|
|
piet de paler
|
|
|
Zouden wij de gok moeten nemen. Is een goede voetballer maar heeft een hele grote rugzak Ik weet het niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin ben jij het?
Nee natuurlijk niet halen. Totaal ongeschikt.
Slotje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben je iets aan het microdoseren piet ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee gewoon een vraag Wist niet dat hij daar ook al bij stond, Maar gisteren toch wel genoten van deze speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan best voetballen, maar is ook een totaalidioot |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou dat er echt niet uit te krijgen zijn ....bv met een clausule in zijn contract ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat er überhaupt een discussie is of we hem moeten halen. Sommige zijn in het van Geel tijdperk blijven hangen.
Deze man is 29 en al jaren een lastpost voor zijn clubs.
Kokcu afzeiken en zelf met dit soort probleemgevallen komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Valt best mee. Hij heeft idd wat akkefietjes gehad en dan knakt er blijkbaar iets in hem, maar wat overdreven dat hij altijd en overal problemen zou zoeken. Trainer moet gewoon duidelijk zijn tegen hem en hem in bescherming nemen als hij dreigt te ontsporen. Voetballende een van de beteren in Nederland, mits hij weer volop fit wordt. Als de prijs netjes is, mag hij er van mij wel bij, want ik denk dat hij juist een kartrekker kan zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Valt wel mee. Heeft hooguit wat te veel trots in zijn donder haha en dan gaat hij letterlijk de strijd aan. Niet slim naar dat zot nou eenmaal in hem. Berghuis heeft dat ook, iets minder weliswaar, maar we waren maar al te blij met deze Feyenoorder. Totdat hij hoogverraad pleegde. Nu vind ik hem juist een totaalidioot |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leonardo, en zelfs v Persie waren ook geen gemakkelijke jongens Toegegeven die waren jonger |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een trainer is geen psycholoog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nooit en te nimmer deze, of dit soort probleemgevallen halen. Nee Piet, Feyenoord kwalitatief en mentaal onwaardig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wil geen olie op het vuur gooien maar zag net op FB dat er gepraat is.....hoop dat ,dat dan niet waar is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goede speler en echt een meerwaarde voor de eredivisie . Maar voor ons ook een Nee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die heeft meer nee gehoord dan menig speler en heeft bij ons niets te zoeken.
|
|
|
|