|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft. Tweede helft een gevaar voor onszelf soms met overtredingen en balverlies
Maar goed. Prima pot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind ik niet, maar was weer prima in orde. @ Leon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste helft in orde. Tweede helft laat nog wel genoeg ruimte voor verbetering gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 16:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Eerste helft in orde. Tweede helft laat nog wel genoeg ruimte voor verbetering gezien. Eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar we kunnen wel al zeggen dat hij een extra optie op het middenveld geworden is en dat is eigenlijk al hele mooie winst, want ik zou niet weten wie het op die plek op het moment beter doet. Timber moet maar concurreren met Szymanski (daar moeten we natuurlijk geen 10M voor betalen). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Mats van de wedstrijd. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 18:51 schreef CobusIII het volgende:Maar we kunnen wel al zeggen dat hij een extra optie op het middenveld geworden is en dat is eigenlijk al hele mooie winst, want ik zou niet weten wie het op die plek op het moment beter doet. Timber moet maar concurreren met Szymanski (daar moeten we natuurlijk geen 10M voor betalen). hij is een klasse beter dan timber, timber blijft op de bank denk ik zag vandaag weer het druk zetten van vorig jaar en dat had mede te maken met wieffer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bewonderenswaardig. Komt dus in een ingespeeld elftal na een half seizoen. En speelt vervolgens 3 prima potten, waarbij hij de eerste twee MOTH was. Dan heb je echt iets bijzonders.( hij kan niet eens wedstrijdfit zijn) Maakt het elftal compleet, veel kopkracht erbij, veel lopend vermogen , alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jup Mats van de wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü-Wieffer-Timber. De Pool gaat naar links of rechts in een Toornstra rol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde gisteren iets te veel voor de bal gisteren (eerste helft), maar toch weer een dikke voldoende |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Greep ook een keer keihard in ( verdedigend) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moest t foutje van ik dacht Hancko repareren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft hoorde ik m veel balverlies lijden? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ja, vooral het laatste kwartier. De tank was leeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen de laatste 5 minuten 2x, was duidelijk op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Alleen laatste 5-10 minuten. Pijp leeg. Vleugelspelers die zo dramatisch lopen dat hij de bal niet direct kon spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goede wedstrijd, was wel helemaal op aan 't einde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aan de bal prima. Verdedigend kan het beter. Vond hem in het laatste kwart wegvallen. Er zijn verzachtende omstandigheden natuurlijk. En misschien bleef hij ook alleen maar staan omdat we niet echt alternatieven meer hadden. Maar toch. Driekwart van de wedstrijd in orde, laatste kwart onvoldoende. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 00:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Aan de bal prima. Verdedigend kan het beter. Vond hem in het laatste kwart wegvallen. Er zijn verzachtende omstandigheden natuurlijk. En misschien bleef hij ook alleen maar staan omdat we niet echt alternatieven meer hadden. Maar toch. Driekwart van de wedstrijd in orde, laatste kwart onvoldoende. Volgens mij had hij de meeste onderscheppingen op het veld. Ik vond hem aan de bal (de laatste kwart) juist wat minder. Maar overall een goede pot. Bij het doelpunt van de tukkers had hij wel wat agressiever mogen verdedigen naar mijn smaak. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Hij maakte op mij meer indruk dan Zerrouki, die m.i. behoorlijk onzichtbaar was. Merkwaardigerwijs vond ik Wieffer in de 2e helft beter dan in de 1e helft. Hetzelfde gold m.i. voor Kökcü, die begon in de 2e helft ook ineens wat beter te draaien, waardoor het middenveld duidelijk voor Feyenoord was. Overigens was het een beetje langs mij heen gegaan dat hij de meeste interventies had van iedereen op het veld in de 1e helft. Volgens mij ging hij daar in de 2e helft gewoon mee door. Uiteindelijk was hij leeggespeeld, maar dat waren er veel meer, - van beide kanten. Wieffer is zo goed, dat er meerdere opties voor hem open staan. Ik zie in hem namelijk ook een zwaar verbeterde Guus Til. Een beter aanspeelpunt in de punt naar voren is nauwelijks denkbaar. Loopvermogen, techniek, inzicht, passing, kopkracht, en storend/verdedigend vermogen binnen het team; het zijn allemaal kwaliteiten die hij op 10 in zich verenigd. Helaas mis je dan het slot op de deur voor de defensie, dus ik denk niet dat Slot zich aan een dergelijk experiment zou wagen. Het lijkt mij wel een heel spannend experiment. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 09:24 schreef CobusIII het volgende:[..] Volgens mij had hij de meeste onderscheppingen op het veld. Ik vond hem aan de bal (de laatste kwart) juist wat minder. Maar overall een goede pot. Bij het doelpunt van de tukkers had hij wel wat agressiever mogen verdedigen naar mijn smaak. Liet die linksbuiten van hun wel erg veel vrijheid en ruimte om aan te nemen en voorzet op Brenet te geven. En even later op vreemde wijze een bal verspelen op het middenveld waardoor zij open veld kregen. Maar okee, hij doet het prima. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2023 - 09:24 schreef CobusIII het volgende:[..] Volgens mij had hij de meeste onderscheppingen op het veld. Ik vond hem aan de bal (de laatste kwart) juist wat minder. Maar overall een goede pot. Bij het doelpunt van de tukkers had hij wel wat agressiever mogen verdedigen naar mijn smaak. Het laatste deel van de wedstrijd was hij ook aan de bal wat minder inderdaad. Daarnaast had hij wat meer moeite de ruimtes effectief te bestrijken. En de tegengoal had hij meer kunnen/moeten doen, eens.
Ik denk dat hij fysiek nog wel genoeg te winnen heeft. Dat zal hem in de duels ook wat meer kunnen helpen. Qua onderscheppingen zat het wel goed inderdaad, zag dat statistiekje gisteren ook voorbij komen.
Maar dit alles laat onverlet dat hij prima bezig is hoor. Zeker voor iemand die pas een paar wedstrijden gestart is voor ons. Hij valt alleen een beetje weg ergens in het laatste halve uur. Misschien ook niet geheel toevallig dat we in die periode de overwinning tweemaal op rij weggeven. Al heeft dat zeker niet alleen met hem te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
vandaag weer een van de beste spelers op het veld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinds Mats meespeelt is het spel weer een stuk meer naar voren gericht. Is ook rap in verplaatsen van de bal naar juiste kleur. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beste middenvelder. Heeft ook iets meer inhoud gekregen tov afgelopen weken, das ook positief. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel zuinig op hem zijn. De enige die voldoet op 6 in je selectie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind hem vrijwel elk potje onze beste speler. Bijzondere speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
brengt veel rust in het spel.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
In potentie de beste op het middenveld van oranje naast F. de Jong. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Schijnt 90minuten lang met een hartslag van 30 te voetballen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met afstand de beste vandaag. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De sterkhouder, gewoon top. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen Twente ruk, tegen 020 en psv net voldoende. Nu tegen AZ maar eens zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Net voldoende hilarisch, overal de beste man,en onze Henkert, net voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft pas een wedstrijd matig gespeeld, de rest de MOTM of kort daarachter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joh, dat jij dat zo ziet. En beoordelingen van die wedstrijden bleven ook op een 6.5 hangen. |
|
|
|