|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 september 2023 - 11:35 schreef DMD het volgende:[..] Nee joh. Kan er geen kut van, vertraagt het spel continue en is nog niet "getest" althans volgens de zogenaamde analisten ;). Dat komt omdat iedereen een podium krijgt. Er is altijd wel een narcist die met ze dikke blaatkop op tv wil, of een nietszeggend websiteje wil voorzien van dom gelul. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van Excelsior naar Feyenoord naar nl 11 tal Het gaat te snel , gun hem tijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 september 2023 - 16:43 schreef R()b het volgende:[..] Dat komt omdat iedereen een podium krijgt. Er is altijd wel een narcist die met ze dikke blaatkop op tv wil, of een nietszeggend websiteje wil voorzien van dom gelul. Hahaha juist |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Speelde weer als een baas. Sterk in de duels, er telkens bovenop. Erg belangrijk voor dit team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel regelmatig weer slordig in de passing |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Vind een passnauwkeurigheid van 91% wel prima eigenlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarvan bij de helft daarvan niet eens een balaanname bij zit maar direct door tikt |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Om even een vergelijking erin te gooien;
Wieffer 68/75 naukeurige passes (91%) 80 balcontacten 6/6 nauwkeurige dieptepasses (100%)
Timber
29/37 nauwkeurige passes (78%) 49 balcontacten Nauwkeurige dieptepasses niet gemeten of geen verstuurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima statistieken maar die ballen vielen echt ik. Die gingen uit of zo bij de tegenstander in de voeten Maar blij met Wieffer. Progressie was ook echt nodig weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Groot fan van deze jongen,maar volgende pot weer in de juiste versnelling aub . Ff een tandje erbij Matsie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Begrijpelijk.
Of het gerucht nou waar is of niet, deze jongen gaat gewoon de top van Europa bereiken op zijn positie. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeer fijn al die aandacht voor ons cluppie :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 november 2023 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vinden jullie Schouten beter dan onze Wieffer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook ,maar zie overal toch dat ze liever Schouten hebben inplaats van onze Wieffert |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 november 2023 - 17:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat denk ik ook ,maar zie overal toch dat ze liever Schouten hebben inplaats van onze Wieffert Bij Wieffer ziet het er wat meer onbeholpen uit soms, hij is wat slungelig. Denk dat Schouten met bal misschien wat beter is en Mars zonder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 november 2023 - 17:26 schreef MightyAce het volgende:[..] Bij Wieffer ziet het er wat meer onbeholpen uit soms, hij is wat slungelig. Denk dat Schouten met bal misschien wat beter is en Mars zonder. Ja dat is prima omschreven denk ik . Vind Mats wel een betere balveroveraar dan Schouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schouten speelt bij PSV fantastisch. Net als Wieffer bij ons. Beide hebben t in oranje lastig. Zou dat dan aan hen liggen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 november 2023 - 17:48 schreef Stylzz het volgende:Schouten speelt bij PSV fantastisch. Net als Wieffer bij ons. Beide hebben t in oranje lastig. Zou dat dan aan hen liggen? Koeman maakt er tactisch echt een bende van. Niemand rendeert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, gisteren was Schouten allesbehalve doortastend of verrassend. Blonk uit in nietszeggende passes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is met Wieffer in oranje ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bedoel ik niet. Is reactie op opmerking Koeman. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 november 2023 - 17:48 schreef Stylzz het volgende:Schouten speelt bij PSV fantastisch. Net als Wieffer bij ons. Beide hebben t in oranje lastig. Zou dat dan aan hen liggen? Ik denk dat mij aansluit bij het antwoord van Ace. Koeman maakt er een zooitje van ,en dat had ik niet verwacht van hem eerlijk gezegd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je nu voor ( alleen maar speculaties) Wiefer kan naar Barca voor 40 milj zouden jullie hem laten gaan, we hebben Zerrouki op die positie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 20 november 2023 - 14:11 schreef piet de paler het volgende:Stel je nu voor ( alleen maar speculaties) Wiefer kan naar Barca voor 40 milj zouden jullie hem laten gaan, we hebben Zerrouki op die positie. Vandaag nog. Gezonde bedrijfsvoering. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
40 miljoen voor Wiefer kan je veel mee, meer dan dat je hem gaat missen denk ik. Dan is de optelsom natuurlijk niet zo moeilijk en moet je het doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja voor zulke bedragen moet je elke speler binnen de selectie van de hand doen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
40 miljoen, daar gaat iedereen voor, NU |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De enige ruim voldoende.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar hoeveel beter deze man is vergeleken met Zerrouki.
Prima dat je back-up wat minder is maar dan niet als je daar 8 miljoen voor betaald. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , vond hem ook weer de beste aan onze kant , echt een goede speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rustag ,begon aan de rechterkant wat niet zijn positie is . Slaat nergens op dat Slot met hem begint daar. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2023 - 23:11 schreef MMM het volgende:Bizar hoeveel beter deze man is vergeleken met Zerrouki. Prima dat je back-up wat minder is maar dan niet als je daar 8 miljoen voor betaald. Wieffer is onmisbaar.
Het is logisch dat de italiaanse en Spaanse top achter hem aan zit en Lazio hem al afgelopen transferperiode wilde halen.
Om het te herhalen;
Wieffer gaat de absolute top halen als nummer 6.
Ik zie die Enzo Fernandez regelmatig bij Chelsea spelen op 6 en Wieffer is echt zoveel beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wieffer laat wel die gast makkelijk 2-1 maken. Vaak waardevol, vind hem ook regelmatig slordig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gimenez dan. Die timet volledig verkeerd. Als hij ingeschat had ik haal m niet, stond ie gewoon op zijn voeten en kan de voorzet niet gegeven worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gimenez ook, maar zie eens hoe makkelijk die gast mag inkoppen daarachter, met minstens 3 van onze slaapkoppen eromheen. Wieffer had dat vooral moeten zien/mee moeten lopen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2023 - 23:19 schreef DMD het volgende:[..] Wieffer is onmisbaar. Het is logisch dat de italiaanse en Spaanse top achter hem aan zit en Lazio hem al afgelopen transferperiode wilde halen. Om het te herhalen; Wieffer gaat de absolute top halen als nummer 6. Ik zie die Enzo Fernandez regelmatig bij Chelsea spelen op 6 en Wieffer is echt zoveel beter. absoluut. Wieffer is ontzettend onderschat. Het enige dat hij tegenheeft is dat hij nooit eens op doel schiet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel hoor. Althans richting doel. Meestal naast of over |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Op doel was de stelling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste speler die wij hebben ,ook de mooist spelende spelert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hij legt op een gegeven moment een bal uit de lucht stil op z'n voet, snap niet dat dat niet een paar keer herhaald wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verkeerde rood-witte shirt voor de zenders |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Welkom allen bij de Wieffer fanclub ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als ik alleen de eerste 4 pagina's door scroll zat jij daar nog niet bij . Welkom bij de fanclub jongen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 december 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz