|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2022 - 20:18 schreef remco k het volgende:Ach toe toch. Je hoopt gewoon dat ten Hag faalt. Jou kennende kom je er dan nog weer een x op terug om dan je gelijk te halen. Remco, je gelijk proberen te halen achteraf is jou ook niet vreemd.
Het komt misschien wat vreemd over vanuit mij, maar laten we elkaar niet zo afvangen. Voetbal is emotie en het geldt voor ons allemaal dat we aannames doen zonder de volledige feiten te kennen. En er zijn altijd meerdere waarheden mogelijk.
Ten hag heeft in het begin heel dom gedaan. Vastgehouden aan spelers op posities waarvan iedereen zag dat het niet werkte. Onbegrijpelijke wissels toegepast en uit onwennigheid/onzekerheid alles behalve sterke media optredens weggegeven.
Daarna is het beter geworden en hebben we soms kunnen genieten van mooi voetbal.
Nu is het voetbal echt niet goed meer en winnen we met hakken over de sloot van degradatieteams. Het is gewoon niet goed meer. En ten Hag is niet in staat om een oplossing te bedenken en zijn spelers te inspireren tot beter. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2022 - 21:06 schreef AkaS het volgende:[..] Remco, je gelijk proberen te halen achteraf is jou ook niet vreemd. Het komt misschien wat vreemd over vanuit mij, maar laten we elkaar niet zo afvangen. Voetbal is emotie en het geldt voor ons allemaal dat we aannames doen zonder de volledige feiten te kennen. En er zijn altijd meerdere waarheden mogelijk. Ten hag heeft in het begin heel dom gedaan. Vastgehouden aan spelers op posities waarvan iedereen zag dat het niet werkte. Onbegrijpelijke wissels toegepast en uit onwennigheid/onzekerheid alles behalve sterke media optredens weggegeven. Daarna is het beter geworden en hebben we soms kunnen genieten van mooi voetbal. Nu is het voetbal echt niet goed meer en winnen we met hakken over de sloot van degradatieteams. Het is gewoon niet goed meer. En ten Hag is niet in staat om een oplossing te bedenken en zijn spelers te inspireren tot beter. +1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Ligt is geen moer beter gaan spelen bij Juve, ging 2x de fout in waardoor Villa Real verder ging in de Champions League.
Het waren fouten alla Schuurs, ik denk zelfs dat Timber verder is. Niet op kracht maar juist in positie staan
Zyech zit meer op de bank en niet omdat hij zo vaak geblesseerd is, hij is daar één van de 22, helemaal geen grote meneer zoals bij Ajax het geval was
Frenky is wellicht over vermoeid, is wereldtop maar loopt er vaak ongelukkig bij.
Kijk van de Beek nou eens spelen, red het zelfs niet bij een club die tegen degradatie vecht, totaal geen zelfvertrouwen wellicht door de trainer gegeven
Ik ben van mening dat ten Hag spelers beter maakt, kijk even naar Timber, Haller, Alvarez en Mazraoui, met name Haller en Alvarez werden in het begin helemaal met de grond gelijk gemaakt hier op het forum maar gingen steeds beter spelen.
Ze werden soms tot beste van het veld uitgeroepen
Oke op dit moment draait het bij Ajax niet lekker, een vormcrisis bij 2 a 3 spelers kan al funest zijn. De doodsteek voor een trainer die bewezen heeft dat zijn ploeg enorm goed kon spelen voor de Winterstop.
In de groepsfase zonder puntverlies is Ajax eerder nog nooit gelukt.
Het verwachtings proces ligt dan ineens een stuk hoger bij iedereen. Dat wij uitgeschakeld zijn door persoonlijke fouten kan een trainer niet helpen.
Het valt mij op dat wanneer het goed gaat dat je niet hoort dat dit op conto staat van de trainer.
Maar oh-wee wanneer het een poosje niet draait dan komen de hyana's weer om de hoek om die tuinkabouter die niet uit zijn woorden komt neer te sabelen..
