|
|
DMD
|
|
|
quote: Marsman en marciano precies hetzelfde de eerste wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit een goede kop op,wat een keeper. Besliste gewoon deze wedstrijd in zijn eentje 🥅...........⚽️ |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Bij de eerste 3 doelpunten niet onomstreden wat mij betreft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat ons punten kosten vrees ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Naar de volgende ronde gekeept gisteren ,waar heb je het over ? Haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Naar de volgende ronde gekeept ,dat is overleven. Waar heb je het over? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vind het niks zag er gisteren bij 2 doelpunten niet sterk uit evenals tegen psv zag hij er niet sterk uit bij de 2 doelpunten , hij gaat je punten kosten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welnee ,alleen bij dat doelpunt van Hazard oogde hij trager dan een olietanker die een bocht moet maken maar gisteren mi madre wat een redding . Door naar de volgende ronde
Timon///held!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2023 - 14:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Welnee ,alleen bij dat doelpunt van Hazard oogde hij trager dan een olietanker die een bocht moet maken maar gisteren mi madre wat een redding . Door naar de volgende ronde Timon///held!!!! Bedoel je die penalty? Was nou niet heel best ingeschoten maar OK hij had 'm. Vind hem bij diverse tegengoals niet sterk ogen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die keeper in de penaltyreeks bij Spakenburg gisteravond. Dat was nog eens een save..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellenreuther gaat het nog laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Typisch ook gewoon 2 wedstrijden en t is allemaal ruk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow was ook niet wereldschokkend goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eerste indruk kun je maar één keer maken. Eindoordeel kan pas geveld worden na zijn laatste wedstrijd. Er komen er nog wel wat aan iig, dus we krijgen nog zat kansen om hem aan het werk te zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ranselde gister ook een van richting veranderd schot met alerte reactie uit het doel. Telt ook mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eerste indruk vond ik dat hij aardig mee voetbalde en ze hem best wel kritisch aan speelde op zijn tijd. Met een beetje routine zou hij misschien wat beter op ballen kunnen anticiperen, maar zeker niet slecht voor het begin. Kan best wat worden en is niet voor Tim lul de 2e keeper. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle goals terug gekeken. Tegen PSV beide goals niet best. Tegen NEC, de eerste drie goals allemaal houdbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dankzij deze jongen door naar de volgende ronde ✍️ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet te vergeten dat de penaltyreeks uitstekend 100% benut is, wat zeker ook niet vanzelfsprekendheid is 🏆 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar ook wel ondanks dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Slot geen fout gemaakt |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Mee eens.
Met wat ritme wordt dit echt genieten. Bij Willem 2 hadden ze nog net geen standbeeld voor hem opgezet, het is gewoon echt een goede keeper.
Het ziet er alleen heel lullig uit dat de tegenstander maar een paar keer in je 16 komt en er 4 van de 5 in gaan. Maar dit is al een probleem sinds het begin van het seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is vaak ook een bevestiging van wat je wil zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis wat je wil wilt zien maar geen reden om hem alweer van doel te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft wel weer een ontzettend raar moment hoor. Aan de bal vind ik hem ook soms te lang wachten en niet zuiver.
Bal die hij pakte voordat Karlsson hem kon pakken was dan wel weer prima werk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor een tweede keeper voldoende |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft tot de finale gekeept vorig jaar ,en had van mij toen ook de finale mogen keepen ,want ik blijf er van overtuigd dat hij die bal van Roma wel had gehad die Bijlow niet had. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Redelijke keeper. Ietwat onwennig met uitkomen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vreselijk.. Wat missen we Bijlow nu. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heimwee naar Marciano inmiddels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Krijgt vandaag zijn eerste voldoende van mij, een 8 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stuk of 3 hele goede ingrepen vandaag inderdaad. Voorkomt een aantal 100% kansen daarmee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wist niet dat ie zo goed was in het voetballende gedeelte. Echt alsof je met een extra verdediger speelt, heel fijn.
Onze keepertrainer moet wel iets van magie beoefenen, elke keeper veranderd in een stabiele factor na verloop van tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vond hem al aardig keepen ,niet alleen gisteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan er echt geen kloten van. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was Marciano.dit is gewoon een gemiddelde 2e keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon n blunder. Komt niet uit, maar staat wel 1,5meter voor de lijn. Opbokken. Heeft ook al 8 punten gekost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fout van Wieffer, maar goed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je moet je gewoon afvragen wie 2e keeper wil zijn. Veel beter krijg je ze niet, of er staat wel iemand in de rij hem een basisplaats te geven bij een andere club.
Voor hoe we er in zitten reëel gezien niet slecht, kan veel slechter. |
|
|
|