BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 26 oktober, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 28 oktober 2022 - 12:16   quote  deeplink  
Met betrekking tot de hele discussie over Tadic en Blind verbaast het mij hoe kortzichtig mensen toch zijn. Vooral van "professionals" zou je toch meer mogen verwachten.

Tadic en Blind blijven maar onomstreden. Ja, Schreuder heeft Tadic inmiddels een keer gewisseld, maar dat mag je ook in het licht zien dat hij voor de uitwedstrijd tegen Napoli toch niet mocht spelen. Op die manier kon Schreuder het inpakken richting Tadic.

Blind kon gewisseld worden na het akkefietje met de scheidsrechter en stond hij op scherp en dus kon zijn wissel gerechtvaardigd worden. Verder blijft er voor Blind maar heel geforceerd een plekkie in de basis gecreëerd worden. Dit tot grote verbazing van zelfs oud topspelers die weten wat je als topspeler moet leveren om een basisplaats te mogen hebben. En toch...

Maar waarom is Tadic bijvoorbeeld onomstreden. Niet vanwege zijn topprestaties in het heden. Nee, op basis van zijn verleden en de toegevoegde waarde die hij toen had.

Maar zijn prestaties uit het verleden moet je toch echt binnen het geheel van het team zien dat toen op het veld stond. De balans en de kwaliteiten die toen ook om hem heen stonden. Men vulde elkaars kwaliteiten aan in het geheel en daarom konden hij en Blind het niveau halen dat ze toen haalden. Maar Blind viel toen ook al buiten de mand doordat hij gehaald was voor zijn ervaring, maar dit nooit vertaalde naar het coachen en het leveren van toegevoegde waarde in dat opzicht. Hij werd gefaciliteerd door de spelers om hem heen. Hij werd uit de wind gehouden door de toegevoegde waarde van spelers om hem heen.

Deze spelers zijn nu weg en de toegevoegde waarde ook. Gevolg is dat Blind nog steeds in balbezit mooie opbouwende passes aflevert, maar wat vooral naar voren komt is zijn schutteren in plaats van schitteren met tegendoelpunten als gevolg. Plus extra belasting voor de spelers om zich heen die nog hun draai moeten vinden binnen het team.

Tadic kan eveneens niet meer leveren wat hij leverde doordat de kwaliteit om hem heen minder is geworden.

En daarom tijd om verder te kijken dan de neus lang is en te kijken naar het beste team in het hier en nu, gericht op de toekomst.

De toekomst voor Ajax is nu Bergwijn, Brobbey en volgens mij Conceição. Zij brengen bovendien veel snelheid en diepgang en dus dreiging. En door die dreiging moet de verdediging van de tegenstanders rekening houden.

Spelers als Tadic en Blind moeten beschermd en gekoesterd worden. Door ze nu te lang het hand boven het hoofd te houden, brokkelt alles dat ze opgebouwd hebben onnodig af. En speelt Ajax nimmer met het best denkbare team en vallen de prestaties tegen.

Conceição is vanuit de Ajax filosofie juist een speler met het Ajax DNA die moet spelen. Alleen dan kan hij zich ontwikkelen.

Kudus is een potentiële topspeler op het middenveld, maar hij wordt gewoon genegeerd in zijn kwaliteiten en kan zijn toegevoegde waarde nimmer vertaald worden naar het belang wat hij voor Ajax kan hebben. Niet in prestaties voor het team en niet in een uiteindelijke transfersom waar Ajax blij van kan worden.

Ik vind het echt zo zonde en oliedom dat maar aan het verleden wordt vastgehouden waardoor wij allemaal tekort gedaan worden.

Mijn enthousiasme over Schreuder is volkomen omgeslagen naar irritatie en hoop dat hij snel opsodemietert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2022 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 12:16 schreef AkaS het volgende:
Met betrekking tot de hele discussie over Tadic en Blind verbaast het mij hoe kortzichtig mensen toch zijn. Vooral van "professionals" zou je toch meer mogen verwachten.

Tadic en Blind blijven maar onomstreden. Ja, Schreuder heeft Tadic inmiddels een keer gewisseld, maar dat mag je ook in het licht zien dat hij voor de uitwedstrijd tegen Napoli toch niet mocht spelen. Op die manier kon Schreuder het inpakken richting Tadic.