Ben nu al benieuwd hoe het er hier volgend seizoen aan toe gaat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2022 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Ligt is geen moer beter gaan spelen bij Juve, ging 2x de fout in waardoor Villa Real verder ging in de Champions League. Het waren fouten alla Schuurs, ik denk zelfs dat Timber verder is. Niet op kracht maar juist in positie staan Zyech zit meer op de bank en niet omdat hij zo vaak geblesseerd is, hij is daar één van de 22, helemaal geen grote meneer zoals bij Ajax het geval was Frenky is wellicht over vermoeid, is wereldtop maar loopt er vaak ongelukkig bij. Kijk van de Beek nou eens spelen, red het zelfs niet bij een club die tegen degradatie vecht, totaal geen zelfvertrouwen wellicht door de trainer gegeven Ik ben van mening dat ten Hag spelers beter maakt, kijk even naar Timber, Haller, Alvarez en Mazraoui, met name Haller en Alvarez werden in het begin helemaal met de grond gelijk gemaakt hier op het forum maar gingen steeds beter spelen. Ze werden soms tot beste van het veld uitgeroepen Oke op dit moment draait het bij Ajax niet lekker, een vormcrisis bij 2 a 3 spelers kan al funest zijn. De doodsteek voor een trainer die bewezen heeft dat zijn ploeg enorm goed kon spelen voor de Winterstop. In de groepsfase zonder puntverlies is Ajax eerder nog nooit gelukt. Het verwachtings proces ligt dan ineens een stuk hoger bij iedereen. Dat wij uitgeschakeld zijn door persoonlijke fouten kan een trainer niet helpen. Het valt mij op dat wanneer het goed gaat dat je niet hoort dat dit op conto staat van de trainer. Maar oh-wee wanneer het een poosje niet draait dan komen de hyana's weer om de hoek om die tuinkabouter die niet uit zijn woorden komt neer te sabelen.. Ben nu al benieuwd hoe het er hier volgend seizoen aan toe gaat... Donny begon goed bij Everton en daarna ziek en een blessure.. ziyech gewoon erg goede potten bij Chelsea en daarna een blessure... De ligt word gezien als de nieuwe aanvoerder en is nog jong.. de jong echt te veel gespeeld..
En als het goed gaat hoef je de trainer de reet niet te likken.. daarbij zijn de tenhag taferelen een jaarlijks terugkerend feit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2022 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:[..] Donny begon goed bij Everton en daarna ziek en een blessure.. ziyech gewoon erg goede potten bij Chelsea en daarna een blessure... De ligt word gezien als de nieuwe aanvoerder en is nog jong.. de jong echt te veel gespeeld.. En als het goed gaat hoef je de trainer de reet niet te likken.. daarbij zijn de tenhag taferelen een jaarlijks terugkerend feit.. Springen ze er uit zoals bij Ajax het geval was ...nee dus Ze vallen geen van allen op bij hun club
Weet het nu al, mocht ten Hag Manchester aan de praat krijgen dan nog is het niet zijn verdienste..
Schei toch uit man de spelers die onder hem gewerkt hebben lopen met hem weg, wie ben jij dan om hem zo af te vallen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Erik ten Hag is gewoon een steengoede trainer die het bij Ajax met een, voor Europese begrippen, subtopper voor elkaar kreeg om aan te sluiten bij de wereldtop. Ik ben het helemaal eens met Jack als hij wijst naar Frenkie, De Ligt, Ziyech, Van de Beek... geen één van die gasten is momenteel een grote meneer bij z'n club terwijl ze bij Ajax tot de wereldtop werden gerekend. Zo simpel is het natuurlijk wel gewoon.
Ten Hag is gewoon heel goed in spelers optimaal laten renderen in het spelletje zoals hij dat wil spelen. Alvarez is daar een goed voorbeeld van, maar Martinez ook. Tagliafico trouwens eigenlijk ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Over Raiola echt volledig eens.
