BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2023 - 18:51   quote  deeplink  
Oneens.
Slordig.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 augustus 2023 - 07:43   quote  deeplink  
werd de afgelopen periode in de wandelgangen in verband gebracht met een uitgaande transfer. De middenvelder was al snel duidelijk en is niet van plan om Feyenoord alweer na één seizoen te verlaten. De 23-jarige Wieffer kan zich nog voldoende ontwikkelen bij Feyenoord en voelt het vertrouwen van trainer Arne Slot.

''Het is fijn om van een trainer te horen: 'Jij krijgt de tijd om beter te worden, ook als je een keer een wedstrijd slecht speelt'. Dat gevoel gaf ook Marinus me heel erg en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor'', vertelt Wieffer in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''En wat Arne Slot betreft: hij is technisch en tactisch zo sterk, denkt zó over het spelletje na. Je merkt pas echt hoe goed hij is als je met hem werkt, vandaar dat ik per se bij Feyenoord wil blijven.''

Wieffer merkt dat hij nog lang niet klaar is met zijn ontwikkeling. ''Ik denk dat ik onder hem nog veel beter kan worden. En dat verlang ik ook van mezelf. Ik móet beter, veel beter. Ik eis van mezelf dat ik dit seizoen elke wedstrijd een dikke voldoende haal.'' Afgelopen seizoen ging het al snel voor Wieffer, met als hoogtepunt een oproep voor het Nederlands Elftal. ''Ik zie mezelf nóg de kleedkamer bij Oranje binnen lopen. Het was niet dat ik zenuwachtig was, ofzo, maar enig ongemak voelde ik wel. Zo van: 'wat heb ik hier te zoeken zeg, tussen al die grote namen?''

Wieffer kon zich uiteindelijk ook bij Oranje weer snel aanpassen. ''Uiteindelijk stel je je voor aan je ploeggenoten en gaat ook dat weer vanzelf. Nu ik erop terugkijk, zeg ik: prachtig om mee te maken. Net als die huldiging met Feyenoord op de Coolsingel. Je gelóóft het gewoon niet, als je daar staat, honderdduizenden mensen die voor je neus compleet door het dolle heen zijn. Kippenvel. Wát een club. Wát een aanhang. 'Wow, man', denk je dan, 'hier doe je het allemaal voor'. Echt, hoor. In het Nederlands elftal spelen, voor Feyenoord mogen voetballen; dat wordt nooit gewoon.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 augustus 2023 - 07:43   quote  deeplink  
HELD..!!!!!!!
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 augustus 2023 - 10:51   quote  deeplink  
KAMPIOEN!
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 04 augustus 2023 - 21:59   quote  deeplink  
Wat was dit dan...
MMM
 MMM - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Slechtste pot ooit bij ons
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:06   quote  deeplink  
Drama, was te laat , geen bal kwam aan , continu alleen maar duwen en snelheid te kort .
super slecht .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Hopelijk kan hij zich herpakken. Maar laten we wel zijn. Laatste weken vorig seizoen was ie al wat minder dan ervoor. En in de voorbereiding was hij ook niet goed.
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hopelijk kan hij zich herpakken. Maar laten we wel zijn. Laatste weken vorig seizoen was ie al wat minder dan ervoor. En in de voorbereiding was hij ook niet goed.
Vrijwel iedere speler heeft dit na een top debuut. Slot moet m er ook gewoon naast “durven” zette.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:19 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Vrijwel iedere speler heeft dit na een top debuut. Slot moet m er ook gewoon naast “durven” zette.
Is niet ongewoon inderdaad. En de bank komt snel dichtbij op deze wijze. Tis misschien vooral ook zo dat zijn concurrenten ook nog niet echt indruk maken.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:27   quote  deeplink  
Het was bizar wat er vandaag met hem gebeurde..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 06:34   quote  deeplink  
De hele voorbereiding al. En dat moet snel beter
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 05 augustus 2023 - 06:44   quote  deeplink  
Het is heel simpel. Wieffer kan niet samen met zerouki spelen. Lopen elkaar in de weg. Zijn te veel dezelfde types.. dus een van de 2 moet eruit als je het mij vraagt. Met deze vorm zou ik dan zeggen Mats naar de kant. Een goede vervanger hebben we niet met timber en vd.. belt, dus hopelijk komt er nog een middenvelder bij. En ik was vorig jaar de grootste wieffer fan die er te vinden was, maar deze voorbereiding is hij echt heel slecht. Misschien had orie naast hem ook een grote invloed. Reken maar dat dat makkelijk en lekker voetbalt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:02   quote  deeplink  
Mats maar eens uit de basis. Moet kennelijk weer spirit opbouwen, hongerig worden. Gehele voorbereiding matig.
Zerrouki groeit per wedstrijd en Geert een linie opschuiven als Trauner weer terug is.
Pedersen moet echt vaste 2e keus worden. Even zoveel mogelijk je vertrouwde spelers kiezen.
Totdat Sauer, Beelen, vd Belt aan de deur kloppen. Dat is nu nog niet.
DMD
 DMD - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:20   quote  deeplink  
Mats moet gewoon op 6.