Blind kon gewisseld worden na het akkefietje met de scheidsrechter en stond hij op scherp en dus kon zijn wissel gerechtvaardigd worden. Verder blijft er voor Blind maar heel geforceerd een plekkie in de basis gecreëerd worden. Dit tot grote verbazing van zelfs oud topspelers die weten wat je als topspeler moet leveren om een basisplaats te mogen hebben. En toch...

Maar waarom is Tadic bijvoorbeeld onomstreden. Niet vanwege zijn topprestaties in het heden. Nee, op basis van zijn verleden en de toegevoegde waarde die hij toen had.

Maar zijn prestaties uit het verleden moet je toch echt binnen het geheel van het team zien dat toen op het veld stond. De balans en de kwaliteiten die toen ook om hem heen stonden. Men vulde elkaars kwaliteiten aan in het geheel en daarom konden hij en Blind het niveau halen dat ze toen haalden. Maar Blind viel toen ook al buiten de mand doordat hij gehaald was voor zijn ervaring, maar dit nooit vertaalde naar het coachen en het leveren van toegevoegde waarde in dat opzicht. Hij werd gefaciliteerd door de spelers om hem heen. Hij werd uit de wind gehouden door de toegevoegde waarde van spelers om hem heen.

Deze spelers zijn nu weg en de toegevoegde waarde ook. Gevolg is dat Blind nog steeds in balbezit mooie opbouwende passes aflevert, maar wat vooral naar voren komt is zijn schutteren in plaats van schitteren met tegendoelpunten als gevolg. Plus extra belasting voor de spelers om zich heen die nog hun draai moeten vinden binnen het team.

Tadic kan eveneens niet meer leveren wat hij leverde doordat de kwaliteit om hem heen minder is geworden.

En daarom tijd om verder te kijken dan de neus lang is en te kijken naar het beste team in het hier en nu, gericht op de toekomst.

De toekomst voor Ajax is nu Bergwijn, Brobbey en volgens mij Conceição. Zij brengen bovendien veel snelheid en diepgang en dus dreiging. En door die dreiging moet de verdediging van de tegenstanders rekening houden.

Spelers als Tadic en Blind moeten beschermd en gekoesterd worden. Door ze nu te lang het hand boven het hoofd te houden, brokkelt alles dat ze opgebouwd hebben onnodig af. En speelt Ajax nimmer met het best denkbare team en vallen de prestaties tegen.

Conceição is vanuit de Ajax filosofie juist een speler met het Ajax DNA die moet spelen. Alleen dan kan hij zich ontwikkelen.

Kudus is een potentiële topspeler op het middenveld, maar hij wordt gewoon genegeerd in zijn kwaliteiten en kan zijn toegevoegde waarde nimmer vertaald worden naar het belang wat hij voor Ajax kan hebben. Niet in prestaties voor het team en niet in een uiteindelijke transfersom waar Ajax blij van kan worden.

Ik vind het echt zo zonde en oliedom dat maar aan het verleden wordt vastgehouden waardoor wij allemaal tekort gedaan worden.

Mijn enthousiasme over Schreuder is volkomen omgeslagen naar irritatie en hoop dat hij snel opsodemietert.
+1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 oktober 2022 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 12:16 schreef AkaS het volgende:
Met betrekking tot de hele discussie over Tadic en Blind verbaast het mij hoe kortzichtig mensen toch zijn. Vooral van "professionals" zou je toch meer mogen verwachten.

Tadic en Blind blijven maar onomstreden. Ja, Schreuder heeft Tadic inmiddels een keer gewisseld, maar dat mag je ook in het licht zien dat hij voor de uitwedstrijd tegen Napoli toch niet mocht spelen. Op die manier kon Schreuder het inpakken richting Tadic.

Blind kon gewisseld worden na het akkefietje met de scheidsrechter en stond hij op scherp en dus kon zijn wissel gerechtvaardigd worden. Verder blijft er voor Blind maar heel geforceerd een plekkie in de basis gecreëerd worden. Dit tot grote verbazing van zelfs oud topspelers die weten wat je als topspeler moet leveren om een basisplaats te mogen hebben. En toch...

Maar waarom is Tadic bijvoorbeeld onomstreden. Niet vanwege zijn topprestaties in het heden. Nee, op basis van zijn verleden en de toegevoegde waarde die hij toen had.

