|
|
MMM
|
|
|
Mats Wieffer
Mats Wieffer speelde in de jeugd van RKSV NEO en FC Twente. In het seizoen 2017/18 speelde hij één wedstrijd voor Jong FC Twente in de Derde divisie zaterdag. Na dit seizoen is Jong FC Twente niet meer actief in de voetbalpiramide, maar speelt nog wel in de beloftencompetitie.
Sinds het seizoen 2018/19 maakt Wieffer ook deel uit van de eerste selectie van FC Twente. Hij debuteerde voor FC Twente op 30 oktober 2018, in de met 4-2 gewonnen bekerwedstrijd tegen vv Noordwijk. Hij maakte zijn competitiedebuut voor Twente op 8 maart 2019, in de met 0-2 gewonnen uitwedstrijd tegen TOP Oss.
In 2020 vertrok Wieffer transfervrij naar Excelsior. -------------------------------------------------------------
'Wieffer tekent vandaag meerjarig contract bij Feyenoord'
Feyenoord neemt Mats Wieffer definitief over van Excelsior. De Rotterdammers gaan de 22-jarige middenvelder vandaag presenteren in De Kuip, zo meldt Voetbal International. Na een medische keuring gaat hij een contract voor meerdere seizoenen tekenen bij de stadionclub.
'Hij past perfect in de speelwijze van Arne Slot. Mats heeft een groot loopvermogen, is creatief, wil vooruit voetballen, pakt ballen af, kan goed koppen en op meerdere posities uit de voeten. Ik ben helemaal gek van hem'', vertelt de huidige trainer van Excelsior Marinus Dijkhuizen.
Wieffer is een speler die op verschillende manier is te gebruiken. ''Ik heb ook achterin op verschillende plekken gestaan. Dat ik op meerdere plekken kan spelen is voor de trainer natuurlijk lekker, maar het is ook prettig als je je op een bepaalde positie kunt richten en dan heb ik een lichte voorkeur voor 8 of 6 op het middenveld.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk dit lijkt op scouting, vertrouw er op dat we de expertise in huis hebben nu.
Welkom Mats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mats Wieffer was the player with the most duels won (309) and possession won (327) in the 2021-22 Keuken Kampioen Divisie. Warrior.
Stats voor KKD prima. Lijkt prima bij Slot voetbal te passen.
Succes! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Some more info on Wieffer: - Feyenoord has been following him for most of last season and watched him many times - Negotiations with Excelsior started around a month ago - Transfer sum a few hundred thousand euro's |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ze hebben hem 1 jaar gevolgd , ik hoop een beetje op een ausners route , kwam ook als nobody en heeft zich geweldig door ontwikkelt evenals kokcu , onder Slot zie ik hem ook wel die stappen maken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom, weer een nieuwe groeibriljant! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Viel me wel op in positieve zin tijdens de playoffs, verder weinig in actie gezien. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Aankoop is goed, los van het feit dat ik hem veel heb zien voetballen, bijna helemaal niet zelfs. Maar, 22 jaar, loopvermogen, Nederlander(Slot blij), heeft maar paar ton gekost, waarschijnlijk in veel voud te verkopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord heeft zijn komst officieel aangekondigd. Contract tot 2026. Welkom. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wachten altijd keurig totdat er een topic op headliner gemaakt is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gelukkig had Renate nog geen officieel topic gemaakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weer een knap staaltje scouten en goedkoop toeslaan , niemand dacht aan deze jongen terwijl hij heel veel heeft om een revelatie te worden , gemonteerde youtube filmpjes zeggen niet alles maar laat wel degelijk zijn capaciteiten zien , ik ben echt benieuwd hoe hij het op gaat pakken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha hoop het alleen de bijnaam de jankert ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeur was t. Heb je ook gelezen waarom? Ik kon t niet vinden achter de betaalmuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind z’n voornaam wel erg jeuds |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Mats is een Zweedse naam, heeft dus niets met Israël of Diemen West te maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Heb er ook geen connotatie bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 - 15:00 schreef Frobin1974 het volgende:Mats is een Zweedse naam, heeft dus niets met Israël of Diemen West te maken Klopt, maar je hebt 1 mats en 2..........
image upload
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Zeur was t. Heb je ook gelezen waarom? Ik kon t niet vinden achter de betaalmuren Ja Zeur hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet helemaal nuchter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou ik zal je matsen, echt een neuzen begrip of wa? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: echt niet, klapwiek. Jij ziet echt overal keppeltjes vliegen hè ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Traint weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En maakt nu minuten in de oefenwedstrijd tegen Willem II.
Aardig op de weg terug dus. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Viel tegen Lazio Roma èn S.P.A R.T.A. ontzettend sterk in. Naast loopvermogen, intelligentie en inzicht. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Ziet er m8sschien wat houterig uit, maar wat hij doet, doet hij goed. Ik was al om toen ik hem bij Excelsior zag, maar ik raak steeds meer gecharmeerd van deze harde werker. Zal basisplaats veroveren. Ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Prima stofzuigertje vandaag |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat fysiek nog veel sterker worden op dit niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet nog flinke stappen maken |
|
|
|
|
har
|
|
|
tegen sterke tegenstanders 1 vd 3 middenvelders. Timber en Kokcu kunnen/ willen voor geen ruk verdedigen. Kale kletser stapt dan in en mist hem de laatste wedstrijden nog weleens. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kwestie van tijd. Hij brengt meer balans on het team. Ik denk dat hij op termijn Timber er uit speelt. Misschien dat Slot Timber dan naar de laatste linie zet, maar ik vrees dat hij buiten de boot valt. Zeer atletisch, maar heeft minder gogme en dat is nou net waarom hij het onderspit delven zal. Komt hij nog wel aan zijn minuten hoor.
In mijn ogen hebben we te veel spelers die naar voren lopen en niet genoeg letten op hetgeen ze achter katen. Wieffer heeft dit veel beter door. En hij sleurt en sleurt. Menig tegenstander zal door hem kapot gelopen worden. Ik ben echt ontzettend gecharmeerd van hem. Gaat zeer belangrijk worden. Zo'n typische middenvelder die op zijn best is wanneer je hem niet ziet. Dan zie je zijn tegenstander dus ook niet... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Prima toch? Komt goed. |
|
|
|