BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Emmen (zondag 16-04-2023) 20:00u; 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 april 2023 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ongelooflijk hoe negatief over onze spelers
Inderdaad, kotsmisselijk wordt je ervan!
Pietje
 Pietje - zondag 16 april 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 21:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eigenlijk sinds die van Gangelen door die kakkerlak op zijn Ajax-kop werd gewezen is me opgevallen dat het erger en erger is geworden.
Haha. Ik kan me dat incident nog goed herinneren.
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk daar net zo over.
Pietje
 Pietje - zondag 16 april 2023 - 21:58   quote  deeplink  
Nou, de drie punten zijn binnen en daar is alles mee gezegd. Deze pot maar gauw vergeten. Op naar PSV.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 april 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Onze verdediging blijft ons zorgenkindje, als middenvelder Alvarez moet inspringen omdat in feite Bassey niet goed genoeg is dan is het niet best gesteld.

Wijndal mag ook best genoemd worden, is niet beter dan onze talentjes..

Sanchez en Timber opkomend goed maar verdedigend ook niet goed genoeg.

En nu is onze beste verdediger weg gevallen (Alvarez) door een gele kaart wat geen gele kaart was.

Ik zie het somber in voor PSV uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2023 door Jack Huntelaar --
pth
 pth - zondag 16 april 2023 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 21:34 schreef Pietje het volgende:
Ajax is onder Heitinga bepaald niet beter gaan spelen. Ik zie weinig verschil.
Ik hoop echt niet dat ze verder gaan met Heitinga. Verbeterd helemaal niets aan het spel van een ploeg die al waardeloos speelde. Zou echt een voortzetting van kut beleid zijn als ze deze man laten door klooien.
Pietje
 Pietje - zondag 16 april 2023 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 22:22 schreef pth het volgende:

[..]

Ik hoop echt niet dat ze verder gaan met Heitinga. Verbeterd helemaal niets aan het spel van een ploeg die al waardeloos speelde. Zou echt een voortzetting van kut beleid zijn als ze deze man laten door klooien.
Tja, ik weet het niet, pth. Ik kom er maar niet uit. Ligt het aan John Heitinga of ligt het aan de selectie. Best wel aardige spelers, maar die vormen geen echt team, die door het vuur gaan voor elkaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 april 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja, ik weet het niet, pth. Ik kom er maar niet uit. Ligt het aan John Heitinga of ligt het aan de selectie. Best wel aardige spelers, maar die vormen geen echt team, die door het vuur gaan voor elkaar.
Ze gaan wel door het vuur voor elkaar maar alleen tijdens topwedstrijden, zoals tegen die Kakkerlakken voor de beker.

Ik denk gewoon dat ze niet veel beter kunnen, deze spelers zijn niet goed genoeg.

Huntelaar is nu weer in Turkije gesignaleerd voor 3 spelers.

Er zal volgend seizoen een heel andere selectie staan met nog hooguit 6 spelers die nu nog in de selectie zitten.

Niet dat ik daar mee Heitinga of Schreuder verdedigd, ook hun komen te kort.

Waarom speelt Heitinga op dezelfde manier als Schreuder, waarom proberen ze in de mindere wedstrijden een keer Bergwijn niet in de spits als voorbeeld ?

Waarom krijgen ze Brobbey, Alvarez, Bergwijn en Bassey niet op niveau?

Ik denk dat deze beide trainers spelers niet beter kunnen maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 16 april 2023 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ze gaan wel door het vuur voor elkaar maar alleen tijdens topwedstrijden, zoals tegen die Kakkerlakken voor de beker.

Ik denk gewoon dat ze niet veel beter kunnen, deze spelers zijn niet goed genoeg.

Huntelaar is nu weer in Turkije gesignaleerd voor 3 spelers.

Er zal volgend seizoen een heel andere selectie staan met nog hooguit 6 spelers die nu nog in de selectie zitten.

Niet dat ik daar mee Heitinga of Schreuder verdedigd, ook hun komen te kort.

Waarom speelt Heitinga op dezelfde manier als Schreuder, waarom proberen ze in de mindere wedstrijden een keer Bergwijn niet in de spits als voorbeeld ?

Waarom krijgen ze Brobbey, Alvarez, Bergwijn en Bassey niet op niveau?

Ik denk dat deze beide trainers spelers niet beter kunnen maken...
Ook in grote wedstrijden zie ik Ajax soms uiteen vallen. Is het niet willen of is het niet kunnen. Ik denk dat onze nieuwe TD een flinke klus heeft en de volledige selectie tegen het licht gaat houden. Er zijn aardig wat zwakke broeders binnen de selectie en ook wat spelers die behoorlijk richting pensioen gaan.

Ik twijfel eerlijk gezegd of John Heitinga voor ons de juiste man op de juiste plaats is.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 april 2023 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 23:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook in grote wedstrijden zie ik Ajax soms uiteen vallen. Is het niet willen of is het niet kunnen. Ik denk dat onze nieuwe TD een flinke klus heeft en de volledige selectie tegen het licht gaat houden. Er zijn aardig wat zwakke broeders binnen de selectie en ook wat spelers die behoorlijk richting pensioen gaan.

Ik twijfel eerlijk gezegd of John Heitinga voor ons de juiste man op de juiste plaats is.
Met name dat laatste... Een goede trainer maakt spelers beter en laat ze in hun kracht spelen.. het spel is echt 0 beter geworden tenopzichte van schreuder, idem voor de spelers..

Snap overigens ook niet dat reiziger niet de kans kreeg toen Schreuder eruit moest.. toch prima prestaties geleverd met jong, iets wat Heitinga niet kan weerleggen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 april 2023 - 06:58   quote  deeplink  
Ik lees op De Telegraaf ook dat Alvarez geschorst is voor de bekerfinale. Verder wordt het nergens gemeld. Wat is hiervan waard en wie weet het?
nummer10
 nummer10 - maandag 17 april 2023 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2023 - 06:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik lees op De Telegraaf ook dat Alvarez geschorst is voor de bekerfinale. Verder wordt het nergens gemeld. Wat is hiervan waard en wie weet het?
Zover ik weet enkel de competitie wedstrijd Psv Ajax... Misschien nog wel belangrijker dan de beker..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 april 2023 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2023 - 09:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zover ik weet enkel de competitie wedstrijd Psv Ajax... Misschien nog wel belangrijker dan de beker..
Ja dat dacht ik ook. Al werd ik voor de bekerwedstrijd ook al verkeerd geïnformeerd. Zo zou Alvarez bij een gele kaart geschorst zijn voor finale. Toen hij geel kreeg tegen feijenoord dacht ik heel even dat hij er niet bij was, totdat de commentator er niks over zei.
remco k
 remco k - dinsdag 18 april 2023 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 20:37 schreef bertus bikkel het volgende:
Daag Alvarez!!! Wat n olie domme kaart en wat dom hem te laten spelen vandaag. Had Vos daar neergezet!!
Spelen ook echt belabberd tot nu toe.
Dan maar Bassey tegen PSV....
Vos is geen centrale verdediger.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 april 2023 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2023 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Vos is geen centrale verdediger.
Is een 6je
remco k
 remco k - woensdag 19 april 2023 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2023 - 23:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is een 6je
Ja daarom, dan gaat zo’n opmerking toch helemaal mank.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 april 2023 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja daarom, dan gaat zo’n opmerking toch helemaal mank.
Zijn opmerking ging vanaf de eerste zin al mis!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Emmen (zondag 16-04-2023) 20:00u; 3-1









0.0089418