Maar zijn prestaties uit het verleden moet je toch echt binnen het geheel van het team zien dat toen op het veld stond. De balans en de kwaliteiten die toen ook om hem heen stonden. Men vulde elkaars kwaliteiten aan in het geheel en daarom konden hij en Blind het niveau halen dat ze toen haalden. Maar Blind viel toen ook al buiten de mand doordat hij gehaald was voor zijn ervaring, maar dit nooit vertaalde naar het coachen en het leveren van toegevoegde waarde in dat opzicht. Hij werd gefaciliteerd door de spelers om hem heen. Hij werd uit de wind gehouden door de toegevoegde waarde van spelers om hem heen.

Deze spelers zijn nu weg en de toegevoegde waarde ook. Gevolg is dat Blind nog steeds in balbezit mooie opbouwende passes aflevert, maar wat vooral naar voren komt is zijn schutteren in plaats van schitteren met tegendoelpunten als gevolg. Plus extra belasting voor de spelers om zich heen die nog hun draai moeten vinden binnen het team.

Tadic kan eveneens niet meer leveren wat hij leverde doordat de kwaliteit om hem heen minder is geworden.

En daarom tijd om verder te kijken dan de neus lang is en te kijken naar het beste team in het hier en nu, gericht op de toekomst.

De toekomst voor Ajax is nu Bergwijn, Brobbey en volgens mij Conceição. Zij brengen bovendien veel snelheid en diepgang en dus dreiging. En door die dreiging moet de verdediging van de tegenstanders rekening houden.

Spelers als Tadic en Blind moeten beschermd en gekoesterd worden. Door ze nu te lang het hand boven het hoofd te houden, brokkelt alles dat ze opgebouwd hebben onnodig af. En speelt Ajax nimmer met het best denkbare team en vallen de prestaties tegen.

Conceição is vanuit de Ajax filosofie juist een speler met het Ajax DNA die moet spelen. Alleen dan kan hij zich ontwikkelen.

Kudus is een potentiële topspeler op het middenveld, maar hij wordt gewoon genegeerd in zijn kwaliteiten en kan zijn toegevoegde waarde nimmer vertaald worden naar het belang wat hij voor Ajax kan hebben. Niet in prestaties voor het team en niet in een uiteindelijke transfersom waar Ajax blij van kan worden.

Ik vind het echt zo zonde en oliedom dat maar aan het verleden wordt vastgehouden waardoor wij allemaal tekort gedaan worden.

Mijn enthousiasme over Schreuder is volkomen omgeslagen naar irritatie en hoop dat hij snel opsodemietert.
Kijk wat er aan spelers is bij gekomen Akass.
Akkoord ze zijn niet meer wat het geweest is maar lopen er voor die positie betere rond, dacht het niet

Van Blind valt wat te zeggen maar Wijndal is echt geen haar beter.
Tadic kan nog redelijk goed mee, op links komt hij op dit moment beter uit de verf dan Bergwijn want die is op dit moment hopeloos uit vorm.

Conceicao op rechts akkoord maar die moet je niet op links zetten.

Bergwijn gebruiken voor Tadic kan maar dan moet hij eerst een trap onder zijn hol krijgen want wat is die knakker ver terug gevallen sinds het begin van de competitie

Kijk eerst wat we op links voorhanden hebben.
Zijn deze beter dan Tadic en Blind, dan ga ik akkoord.

Daramy die verhuurd is terug halen zou een optie zijn misschien
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 16:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kijk wat er aan spelers is bij gekomen Akass.
Akkoord ze zijn niet meer wat het geweest is maar lopen er voor die positie betere rond, dacht het niet

Van Blind valt wat te zeggen maar Wijndal is echt geen haar beter.
Tadic kan nog redelijk goed mee, op links komt hij op dit moment beter uit de verf dan Bergwijn want die is op dit moment hopeloos uit vorm.

Conceicao op rechts akkoord maar die moet je niet op links zetten.

Bergwijn gebruiken voor Tadic kan maar dan moet hij eerst een trap onder zijn hol krijgen want wat is die knakker ver terug gevallen sinds het begin van de competitie

Kijk eerst wat we op links voorhanden hebben.
Zijn deze beter dan Tadic en Blind, dan ga ik akkoord.

Daramy die verhuurd is terug halen zou een optie zijn misschien
Bergwijn word ook als jojo gebruikt door Schreuder, wellicht dat die daarom minder is?
Die heeft net als tadic ook overal gelopen zoon beetje.. maar bij tadic kan de mindere vorm dat verklaren maar bij Bergwijn niet?

