|
|
pth
|
|
|
En het gepruts uit de eerste helft gaat gewoon door. Wat ben voor een lul van een trainer als je je dit gewoon aan laat leunen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Waar wacht Schreuder nou op met wisselen? Er zal nu toch echt iets moeten gaan gebeuren? Met deze spelers gaat het niet lukken. Man, man, man, doe wat. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:07 schreef Pietje het volgende:Waar wacht Schreuder nou op met wisselen? Er zal nu toch echt iets moeten gaan gebeuren? Met deze spelers gaat het niet lukken. Man, man, man, doe wat. Je hebt het zelf al aangegeven … geduld tot minuut 90 + 5 voordat die apaat iets gaat veranderen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vorig seizoen heeft Ajax ook maar één zielig puntje behaald tegen AZ: 2-2 in Alkmaar en 1-2 in Amsterdam. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP Schreuder ROT OP |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wacht echt weer veel te lang met ingrijpen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:09 schreef pth het volgende:[..] Je hebt het zelf al aangegeven … geduld tot minuut 90 + 5 voordat die apaat iets gaat veranderen. Klopt maar dat ging alleen over Brobbey ;-) Ik bedoel nu de andere wissels. Extra verdedigers inbrengen in de hoop dat de nederlaag slechts 2-1 blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Om je kapot te schamen deze ongeorganiseerde tering bende … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De duurste selectie ooit! Je zou het niet zeggen... Totaal waardeloos, onkundig, angstig, zonder initiatief... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoe lang krijgt die kale idioot nog? Krijgt werkelijk geen greintje voetbal in dit miljoenen ensemble. En maar vast houden aan zijn lieverdjes die kale schijt bak … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nog iets meer dan een kwartiertje... Hup AZ!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De ondergrens is bereikt... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Plan B van Schreudertje … pompen of verzuipen … alle ballen hoog de 16 zonder een aanvaller met lengte … wat een stuk een onbenul … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Uit balorigheid Loetje. Ik kan Ajax niet aanzien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat is wat anders. Ik noem het tyfus Ajax! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Vooruit, ik doe met je mee! TYFUS AJAX!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook de frustratie van spelers naar jongens van az. Blind nu ook. Had die energie in de wedstrijd gelegd sukkel.
Wat een armoede deze selectie.
Ik was door alle keuzes vooraf al bang voor dit seizoen.
Te makkelijk een trainer gekozen. Te makkelijke aankopen, asociaal veel geld uitgegeven. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik doe al langer mee TYFUS Schreuder |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Het was mij inderdaad niet ontgaan! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:25 schreef remco k het volgende:Ook de frustratie van spelers naar jongens van az. Blind nu ook. Had die energie in de wedstrijd gelegd sukkel. Wat een armoede deze selectie. Ik was door alle keuzes vooraf al bang voor dit seizoen. Te makkelijk een trainer gekozen. Te makkelijke aankopen, asociaal veel geld uitgegeven. Ik voorzie de komende tijd echt geen verbetering. Of er moeten wonderen bestaan. De duurste selectie ooit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is in mijn beleving gewoon een rode kaart voor Alvarez. Wat doet die idool daar joh. Zo kun je een tegenstander voor het leven blesseren. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schreuder neem je rotzooi mee |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:27 schreef remco k het volgende:Dit is in mijn beleving gewoon een rode kaart voor Alvarez. Wat doet die idool daar joh. Zo kun je een tegenstander voor het leven blesseren. Wellicht ook frustratie? Maar dom is het wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tadic lukt bijna niks maar probeert nog wat. Bergwijn speelt gewoon verstoppertje. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:27 schreef Pietje het volgende:[..] Ik voorzie de komende tijd echt geen verbetering. Of er moeten wonderen bestaan. De duurste selectie ooit! Met de lafste onbenul als trainer ooit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal ongetwijfeld. Maar het is bewust en ik schaam me voor dit soort acties. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat ben ik beslist met je eens, Remco. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: En maar laten staan dat zooitje … het is niet alsof er geen enkel alternatief op de bank zit. Oprotten met die loser van een Schreuder voordat heel Ajax totaal naar de kloten is geholpen … |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die had er gewoon ingemoeten. Niet eens misschien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan je kudus er nou afhalen dan? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Komt ie weer aan in minuut 80 … schijtbak van een trainer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zegt opnieuw alles over onze trainer |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Buiten zijn goal heb je er ook geen reet aan en bovendien anders moet die kale één van zijn oogappeltjes er uit halen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pff, wat valt Ajax enorm tegen. Dit is echt heel slecht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Voor mij zijn ze echt door de ondergrens gezakt. Zo slecht heb ik ze zelden zien voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan heb je zo veel lengte voorin en ga je lekker over de grond blijven voetballen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:34 schreef Pietje het volgende:[..] Voor mij zijn ze echt door de ondergrens gezakt. Zo slecht heb ik ze zelden zien voetballen. Dinsdag was het ook al ruk. Natuurlijk een grote tegenstander, maar toen ook al een onherkenbaar Ajax. De hand van Schreuder wordt met de dag meer zichtbaar … |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is toch donker rood man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:36 schreef pth het volgende:[..] Dinsdag was het ook al ruk. Natuurlijk een grote tegenstander, maar toen ook al een onherkenbaar Ajax. De hand van Schreuder wordt met de dag meer zichtbaar … We hebben twee hele goede helften gehad dit seizoen. En dat is echt alles. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat was donker rood. Wat de fuck? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als dit overigens geen rood is hoef je nooit meer rood te trekken. Maar goed je hebt regels en dan heb je Nijhuis. Dat die mafkees nog wedstrijden mag fluiten is onbegrijpelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2022 door pth -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Al weken, die hele Bergwijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is wel echt heel slecht hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En terecht. Dat is geen penalty. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij maakt goals. Maar dat is voor een buitenspeler niet het belangrijkste. Hij doet gewoon niet mee aan het spel, is dramatisch aanspeelbaar en verstopt al zich gewoon. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Hij maakt goals. Maar dat is voor een buitenspeler niet het belangrijkste. Hij doet gewoon niet mee aan het spel, is dramatisch aanspeelbaar en verstopt al zich gewoon. Weet ik, maar die goals dateren ook alweer even |
|
|
|