|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 - 14:22 schreef MMM het volgende:Apart. Had nog een contract t/m 2027. Komende zomer was dan het goede moment om te verkopen. Je moet wel tijdig blijven doorselecteren. Het is gewoon een echte Brazilliaan, en wat heb je tegen hem. Hij voetbalt gewoon bij vlagen heel goed, en heeft Ivanisec uit de basis gespeelt. Ben blij dat hij verlengt heeft ( idd een loonsverhoging) hij gaat nog voor belangrijke doelpunten of assists zorgen Zelfs bij Rijnmond vonden ze dit ook goede assists
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed voor z'n toekomstige transferwaarde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 - 17:16 schreef piet de paler het volgende:[..] Het is gewoon een echte Brazilliaan, en wat heb je tegen hem. Hij voetbalt gewoon bij vlagen heel goed, en heeft Ivanisec uit de basis gespeelt. Ben blij dat hij verlengt heeft ( idd een loonsverhoging) hij gaat nog voor belangrijke doelpunten of assists zorgen Zelfs bij Rijnmond vonden ze dit ook goede assists Als je dit topic leest zou je weten dat ik niks tegen hem heb |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Goal clausule eruit, assist clausule verdubbeld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Yess! Briljante zet van DtK!😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha.. nou laten we dat hopen ;-) Als zijn assists nu omhoog gaan, dan weten we genoeg! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Haha, idd.. Kennelijk was de contractverlenging dan al voor Benfica uit, gezien zijn 2 assists. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Complimenten voor Paixão: ''Dat heeft hij heel snel opgepakt'' vandaag, 20:24 1049 reacties Igor Paixão zet zijn goede vorm bij Feyenoord door. De Braziliaan wist de laatste vijf wedstrijden vijf assists af te leveren en wordt daardoor steeds belangrijker voor de Rotterdamse club. Trainer Brian Priske is blij met de 24-jarige buitenspeler en ging tijdens het persmoment na de overwinning op FC Utrecht in op zijn ontwikkeling.
"Ik vind Igor geweldig om verschillende redenen," begint de Deen zijn verhaal. "Allereerst is zijn persoonlijkheid geweldig om in de groep te hebben. Hij is een Braziliaan die altijd een glimlach op zijn gezicht heeft en elke dag weer zin om op het trainingsveld te stappen. Het is een echte teamspeler. Voor een Braziliaan heeft hij veel discipline en wil altijd hard werken, zelfs als hij hier en daar een pijntje heeft. Igor gaat er altijd voor."
Niet alleen zijn persoonlijkheid bevalt Priske; ook zijn voetbalintelligentie komt steeds meer bovendrijven. "Hij is multi-inzetbaar en kan op verschillende posities uit de voeten. Daarnaast kan hij doelpunten maken en assists geven. Al met al is het een hele goede speler." Paixão heeft de opdracht gekregen om Hugo Bueno veel ruimte te geven op de vleugel. "Dat heeft hij heel snel opgepakt."
Paixão moet voor gevaar zorgen door meer aan de binnenkant te staan. "Al aan het begin van het seizoen, toen we 3-4-3 speelden, vond hij de vrije ruimte tussen de linies heel snel. Dat is heel gevaarlijk aan Paixão. Hij kan vanuit verschillende posities voor gevaar zorgen, niet alleen aan de binnenkant, maar ook aan de buitenkant. Dat zie je nu ook in de Champions League, dat hij zelfs op dat niveau assists kan geven." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al maanden ruk, gelukkig contract verlengd..