Wijndal mist wedstrijd ritme en is net terug van een blessure, en moet nog wennen aan het spelletje..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 oktober 2022 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bergwijn word ook als jojo gebruikt door Schreuder, wellicht dat die daarom minder is?
Die heeft net als tadic ook overal gelopen zoon beetje.. maar bij tadic kan de mindere vorm dat verklaren maar bij Bergwijn niet?

Wijndal mist wedstrijd ritme en is net terug van een blessure, en moet nog wennen aan het spelletje..
Nee joh die is totaal zijn zelfvertrouwen kwijt.

Hij stond boven aan in de topscoorders lijst in het begin vd competitie, ik denk dat deze trainer hem geen zelfvertrouwen kan mee geven.

Durft geen man meer te passeren.

Wijndal is echt niet veel sneller dan Blind en heeft niet zo'n goed inzicht.
Hij heeft niet zo'n pass als Blind

Blind en Tadic kunnen elkaar blindelings vinden
Maar beiden zijn op dit moment zeker minder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2022 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh die is totaal zijn zelfvertrouwen kwijt.

Hij stond boven aan in de topscoorders lijst in het begin vd competitie, ik denk dat deze trainer hem geen zelfvertrouwen kan mee geven.

Durft geen man meer te passeren.

Wijndal is echt niet veel sneller dan Blind en heeft niet zo'n goed inzicht.
Hij heeft niet zo'n pass als Blind

Blind en Tadic kunnen elkaar blindelings vinden
Maar beiden zijn op dit moment zeker minder
Bergwijn stond in de topscorer lijst omdat die vanaf links speelde... Daarna 10, rechts en het was afgelopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 oktober 2022 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 21:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bergwijn stond in de topscorer lijst omdat die vanaf links speelde... Daarna 10, rechts en het was afgelopen
Misschien heeft dat zijn zelfvertrouwen aangetast denk je?
De laatste wedstrijden op links met Tadic op rechts ging het al niet zo soepeltjes meer.

Er is iets anders aan de hand, ik kan er alleen niet de vinger opleggen.
Iets zit er niet goed..
p111
 p111 - zaterdag 29 oktober 2022 - 09:39   quote  deeplink  
Waar ik bang voor ben is dat voetballers die bij Ajax komen in een systeem harnas terecht komen en daardoor als individu gewoon een stuk minder worden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 oktober 2022 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 01:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tadic niet in vorm, blind dikke ruk...

Ten Hag ga ik het niet over hebben, die had het ook gewoon zwaar minder gedaan met dit materiaal
Ten Hag miste vorig jaar op een gegeven moment 6/7 basisspelers waardoor het niveau enorm achteruit ging. Echter, Ajax ging toen wel wedstrijden op vechtlust winnen. Als het even niet mooi kan, dan maar lelijk.

Maar dat samen blijven als team, dat als het minder gaat toch je resultaten op wilskracht halen is er nu niet bij. En dan zie je gewoon de hand die Ten Hag heel duidelijk wel had en Schreuder vooralsnog totaal niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2022 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 10:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten Hag miste vorig jaar op een gegeven moment 6/7 basisspelers waardoor het niveau enorm achteruit ging. Echter, Ajax ging toen wel wedstrijden op vechtlust winnen. Als het even niet mooi kan, dan maar lelijk.

Maar dat samen blijven als team, dat als het minder gaat toch je resultaten op wilskracht halen is er nu niet bij. En dan zie je gewoon de hand die Ten Hag heel duidelijk wel had en Schreuder vooralsnog totaal niet.
Dat ben ik met je eens..
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2022 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 10:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Let wel, 2 a 3 nieuwe spelers kunnen nou net het verschil maken.

Ik bedoel dan op de posities van Martinez en op Anthony, ook missen we 2 spitsen.
Voor Danilo en Haller is jeugdspeler Lucca gekomen, ook niet echt een succes

We missen gewoon kwaliteit, Timber red het niet zonder Martinez, en er komt niets vanaf rechts.

Misschien valt Schreuder niet veel te verwijten.
Ten Hag had het zeer waarschijnlijk ook niet gered met deze jongetjes.

Heeft niet voor niets de kanjers er tussen uit gehaald
Soms is het ook wel een beetje zoeken vanuit supporters denk ik.
Als je Danilo noemt als spits en dat serieus meent blijkbaar, dan is Lucca toch niet minder? En hoezo geen succes, hij is er net en ik vond hem sterk invallen eigenlijk.
Brobbey is nu veel sterker dan vorig jaar en zou op deze manier een hoop kunnen toevoegen.

