BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 18 september 2022, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2022 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2022 - 20:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist vriend ?
Ja de tekst duidelijk lezen.
AkaS
 AkaS - zondag 25 september 2022 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja de tekst duidelijk lezen.
wlke tkst?
AkaS
 AkaS - zondag 25 september 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2022 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft Klaassen dan precies niet om daar te kunnen spelen?

Ik ben oprecht benieuwd namelijk, ik denk echt dat hij in deze selectie momenteel misschien wel de beste optie is daar.
Sowieso vind ik Klaassen een zeer goede speler en hij kan overal op het middenveld spelen. Maar hij zal het niet kunnen invullen zoals Kudus dat zou kunnen doen. Klaassen is een harde werker, altijd in beweging. Een lopende en scorende middenvelder. Maar Kudus heeft meer body en is sterker aan de bal. Kan kort wegdraaien, een mannetje uitspelen en heeft een versnelling aan de bal, net zoals Frenkie dit had. Maar los van alles is het een kwestie van smaak en idee hoe je het beste invullng kan geven.

Wat ik heb gemist tegen Liverpool en AZ is een middenvelder die comfortabel is aan de bal. In de dekking aangespeeld kan worden om zo onder de druk uit te voetballen. Er liep in ieder geval niemand op het middenveld die van zijn medespelers het vertrouwen kreeg om aangespeeld te worden en via de combinatie onder de druk uit te voetballen. Nu werd er continu de lange bal gespeeld, niet echt des Ajax...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2022 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 20:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

wlke tkst?
IK had het over vriendjes of bekenden! Daarmee doelde ik niet op de spelers, maar op de trainers die Ajax de laatste keren heeft gehaald. Dat trainers kiezen voor spelers die jarenlang gediend hebben snap ik nog wel. Maar ze hebben allemaal geen body om keihard in te grijpen. Van Gaal is wat dat betreft ook een mietje!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 september 2022 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 21:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ik heb gemist tegen Liverpool en AZ is een middenvelder die comfortabel is aan de bal. In de dekking aangespeeld kan worden om zo onder de druk uit te voetballen. Er liep in ieder geval niemand op het middenveld die van zijn medespelers het vertrouwen kreeg om aangespeeld te worden en via de combinatie onder de druk uit te voetballen. Nu werd er continu de lange bal gespeeld, niet echt des Ajax...
Die miste ik ook op het middenveld Akass maar vind Kudus meer een aanvallende middenvelder.
Ik zie Kudus het liefst op 10

Frenky is een speler waar zo 100 miljoen voor neer geteld wordt.
Daarzijn er dus niet veel van.

Op zijn positie stond Gravenberch vorig jaar, die kon zich wel onder druk vandaan spelen.
Maar kwam qua niveau ook niet in de buurt van Frenky.

Taylor staat nu op de positie van Gravenberch, die gaat er zeer zeker komen.
Is opkomend sterk maar is nog niet van het niveau Frenky.

Grillitsch pas bij de selectie is meer de vervanger van Alvarez, ik weet nu nog niet wat hij kan.
Ik denk dat Berghuis en Taylor de positie van Frenky wel redelijk kunnen invullen maar Frenky benaderen is een utopie, die is van wereldklasse
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 21:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sowieso vind ik Klaassen een zeer goede speler en hij kan overal op het middenveld spelen. Maar hij zal het niet kunnen invullen zoals Kudus dat zou kunnen doen. Klaassen is een harde werker, altijd in beweging. Een lopende en scorende middenvelder. Maar Kudus heeft meer body en is sterker aan de bal. Kan kort wegdraaien, een mannetje uitspelen en heeft een versnelling aan de bal, net zoals Frenkie dit had. Maar los van alles is het een kwestie van smaak en idee hoe je het beste invullng kan geven.

Wat ik heb gemist tegen Liverpool en AZ is een middenvelder die comfortabel is aan de bal. In de dekking aangespeeld kan worden om zo onder de druk uit te voetballen. Er liep in ieder geval niemand op het middenveld die van zijn medespelers het vertrouwen kreeg om aangespeeld te worden en via de combinatie onder de druk uit te voetballen. Nu werd er continu de lange bal gespeeld, niet echt des Ajax...
Wat jij over kudus beschrijft is wat we op 10 nodig hebben.
Op 6 heb je juist zo’n Klaassen nodig.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

IK had het over vriendjes of bekenden! Daarmee doelde ik niet op de spelers, maar op de trainers die Ajax de laatste keren heeft gehaald. Dat trainers kiezen voor spelers die jarenlang gediend hebben snap ik nog wel. Maar ze hebben allemaal geen body om keihard in te grijpen. Van Gaal is wat dat betreft ook een mietje!
Of ze zijn gewoon echt tevreden over die jongens.

Denk je nou echt dat van Gaal niet simpelweg de voor hem beste spelers op het veld zet?
AkaS
 AkaS - maandag 26 september 2022 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

IK had het over vriendjes of bekenden! Daarmee doelde ik niet op de spelers, maar op de trainers die Ajax de laatste keren heeft gehaald. Dat trainers kiezen voor spelers die jarenlang gediend hebben snap ik nog wel. Maar ze hebben allemaal geen body om keihard in te grijpen. Van Gaal is wat dat betreft ook een mietje!
Ohw joh, ik reageerde eigenlijk helemaal niet op jou. Had jouw post toen nog niet gezien. Blijkbaar zitten we op dezelfde lijn.
AkaS
 AkaS - maandag 26 september 2022 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat jij over kudus beschrijft is wat we op 10 nodig hebben.
Op 6 heb je juist zo’n Klaassen nodig.
Het is en blijft moeilijk om out of the box te denken. Ik weet dat wat Kudus tot op heden heeft laten zien doet geloven dat hij een 10 is binnen het Ajax systeem. Wat ik echter zie en probeer te zeggen is dat ik kwaliteiten bij hem zie waardoor hij met een kleine aanpassing in taken, hij heel veel kwaliteiten heeft waardoor hij ook op die positie erg goed zou kunnen functioneren. Dat is wat ik in hem zie, sterker nog ik ben er zeker van!
AkaS
 AkaS - maandag 26 september 2022 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die miste ik ook op het middenveld Akass maar vind Kudus meer een aanvallende middenvelder.
Ik zie Kudus het liefst op 10

Frenky is een speler waar zo 100 miljoen voor neer geteld wordt.
Daarzijn er dus niet veel van.