En niet alleen bij Ajax want dit doet hij overal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk je dat de spelers in kwestie dit niet weten? De spelers zijn toch alleen met hun eigen bezig, clubliefde is al jaren niet meer.
Misschien dat ze in het aanzien van de supporters niet geheel transfervrij willen vertrekken.
Niet om Raiola goed te praten want die is alleen voor zijn eigen bezig maar spelers en ouders zijn niet gek weten dit toch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax is de opleidingsclub voor de grote clubs in Europa, wanneer de spelers op leeftijd zijn en op hun top zijn kiezen ze voor een grotere competitie maar nog belangrijker voor de miljoenen
van Basten, Suarez, Vertonghen, Kluivert noem ze maar op riepen allemaal van Ajax te houden, puur voor aanzien richting de supporters
Op een enkeling na zoals Blind en Klaassen komen ze nooit meer terug terwijl hun allen riepen dat ze ooit weer voor Ajax wilden spelen,in de toekomst
En Raiola regelt het wel voor al die gasten die bij hem zaten, de miljoenen stromen binnen, is een hond maar zakenman pursang.
Ajax zal nooit de Champions League winnen, omdat ze de spelers niet langer kunnen binden. Hoop doet leven maar dan moeten ze ze langer vast leggen maar Ajax wilt dit ergens niet want die willen ook cashen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2022 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax is de opleidingsclub voor de grote clubs in Europa, wanneer de spelers op leeftijd zijn en op hun top zijn kiezen ze voor een grotere competitie maar nog belangrijker voor de miljoenen van Basten, Suarez, Vertonghen, Kluivert noem ze maar op riepen allemaal van Ajax te houden, puur voor aanzien richting de supporters Op een enkeling na zoals Blind en Klaassen komen ze nooit meer terug terwijl hun allen riepen dat ze ooit weer voor Ajax wilden spelen,in de toekomst En Raiola regelt het wel voor al die gasten die bij hem zaten, de miljoenen stromen binnen, is een hond maar zakenman pursang. Ajax zal nooit de Champions League winnen, omdat ze de spelers niet langer kunnen binden. Hoop doet leven maar dan moeten ze ze langer vast leggen maar Ajax wilt dit ergens niet want die willen ook cashen Blind en Klaassen kwamen niet meer aan de bak en wouden weer spelen.. dat ligt natuurlijk heel anders bij een Suarez en vertonghen.. En dat Ajax de cl niet wint heeft ook puur met geld temaken.. zouden wij geld schieters krijgen zoals city, PSG etc kan Ajax de spelers wel vast houden en doe je gewoon mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2022 - 12:41 schreef nummer10 het volgende:[..] Blind en Klaassen kwamen niet meer aan de bak en wouden weer spelen.. dat ligt natuurlijk heel anders bij een Suarez en vertonghen.. En dat Ajax de cl niet wint heeft ook puur met geld temaken.. zouden wij geld schieters krijgen zoals city, PSG etc kan Ajax de spelers wel vast houden en doe je gewoon mee.. Dan doe je nog steeds niet mee aangezien de competitie niet genoeg weerstand zal bieden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2022 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax is de opleidingsclub voor de grote clubs in Europa, wanneer de spelers op leeftijd zijn en op hun top zijn kiezen ze voor een grotere competitie maar nog belangrijker voor de miljoenen van Basten, Suarez, Vertonghen, Kluivert noem ze maar op riepen allemaal van Ajax te houden, puur voor aanzien richting de supporters Op een enkeling na zoals Blind en Klaassen komen ze nooit meer terug terwijl hun allen riepen dat ze ooit weer voor Ajax wilden spelen,in de toekomst En Raiola regelt het wel voor al die gasten die bij hem zaten, de miljoenen stromen binnen, is een hond maar zakenman pursang. Ajax zal nooit de Champions League winnen, omdat ze de spelers niet langer kunnen binden. Hoop doet leven maar dan moeten ze ze langer vast leggen maar Ajax wilt dit ergens niet want die willen ook cashen Wat heeft van Basten ermee te maken? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt die was klaar met spitten was vanwege zijn blessure, foutje haha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2022 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax is de opleidingsclub voor de grote clubs in Europa, wanneer de spelers op leeftijd zijn en op hun top zijn kiezen ze voor een grotere competitie maar nog belangrijker voor de miljoenen van Basten, Suarez, Vertonghen, Kluivert noem ze maar op riepen allemaal van Ajax te houden, puur voor aanzien richting de supporters Op een enkeling na zoals Blind en Klaassen komen ze nooit meer terug terwijl hun allen riepen dat ze ooit weer voor Ajax wilden spelen,in de toekomst En Raiola regelt het wel voor al die gasten die bij hem zaten, de miljoenen stromen binnen, is een hond maar zakenman pursang. Ajax zal nooit de Champions League winnen, omdat ze de spelers niet langer kunnen binden. Hoop doet leven maar dan moeten ze ze langer vast leggen maar Ajax wilt dit ergens niet want die willen ook cashen Pure onzin. Een paar jaar geleden hadden we een grote kans. Helaas door het opportunisme om nog een goal te maken en een trainer die rare capriolen ging uithalen en zijn team niet kon sturen verloren we in de laatste minuut een finaleplaats, waarbij mag gesteld dat deze ploeg zeker had kunnen winnen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En over Blind ga ik het maar niet hebben. Zo ontiegelijk vaak zijn mankementen hier benoemd, maar velen waren Blind of bleken Blind. Zo simpel als tegenstander als je speelt tegenover Blind. Diepe bal en wegsprinten uit de rug en je ligt al 10 meter voor. Als hij zijn tekortkomingen kent moet hij zijn spel aanpassen, maar dat doet hij niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 11:02 schreef Ajax Warrior het volgende:En over Blind ga ik het maar niet hebben. Zo ontiegelijk vaak zijn mankementen hier benoemd, maar velen waren Blind of bleken Blind. Zo simpel als tegenstander als je speelt tegenover Blind. Diepe bal en wegsprinten uit de rug en je ligt al 10 meter voor. Als hij zijn tekortkomingen kent moet hij zijn spel aanpassen, maar dat doet hij niet. Eens |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2022 - 21:06 schreef AkaS het volgende:[..] Remco, je gelijk proberen te halen achteraf is jou ook niet vreemd. Het komt misschien wat vreemd over vanuit mij, maar laten we elkaar niet zo afvangen. Voetbal is emotie en het geldt voor ons allemaal dat we aannames doen zonder de volledige feiten te kennen. En er zijn altijd meerdere waarheden mogelijk. Ten hag heeft in het begin heel dom gedaan. Vastgehouden aan spelers op posities waarvan iedereen zag dat het niet werkte. Onbegrijpelijke wissels toegepast en uit onwennigheid/onzekerheid alles behalve sterke media optredens weggegeven. Daarna is het beter geworden en hebben we soms kunnen genieten van mooi voetbal. Nu is het voetbal echt niet goed meer en winnen we met hakken over de sloot van degradatieteams. Het is gewoon niet goed meer. En ten Hag is niet in staat om een oplossing te bedenken en zijn spelers te inspireren tot beter. +1 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Schreuder zal het wel gaan worden, denk nog niet een een verkeerde keuze. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja als je uitgaat van de berichten is hij een goede trainer,aan zijn CV kunnen wij nog niks zien. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Heeft wel bewezen met bepaalde typisch overweg te kunnen.. misschien wel goed voor Mo en zou ziyech terug willen keren als hij komt? Dreaming |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Schreuder vind ik ook de beste optie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:Heeft wel bewezen met bepaalde typisch overweg te kunnen.. misschien wel goed voor Mo en zou ziyech terug willen keren als hij komt? Dreaming Met een doorlopend contract en vrij duur gekocht.