Probleem: geen serieus alternatief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet m eens op rechts. Dan kan de linksbuiten ook een op zijn positie staan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoort gewoon een serieuze concurrent voor hem te zijn en bij voorkeur natuurlijk een betere, speelt en moet gewoon werkelijk alles spelen omdat het blijkbaar erg lastig is met gedeelte periode slot meegenomen 1 a 2 rappe wingers te halen met eigen geld, en ja die kosten meestal echt goed geld natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat was dat trouwens op het einde, hopelijk gewoon op en niet geblesseerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Even los van dat moment. Waar is hij al maanden mee bezig? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Scoort geeft voorzetten en verdedigd mee, kan altijd beter natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch zijn er forumleden die hem liever zien gaan ... Is onberekenbaar maar dat is ook zijn wapen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij moet in de basis want geen alternatief. Maar hij levert al maanden onvoldoende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij doet al 3 jaar hetzelfde maar krijgt nu alleen vaker de bal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Speelt er prachtig n paar voorbij om vervolgens slechte pass of schot af te leveren of scoort uit het niets een gelukkige of echt hele mooie goal maar ook een dag dat hij zichzelf bij voor hem geen leuke tegenstander om de haverklap laat vallen, paix in een notendop,, gewoon Prima voor ons👍 alleen zou ook hij wat vaker gerouleerd kunnen worden als hij totaal zn dag niet heeft of er doorheen is of gewoon concurentie,, daar kan hij alleen niks aan doen er al lange tijd te weinig concurentie is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vond het tegen AZ niet overtuigend op rechts |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik begin me met de wedstrijd meer te ergeren. Waarom in godsnaam verlengd?
Dit zou na de fase Arne Slot een bankzitter moeten zijn. Doorselecteren. Maar nee nu is hij waarschijnlijk nog de minst slechte optie |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 21:50 schreef MMM het volgende:Ik begin me met de wedstrijd meer te ergeren. Waarom in godsnaam verlengd? Dit zou na de fase Arne Slot een bankzitter moeten zijn. Doorselecteren. Maar nee nu is hij waarschijnlijk nog de minst slechte optie Je merkt aan alles dat ie zich onaantastbaar waant... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eigenlijk altijd fit deze gozert. Is ook wat waard. En dan gaat er voetballend natuurlijk nog wel het een en ander mis, dat bedoel ik in zijn algemeenheid, niet specifiek vandaag.
Maar fysiek heeft hij zich volledig aangepast aan wat Slot en Priske van hem vragen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag hem vandaag ook meeverdedigen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2024 - 14:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Eigenlijk altijd fit deze gozert. Is ook wat waard. En dan gaat er voetballend natuurlijk nog wel het een en ander mis, dat bedoel ik in zijn algemeenheid, niet specifiek vandaag. Maar fysiek heeft hij zich volledig aangepast aan wat Slot en Priske van hem vragen. En toch ook weer belangrijk bij de openingstreffer waar hij pattent op lijkt te hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is toch belangrijk voor dit Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker, met afstand de meest bruikbare buitenspeler die we hebben dit seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Natuurlijk is hij belangrijk Soms min, maar vaak plus. Altijd gevaarlijk onze Igor. Gewoon blij dat hij nog voor ons speelt,anders heb je helemaal niks voorin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verlengd tot 2029 Mixed feelings |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vind het prima. Maar zorg aub voor een concurrent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vind het onbegrijpelijk.
Is nu je beste buitenspeler, maar dat zegt meer over de rest.
In de ideale wereld heeft Feyenoord op zowel links- als rechtsbuiten een betere speler dan Paixão lopen. Ik vond hem vorig seizoen al te vaak te mager presteren. Dit seizoen, ondanks nog wel aardig wat assists volgens mij, echt ver ondermaats.
Dit zou eigenlijk je speler voor de breedte moeten zijn, als je als club echt omhoog wil. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar dan is het toch niet onbegrijpelijk? Zolang je geen betere alternatieven hebt op links én op rechts, dan is zijn evt vertrek niet aan de orde lijkt me. Of dat voor hem nu een stap omhoog, omlaag of opzij is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima voor feyenoord, nog mogelijk langer de kans om buiten spelers betere concurentie te halen van elkaar waar er niet vervolgens 1 weer van weg gaat wat vaak zo gaat,, kan alsnog trouwens natuurlijk mits er gelapt wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Probleem is ook gewoon de aantallen van vergelijkbaar niveau, valt nu een Osman of n paix weg gaat gelijk hoop diepgang en vooral snelheid verloren,, en dat laaste is in een systeem ingericht voor pure wingers belangrijk zoniet belangrijkste vereiste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In het land der blinden is eenoog koning |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2024 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar dan is het toch niet onbegrijpelijk? Zolang je geen betere alternatieven hebt op links én op rechts, dan is zijn evt vertrek niet aan de orde lijkt me. Of dat voor hem nu een stap omhoog, omlaag of opzij is. Hoezo? Hij had nog een twee jarig contract. Dan had je komende zomer kunnen kijken naar echte versterkingen op de flanken. Het salarishuis schijnt al aardig over te lopen. Dan helpt dit vast niet mee.
