|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:52 schreef Loetje het volgende:[..] Deze ploeg heeft een zege in een topwedstrijd nodig, geloof me. Maar we missen defensief gewoon de kwaliteit om dat te doen Werk aan de winkel voor onze technisch directeur |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is dit nou voor wissel dan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wijndal was nog je minst slechte vandaag achterin |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Rare wissel … Conceicao was toch gehaald voor het dames team? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax na de 2-1 ook niet een keer meer gevaarlijk geweest. Haal er inmiddels niet meer uit dat het Ajax om een titel te doen is |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dan moet Conceição het maar laten zien... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering hè, van Concecao 2 seconde later na een een tegen een situatie tegen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hou het dan simpel, weer 2 passes teveel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk dat Heitinga tevreden zal zijn met een gelijkspel. Maar Ajax krijgt er echt nog wel een paar tegen hoor. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik zou eigenlijk best wel Lucca in de spits willen zien. Met zijn imposante lengte! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:57 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat Heitinga tevreden zal zijn met een gelijkspel. Maar Ajax krijgt er echt nog wel een paar tegen hoor. Nee, hij speelt met 3 man op 2 spitsen. Is logisch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een gaten iedere keer bij ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is gewoon echt kwaliteit wat we missen. Het hele jaar deugt het zonder bal en defensief gewoon al niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dit moet gewoon wel misgaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax lijkt wel gewoon helemaal op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook dit kan gewoon een 2e geel zijn hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat ogen de Feyenoorders toch enorm fit |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En weer geen kaart. Pleur toch op met die imbeciel met zijn fluitje … |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat oogt Ajax verschrikkelijk moe |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zekers, zo kun je het ook zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wissels komen echt te laat |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: In minuut 90+8 zal die wel worden ingebracht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 nieuwe aanvallers daar. Dat gaan we niet kunnen belopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Concecao is een leuke sierlijke speler, maar echt 0 rendement. Die kan gewoon niets nuttigs doen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Makkelie kent de uitslag al … |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is inderdaad geel. Maar dat was bij Hartan ook en jahanbaks had gewoon direct rood moeten hebben. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 16:08 schreef Loetje het volgende:Concecao is een leuke sierlijke speler, maar echt 0 rendement. Die kan gewoon niets nuttigs doen Prima voor het dames team … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En wij ook... De laatste minuten komen er weer aan. Het moment voor Feyenoord om toe te slaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die actie van Timber ook, het is pure onkunde.
Gewoon niet je kwaliteiten en beperking kennen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 16:09 schreef Pietje het volgende:[..] En wij ook... De laatste minuten komen er weer aan. Het moment voor Feyenoord om toe te slaan Zullen nog wel een penalty cadeau krijgen van die homofiele smeris … |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het bloed dood. Feyenoord meer energie, maar wachten ook veel af.
Ik zie Ajax oprecht niet eens nog een kans krijgen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 16:10 schreef Loetje het volgende:Die actie van Timber ook, het is pure onkunde. Gewoon niet je kwaliteiten en beperking kennen Maar de Timber van dit seizoen is onherkenbaar vergeleken bij de Timber van het vorige seizoen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
En dan nu de snelheid uit een mogelijke counter halen … oprotten met die teef van de KNFB … |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zo iets schreef ik eerder ook al vanmiddag. Die lafbek is ertoe in staat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is niet hard, maar veel en veel te laat.
Of geef gewoon voordeel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax staat gewoon stil.
Ook Brobbey doet niets. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat in de eerste helft wel lukte, af en toe het middenveld overslaan komt nu niet meer uit de verf … |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kudus is met afstand de meest onderschatte speler die we hebben.
Wat een idioot |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ze zijn helemaal op en proberen de 2-2 te koesteren. Maar... de laatste seconde wordt het echt nog wel 2-3 |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kudus kan nu wel voorgoed oprotten … die had mijn opa nog gemaakt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 16:13 schreef Pietje het volgende:[..] Ze zijn helemaal op en proberen de 2-2 te koesteren. Maar... de laatste seconde wordt het echt nog wel 2-3 Nee hoor, Ajax heeft de druk.
Maarja, als Kudus deze mist... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat laatste klopt zeker. Het was moeilijker om te missen dan hem erin te schieten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2-3...
En niet alleen de titel die hier verloren gaat.
Met het huidige programma gaan Pisvee en AZ over Ajax heen.
En dan, play offs voor de Conference League. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|