|
|
ar
|
|
|
Hoe dan ook. Voor een goed bedrag verkopen,zo niet bijtekenen lees ik. Prima. Het is zijn toekomst hè..snap het wel. Voor voetballers is Feyenoord natuurlijk nooit het eindstation,al denken we dit graag . Wat natuurlijk onrealistisch is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Feyenoord heeft na een openingsbod van vijftien miljoen euro op Quinten Timber weinig meer vernomen van Bayer Leverkusen. De Rotterdammers wezen het bedrag af en gaan de middenvelder opnieuw proberen te overtuigen in Rotterdam te blijven, zo meldt Voetbal International. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| 1 jaar bijtekenen, bandje terug om zijn arm en van de winter verkopen voor 25M |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| #Feyenoord en Quinten #Timber 🇳🇱zijn mondeling akkoord over een nieuwe verlenging! ( Timber deelt mee bij volgende transfer volgens horen ) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zijn laatste intervieuw leek oprecht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 20:10 schreef MMM het volgende:#Feyenoord en Quinten #Timber 🇳🇱zijn mondeling akkoord over een nieuwe verlenging! ( Timber deelt mee bij volgende transfer volgens horen ) Fantastisch nieuws |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi man, echt sterk middenveld met veel keuzes en sterke vervangers vanaf de bank. Dat is wel eens anders geweest!
T ziet er goed uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Goed nieuws en in 2026 goede opbrengst. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kun je na Steijn Valente watanabe en Ahmed ook scharen tot een topaankoop deze verlenging hoor, e hr top dat hij en zn zaakwaarnemer aan zn woord houd, weer een cashcow voor volgend jaar of erna💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Middenveld vind ik qua keuzes echt top top.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Toch hè, wat moeten we nu met Timber? Aanvallend niet goed genoeg. Verdedigend niet goed genoeg. Passend niet goed genoeg. Dus welke plek? En ten koste van wie. Tuurlijk, straks blessures en schorsingen maar ik vind Moder en Valente beter. Steijn lijkt me onbetwist. En op 6 lijkt ie me ook hooguit 4e keuze. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Timber staat mits fit altijd basis hoor, op 8, soortje pendelaar, verbindingsstuk tussen middenveld en aanval. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Zoveel goede middenvelders! Linksachter mager, linksvoor mager en spits redelijk. Onevenredig verdeeld. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik had eigenlijk verwacht en gehoopt dat hij nu, na sluiting van de transfer window, alsnog zou bijtekenen.
Nog altijd niet dus, dat wordt een lastig verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Of wachten op een mooi moment om te delen net als bij Luts |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 21:01 schreef bijft007 het volgende:Timber staat mits fit altijd basis hoor, op 8, soortje pendelaar, verbindingsstuk tussen middenveld en aanval. Pendelt alleen nooit.
Hij heeft totaal niet de inhoud om continue te pendelen. Hij rendeert alleen met een goede 6 achter hem die de ruimtes dichtloopt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 10 september 2025 - 10:49 schreef DMD het volgende:[..] Pendelt alleen nooit. Hij heeft totaal niet de inhoud om continue te pendelen. Hij rendeert alleen met een goede 6 achter hem die de ruimtes dichtloopt. Dan sta je met je mening lijnrecht tegenover v Hooijdonk en meerdere analisten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat me zoiezo opvalt is dat Zn kwaliteiten vooral door Feyenoord fans aardig omlaag gehaald wordt valt me op wat altijd prima is natuurlijk
En als je supporters van andere clubs spreekt maar ook analisten en uiteindelijk ook trainers is hij de eerste die genoemd wordt als beste middenvelder bij ons en zoniet beste speler overall, buiten de discussie wat zn beste rol zou zijn om nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Als hij echt zo goed was als wat analisten en vele anderen zeggen, dan zou hij allang bij een topclub in, het buitenland spelen. Hij is echt wel één van onze betere, maar hij is te druistig en heeft een zeer matig schot. Laat hem nou maar bijtekenen en dan zo snel mogelijk goed verkopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik heb ernstige twijfels aan dat bijtekenen. Ik denk dat het een wintertransfer gaat worden om er toch nog wat aan over te kunnen houden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Duurt wel aardig lang dat wel, maar dan nog, van hem zn oogpunt is dat alleen voordelig in zn onderhandeling helaas
Kan alleen maar meer geld vragen want zn zaakwaarnemer (die zeker) en ook timber weet dat als zn client niet bijtekent er veel geld verloren gaat voor de club,,dus feyenoord zometeen hem ruimschoots tot grootverdieners maakt wat beste voor de club alsnog is
Gewoon zonde het zover moet komen daarom zeker belangrijk dat je meest waardevolle spelers bij nog 2 jarig contract tot 1,5 alles aan gelegen is bij te tekenen want bij 1 jaar komen de interessante dingen voorbij na afloop contract wat erg goed is voor eigen portomonee behalve de club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 september 2025 - 19:21 schreef tomson het volgende:Ik heb ernstige twijfels aan dat bijtekenen. Ik denk dat het een wintertransfer gaat worden om er toch nog wat aan over te kunnen houden. Als je op dat moment evt nog bovenaan staat zou ik hem gewoon uit zijn contract laten lopen . Of het moet een bod zijn van 15 miljoen of iets. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De transferperiode is nog niet zo lang gesloten. En hij zat bij Oranje, dus eventuele nieuwe onderhandelingen kunnen nog (of moeten nog) plaatsvinden.
