|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prima gedaan, blij met zo´n goede vervanger |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik neem aan dat die vraag aan mij gericht was ? :) Deze kwamen na de wedstrijd voorbij : Bijlow houdt veel vaker 'de nul' dan zijn stand-in (21 om 5) en blijkt ook een veel hoger reddingspercentage te hebben: 69,9 om 57,6 procent. Kijkend naar het aantal verwachte tegendoelpunten (xGA) is het verschil helemaal groot: waar Bijlow negen doelpunten minder dan verwacht moet slikken, krijgt Wellenreuther er juist 5,4 méér tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Timon heeft er al 8 tegen van Atletico en Roma ,das geen wedstrijdje NEC . En wijzen die stats uit of we als winnaar of verliezer van het veld gaan want Timon heeft zeker 3 pingels tegengehouden. Ik gun Bijlow alles bij ons maar vind hem wisselvalliger ogen dan Timon .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Statistieken zijn een verzameling cijfertjes, meer niet. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Keept weer geweldig. Die kan je echt niet zomaar weer op de bank zetten straks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch wel. En heerlijk om te weten dat je dit op de bank hebt |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 - 16:38 schreef DMD het volgende:[..] Mee eens. Met wat ritme wordt dit echt genieten. Bij Willem 2 hadden ze nog net geen standbeeld voor hem opgezet, het is gewoon echt een goede keeper. Het ziet er alleen heel lullig uit dat de tegenstander maar een paar keer in je 16 komt en er 4 van de 5 in gaan. Maar dit is al een probleem sinds het begin van het seizoen. De echte hadden allang gezien dat Wellenreuther een topkeeper is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 februari 2024 door DMD -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: We zullen zien. Ik denk het niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De ekte ekte hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m altijd verdedigd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Verlengen en eerste keeper maken hoor!
Sorry Bijlow, mijn eerste keuze van het hart, maar die kut mof is wel heel goed geworden, en kun je op rekenen.
Goed om 2 van die klasbakken te hebben toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 februari 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prima keeper en je kan je inderdaad afvragen wie er tussen hem en Bijlow beter is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellenreuther is wel meer een zekerheid, qua blessures. Blijft evenwel vreselijk voor Bijlow. In kwaliteit zie ik geen substantieel verschil. Timon een tikkie sterker. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Timon is wat mij betreft de eerste keeper nu. De rest is sentiment. Laat Bijlow het maar opnieuw bewijzen dat hij de eerste keeper is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach we vergeten snel. Timonis een goede keeper Bijlow is in alles beter. Wijzen ook de stats uit. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
er was eens een TD die beslissingen nam op basis van stats... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Potentieel is Bijlow de beste keeper van Nederland Die waarde vertegenwoordigt hij ook. Timon is een hele goede stand-in. Maar heeft echt ook mindere dingen. Ik vind t mee voetballen van Timon en zijn lange pass bijvoorbeeld ondermaats Behoorlijk elementair in t spel van Slot |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:Potentieel is Bijlow de beste keeper van Nederland Die waarde vertegenwoordigt hij ook. Timon is een hele goede stand-in. Maar heeft echt ook mindere dingen. Ik vind t mee voetballen van Timon en zijn lange pass bijvoorbeeld ondermaats Behoorlijk elementair in t spel van Slot Bijlow heeft geen transferwaarde meer. Er is geen topclub meer die een groot bedrag gaat investeren in deze jongen. Het is hard, maar wel de realiteit. Ik begrijp het sentiment, jongen van de club, prima keeper, maar doorselecteren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Jokken, liegen en statistieken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 - 10:59 schreef CobusIII het volgende:[..] Bijlow heeft geen transferwaarde meer. Er is geen topclub meer die een groot bedrag gaat investeren in deze jongen. Het is hard, maar wel de realiteit. Ik begrijp het sentiment, jongen van de club, prima keeper, maar doorselecteren. Dat zie je verkeerd. Clubs prikken wel door de blessures heen. T is namelijk niet iets chronisch. Daarnaast