Waar gaat Ajax de 40 miljoen weghalen die hij waarschijnlijk wel moet kosten dan? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Niet ze gaan er van uit dat Juventus van hem afwillen,ze denken dat hij nooit meer op niveau gaat komen.Dus elke cent is mee enomen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 16:41 schreef remco k het volgende:[..] Met een doorlopend contract en vrij duur gekocht. Waar gaat Ajax de 40 miljoen weghalen die hij waarschijnlijk wel moet kosten dan? Heel misschien is er wel iets met een soort van inruil mogelijk.
Hakim is nooit te beroerd geweest zijn gevoel te volgen. Heb ergens het gevoel dat hij terug wil komen.
Sowieso wordt komende zomer echt interessant. Ook om te zien hoe creatief Ajax is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Heel misschien is er wel iets met een soort van inruil mogelijk. Hakim is nooit te beroerd geweest zijn gevoel te volgen. Heb ergens het gevoel dat hij terug wil komen. Sowieso wordt komende zomer echt interessant. Ook om te zien hoe creatief Ajax is. Ik juich het van harte toe, wie weet is er een opening. Kijken of Hamstra/ Huntelaar dit kunnen verwezelijken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2022 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Heel misschien is er wel iets met een soort van inruil mogelijk. Hakim is nooit te beroerd geweest zijn gevoel te volgen. Heb ergens het gevoel dat hij terug wil komen. Sowieso wordt komende zomer echt interessant. Ook om te zien hoe creatief Ajax is. Indd.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eindbalans: Ajax onder Ten Hag
- 6 prijzen - 3 x kampioen (en 1 x eerste) - Halve finale CL - Achtste finale CL - Kwartfinale EL - Perfecte CL-groep - Extreme winst op spelersmarkt - Coëfficiëntenbaas - Top 10 Europa qua punten - Dik meeste punten in Eredivisie |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Kijk dat is nou een CV ,nou Schreuder nog dat zal niet meevallen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Als ze net zoon team bij elkaar kopen moet het goedkomen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft de aanstelling van Schreuder bekend gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben oprecht zwaar teleurgesteld.
Als hoofdtrainer echt niets laten zien. Hoe kun je zo’n keuze maken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 17:40 schreef remco k het volgende:Ik ben oprecht zwaar teleurgesteld. Als hoofdtrainer echt niets laten zien. Hoe kun je zo’n keuze maken. Maar gold dat dan niet ook voor Erik ten Hag toen hij als hoofdtrainer van Ajax werd aangesteld? Hij had toen ook nog niet bepaald een dijk van een cv. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 18:48 schreef Pietje het volgende:[..] Maar gold dat dan niet ook voor Erik ten Hag toen hij als hoofdtrainer van Ajax werd aangesteld? Hij had toen ook nog niet bepaald een dijk van een cv. Eens, het is gewoon afwachten met welke trainer dan ook. Volgens de berichten zijn ze bij Ajax geweldig blij met hem.
Van der Sar laat weten dat hij taktisch heel sterk is en dat hij veelzijdige oefenstof heeft.
Ik heb wel een goed gevoel ook omdat hij niet weg hoefde bij Barcelona, ook daar waren ze te spreken over hem.
Hij is uit solidariteit met Koeman opgestapt.
