|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik denk ook dat hij goed gaat worden maar had dat liever bij Moussa gezien . Ik ben wel klaar met dat gehuur terwijl de bankrekening overstroomt. Ik zou daarom altijd Moussa boven Osman verkiezen want ook die zou kunnen groeien als hij meer zou spelen. dat ben ik met je eens. maar een trainer stelt de elf sterkste spelers op over het algemeen. het is aan Moussa om in de pikorde te stijgen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ik ben blijkbaar niet de enige die zich aan hem irriteert.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was erg slecht gisteren. Tegen Girona echter weer bij alle goals betrokken.
Hij is je beste buitenspeler, los van Stengs. Dat zegt dus veel over de rest. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voelt zich DE man momenteel heb ik de indruk.. Handelt daar ook naar qua instelling(negatief) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Is gewoon een prima 14e man. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onze eigen Carlton gaat scoren morgen.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Heeft nu wel uit voorzorg een kamer zonder spiegels...
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nadat dat filmpje naar buiten kwam speelde hij paar van zn zwakste wedstrijden in ons shirt,, dus zeker een goeie keus kamer zonder spiegels te nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alles wat normaal mislukt gaat lukken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan me voorstellen dat hij zeker vanavond wat wil laten zien tegen een Portugese tegenstander. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gevaarlijke uitspraak gezien zijn verleden 🫢 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Leek wel of hij aan het solliciteren was.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begin mij wel een beetje te storen aan zijn ego gedrag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En toch twee assists.
Maar steeds van afstand schieten was vervelend inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel belangrijk, maar niet het maximale eruit gehaald. Het nemen van de juiste belissingen is zijn zwakste punt, ook een paar keer net goed weggekomen met (bijna) gevaarlijk balverlies. En een keer niet. Hij voelt nog te vaak niet helemaal aan wat de juiste keuze is.
Zat er fysiek ook behoorlijk doorheen trouwens. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: had drie assist kunnen hebben als hij in de 1e helft beter keek en niet de ego uithing , op dit niveau kan dat eigenlijk niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We hebben voorlopig niets anders op deze positie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had het idee dat het afstand schieten aardig laat in wedstrijd te maken had hij er gigantisch doorheen zat,, voor de rest prima speler voor ons, maar al (te) lang geen echte concurrenten voor hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aardig gespeeld, te vaak nog eigen succes-blindheid. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had weer mogelijke assists kunnen geven ipv weer blind zelf te schieten.
Maar is op 1 of andere manier altijd wel gevaarlijk en dreigend ook. Vaste waarde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Igor Paixao heeft samen met Jeremie Frimpong en Joshua Kimmich de meeste assists gegeven in de Champions League (3) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had het dubbele moeten zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij kan te egoistisch zijn. Te laat passes geven Te lang doorrollen na een overtreding Maar jongens deze jongen is onberekenbaar en daardoor gevaarlijk. door velen zwaar onderschat. Dit keer kreeg hij wel koekies hoor, de dreiging die er van hem uitgaat is groot. Maar als je veel doet maak je veel fouten,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3 assists in deze editie van de Champions League tot nu toe, niemand heeft er meer. Zo is het ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is gewoon verschrikkelijk geil op z'n eigen deze knakker 😆 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Maar weer terug naar de hoofdrolspeler, maar Paixao speelde gisteren meer dan goed. Hele wedstrijd fanatiek gespeeld, vaak dreigend en met 2 assists gewoon een prima prestatie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 - 21:09 schreef Bowie het volgende:Maar weer terug naar de hoofdrolspeler, maar Paixao speelde gisteren meer dan goed. Hele wedstrijd fanatiek gespeeld, vaak dreigend en met 2 assists gewoon een prima prestatie. Ik had het eerst niet door eerlijk gezegd. Veel terug gezien inmiddels. gaf m een 6, maar maak er een 7,5 van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Staat ook iets anders, hij zwerft een beetje vanaf rechts ( omdat Bueno vaak opkomt) Heb ik dit goed gezien ? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Goed nieuws, verlenging contract tot 2029. Genieten we nog lang van deze kleine grote man. En inderdaad Piet, speelt iets meer naar binnen waardoor er ruimte voor Bueno komt in de hoek. Past ook in het Priske systeem, waarbij de rechtsbuiten letterlijk vaak tegen de zijlijn staat en de linker meer zwerft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Apart. Had nog een contract t/m 2027. Komende zomer was dan het goede moment om te verkopen.
Je moet wel tijdig blijven doorselecteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T is eigenlijk gewoon opslag. Eens met MMM |
|
|