|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het moet niet structureel worden, maar het is mooi dat ze de mouwen nog op kunnen stropen als de wedstrijd erom vraagt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha, dat verklaart veel. @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 februari 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2024 - 17:30 schreef Alexmem het volgende:Het gaat ook niet om “hard werken” volgens mij. Ook bij Santi niet. Het verschil is vooral het tempo, de intensiteit. Bij spelers uit vorm oogt dat eerder op 1 en gezapig tempo. Overal een pas te laat. Plichtmatig. Heb je vorm, ben je heel scherp of strijdvaardig dan is t op 110% en variërende snelheid. Ik gok dat je er net zo moe van raakt trouwens. Laten we dan van hard werken (inzet tonen maken) misschien klinkt dat socialer en moderner 🤔 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja dat doe ik ook op mijn werk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan ben jij vast een harde werker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar goed, resultaat is ook een dingetje. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goeie pot hoor, prima kopbal, maar was echt wel gevaarlijk ook voor de rest. Zo zie ik hem graag |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begint steeds meer zijn draai te vinden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Absoluut, laat zich steeds meer zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Las dat deze jongen meer trainingen op fysiek gebied heeft. Dat bewijst al wat meer effect. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hogere temperaturen helpen ook mee natuurlijk, dat geldt voor meer spelers van onder de evenaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn vrouw is ook actiever in de warmte ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In het voorjaar zijn we allemaal gedreven toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Igor zwaait ook in t najaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je zou haast denken dat zwaaien voor spiegel hem poos terug niet goed had gedaan😂 en nu pas er overheen is,, tip voor hem minder zwaaien voor spiegel, meer samba op het veld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij wel t meest onproductief dit seizoen, valt daarin enorm tegen, zeker zn assists vind ik bizar slecht |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Meer gele kaarten zelfs dan assists bizar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trieste cijfers. Ik had na vorig seizoen echt een stijgende lijn verwacht bij hem. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dus ook, laatste wedstrijden vorig seizoen echt on fire, maar is nu al lange tijd niks van over helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, vind hem wel verbeterd in de discipline, maar hij is duidelijk niet beslissend genoeg in aanvallend opzicht. Zaten recent wel een aantal betere wedstrijden tussen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Best lang verdedigd maar ik geef het inmiddels een beetje op. Als je maanden zo lang ondermaats presteert.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt toch weer wat meer in vorm de laatste weken.
Vandaag ook weer prima en belangrijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag prima. maar wel tegen een degradatie-rijp team..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind die 1-0 zo’n waanzinnig goede goal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb het 3x moeten bekijken hoe hij dat nu eigenlijk deed 😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou nou, voor 4,5 kan je niet klagen toch? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voegt niets toe. Passeert nooit zijn mannetje. Een keer in de 10 wedstrijden maakt hij een mooie goal waar hij dan weer op moet teren. gewoon te licht. Daarnaast is het een irritante tuimelaar die tegenstanders een kaart wil aansmeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geld haal je er makkelijk weer uit. En nog belangrijk voor ons geweest ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voegt wel iets toe, maar niet voldoende om er op te kunnen teren als basisspeler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 09:46 schreef CobusIII het volgende:Voegt niets toe. Passeert nooit zijn mannetje. Een keer in de 10 wedstrijden maakt hij een mooie goal waar hij dan weer op moet teren. gewoon te licht. Daarnaast is het een irritante tuimelaar die tegenstanders een kaart wil aansmeren. Klopt wel, maar daar haal je je geld nog wel uit en kan ook nog wel eens iets goed doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
ook hij Gaat wel voor 3 voudige weg hoor. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
dat opzichtig kaartje vragen kon ik ook niet goed hebben,, en dat vallen tja het is ook wel echt lichtgewicht he,, staat niet stevig in schoentjes dus denk meeste keer gebeurt het hem wel gewoon,, je ziet zo vaak bij hem ook al bij redelijk stevig schouderduwtje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weet je wat zo geweldig goed is aan hem?? Hij stopt niet en veroverd zelfs ballen ver op de eigen helft. En het heeft vorig seizoen 13 gescoort . Wat verwacht je dan nog meer van een buitenspeler? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 10:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Weet je wat zo geweldig goed is aan hem?? Hij stopt niet en veroverd zelfs ballen ver op de eigen helft. En het heeft vorig seizoen 13 gescoort . Wat verwacht je dan nog meer van een buitenspeler? Er is op dit moment dan ook geen alternatief. Hij heeft een echte concurrent nodig om beter te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 11:21 schreef MightyAce het volgende:[..] Er is op dit moment dan ook geen alternatief. Hij heeft een echte concurrent nodig om beter te worden. Hij sleurde gisteren en werkte hard en had een schitterend pass op Santi waar de pingel uit voort kwam. Hij liep veel ruimtes dicht om de tegenaanval te drukken. Het enige is dat hij gisteren had moeten scoren met een simpel lobje . Maar wat je zegt een stevige concurent zou zeker niet verkeerd zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
dat zou ivanusec eigenlijk moeten zijn, maar zo zie je maar, de echte topaankopen hebben het lastig aan te haken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 11:38 schreef bijft007 het volgende:dat zou ivanusec eigenlijk moeten zijn, maar zo zie je maar, de echte topaankopen hebben het lastig aan te haken Ja is zo zonde ,daarom ben ik zo benieuwd naar al die nieuwelingen . Die kosten gezamelijk bijna net zoveel als Ivanosec. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
ja ik ook,, ook moeten we niet aleen kijken naar wat veel geld kost of ze het daadwerkelijk ook kunnen laten zien, zechiel en milambo kun je dus in weze ook nu gewoon als aanwinsten beschouwen,, zitten er steeds dichter tegenaan en worden alleen maar beter en worden niet benauwd van een volle kuip omdat het hun thuis is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 11:47 schreef bijft007 het volgende:ja ik ook,, ook moeten we niet aleen kijken naar wat veel geld kost of ze het daadwerkelijk ook kunnen laten zien, zechiel en milambo kun je dus in weze ook nu gewoon als aanwinsten beschouwen,, zitten er steeds dichter tegenaan en worden alleen maar beter en worden niet benauwd van een volle kuip omdat het hun thuis is Goed punt ! Word een mooi seizoen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 10:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Weet je wat zo geweldig goed is aan hem?? Hij stopt niet en veroverd zelfs ballen ver op de eigen helft. En het heeft vorig seizoen 13 gescoort . Wat verwacht je dan nog meer van een buitenspeler? Ik vind helemaal niets geweldig goed aan hem 😂😂😂. Volledig eens met Cobus. |
|
|
|