Maar het blijft afwachten, ik schrijf hem nog niet af |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens, het is gewoon afwachten met welke trainer dan ook. Volgens de berichten zijn ze bij Ajax geweldig blij met hem. Van der Sar laat weten dat hij taktisch heel sterk is en dat hij veelzijdige oefenstof heeft. Ik heb wel een goed gevoel ook omdat hij niet weg hoefde bij Barcelona, ook daar waren ze te spreken over hem. Hij is uit solidariteit met Koeman opgestapt. Maar het blijft afwachten, ik schrijf hem nog niet af Je hebt nooit een garantie op succes. Het kan zomaar aanslaan, zoals met Erik ten Hag en het kan zomaar mislukken. Ik hoop uiteraard op het eerste. In zijn voordeel spreekt in ieder geval dat hij de club kent en hij altijd wel een goede pers heeft gekregen. Weliswaar als assistent. Maar toch. Ik heb er wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 20:53 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt nooit een garantie op succes. Het kan zomaar aanslaan, zoals met Erik ten Hag en het kan zomaar mislukken. Ik hoop uiteraard op het eerste. In zijn voordeel spreekt in ieder geval dat hij de club kent en hij altijd wel een goede pers heeft gekregen. Weliswaar als assistent. Maar toch. Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ook maar het blijft afwachten. We moeten hem wel de tijd geven, met name omdat er een aantal spelers vertrekken die belangrijk waren voor het team |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 21:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ook maar het blijft afwachten. We moeten hem wel de tijd geven, met name omdat er een aantal spelers vertrekken die belangrijk waren voor het team Je mag zonder meer aannemen dat Ajax adequate vervangers zal halen voor spelers die vertrekken. Plus een aantal jeugdspelers die hun kansen gaan krijgen. Ik ben vooral ook zeer benieuwd welke doelman onder de lat komt te staan.
We zullen het wel zien, Jack. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 21:45 schreef Pietje het volgende:[..] Je mag zonder meer aannemen dat Ajax adequate vervangers zal halen voor spelers die vertrekken. Plus een aantal jeugdspelers die hun kansen gaan krijgen. Ik ben vooral ook zeer benieuwd welke doelman onder de lat komt te staan. We zullen het wel zien, Jack. Ja we gaan het zien Pietje, maar goede spelers halen is geen garantie voor succes. De trainer is dan zeker verantwoordelijk voor het spel en de inzet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja we gaan het zien Pietje, maar goede spelers halen is geen garantie voor succes. De trainer is dan zeker verantwoordelijk voor het spel en de inzet Nee, zeker geen garantie, maar Alfred Schreuder is zo langzamerhand wèl een trainer met ervaring en als assistent van Erik ten Hag weet hij dondersgoed wat van hem verwacht wordt. Hij heeft dicht bij het vuur gezeten. Komt goed. Nogmaals, ik heb er alle vertrouwen in. En als blijkt dat Schreuder tóch niet de ideale trainer voor Ajax is, kunnen we ons altijd nog roeren. Maar ik verwacht niet dat dat nodig is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Geen garantie, hadden we met tenhag ook niet indd, en ik vraag me echt nog steeds af wat tenhag had bereikt met een mindere selectie zoals zijn voorgangers.. Marciano vink zei het wel mooi.. tenhag heeft enorm veel aan overmars te danken die miljoenen geïnvesteerd heeft en zijn succes onder anderen heeft gemaakt.. nu mag die her laten zien bij manU waar ook enorm veel geld op het veld loopt maar meer tegenstand zal krijgen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 17:40 schreef remco k het volgende:Ik ben oprecht zwaar teleurgesteld. Als hoofdtrainer echt niets laten zien. Hoe kun je zo’n keuze maken. Zou achter het cl succes zitten van Ajax.. Hoffenheim zelf vertrokken en prima resultaten Brugge nu ook.. Barca hoefde die niet weg..
Denk dat zijn broer ook meekomt en we hebben gezien wat die met PEC kon, ondanks hun degradatie..
Ik heb er vertrouwen in.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens, het is gewoon afwachten met welke trainer dan ook. Volgens de berichten zijn ze bij Ajax geweldig blij met hem. Van der Sar laat weten dat hij taktisch heel sterk is en dat hij veelzijdige oefenstof heeft. Ik heb wel een goed gevoel ook omdat hij niet weg hoefde bij Barcelona, ook daar waren ze te spreken over hem. Hij is uit solidariteit met Koeman opgestapt. Maar het blijft afwachten, ik schrijf hem nog niet af Volgens zijn zaakwaarnemer moest hij ook weg bij Barcelona. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 18:48 schreef Pietje het volgende:[..] Maar gold dat dan niet ook voor Erik ten Hag toen hij als hoofdtrainer van Ajax werd aangesteld? Hij had toen ook nog niet bepaald een dijk van een cv. Hij maakte wel indruk bij zijn toenmalige clubs en deed dat als hoofdtrainer en niet als assistent.
