|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze zijn de hele transferperiode op zoek geweest naar een extra rechtsbuiten. Das niet gelukt. Dus of het dan gelukt was als je er 2 moest zoeken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 17:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ze zijn de hele transferperiode op zoek geweest naar een extra rechtsbuiten. Das niet gelukt. Dus of het dan gelukt was als je er 2 moest zoeken? Das de vraag uiteraard. Gelukkig onbeantwoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Er van uit gaande dat Stengs het grootste deel van het seizoen gewoon beschikbaar is natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelt voor eigen parochie. Cashen in de winter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Viel me ook op dat hij de bal afpakte van Hwang tegen Leverkussen. En zelf de standaardsituaties ging nemen. Beetje apart beeld.
Maar goed, geen serieuze concurrentie voor hem momenteel op de vleugels. Dus als hij denkt dat hij daar de beste is, dan heeft hij nog gelijk ook. Maar als Priske (of Timber of wie dan ook) Igor aan zijn verstand kan brengen dat hij niet alleen op het veld staat, dan hoeven we het niet over hem te hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 17:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Viel me ook op dat hij de bal afpakte van Hwang tegen Leverkussen. En zelf de standaardsituatie ging nemen. Beetje apart beeld. Maar goed, geen serieuze concurrentie voor hem momenteel op de vleugels. Dus als hij denkt dat hij daar de beste is, dan heeft hij nog gelijk ook. Maar als Priske (of Timber of wie dan ook) Igor aan zijn verstand kan brengen dat hij niet alleen op het veld staat, dan hoeven we het niet over hem te hebben. Ja die corner. Irritant vond ik het. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerste 2 waren voor Hwang geloof ik. Daarna die corner dat Igor naar hem toeliep en op zijn strepen ging staan. Nam ze daarna zelf. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb het idee dat Hwang m er zelf bij riep omdat die eerste twee corners mislukten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
"In de tweede helft was er een momentje waarbij Paixão terugloopt... We kunnen allemaal nog wel herinneren dat we beelden lieten zien van hoe de Feyenoord-spelers terug aan het sprinten waren onder Slot”, aldus Kwakman die vindt dat het echt een wereld van een verschil is.
LEES OOK: Meegereisde Feyenoord-supporters onverbiddelijk voor eigen ploeg na wanvertoning tegen NEC
Ook Been is verbaasd over Paixão De beelden komen vervolgens voorbij in het programma. Het is goed te zien dat Paixão terugsjokt, waardoor zijn man Pereira de bal ontzettend gevaarlijk voor kan geven. Tot grote ergernis van Been. “Moet je naar Paixão kijken, het terugsprinten: dit was vorig jaar een honderd procent-sprint om achter je man aan te gaan"
Been moet ik wel altijd cynisch om lachen gezien zijn tijd als coach bij ons maar had dit zelf ook gezien.
Dat was niet alleen bij Igor, ze deden maar wat allemaal.
Alleen Hancko een uitzondering
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja ze werken niet voor deze trainer dat is duidelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 13:25 schreef Cruzcontrol het volgende:"In de tweede helft was er een momentje waarbij Paixão terugloopt... We kunnen allemaal nog wel herinneren dat we beelden lieten zien van hoe de Feyenoord-spelers terug aan het sprinten waren onder Slot”, aldus Kwakman die vindt dat het echt een wereld van een verschil is. LEES OOK: Meegereisde Feyenoord-supporters onverbiddelijk voor eigen ploeg na wanvertoning tegen NEC Ook Been is verbaasd over Paixão De beelden komen vervolgens voorbij in het programma. Het is goed te zien dat Paixão terugsjokt, waardoor zijn man Pereira de bal ontzettend gevaarlijk voor kan geven. Tot grote ergernis van Been. “Moet je naar Paixão kijken, het terugsprinten: dit was vorig jaar een honderd procent-sprint om achter je man aan te gaan" Been moet ik wel altijd cynisch om lachen gezien zijn tijd als coach bij ons maar had dit zelf ook gezien. Dat was niet alleen bij Igor, ze deden maar wat allemaal. Alleen Hancko een uitzondering En Bueno viel mij op |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ze begrijpen ook niet wat ie eigenlijk wil denk ik, omdat ie zelf de kluts kwijt is.
Komt binnen, breekt in zijn eerste maanden eigenhandig de dingen die er nog wel waren qua systeem af met zijn 3-4-3 om dan bij de eerste tegenslag alles weet helemaal om te gooien. Maanden aan voorbereiding naar de klote en dan verbaasd zijn met dit los zand elftal.
Deels door falend aankoopbeleid, maar ook door eigenwijsheid van zelfingenomen trainer.
Had zoals Slot bij Liverpool gewoon moeten voortborduren op voorganger en dan de eigen ideeën moeten inslijpen langzamerhand. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles terugdraaien voordat het te laat is Degelijke verdediging met Hancko, Trauner, Nieuwkoop, en Misschien Bueno En dan ook maar Bijlow in het doel. Dan gaan puzzelen op het middenveld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 13:25 schreef Cruzcontrol het volgende:"In de tweede helft was er een momentje waarbij Paixão terugloopt... We kunnen allemaal nog wel herinneren dat we beelden lieten zien van hoe de Feyenoord-spelers terug aan het sprinten waren onder Slot”, aldus Kwakman die vindt dat het echt een wereld van een verschil is. LEES OOK: Meegereisde Feyenoord-supporters onverbiddelijk voor eigen ploeg na wanvertoning tegen NEC Ook Been is verbaasd over Paixão De beelden komen vervolgens voorbij in het programma. Het is goed te zien dat Paixão terugsjokt, waardoor zijn man Pereira de bal ontzettend gevaarlijk voor kan geven. Tot grote ergernis van Been. “Moet je naar Paixão kijken, het terugsprinten: dit was vorig jaar een honderd procent-sprint om achter je man aan te gaan" Been moet ik wel altijd cynisch om lachen gezien zijn tijd als coach bij ons maar had dit zelf ook gezien. Dat was niet alleen bij Igor, ze deden maar wat allemaal. Alleen Hancko een uitzondering Kan verband met Priske hebben, anderzijds: welke stand-in/concurrentie heeft Paixao? Tis aan Piske om dit te herkennen en maatregelen te nemen. Net zoals Wellenreuther te tonen dat ie behoorlijk wat missers heeft gemaakt, en Bijlow laat beginnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2024 - 14:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kan verband met Priske hebben, anderzijds: welke stand-in/concurrentie heeft Paixao? Tis aan Piske om dit te herkennen en maatregelen te nemen. Net zoals Wellenreuther te tonen dat ie behoorlijk wat missers heeft gemaakt, en Bijlow laat beginnen. Sorry Henk , en dan win je alles ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dat zal ik niet bewerewn piet, bedoel dat Priske er bovenop moet zitten dat ieder druk levert en presteert. Zo niet, duidelijk maken dat je niet onmisbaar bent. Kortom: scherpte er in brengen, elkaar opzwepen. Teveel toont Priske de redelijkheid, rust, vriendelijkheid naar buiten toe. Alsof het is zoals het is.. Roept vraag op of ie ook zo op het trainingsveld is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij schijnt te werken van 06:30 uur tot s avonds laat. Maar wat doet hij dan om feyenoord beter te maken ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scoort woensdag omdat hij op zoek is naar erkenning en een transfer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weinig tot geen concurentie op de flanken,mogen hopen hij en Osman enzo heel blijven tot winter anders blijft er aanvallend opzicht helemaal niks meer van over
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het een clown die denkt dat hij op een speelpleintje aan het voetballen is... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moet duidelijk dringend op zijn plaats gezet worden voor zijn egoïstisch gedrag tov t team |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je kan ook gewoon 1 minder opstellen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel fit. Bleef tot het einde gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was daarin zeker belangrijk. Maar daardoor ook minimaal nuttig als voorhoedespeler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we ook hier geen alternatief hebben, |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Jawel. Eentje op rechts. En eentje bij NAC. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Deed nu tenminste nog zijn werk naar behoren. Misschien omdat t in Champions League was en meer internationaal in de picture? Is t beste wat we hebben voorin. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vind ik niet. Geen teamspeler. Geen goals. Weinig assists. Veel dom balverlies. En dan bedoel ik over een langere periode. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2024 - 22:09 schreef Alexmem het volgende:Vind ik niet. Geen teamspeler. Geen goals. Weinig assists. Veel dom balverlies. En dan bedoel ik over een langere periode. Eens, en toch t beste wat we hebben, jammer genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, dit is wat we hebben, en ook al geen hoop in mindere tijden. Is pas beter als de anderen ook beter spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was gisteren zeer belangrijk bij alle goals. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn meerdere mensen die een beetje de pik op hem hebben. Voorlopig een belangrijke speler, maar velen willen dit niet zien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij laat het te weinig zien. Maar is de beste buitenspeler in de selectie, als je Stengs als 10 ziet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik vind Osman nu al beter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bij hans anders krijg je een tweede niet gekleurde bril gratis |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die moet je maar snel aanschaffen dan... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat Cobus bedoelt dat Osman meer oog heeft voor de combinatie met medespelers . Tenminste dat denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind Igor gewoon helemaal niks. Kruipt meer over de grond dan dat hij er een keertje langsgaat. Osman moet nog wat wennen maar die zoekt zijn tegenstander tenminste op. Dat hij er niet altijd langskomt, is niet erg. Daarnaast heeft hij laten zien dat hij iemand voor de goal kan zetten en goed is in de counter. Kijk over een maandje maar eens wat je van hem vindt. Ik hoop niet dat Stengs vast op rechts te staan komt, want dan hebben we helemaal geen diepgang. Af en toe prima, maar hij moet op 10 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk ook dat hij goed gaat worden maar had dat liever bij Moussa gezien . Ik ben wel klaar met dat gehuur terwijl de bankrekening overstroomt. Ik zou daarom altijd Moussa boven Osman verkiezen want ook die zou kunnen groeien als hij meer zou spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Assumptions is the mother of all fuck ups |
|
|
|