Op zijn positie stond Gravenberch vorig jaar, die kon zich wel onder druk vandaan spelen.
Maar kwam qua niveau ook niet in de buurt van Frenky.

Taylor staat nu op de positie van Gravenberch, die gaat er zeer zeker komen.
Is opkomend sterk maar is nog niet van het niveau Frenky.

Grillitsch pas bij de selectie is meer de vervanger van Alvarez, ik weet nu nog niet wat hij kan.
Ik denk dat Berghuis en Taylor de positie van Frenky wel redelijk kunnen invullen maar Frenky benaderen is een utopie, die is van wereldklasse
Ik snap wat je zegt hoor, maar ik zie natuurlijk ook gewoon wat jij en de meeste zien wat betret Kudus. Hij deed het de afgelopen weken niet voor niets goed. Maar wat ik bedoel is dat hij specifieke kwaliteiten bezit waardoor hij ook op die positie kan uitgroeien tot een toppen. En vooral dat wij zo´n speler op dit moment missen.
remco k
 remco k - maandag 26 september 2022 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 07:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het is en blijft moeilijk om out of the box te denken. Ik weet dat wat Kudus tot op heden heeft laten zien doet geloven dat hij een 10 is binnen het Ajax systeem. Wat ik echter zie en probeer te zeggen is dat ik kwaliteiten bij hem zie waardoor hij met een kleine aanpassing in taken, hij heel veel kwaliteiten heeft waardoor hij ook op die positie erg goed zou kunnen functioneren. Dat is wat ik in hem zie, sterker nog ik ben er zeker van!
Ik snap heel goed wat je schrijft en denkt.

Ik zie dat alleen niet voor die positie. Daarvoor speelt hij niet zeker genoeg in zijn passing en balbehandeling. Te veel pieken en dalen.

Maar goed. We gaan het zien toch. Als hij er wel komt te spelen hoop ik dat je gelijk krijgt.
remco k
 remco k - maandag 26 september 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Als ik Taylor de afgelopen wedstrijden bij oranje zie, krijg ik het idee dat hij bij Ajax niet optimaal gebruikt wordt momenteel. Daar speelde hij echt dusdanig prima dat hij die rol bij Ajax moeiteloos zou moeten kunnen invullen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 september 2022 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 07:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ohw joh, ik reageerde eigenlijk helemaal niet op jou. Had jouw post toen nog niet gezien. Blijkbaar zitten we op dezelfde lijn.
Teringlijer. Kan ik weer geen ruzie met je maken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 september 2022 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 10:11 schreef remco k het volgende:
Als ik Taylor de afgelopen wedstrijden bij oranje zie, krijg ik het idee dat hij bij Ajax niet optimaal gebruikt wordt momenteel. Daar speelde hij echt dusdanig prima dat hij die rol bij Ajax moeiteloos zou moeten kunnen invullen.
Inderdaad een wereld van verschil
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2022 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 13:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad een wereld van verschil
Dat vind ik nou ook wel meevallen. Ik vind hem bij Ajax momenteel ook bij de betere spelers horen.

Ook gewoon terecht dat hij veelal boven de andere jongens verkozen wordt op die plek.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 september 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2022 - 07:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook wel meevallen. Ik vind hem bij Ajax momenteel ook bij de betere spelers horen.

Ook gewoon terecht dat hij veelal boven de andere jongens verkozen wordt op die plek.
Een wereld van verschil is misschien iets te overdreveb gesteld, akkoord.
Hij hoort zeker bij de betere bij Ajax

Toch zag ik hem met een nog hogere intensiteit spelen bij het Nederlands Elftal.
Hij deed in ieder geval zijn best om zich in de WK selectie te spelen, ik denk dat het hem nog gelukt is ook.

De wedstrijd tegen Liverpool stond nog op mijn netvlies, toen vond ik hem de minste.
Misschien was hij te veel onder de indruk of kreeg hij de beste spelers voor zijn neus.
In ieder geval werd hij toen terecht gewisseld voor Grillitsch

Weet wel dat hij zeer goed op weg is, is eigenlijk niet meer weg te denken uit de basis bij Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 september 2022 - 16:54   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2022 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - donderdag 29 september 2022 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je schrijft en denkt.

Ik zie dat alleen niet voor die positie. Daarvoor speelt hij niet zeker genoeg in zijn passing en balbehandeling. Te veel pieken en dalen.

Maar goed. We gaan het zien toch. Als hij er wel komt te spelen hoop ik dat je gelijk krijgt.
We gaan het zien Remco, maar de kans is klein dat Schreuder dit gaat doen. Klaassen zie ik overigens als meer geschikt om de Alvarez rol over te nemen.
AkaS
 AkaS - donderdag 29 september 2022 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 10:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Teringlijer. Kan ik weer geen ruzie met je maken!
Ojeee wat balen man!!! Hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 18 september 2022, 16:45); 2 - 1









0.0086719