|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je hem op het veld ziet lopen, lijkt hij veel op Guus Til |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze hebben beide lengte en krulletjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat minder breed postuur maar hij heeft hetzelfde loopje als Clemens Zwijnenberg... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had m verwacht afgelopen zondag, zeker in de rust. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit deze jongen nog bij de selectie of wat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft waarschijnlijk geen 7,5 miljoen gekost |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaat niet goed zo ,we gaan verliezen van Twente en AZ Die hebben meer karakter en strijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gaat niet goed zo ,we gaan verliezen van Twente en AZ Die hebben meer karakter en strijd Ik heb er nog steeds een kutgevoel over. Wat weinig energie. en WEDEROM. Het is vanaf de voorbereiding al zwaar kut. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gaat niet goed zo ,we gaan verliezen van Twente en AZ Die hebben meer karakter en strijd Maar wel smalle selecties, pak je ze nu niet dan wel in het tweede deel van de competitie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2022 - 18:07 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb er nog steeds een kutgevoel over. Wat weinig energie. en WEDEROM. Het is vanaf de voorbereiding al zwaar kut. gaat inderdaad niet zoals we zouden willen , laten we niet vergeten dat we een team in opbouw zijn , we hebben leuke spelers aangetrokken uit allerlei landen en dat heeft gewoon tijd nodig laten we ons team vooral steunen het is een jonge groep die niet beter gaan worden als wij ze gelijk al gaan uitfluiten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 12:22 schreef kenny het volgende:[..] gaat inderdaad niet zoals we zouden willen , laten we niet vergeten dat we een team in opbouw zijn , we hebben leuke spelers aangetrokken uit allerlei landen en dat heeft gewoon tijd nodig laten we ons team vooral steunen het is een jonge groep die niet beter gaan worden als wij ze gelijk al gaan uitfluiten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer eens een kans?
Timber weten we nu wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Viel weer prima in...hoorde ik van Ahmadi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker optreden maar Timber was ook niet slecht. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, die was redelijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Viel mij op dat hij best creatief en technisch is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker stifte zichzelf naar een eigen kans |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die invalbeurten gaan telkens aardig, maar het zegt mij niet heel veel eerlijk gezegd. Starten en invallen (zeker als het bij een voorsprong is) is toch heel anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo ja, dan zul je weten dat goed invallen echt een kunst is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
14 jaar, niet op enig niveau, maar goed. En dat invallen op zich ook niet per se makkelijk is, geef ik onmiddellijk toe. Maar we hebben uiteindelijk veel meer aan een goede basisspeler. Er zijn er zat die het ene wel zijn en het andere niet. Wat niets over hem persoonlijk zegt uiteraard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet vanaf de start voetballen is echt ruk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ligt ook aan de stand en het tempo van de wedstrijd. En het moment dat je invalt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tempo vooral ,zeggen altijd vers bloed maar een warme motor loopt ook beter dan een koude haha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: de gedrevenheid is top van hem , het duelkracht ook toch vind ik hem in het inspelen van medespeler niet sterk , hij lijkt te veel te willen waardoor hij te gehaast niet goed zijn medespelers weet te vinden heeft veel potentie maar moet nog wel stappen gaan zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hebben we het bonnetje nog pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De Kuip is geen dolfinarium geile |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De energierekening is hoger dan de aankoop Wieffer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De lampjes gaan vanzelf uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan gaat zelf het gras er nog aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat het maar zien Matsie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Fit blijven op dit niveau is ook een kwaliteit. Ik ben toch bang dat hij hierin tekort komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: begin er ook aan te twijfelen |
|
|
|