Barcelona. Net als Koeman moest hij de club voor de jaarwisseling verlaten, waarna hij als hoofdtrainer bij Club Brugge aan de slag ging.

Brugge draaide tot aan dat moment een zeer beroerd seizoen en stond een straatlengte achter op koploper Union St. Gilloise. In de eerste weken met Schreuder aan het bewind, ging het ook niet bepaald van een lijen dakje. De laatste maanden draait het echter weer als vanouds en dus is de achterstand van Brugge op de koploper nog maar één punt. Zelfs als hij succes boekt en kampioen van België wordt, kan Ajax hem door een clausule in zijn contract voor een vast bedrag van anderhalf miljoen euro ophalen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 15:53   quote  deeplink  
Perez denkt aan Kasper Hjulmand.

Dat zou op voorhand heel erg goed bij elkaar passen." Hjulmand is momenteel de bondscoach van Denemarken. Afgelopen zomer stuntte hij nog door de halve finale van het EK te halen. "Het is een tactisch sterke trainer en hij kan goed van systemen switchen."

Daarnaast denkt Perez dat de voetbalopvatting van Hjulmand goed past bij Ajax. "Hij heeft een hele duidelijke filosofie en weet wat hij wil. Dat heeft hem in de degradatiestrijd met FSV Mainz wel de kop gekost, maar het is lekker Nederlands, zou Ronald de Boer zeggen. Dat wordt bij Ajax wel op prijs gesteld, maar dan moet hij wel het WK laten schieten."

Denemarken plaatste zich zeer overtuigend door in de groep met Schotland, Israël, Oostenrijk, Faeröer en Moldavië met slechts één nederlaag in tien wedstrijden bovenaan te eindigen. Het is nog de vraag hoe groot de kans is dat Hjulmand het WK laat schieten voor een baan bij Ajax.
Eide
 Eide - dinsdag 19 april 2022 - 16:40   quote  deeplink  
Ik acht de kans dat Ajax, mochten de geruchten waar zijn, voor Scheurder kiest heel veel groter dan alle andere namen tot dusver.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 15:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Perez denkt aan Kasper Hjulmand.

Dat zou op voorhand heel erg goed bij elkaar passen." Hjulmand is momenteel de bondscoach van Denemarken. Afgelopen zomer stuntte hij nog door de halve finale van het EK te halen. "Het is een tactisch sterke trainer en hij kan goed van systemen switchen."

Daarnaast denkt Perez dat de voetbalopvatting van Hjulmand goed past bij Ajax. "Hij heeft een hele duidelijke filosofie en weet wat hij wil. Dat heeft hem in de degradatiestrijd met FSV Mainz wel de kop gekost, maar het is lekker Nederlands, zou Ronald de Boer zeggen. Dat wordt bij Ajax wel op prijs gesteld, maar dan moet hij wel het WK laten schieten."

Denemarken plaatste zich zeer overtuigend door in de groep met Schotland, Israël, Oostenrijk, Faeröer en Moldavië met slechts één nederlaag in tien wedstrijden bovenaan te eindigen. Het is nog de vraag hoe groot de kans is dat Hjulmand het WK laat schieten voor een baan bij Ajax.
Perez, de depressieve narcist waar zo'n beetje iedereen kots en kotsmisselijk van wordt. Wat een ordinaire minachtige teringhond is dat geworden zeg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 16:40 schreef Eide het volgende:
Ik acht de kans dat Ajax, mochten de geruchten waar zijn, voor Scheurder kiest heel veel groter dan alle andere namen tot dusver.
Schreuder bij Ajax lijkt me een prima keuze, met name omdat er voor de rest weinig smaken over zijn..
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2022 - 17:07   quote  deeplink  
Genoeg smaken, maar het moet volgens mij weer koste wat kost een Hollander zijn. En laat er nu net weinig goede Nederlandse trainers over zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 16:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Perez, de depressieve narcist waar zo'n beetje iedereen kots en kotsmisselijk van wordt. Wat een ordinaire minachtige teringhond is dat geworden zeg.
Hahaha, er zit wel een kern van waarheid
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 16:40 schreef Eide het volgende:
Ik acht de kans dat Ajax, mochten de geruchten waar zijn, voor Scheurder kiest heel veel groter dan alle andere namen tot dusver.
En wat mij betreft de juiste keus
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 17:07 schreef Loetje het volgende:
Genoeg smaken, maar het moet volgens mij weer koste wat kost een Hollander zijn. En laat er nu net weinig goede Nederlandse trainers over zijn.
Klopt we zitten dun in goede trainers
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 17:07 schreef Loetje het volgende:
Genoeg smaken, maar het moet volgens mij weer koste wat kost een Hollander zijn. En laat er nu net weinig goede Nederlandse trainers over zijn.
Dat is ook weer waar
remco k
 remco k - dinsdag 19 april 2022 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 16:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Perez, de depressieve narcist waar zo'n beetje iedereen kots en kotsmisselijk van wordt. Wat een ordinaire minachtige teringhond is dat geworden zeg.
En toch speelt Denemarken goed voetbal op hoog niveau.
remco k
 remco k - dinsdag 19 april 2022 - 18:48   quote  deeplink  
Wat heeft Schreuder als hoofdtrainer in hemelsnaam bewezen waardoor er hem ineens een goede kandidaat vinden.

Die paar prima potten bij Brugge zijn toch echt niet voldoende.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2022 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch speelt Denemarken goed voetbal op hoog niveau.
Ajax en Denemarken zijn altijd een goede combi geweest. Toch heb ik het idee dat sinds het niveau van Ajax omhoog is gegaan, het Deense niveau is afgehaakt.

De enige 2 die ik als directe versterking zou zien, zijn Eriksen en Hoebjerg.

Nu ging het me meer op Perez zelf. Die man is echt, echt heel erg negatief. Komt niet eens nog een lach vanaf en ziet echt alles als iets slechts. Dat luistert heel naar weg.

In het begin was het een scherpe analist, de dag vandaag is het echt een analist geworden die het vreselijk vind om voetbal te kijken. Ik denk dan ook echt, ga wat anders doen!
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2022 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 18:48 schreef remco k het volgende:
Wat heeft Schreuder als hoofdtrainer in hemelsnaam bewezen waardoor er hem ineens een goede kandidaat vinden.

Die paar prima potten bij Brugge zijn toch echt niet voldoende.
Tsja, geen idee man.

Vind het ook raar.

Terwijl ik hem als 2e man op de fiets zou willen gaan halen, maar niet als hoofdtrainer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, geen idee man.

Vind het ook raar.

Terwijl ik hem als 2e man op de fiets zou willen gaan halen, maar niet als hoofdtrainer.
Heeft Twente in erg moeilijke tijden toch aardig laten ballen als ik me niet vergis.. werd bij Ajax gezien achter het brein Europees gezien, en Koeman wou hem maar wat graag bij Barca.. Of dit allemaal zo is, heb geen idee.. kan me alleen wel de roep om hem herrinderen toen Ajax slecht ging en tenhag ook toen al veel kritiek kreeg..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 20:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft Twente in erg moeilijke tijden toch aardig laten ballen als ik me niet vergis.. werd bij Ajax gezien achter het brein Europees gezien, en Koeman wou hem maar wat graag bij Barca.. Of dit allemaal zo is, heb geen idee.. kan me alleen wel de roep om hem herrinderen toen Ajax slecht ging en tenhag ook toen al veel kritiek kreeg..
Dit herinner ik me ook, ik zie het wel zitten met hem maar het blijft altijd afwachten.
Ik zie op dit moment geen betere optie mocht het om een Nederlander gaan.

Laat van Nistelrooij die helemaal niets gepresteerd heeft maar lekker hoofdcoach worden van Pisvee!
remco k
 remco k - dinsdag 19 april 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 20:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft Twente in erg moeilijke tijden toch aardig laten ballen als ik me niet vergis.. werd bij Ajax gezien achter het brein Europees gezien, en Koeman wou hem maar wat graag bij Barca.. Of dit allemaal zo is, heb geen idee.. kan me alleen wel de roep om hem herrinderen toen Ajax slecht ging en tenhag ook toen al veel kritiek kreeg..
Sommige mensen benoemende hem als het brein.