De signalen vanuit Feyenoord waren overwegend wel dat hij niet transfervrij wil vertrekken, zo leek het althans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou mooi zijn als hij nog een jaar bijtekend . Vraag mij ook af welke waarde hij nog vertegenwoordigd met een halfjaar contract. Stel Feyenoord blijft het goed doen en doen dan serieus mee om het kampioenschap .Is het t dan wel waard om bv 7 of 8 miljoen te vangen voor hem? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal nu met met jaar al helft van zijn waarde zijn geweest 15-20 waarschijnlijk, maar nu net half jaar Tja dan zien clubs wel om hem voor koopje te halen inderdaad voor hoogstens 7-8 maar zelfs dat is nog veel dan
Normaliter bij echt half jaar lopen ze uit contract omdat dat al veel eerder dan had gebeurd verlenging, of het moet oude rot zijn natuurlijk die voorzichtiger zijn en aankijken wat te doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 september 2025 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De transferperiode is nog niet zo lang gesloten. En hij zat bij Oranje, dus eventuele nieuwe onderhandelingen kunnen nog (of moeten nog) plaatsvinden. De signalen vanuit Feyenoord waren overwegend wel dat hij niet transfervrij wil vertrekken, zo leek het althans. Dat begreep ik ook ja dat hij niet transfervrij wilde vertrekken |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Bijtekenen of uit de selectie gooien. Feyenoord moet ook verer, niet alleen meneertje Timber. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Tsja, contracten zijn er van beide zijde om aan te houden. Zou ook graag zien dat hij bij tekent en er wat blijft hangen, maar nu gewoon gebruiken indien nodig. Heb je in ieder geval nog iets dan helemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Klopt, supporter in hart en nieren! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| het wordt zo langzamerhand wel een vreemde en onwenselijke situatie. De contractgesprekken lopen stroef. Ik vind dat de zakelijke onderhandelingen nooit effect mogen hebben op het veld. Of je zet hem op de bank of je gaat voor de volle 100% voor hem en hij blijft aanvoerder. Dat warrige gedoe er tussenin is voor niemand goed. Je ziet ook bij Timber dat het effect op hem heeft en dus ook op het team. Wie is nu de echte leider binnen het team? Nieuwkoop? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Is niet fit ,had allang gewisseld moeten worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En dan ben je nog lief voor m ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je verwacht meer. Maar doet niet onder voor de rest. Das ook meteen t probleem |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Timber niet wisselen, dikke min weer vandaag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik denk dat je hem wel zal missen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Denk wel dat hij vaker op de bank gaat zitten als Hwang en Moder 100% terug zijn. Zeker als hij niet heeft bijgetekend tegen die tijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je vraagt je wel af of we hem donderdag gaan zien, leek het fysiek zwaar te hebben. Meerdere keren in de wedstrijd. En eigenlijk had je hem moeten wisselen, na een uur oid. Leek hij wel rijp voor althans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Denk wel dat hij vaker op de bank gaat zitten als Hwang en Moder 100% terug zijn. Zeker als hij niet heeft bijgetekend tegen die tijd. Denk ik ook . Zijn fitheid is de reden waarom hij niet wil bijtekenen. Het geeft hem t gevoel om een laatste kans te krijgen om te cashen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch gek, het elftal lijkt nog helemaal niet 100 fit, waar ze bv zelfde fase vorig seizoen stuk fitter waren en 2 wedstrijden in week maar net te happen nu lijkt.. alle spelers erbij genomen, buiten de blessures van toen dan he🤣
Ietsje opschroeven trainings itensiteit? Of wordt er juist te hard getraind doordeweeks, valt wel op dat elke wedstrijd er wat tandvlees lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:58 schreef bijft007 het volgende:Toch gek, het elftal lijkt nog helemaal niet 100 fit, waar ze bv zelfde fase vorig seizoen stuk fitter waren en 2 wedstrijden in week maar net te happen nu lijkt.. alle spelers erbij genomen, buiten de blessures van toen dan he🤣 Ietsje ietsje opschroeven trainings itensiteit? Of wordt er juist te hard getraind doordeweeks, valt wel op dat elke wedstrijd er wat tandvlees lopen. Hij kreeg pijnstillers ,dat zou dan voor gewrichtspijn moeten zijn. Denk dat hij hier en daar wat kraakbeen mist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij kreeg pijnstillers ,dat zou dan voor gewrichtspijn moeten zijn. Denk dat hij hier en daar wat kraakbeen mist. Of een deel meniscus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zeker dat is elastisch kraakbeen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt niet heel ernstig te zijn overigens. Zondag misschien alweer inzetbaar. |
|
|
|