Plus die betere alternatieven hadden er deze zomer al moeten zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2024 - 22:37 schreef MMM het volgende:[..] Hoezo? Hij had nog een twee jarig contract. Dan had je komende zomer kunnen kijken naar echte versterkingen op de flanken. Het salarishuis schijnt al aardig over te lopen. Dan helpt dit vast niet mee. Plus die betere alternatieven hadden er deze zomer al moeten zijn. We kijken al jaren naar directe versterkingen op de flanken. Feyenoord kan ze blijkbaar niet vinden. Geldt niet alleen voor ons trouwens. Blijkt een lastige positie om in te vullen van buitenaf. In de eredivisie althans. Ja er zijn er wat die zijn doorgekomen uit de eigen jeugd. Of die op jonge leeftijd zijn gehaald en zijn doorontwikkeld. Of huurspelers.
En Igor vertegenwoordigd wel wat waarde, die wil je denk ik niet zomaar laten gaan. Dus als zijn contract dan nog 2 jaar doorloopt na dit seizoen, is dit wel zo'n beetje het moment dat je om de tafel gaat met dat soort spelers. 1-2 jaar erbij is dan vrij normaal.
Igor zal niet een absolute grootverdiener zijn normaal gesproken. Die status heeft hij op het veld nooit gehad, ook omdat hij van een relatief kleine Braziliaanse club kwam geloof ik. Als je een nieuwe speler daarvoor terughaalt, zeker als dat een directe versterking is ben je al gauw hetzelfde kwijt.
Ja als hij vanaf volgende zomer constant 3/4 spelers voor zich heeft op de vleugels, dan is nog 4,5 jaar vrij lang ja. Dan is hij wellicht een wat dure reserve. Maar goed, normaal gesproken kan je hem in zo'n situatie nog wel verkopen, ik denk op het moment niet dat dat een groot probleem is.
En nogmaals, ik moet het nog zien. Dat hij volgend seizoen maar een beperkte rol speelt. Zoals al vaker gezegd, zelfs sommige van de jongens die we afgelopen/dit seizoen hebben laten gaan, hadden dit seizoen nog veel gespeeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kan je volgen T, ook het gedeelte dat er inderdaad weinig kwalitatief goede buitenspelers lopen in de Eredivisie momenteel. Maar voor mijn gevoel is het een stap opzij in plaats van vooruit.
En ik heb ook oprecht niks tegen Paixão, leuk ventje. Heb ‘m ook lang verdedigd. Maar het is wel al bijna een jaar te weinig. Ik had na jaar één meer groei verwacht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een Mika Godts of een Noa Lang of een bakayuko hebben geen betere statistieken . Wel mindere statistieken .Is Igor dan wel zo slecht als sommige ons willen doen geloven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Maar t is vaak een wedstrijd alles of niets |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Goede omschrijving van een buitenspeler. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ligt echt niet aan paix,, eerder aan de vervangers die je kunt brengen met snelheid diepgang etc,, kun je makkelijker rouleren,, heeft de 1 het de wedstrijd niet breng je je andere gevaarlijke erin die die pot juist wel gevaarlijk is,, daar moet je meer naar toe,, dat je luxe keuzes hebt daar die psv bijvoorbeeld wel heeft en die op buitenspelers vlak vooral wat verder zijn dan ons,, als je paix juist verkoopt voordat die andere(n) er is zit je nog steeds op hetzelfde punt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nahh dat vind ik niet. Dit is wel heel wisselvallig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat was de laatste die echt een hoger niveau haalde ja. In Engeland inmiddels ook weer meer stuk dan heel. Bij ons ook regelmatig een aantal weken eruit natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|