BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Cambuur (zaterdag 03 september 2022, 16:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 03 september 2022 - 23:33   quote  deeplink  
Qua resultaat zeker, maar qua voetbal is dit niet anders dan de zwakkere periodes onder Ten Hag hoor. Ik hou mij vast aan de wetenschap dat dit absoluut niet het topniveau is dat dit Ajax kan halen. Er zit heel veel meer in het vat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 23:33 schreef Eide het volgende:
Qua resultaat zeker, maar qua voetbal is dit niet anders dan de zwakkere periodes onder Ten Hag hoor. Ik hou mij vast aan de wetenschap dat dit absoluut niet het topniveau is dat dit Ajax kan halen. Er zit heel veel meer in het vat.
Laten we het inderdaad hopen
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 04 september 2022 - 11:51   quote  deeplink  
Sorry, niet kunnen zien gisteren, was in Zandvoort. Maar ik denk ook dat alles nu pas op zijn plaats moet gaan vallen nu er rust en duidelijkheid is welke selectie we hebben . Nu kan er gewerkt worden aan opstellingen, samenstelling en vaste patronen. Waren soms best verwend en afhankelijk van de ingevingen van oa Antony. Nu moeten er anderen opstaan en moet het spel worden ingeslepen dat we graag willen spelen lijkt me. Elke dag een beetje beter!!!
nummer10
 nummer10 - zondag 04 september 2022 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 23:33 schreef Eide het volgende:
Qua resultaat zeker, maar qua voetbal is dit niet anders dan de zwakkere periodes onder Ten Hag hoor. Ik hou mij vast aan de wetenschap dat dit absoluut niet het topniveau is dat dit Ajax kan halen. Er zit heel veel meer in het vat.
Ik ga ff terug naar de eerste potten van tenhag..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 11:51 schreef bertus bikkel het volgende:
Sorry, niet kunnen zien gisteren, was in Zandvoort. Maar ik denk ook dat alles nu pas op zijn plaats moet gaan vallen nu er rust en duidelijkheid is welke selectie we hebben . Nu kan er gewerkt worden aan opstellingen, samenstelling en vaste patronen. Waren soms best verwend en afhankelijk van de ingevingen van oa Antony. Nu moeten er anderen opstaan en moet het spel worden ingeslepen dat we graag willen spelen lijkt me. Elke dag een beetje beter!!!
Inderdaad er zullen best mindere godenzonen tussen zitten, nu zal alles langzaam op zijn plaats gaan vallen
p111
 p111 - zondag 04 september 2022 - 13:54   quote  deeplink  
Ik vond trouwens Kudus weer geweldig invallen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 13:54 schreef p111 het volgende:
Ik vond trouwens Kudus weer geweldig invallen.
Heel goed in de kleine ruimte
nummer10
 nummer10 - zondag 04 september 2022 - 14:11   quote  deeplink  
Had hem alleen graag op 10 gezien ipv spits, dan heb je volgens mij nog veel meer aan hem..

Pasveer

Rensch/Sanchez timber bassey wijndal
Taylor Berghuis/klaassen
Kudus
Tadic brobbey Bergwijn

En waarom wijndal, gister blind gewoon weer niet top en paar keer slordig in de opbouw met balverlies..

Tadic gister gewoon wel ok en de rest te weinig nog gezien om te oordelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 14:11 schreef nummer10 het volgende:
Had hem alleen graag op 10 gezien ipv spits, dan heb je volgens mij nog veel meer aan hem..

Pasveer

Rensch/Sanchez timber bassey wijndal
Taylor Berghuis/klaassen
Kudus
Tadic brobbey Bergwijn

En waarom wijndal, gister blind gewoon weer niet top en paar keer slordig in de opbouw met balverlies..

Tadic gister gewoon wel ok en de rest te weinig nog gezien om te oordelen..
Blind niet top, gewoon goed hoor, Wijndal is trouwens nog niet fit

Sanchez vond ik goed invallen maar Rensch krijgt nog de voorkeur.

Alvarez altijd opstellen in de Champions League.

Kudus mag in de basis maar wie voor hem er uit?
Eide
 Eide - zondag 04 september 2022 - 19:41   quote  deeplink  
Volgende week wel een serieuze uitdaging. Heerenveen is heel moeilijk te kloppen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 19:41 schreef Eide het volgende:
Volgende week wel een serieuze uitdaging. Heerenveen is heel moeilijk te kloppen.
Met Noppert een goede doelman in huis
Loetje
 Loetje - zondag 04 september 2022 - 20:17   quote  deeplink  
Voor mijn gevoel is de verbinding tussen middenveld en aanval niet optimaal. Doet me een beetje aan 6/7 jaar terug denken. Het is allemaal heel pover en traag
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 20:17 schreef Loetje het volgende:
Voor mijn gevoel is de verbinding tussen middenveld en aanval niet optimaal. Doet me een beetje aan 6/7 jaar terug denken. Het is allemaal heel pover en traag
Inderdaad nog te traag maar daar kan aan gewerkt worden
nummer10
 nummer10 - zondag 04 september 2022 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 20:17 schreef Loetje het volgende:
Voor mijn gevoel is de verbinding tussen middenveld en aanval niet optimaal. Doet me een beetje aan 6/7 jaar terug denken. Het is allemaal heel pover en traag
Klopt.. zou Berghuis dit niet kunnen verbeteren naast Taylor of alvarez...
Eide
 Eide - zondag 04 september 2022 - 21:49   quote  deeplink  
Maar het staat ook gewoon goed in Heerenveen. Niet spannend, niet dood of de gladiolen zoals vaak de afgelopen jaren maar heel gecontroleerd en stabiel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2022 - 22:06   quote  deeplink  
De tegenstander kan ook bepalen dat het soms wat te traag gaat en dat de verbindingen tussen middenveld en aanval niet optimaal is.
Met name wanneer de tegenstander zich massaal terug trekt.

Tegen een ploeg die open speelt komt er meer ruimte waardoor het wat sneller kan gaan.
Nu is de Rangers denk ik geen goede testcase want ik vermoed dat Giovanni zijn ploeg van uit de verdediging laat spelen.

De volgende wedstrijd tegen Liverpool zal meer duidelijkheid geven vermoed ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 05 september 2022 - 14:23   quote  deeplink  
Dit wordt een week vd waarheid dus. Rangers, Heerenveen en Liverpool. Ga er maar aan staan. Ben erg benieuwd welk niveau we aankunnen al zo vroeg in het seizoen...
p111
 p111 - maandag 05 september 2022 - 16:21   quote  deeplink  
Heerlijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 september 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2022 - 14:23 schreef bertus bikkel het volgende:
Dit wordt een week vd waarheid dus. Rangers, Heerenveen en Liverpool. Ga er maar aan staan. Ben erg benieuwd welk niveau we aankunnen al zo vroeg in het seizoen...
Ik ook met zo veel nieuwe spelers en een nieuwe trainer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Cambuur (zaterdag 03 september 2022, 16:30);









0.0066480