Vind het raar dat hij moet wijken op een plek waar hij vorig jaar niet heeft gespeeld puur omdat Zerrouki gehaald is.

Zet Milambo of Zechiël op 8 en je krijgt vuurwerk op het middenveld.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:24   quote  deeplink  
Mats speelde gewoon kut
Levert al tijden de bal bij de verkeerde kleur in.
De hele voorbereiding
kenny
 kenny - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 13:02 schreef FR-Henk het volgende:
Mats maar eens uit de basis. Moet kennelijk weer spirit opbouwen, hongerig worden. Gehele voorbereiding matig.
Zerrouki groeit per wedstrijd en Geert een linie opschuiven als Trauner weer terug is.
Pedersen moet echt vaste 2e keus worden. Even zoveel mogelijk je vertrouwde spelers kiezen.
Totdat Sauer, Beelen, vd Belt aan de deur kloppen. Dat is nu nog niet.
ben het met je eens , houd wel in dat je nog een creatieve middenvelder moet halen , veel keus is er niet en van timber op het middenveld word ik niet vrolijk
kenny
 kenny - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:
Mats speelde gewoon kut
Levert al tijden de bal bij de verkeerde kleur in.
De hele voorbereiding
speelt ook niet op de goede positie zoals afgelopen seizoen , in deze rol vind ik hem erg matig
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:33   quote  deeplink  
Dan hoef je de bal niet aldoor in te leveren
Dat maakt positioneel niks uit
bijft007
 bijft007 - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:45   quote  deeplink  
Nee dat dus, echt bizar vaak hoor nie te doen, had veel gescheeld in zon wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 10 augustus 2023 - 14:56   quote  deeplink  
Matsie beste jongen , neem je rust en trek je niets aan van je dipje.
Het is ook snel gegaan, misschien wel even te snel..
Van excelsior naar Feyenoord in eerste instantie ala reserve, toen brak je door, en daarna het Nederlands elftal.
En nu zware trainingen bij het begin van het nieuwe seizoen, tja dan heb je je koppie er even niet bij.
En staan ze al klaar om je af te schrijven.

Komt goed Matsie
CobusIII
 CobusIII - donderdag 10 augustus 2023 - 15:02   quote  deeplink  
Vind het wel een beetje overdreven om hem uit de basis te halen op basis van een paar oefenwedstrijden. Vooral als je het duo Zerrouki/Wieffer als tandem ziet (en dat doet Slot voorlopig). Laat ze maar ingespeeld raken. Maar er moet zeker een baas gehaald worden voor het middenveld of Luts rb en inschuivend op het middenveld. Ik weet niet of Bart dat kan. Lijkt mij meer een flankspeler.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 10 augustus 2023 - 15:33   quote  deeplink  
Is logisch ontwikkeling die je vaak ziet..
Speler komt zonder te hoge verwachtingen in het eerste en doet boven verwachting goed.
Nu wordt er direct meer verwacht..
Komt goed kameraden!
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 augustus 2023 - 15:33   quote  deeplink  
Als ivanusec komt heb je nog extra voetbal erbij vanaf het midden, aangezien hij altijd bij zagreb binnendoor gaat
bijft007
 bijft007 - donderdag 10 augustus 2023 - 16:09   quote  deeplink  
Maar als hij gewoon wat zuiverder speelt kan de wereld er weer heel anders uitzien
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 augustus 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2023 - 14:56 schreef piet de paler het volgende:
Matsie beste jongen , neem je rust en trek je niets aan van je dipje.
Het is ook snel gegaan, misschien wel even te snel..
Van excelsior naar Feyenoord in eerste instantie ala reserve, toen brak je door, en daarna het Nederlands elftal.
En nu zware trainingen bij het begin van het nieuwe seizoen, tja dan heb je je koppie er even niet bij.
En staan ze al klaar om je af te schrijven.