Ik denk dat ten Hag het voetballend gewoon wel veel beter zou hebben staan, met hem zouden we er niet zo hard afgaan tegen Liverpool en napoli.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2022 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bergwijn word ook als jojo gebruikt door Schreuder, wellicht dat die daarom minder is?
Die heeft net als tadic ook overal gelopen zoon beetje.. maar bij tadic kan de mindere vorm dat verklaren maar bij Bergwijn niet?

Wijndal mist wedstrijd ritme en is net terug van een blessure, en moet nog wennen aan het spelletje..
Bergwijn heeft uberhaubt nog niets bewezen bij Ajax.

Ik zie daar geen mindere vorm maar gewoon een niet zo’n goede voetballer.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2022 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 21:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bergwijn stond in de topscorer lijst omdat die vanaf links speelde... Daarna 10, rechts en het was afgelopen
Het was al compleet over toen hij nog gewoon op links speelde. Daar heeft hij nog een keer of 4 dramatisch gespeeld.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 oktober 2022 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Bergwijn heeft uberhaubt nog niets bewezen bij Ajax.

Ik zie daar geen mindere vorm maar gewoon een niet zo’n goede voetballer.
Dat ben ik volledig met je eens. Een over het paard getilde speler, die zo nu en dan een leuke actie heeft, maar structureel gewoon zwaar tegenvalt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 oktober 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 15:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik volledig met je eens. Een over het paard getilde speler, die zo nu en dan een leuke actie heeft, maar structureel gewoon zwaar tegenvalt.
Bij PSV destijds liet hij het toch regelmatig goed zien, ik denk dat hij het niet goed naar zijn zin heeft onder Schreuder

Tottenham kocht hem toen voor 35 miljoen, Ajax was toen ook al in de markt voor hem.

Nee iets gaat er niet goed met hem, in het begin vd competitie liep hij zijn man voor bij als of ze er niet stonden, nu is het alleen maar balletje terug spelen.

Vorig seizoen wilde ten Hag en Overmars hem nog halen maar was hij te duur.

Ik denk echt dat Schreuder niet de goede trainer is voor hem, die moet een stok achter de deur hebben.

Schreuder is veel te soft om hoofdtrainer van Ajax te zijn
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:10   quote  deeplink  
Laten we eerlijk zijn, niemand heeft nog het niveau..

Timber niet
Alvarez niet
Tadic niet
Blind al helemaal niet meer
Bergwijn zakte weg
Klaassen nog niet het niveau wat die kan
Pasveer idem..

Waar gaat het dan mis, dan kom ik al snel op speelstijl of ideeën van de trainer, onzekerheid, gezeur onderling.. zeg het maar
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:23   quote  deeplink  
En schreuder moet ophouden over dat zoveel spelers inpassen.

Benfica bijvoorbeeld gewoon 15 nieuwe spelers en een nieuwe trainer en een lagere marktwaarde van de gecombineerde selectie.
Napoli ook heel veel nieuwe spelers ingepast.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 19:23 schreef remco k het volgende:
En schreuder moet ophouden over dat zoveel spelers inpassen.

Benfica bijvoorbeeld gewoon 15 nieuwe spelers en een nieuwe trainer en een lagere marktwaarde van de gecombineerde selectie.
Napoli ook heel veel nieuwe spelers ingepast.
En neres... Wat een goaltje weer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 oktober 2022 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, niemand heeft nog het niveau..

Timber niet
Alvarez niet
Tadic niet
Blind al helemaal niet meer
Bergwijn zakte weg
Klaassen nog niet het niveau wat die kan
Pasveer idem..

Waar gaat het dan mis, dan kom ik al snel op speelstijl of ideeën van de trainer, onzekerheid, gezeur onderling.. zeg het maar
Dit was al een aantal weken duidelijk, ze overklaste de Rangers na de wedstrijd tegen AZ ging het minder en is het niet meer beter geworden.

Al ging het tegen Liverpool de eerste 20 minuten goed.
De speelstijl en ideeën waren toen goed.

Dan denk ik eerder aan gezeur onderling, Bergwijn heeft zijn ongenoegen een aantal keren laten zien in het veld omdat sommige spelers hem niet eerder aan spelen.

Bij een aantal andere spelers onzekerheid wanneer de kansen niet afgemaakt worden, dan sluipt er iets in het elftal wanneer de tegenstander ze wel genadeloos binnen schiet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2022 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Liverpool (woensdag 26 oktober, 21.00 uur) UEFA Champions League 0-3









0.0081830