Als hij er is ga ik er uiteraard 100% voor en geef hem alle tijd. Ik zeg ook niet dat hij gaat falen maar ik snap de keuze voor een goede assistent als hoofdtrainer echt totaal niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:[..] Zou achter het cl succes zitten van Ajax.. Hoffenheim zelf vertrokken en prima resultaten Brugge nu ook.. Barca hoefde die niet weg.. Denk dat zijn broer ook meekomt en we hebben gezien wat die met PEC kon, ondanks hun degradatie.. Ik heb er vertrouwen in.. Ach hou toch op man dat hij daarachter zit.
Ten Hag is de hoofdcoach en zit achter dat succes. Schreuder was toen gewoon een prima assistent die heel belangrijk was. Meer niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 23:41 schreef remco k het volgende:[..] Hij maakte wel indruk bij zijn toenmalige clubs en deed dat als hoofdtrainer en niet als assistent. Als hij er is ga ik er uiteraard 100% voor en geef hem alle tijd. Ik zeg ook niet dat hij gaat falen maar ik snap de keuze voor een goede assistent als hoofdtrainer echt totaal niet. En Bosz Brande je gelijk af.. ook kampioen, en bij Heracles echt prima resultaten na zijn terugkeer.. zelfs nog beter dan tenhag bij een grotere club als Utrecht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Ach hou toch op man dat hij daarachter zit. Ten Hag is de hoofdcoach en zit achter dat succes. Schreuder was toen gewoon een prima assistent die heel belangrijk was. Meer niet. En toch beweren ingewijden anders.. en lees alle interviews is terug van die tijd van Schreuder hoe het toen in ontstaan... Input van de spelersgroep..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:[..] En Bosz Brande je gelijk af.. ook kampioen, en bij Heracles echt prima resultaten na zijn terugkeer.. zelfs nog beter dan tenhag bij een grotere club als Utrecht.. Nee hoor. Ik Brande Bosz helemaal niet direct af. Ik was geen voorstander van zijn komst maar heb hem het hele seizoen gesteund en geroemd voor zijn aanvallende voetbal en die stuk of 7 hele mooie wedstrijden. En ik heb hem vervloekt omdat het veel te naïef was.
Daarnaast heb ik altijd gezegd dat de Europa league finale spelen zijn verdienste is omdat zoals ik altijd zeg hij daar verantwoordelijkheid voor is.
Heel wat anders dus en zeker anders als alleen het negatieve gelul van jou over ten Hag die gewoon een groot succes is geworden bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:[..] En toch beweren ingewijden anders.. en lees alle interviews is terug van die tijd van Schreuder hoe het toen in ontstaan... Input van de spelersgroep.. Hij was toen dus de goede assistent en heeft dat goed ingevuld. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 17:40 schreef remco k het volgende:Ik ben oprecht zwaar teleurgesteld. Als hoofdtrainer echt niets laten zien. Hoe kun je zo’n keuze maken. Ik vind het wel knap wat die bij Brugge heeft neergezet sinds zijn komst |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2022 - 23:41 schreef remco k het volgende:[..] Hij maakte wel indruk bij zijn toenmalige clubs en deed dat als hoofdtrainer en niet als assistent. Als hij er is ga ik er uiteraard 100% voor en geef hem alle tijd. Ik zeg ook niet dat hij gaat falen maar ik snap de keuze voor een goede assistent als hoofdtrainer echt totaal niet. Iedereen dacht ook dat Van de Brom het goed deed bij AZ, maar zijn assistent was Slot. Slot nam het stokje over en man man man, wat liet hij ze voetballen. Nu doet hij het weer bij Feijenoord. Je weet nooit hoe het zal gaan. Ik geef hem een kans, Het liefst had ik SLot gezien als hoofd coach, maar misschien gaat dat wel gebeuren over 2 jaar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik heb iets anders gelezen |
|
|
|