Komt goed Matsie
Je bent proffesional of niet, je moet gewoon aan of afhaken.
Trek je niet aan van je dipje 😂😂 neem gerust je tijd😂😂
Met zulke uitspraken……..we hebben hier te maken met topsport, voordat geld wat zei verdienen werk ik me een slag in de rondte..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2023 door RenatoBos --
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Niet in vorm dan zit je op de bank en kan je je weer terug in de basis knokken als je het weer op kan brengen. Geen drama, zo vergaat het vele en daarmee nog niet direct brandhout.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 10 augustus 2023 - 17:15   quote  deeplink  
Je kan de vorm van het individu nooit los zien van het geheel. Het middenveld is nieuw en moet op elkaar ingespeeld raken. Daar is tijd voor nodig. Zerrouki speelt de bal ook nog veel te vaak naar de verkeerde kleur. Ik blijf er wel bij dat een van de twee meer naar voren moet spelen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 10 augustus 2023 - 18:30   quote  deeplink  
Zondag gaan we het zien
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 16:53   quote  deeplink  
De witte Timber
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:53 schreef Stylzz het volgende:
De witte Timber
Zit een kilometer of 7 kwa inzet tussen .
Dus wat inzet betreft mag Timber Wieffer zijn veters nog niet eens strikken.
Wat een luie knakkert is dat..
Denkt dat tie op een tropisch strand aan het lopen is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 16:58   quote  deeplink  
Dus.
Dan is ie lekker bedrijvig in de bal verliezen.
Nou. Top.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:03   quote  deeplink  
Precies ondanks dat het echt slecht gaat blijven proberen
en blijven inzetten.
Ik zie dus een verschil met Timber want die zag je de eerste 70 minuten nauwelijks.
Overigens mis ik bij elke middenvelder gif en ze zijn allemaal vaak te laat bij de bal
CobusIII
 CobusIII - zondag 13 augustus 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Uitleg van Wieffer was duidelijk....hij speelt in een andere rol. tweede helft zag je al dat het beter ging. Dan speelt hij gewoon 6 en is hij meer spelverdeler. Samen met Zerrouki gaat niet.
hij was ook zelfkritisch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:08 schreef CobusIII het volgende:
tweede helft zag je al dat het beter ging.
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 16:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zit een kilometer of 7 kwa inzet tussen .
Dus wat inzet betreft mag Timber Wieffer zijn veters nog niet eens strikken.
Wat een luie knakkert is dat..
Denkt dat tie op een tropisch strand aan het lopen is.
😂😂😂 goed gezegd leon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

😂😂😂 goed gezegd leon
Dank 😂
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 17:18   quote  deeplink  
Ach Mats heeft krediet( maar loopt hard naar beneden
CobusIII
 CobusIII - zondag 13 augustus 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:18 schreef Stylzz het volgende:
Ach Mats heeft krediet( maar loopt hard naar beneden
Verdient hij ook....maar het moet beter. Dat ligt deels aan hemzelf en deels aan hoe Slot hem laat spelen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 17:21   quote  deeplink  
Bal naar de juiste kleur spelen kan van elke positie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 augustus 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:18 schreef Stylzz het volgende:
Ach Mats heeft krediet( maar loopt hard naar beneden
Mats heeft heel veel krediet opgebouwt ,Timber is al anderhalfjaar
bezig om 1 kredietpunt te scoren.
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Algeheel kun je stellen gewoon teveel spelers nog niet in vorm ook die van afg seizoen buiten paixao dan, dan lijkt alles ineens slecht, wat zo weer kan omdraaien hoor,,wat denken jullie buiten dit gegeven, kan het nog wel wiefer en zerrouki ik denk dat dat toch welmisvatting geweest is dat wiefer rol kokcu kan overnemen blijkt wel
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 17:29   quote  deeplink  
Ook meer zeker in zn rol als controleur, iets naar voren omdat zerrouki eerste aanspeel man is komt hij hij meer spelers tegen en lijkt het niet te werken,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 augustus 2023 - 17:30   quote  deeplink  
Intervieuw op ESPN luisteren Mats geeft het zelf aan
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 17:34   quote  deeplink  
Duidelijk interview. Voorkeur voor de 6.

Goh. En dan koop je Zerrouki voor 8 miljoen. Wat een beleid
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 17:36   quote  deeplink  
Klopt dan is dat misvatting, wel 2 erg goeie 6en mits slot er altijd 1 naast gaat of durft te zetten, zerrouki/wiefer samen met stengs watje nu in selectie hebt lijkt me beter geheel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 augustus 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:34 schreef MMM het volgende:
Duidelijk interview. Voorkeur voor de 6.

Goh. En dan koop je Zerrouki voor 8 miljoen. Wat een beleid
Weer niet goed ........????????? Je bent gvd landskampioen en iedreen gilde om Zerrouki
En nu ineens kut ...wacht nog even met het gal
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Weer niet goed ........????????? Je bent gvd landskampioen en iedreen gilde om Zerrouki
En nu ineens kut ...wacht nog even met het gal
Forum beter lezen dan en een beetje onthouden wie wat zegt.

Ik heb de komst van Zerrouki nooit begrepen en ben altijd tegen geweest. Veel te duur en andere posities zijn harder nodig wat betreft versterkingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Weer niet goed ........????????? Je bent gvd landskampioen en iedreen gilde om Zerrouki
En nu ineens kut ...wacht nog even met het gal
KAP EENS MET GENERALISEREN GAST
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 17:38   quote  deeplink  
Want buiten wiefer denk ik dat ze nog wel 6nodig hadden, maar dan minder ervaren man en stuk minder in pikorde en qua tranf bedrag dan krijg je niet van ze moeten allebei spelen, maar we zijn ook maar net begonnen hoor, vorig jaar begon het ook allemaal nog niet ingespeeld hadden wat geluk toen met n uitgekleed Vitesse om te beginnen rol je er lekker in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mats Wieffer topic









0.0115959