|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Weer niet goed ........????????? Je bent gvd landskampioen en iedreen gilde om Zerrouki En nu ineens kut ...wacht nog even met het gal Hoezo gilde iedereen om Zerrouki? Volgens mij was het best wel omstreden.. Ik had liever iemand anders gezien. Dat wil niet zeggen dat het een slechte voetballer is, maar voor ons geen meerwaarde (op dit moment). Het vervelende is dat je hierdoor ook nog eens met andere moet gaan schuiven die dan slechter uit de verf komen (zie Wieffer) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima speler zerrouki maar heeft echt schijn van wiefer ook niet anders blijkt te kunnen qua rol, dus ook misvatting geweest technische staf als dit ook zo is, wat best is kan hoor, hebben de tijd als dit zo blijkt aan te passen, wat dan wel ten koste gaat van wiefer of zerrouki
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mats was echt dramatisch. De welbekende terugval van een jonge speler. Alles meegehad vorig seizoen, maar nu ff tegenslag. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zet mats maar weer op 6 dan komt het wel weer goed , en ja zerrouki op de bank evenals timber , en ja dan kom je middenvelders te kort , het geeft maar aan dat het een waardeloze transfer zomer is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik had het niet verwacht allemaal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 16:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zit een kilometer of 7 kwa inzet tussen . Dus wat inzet betreft mag Timber Wieffer zijn veters nog niet eens strikken. Wat een luie knakkert is dat.. Denkt dat tie op een tropisch strand aan het lopen is. Maar echt hé, z'n fouten niet herstellen. En loopt er achteraan te sjokken als een oud mannetje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig ziet ie zelf ook in dat het stukken beter moet met hemzelf.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 19:01 schreef ar het volgende:[..] Maar echt hé, z'n fouten niet herstellen. En loopt er achteraan te sjokken als een oud mannetje Verschrikkelijk is het ,en elke wedstrijd van hem hoop je op beter maar het gebeurd maar niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jawel, nuchtere jongen. Alhoewel.. misschien was hij wel dronken vanmiddag. @bos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat siert hem ,hoop ook dat hij zich snel kan herpakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Timber daarentegen totaal geen zelfreflectie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 19:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Verschrikkelijk is het ,en elke wedstrijd van hem hoop je op beter maar het gebeurd maar niet. Nou dat. Maar sowieso het middenveld, daar klopt iets niet. Ik mis daar leiderschap en/of kwaliteit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou je dan , die Kroaat niet moeten halen , en een sub topper op die positie ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 19:11 schreef ar het volgende:[..] Nou dat. Maar sowieso het middenveld, daar klopt iets niet. Ik mis daar leiderschap en/of kwaliteit Je mist snelheid en creativiteit op het middenveld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ivanusec is een MUST.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik moet het nog zien of hij komt.. Mogen wel een miljoen meer bieden van mij ,2 mag ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet helemaal, loopt wel rood aan en heeft zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 19:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik moet het nog zien of hij komt.. Mogen wel een miljoen meer bieden van mij ,2 mag ook. Luister nou eens, is zijn koffer nu aan het uitpakken in Rotterdam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En kijkt momenteel op booking.com of er gunstig hotel beschikbaar is in buurt van de kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Realistische goede gast. Komt wel weer goed |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: gewoon op zijn eigen plek zetten voortaan dan zerrouki maar als zijn vervanger gebruiken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Weer niet goed ........????????? Je bent gvd landskampioen en iedreen gilde om Zerrouki En nu ineens kut ...wacht nog even met het gal Niet iedreen, in alle opzichten fout en verkeerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind hem geen slechte voetballer ,en vond het prima dat hij kwam. Even kijken hoe getergd hij nu is in de volgende wedstrijd na die vroege wissel . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Niet slecht, maar wel veel te duur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat zal de tijd uitwijzen ,Timber daarintegen zit op het randje van de afgrond. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das gewoon regelrecht Coyote.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wiefer op de 6 geeft hij aan , wie dan op 10? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk merk je het ook wel, met open ruimtes voor hem weer hij niet goed hoe te lopen op helft tegenstander en loopt ie zn eigen vast of weet niet op wie af te spelen, kokcu was daar de verlengstuk in en rende wel de dieptes in om vervolgens aan buitenspelers bal te geven of zelf voor schot te gaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Enige die nu in huidige selectie aardig op 10 zou kunnen is stengs maar hij heeft als enige nadeel geen scorend vermogen heeft dus hij op kokcu plek nog beter, dus er moet wel wat komen, nu denk ik dat ivanusec daar komt te spelen tussen de linies ala symanski, zou wel eens daar n sensatie kunnen worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2023 - 18:44 schreef bijft007 het volgende:Enige die nu in huidige selectie aardig op 10 zou kunnen is stengs maar hij heeft als enige nadeel geen scorend vermogen heeft dus hij op kokcu plek nog beter, dus er moet wel wat komen, nu denk ik dat ivanusec daar komt te spelen tussen de linies ala symanski, zou wel eens daar n sensatie kunnen worden Duurt mij wat lang....voor een zo een belangrijke positie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag er wat mij betreft ook rekening mee houden dat Wieffer een Jorgensen seizoen gehad heeft… |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kan ook, maar ik denk maar exact zelfde types wiefer en zerrouki, willen op zelfde ballen lopen en allebei eerste man zijn waar opbouw begint, en linie naar voren weet iig wiefer niet waar te lopen en hoe, gaat hij twijfelen struikelt over bal, ik meen te zien dat je dat 2e helft ook wel beetje zag, en het er stuk beter uit zag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Puur op hem lettend dan, maar dan nog geen excuus voor hem om ballen in te leveren enzovoort |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt genoemd bij Lazio
Misschien overwegen mocht er een bod komen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien Stengs eens op 8 proberen. Dat deed hij bij Antwerp ook onder van bommel. Dat ging best goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wieffer weer op 6 en komt goed. Zerrouki dan maar bank |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, maar wie op 8? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vraag t me af, t zakt wel heel ver weg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zie niemand die daar nu kan spelen. Dus ik zou daar iemand voor halen. Maarja, budget?
Daarom had je nooit Zerrouki moeten halen voor 8 miljoen. Eerst je basis versterken, dan de bank. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ja, eens. 8 wordt dus experimenteren.....wie zijn nu dan de gegadigden? Denk aan: Stengs Timber Zechiel Belt Hancko Lopez |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Betwijfel of het werkt hem rechtsbuiten te zetten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik denk hangend op recht met een diepgaande back juist heel goed. Diep op rechts en mannetje passeren niet goed.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dat zou nog kunnen ja, Bart eroverheen met n goeie voorzet, maar over het algemeen hou ik meer van snellere jongens aan zijkant, en buiten dat is het vast gegeven stengs amper scoort |
|
|
|