|
|
MMM
|
|
|
| Niet verlengen is banken. Snap niet dat hij weer speelt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| verkopen met de winterstop en vervanger halen , bij nec loopt wel een aardige |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand gaat m kopen. Tenzij het een club is waar hij in de zomer nooit naartoe zou gaan. En dat gaat Timber niet doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Blessures blessures en nog meer blessures |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 14:12 schreef Stylzz het volgende:Niemand gaat m kopen. Tenzij het een club is waar hij in de zomer nooit naartoe zou gaan. En dat gaat Timber niet doen ben ik ook bang voor |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gewoon gebruiken en wisselen als ie weer loopt te slenteren. Niet de luxe nu met blessures te gaan kniezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Speelt redelijk goed vandaag tot nu toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verdient nog geen miljoen per jaar . Dacht altijd dat het niet verlengen aan Timber lag maar het ligt aan Feyenoord . Nu wil hij een aanzienlijke verhoging en ik weet niet hoeveel dat is maar een 1.5 miljoen mag hij toch wel vangen per jaar. Zal mij niks verbazen of zo'n Borges of Tengstedt meer verdienen als hem . Net zoals Carranza met zijn 2 miljoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2025 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Verdient nog geen miljoen per jaar . Dacht altijd dat het niet verlengen aan Timber lag maar het ligt aan Feyenoord . Nu wil hij een aanzienlijke verhoging en ik weet niet hoeveel dat is maar een 1.5 miljoen mag hij toch wel vangen per jaar. Zal mij niks verbazen of zo'n Borges of Tengstedt meer verdienen als hem . Net zoals Carranza met zijn 2 miljoen Nee Feyenoord was het ermee eens dat hij meer moest gaan verdienen, alleen wilde hij dan ook een compensatie hebben voor het inleveren van zijn komende transfervrije status. Het was dus meer dan alleen salaris. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Was gisteren wel ook de gene die iedereen ff flink aanspoorde toen het weer inzakte na het 1e doelpunt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bijtekenen of wegwezen geldwolfjesfamilies genoeg gezien onderhand. Presteer eerst eens naar behoren!! Morgen weer om 05:30 op stel mafkezen, en dan willen ze erkenning, en dat je een shirt van ze koopt?! Oplichters. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Maar er zijn er zo veel die alsmaar staken en meer willen en zich ondertussen afvragen waarom alles zo duur wordt. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Op basis van wat heeft hij het recht op salarisverhoging? Als ik niet voldoe bij mijn werkgever kan ik opkrassen en krijg ik zeker geen salarisverhoging. Timber, graag opzouten, ik ben je helemaal zat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oarghi heeft hetzelfde management als Timber en ook bij hem nog geen krabbel. Die heb je dus met een beetje pech voor Jan lul opgeleid.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Justin Bijlow: € 2.940.000 Calvin Stengs: € 2.450.000 Dávid Hancko: € 2.350.000 Anel Ahmedhodzic: ± € 1.560.000 (nieuwe aanwinst) Sem Steijn: ± € 1.470.000 (nieuwe aanwinst) In-beom Hwang: ± € 1.470.000 Ramiz Zerrouki: ± € 1.760.000 (oude cijfers, mogelijk gestegen) Jakub Moder: ± € 1.180.000 Jordan Lotomba: ± € 1.180.000 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| bijlow een salaris van bijna 3milj geven is een echte te kloese actie , zerrouki 1,7 ook , ik vind het onbegrijpelijk dat deze man TD mag blijven spelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Bijlow was er toch al voor tK ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Piet ik wordt er ook flauw van hoor, maar Dennis is gekomen in 2022 en de contractverlenging van Bijlow was begin november 2023. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2025 - 16:12 schreef VVout het volgende:[..] Piet ik wordt er ook flauw van hoor, maar Dennis is gekomen in 2022 en de contractverlenging van Bijlow was begin november 2023. Ok .😀 Maar toen was hij nog goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Speelt geweldig tussen de linies.. Waar de bal niet is...
Sjok sjok |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Rot lekker op en steek dat contract in je reet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Staat liever stil of is geblesseerd. Waant zich een topspeler, maar in werkelijkheid echt van laag niveau. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Meest overschtte zaadbal die er rondloopt, voegt al lange tijf niks toe. Daarvoor was hij geblesseerd en daarvoor vond ik het wel gaan. Maar nooit een topspeler voor Feyenoord gevonden. Na 10 zag ik al dat een Valente dat 1000% meer in zich heeft. Ook hij moet dat nog bewijzen. Maar Timber, opdonderen nietsnut!! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pseudo vedette.
Sjok sjok Ook toen ie nog wel aanvoerder al. |
|
|