ook clubs onder de top betalen prima bedragen T is geen sentiment ook. Hij is gewoon beter dan Timo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tot het laatste zinnetje eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is gewoon onze EERSTE keepert. Jammer voor Bijlow, keeper van mijn hart, maar deze mof is wel een klasbak geworden hoor, betrouwbaar en pakt ook gewoon punten als je het niet meer verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet eens. Blijf erbij meevoetballend is t ondermaats. Ook in de eerste helft had ie met hoge ballen enz een paar momentjes. Met uitkomen uit het doel is hij de betere van de twee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 - 00:30 schreef Cruzcontrol het volgende:Is gewoon onze EERSTE keepert. Jammer voor Bijlow, keeper van mijn hart, maar deze mof is wel een klasbak geworden hoor, betrouwbaar en pakt ook gewoon punten als je het niet meer verwacht. Beetje hetzelfde wat Cobus over Trauner en Van Beelen schreef ,dat Trauner moeite gaat krijgen om weer in het elftal te komen En dat hij dat schrijft met pijn in zijn hart. Dat zelfde verhaal telt ook voor Justin en Wellie. Geef mij ook Wellie maar en dan schrijf ik dat ook met pijn in mijn hart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoals hij momenteel keept zou het onterecht zijn Bijlow als fit is gelijk erin komt,, prestaties zouden leidend moeten zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten staan. Hij keept goed en is fit. Waarom zou je dan weer switchen? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 - 06:50 schreef Stylzz het volgende:Niet eens. Blijf erbij meevoetballend is t ondermaats. Ook in de eerste helft had ie met hoge ballen enz een paar momentjes. Met uitkomen uit het doel is hij de betere van de twee. Heb er liever een die ballen tegenhoudt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat doen ze allebei |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De ene pakt er alleen wat meer dan de andere. Maar goed, ben er nog niet over uit wat ik zelf zou doen als ik Slot was. En gelukkig maakt dat ook verder geen zak uit, zijn pakkie an. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Bijlow was nogal debet aan het feit dat er 2-2 werd gespeeld tegen NEC.
Ik vond hem niet in vorm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flikkert vandaag keihard van zijn sokkel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En staat weer gelijk aan Bijlow, niet anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee we vergeten echt te snel. Bijlow heerst in de lucht Voetballend veel beter Reflex technisch zijn ze gelijkwaardig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar Justin is blessuregevoelig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Timon leest de lange bal vanuit de tegenstander beter, heerst meer bij corners. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2024 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:Nee we vergeten echt te snel. Bijlow heerst in de lucht Voetballend veel beter Reflex technisch zijn ze gelijkwaardig Het klopt allemaal alleen bij het laatste zinnetje moet je erbij zetten dat Wellie alleen een stuk sneller is in zijn reflexen. Dat is bijna alles bepalend gebleken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens Leon, reflexen zijn voor een keeper belangrijker dan voetballend vermogen. Wellenreuther reageert sneller, en is in de lucht gelijkwaardig aan Bijlow. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar t is niet zo. Er zijn echt legio reddingen van Bijlow door snelle reflexen We vergeten. Snel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou nou, Stylzz waarom zouden anderen snel vergeten? En er naast zitten? Anderen zien het anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar die hebben t dan mis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Hoofdprobleem van Justin is niet zijn kwaliteit maar zijn blessuregevoeligheid, nogmaals, minder da 50% speeltijd van de laatste seizoenen. Daarom Wellenreuther, al keepte ie vanmiddag 1 van zijn mindere wedstrijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar ging het over? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2024 - 18:01 schreef Gerard_FR het volgende:Eens Leon, reflexen zijn voor een keeper belangrijker dan voetballend vermogen. Wellenreuther reageert sneller, en is in de lucht gelijkwaardig aan Bijlow. Dat zie je goed Gerard ,het oogt allemaal veel mooier wat Bijlow doet maar 60 kilo is altijd sneller aan de andere kant dan 85 kilo. |
|
|
|