Gezien zijn prestaties samen met Koeman bij een echte top club valt dat allemaal wel mee.

Enige wat wel positief is , is dat de spelers met hem weg liepen. Maar goed, waarschijnlijk geld dat ook voor de koffie juffrouw dus daar kopen we niks voor
remco k
 remco k - dinsdag 19 april 2022 - 21:55   quote  deeplink  
Schreuder werd ook gewoon ontslagen bij Twente in zijn tweede seizoen.

Een goed jaar in 13/14 bij Twente.

Sorry, hij zou het best goed kunnen gaan doen hoor. Maar hij heeft echt nog helemaal niets gepresteerd wat deze keuze zou rechtvaardigen.

Beetje hetzelfde als de assistent van Liverpool Pepijn Lijnders. Geweldige assistent, maar niet geschikt als hoofdtrainer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Sommige mensen benoemende hem als het brein.

Gezien zijn prestaties samen met Koeman bij een echte top club valt dat allemaal wel mee.

Enige wat wel positief is , is dat de spelers met hem weg liepen. Maar goed, waarschijnlijk geld dat ook voor de koffie juffrouw dus daar kopen we niks voor
Koeman.. tjah hahaha.. weet het niet, hij mag het van mij proberen.. wel een flink nadeel voor hem is dat het team behoorlijk uitgekleed gaat worden gok ik..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Schreuder werd ook gewoon ontslagen bij Twente in zijn tweede seizoen.

Een goed jaar in 13/14 bij Twente.

Sorry, hij zou het best goed kunnen gaan doen hoor. Maar hij heeft echt nog helemaal niets gepresteerd wat deze keuze zou rechtvaardigen.

Beetje hetzelfde als de assistent van Liverpool Pepijn Lijnders. Geweldige assistent, maar niet geschikt als hoofdtrainer.
Twente is die intern er vies uitgewerkt.. Maar goed tenhag had ook weinig bereikt toch voor hij naar Ajax kwam.. We gaan het zien joh, Ajax kent Schreuder natuurlijk al wel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Schreuder werd ook gewoon ontslagen bij Twente in zijn tweede seizoen.

Een goed jaar in 13/14 bij Twente.

Sorry, hij zou het best goed kunnen gaan doen hoor. Maar hij heeft echt nog helemaal niets gepresteerd wat deze keuze zou rechtvaardigen.

Beetje hetzelfde als de assistent van Liverpool Pepijn Lijnders. Geweldige assistent, maar niet geschikt als hoofdtrainer.
Het kan zijn dat hij gegroeid is na zijn Twente tijd, het blijft toch afwachten.
Destijds werden er ook vragen gesteld bij het aanstellen van ten Hag
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 22:06   quote  deeplink  
Hij is voor een zacht prijsje op te halen bij Brugge, namelijk 1,5 miloen euro.
Dit zal wel in zijn voordeel zijn.
Toch staan niet veel supporters op Schreuder te wachten lees ik
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hij is voor een zacht prijsje op te halen bij Brugge, namelijk 1,5 miloen euro.
Dit zal wel in zijn voordeel zijn.
Toch staan niet veel supporters op Schreuder te wachten lees ik
Dat valt best mee, las het stuk ook en vervolgens de reacties... Merendeel ziet hem nog steeds als het brein van het cl succes.. of dat zo is mag die van mij bewijzen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 april 2022 - 22:57   quote  deeplink  
Op wie staan ze dan te wachten?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 april 2022 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Op wie staan ze dan te wachten?
Voor mij een paar vage namen haha... Maar op Twitter is het merendeel positief.. we gaan het zien joh
remco k
 remco k - woensdag 20 april 2022 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 - 21:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Koeman.. tjah hahaha.. weet het niet, hij mag het van mij proberen.. wel een flink nadeel voor hem is dat het team behoorlijk uitgekleed gaat worden gok ik..
Huh? Ik benoem Koeman absoluut niet als opvolger.

Die kan er namelijk echt helemaal niks van bij de top.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie gaat Ten Hag opvolgen ?









0.0136370