|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die moet je inderdaad inbrengen kan ook mee verdedigen bij corners en vrije trappen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat doet Taylor allemaal zeg. Wat speelt die verschrikkelijk slecht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Taylor heeft nog niets laten zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 14:58 schreef Pietje het volgende:[..] Dat komt volgens mij deels door de sterkhouders die hem behoorlijk in de steek laten Vergeet even niet dat psv gewoon op volle oorlogs sterkte is en wij drie belangrijke basis spelers missen waarvan de revelatie na de winter en gewoon je beste man van dit seizoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die moet je inderdaad inbrengen kan ook mee verdedigen bij corners en vrije trappen Juist. Dat zal Heitinga ook begrijpen hoop ik. En dus niet in minuut 80 pas |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Vergeet even niet dat psv gewoon op volle oorlogs sterkte is en wij drie belangrijke basis spelers missen waarvan de revelatie na de winter en gewoon je beste man van dit seizoen. Inderdaad missen we nog al wat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan een schoen in het gezicht als je gewoon rechtop staat beoordeelt worden als geen overtreding.
Even serieus. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Vergeet even niet dat psv gewoon op volle oorlogs sterkte is en wij drie belangrijke basis spelers missen waarvan de revelatie na de winter en gewoon je beste man van dit seizoen. Dat is zeker waar, maar toch heeft PSV met de verkoop van Menueke en Gakpo toch ook een jas uitgedaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bergwijn is die vele miljoenen niet waard, man man |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt. Van mij mag hij een poosje gaan banken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Komt deze commentator ook uit Eindhoven? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En Vink voor Taylor asjeblieft |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik verwacht dat PSV weinig initiatief meer zal nemen. Ze kunnen met deze stand hun favoriete spelletje weer spelen: reactie-voetbal, counteren dus. Die gaan echt deze wedstrijd over de streep trekken. En dat weet Heitinga ook. Doe er wat aan, John!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:11 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is zeker waar, maar toch heeft PSV met de verkoop van Menueke en Gakpo toch ook een jas uitgedaan. Zeker. Maar dat zijn nu dus geen spelers meer van psv. Ajax heeft die jas afgelopen zomer al uitgedaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:43 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Maar dat zijn nu dus geen spelers meer van psv. Ajax heeft die jas afgelopen zomer al uitgedaan. Dat is beslist waar, Remco. Maar ik verwacht gewoon wat meer van spelers als Klaassen, Tadic, Berghuis en Bergwijn. En vast nog wel één of twee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Kom op Brobbey, laat ze een poepie ruiken daar in Eindhoven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dank je Brobbey.
Die kan er ook echt helemaal niks van. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Pffff Brobbey............. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Over en uit! Voor zover dat niet al eerder was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Waar was de rest vraag je je dan ook af |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Je ziet in de tweede helft totaal geen verbetering. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel logisch niet daar. Je bent vol in de omschakeling richting aanval. Logisch dat je weg bent bij zo’n bal.
Brobbey kan er echt helemaal niks van, die had toen geen recht van spreken toen hij weg wou en is nu echt de aller grootste miskoop die Ajax ooit gedaan heeft.
Gozer kan geen hele wedstrijd spelen op zijn 20e en is profvoetballer.
Kan daarnaast ook nog eens helemaal niks en voegt niks toe. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat dat betreft heb je als supporters dan wel het iq van een eierdop. Hahaha maar dat hebben er daar veel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Heel logisch niet daar. Je bent vol in de omschakeling richting aanval. Logisch dat je weg bent bij zo’n bal. Brobbey kan er echt helemaal niks van, die had toen geen recht van spreken toen hij weg wou en is nu echt de aller grootste miskoop die Ajax ooit gedaan heeft. Gozer kan geen hele wedstrijd spelen op zijn 20e en is profvoetballer. Kan daarnaast ook nog eens helemaal niks en voegt niks toe. Ik denk een stuk vertrouwen.. wat logisch is als je als topschutter op de bank moet plaats nemen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik was even met mijn dochter in gesprek aan de telefoon. Wat is er aan de hand? Waarom is de wedstrijd stilgelegd? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoor het al. Ze hebben het gemunt op Berghuis
Definitief staken en een reglementaire 0-3 voor Ajax :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 16:01 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat dat betreft heb je als supporters dan wel het iq van een eierdop. Hahaha maar dat hebben er daar veel. Whahahaha idd hoe dom ben je dan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 16:08 schreef Pietje het volgende:Ik hoor het al. Ze hebben het gemunt op Berghuis Definitief staken en een reglementaire 0-3 voor Ajax :-) Zou het niet eens willen, dit elftal is het minste Ajax ooit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Heel logisch niet daar. Je bent vol in de omschakeling richting aanval. Logisch dat je weg bent bij zo’n bal. Brobbey kan er echt helemaal niks van, die had toen geen recht van spreken toen hij weg wou en is nu echt de aller grootste miskoop die Ajax ooit gedaan heeft. Gozer kan geen hele wedstrijd spelen op zijn 20e en is profvoetballer. Kan daarnaast ook nog eens helemaal niks en voegt niks toe. Nog niet goed genoeg voor de bank, dramatisch aankoop, miljoenen verkwanseld |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat was ook niet serieus bedoeld. Inderdaad een zielloos, armetierig, geen enkel gogme dit Ajax. Het doet pijn aan mijn ogen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ook Bergwijn, Bassey en Sanchez zijn verkwanselde miljoenen, dit Ajax gaat door de ondergrens |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Heitinga gelooft er volgens mij zelf ook niet in.
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 16:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ook Bergwijn, Bassey en Sanchez zijn verkwanselde miljoenen, dit Ajax gaat door de ondergrens Voor de zoveelste keer al dit seizoen. Slecht, slechter, slechtst... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dit seizoen hebben wij drie keer gespeeld tegen PSV en alle drie keer verloren. Dat kan geen toeval zijn. En volgende week voor de vierde keer, voor de finale van de beker. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sanchez als een schooljongen uitgespeeld, Ajax onwaardig |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die mag assistent worden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax, de spelers en de technische staf zouden zich kapot moeten schamen. Wat een schande is dit. De uitslag en en het spelniveau. Waardeloos. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. Net als voor Schreuder is dat voor Heitinga denk ik ook het maximaal haalbare |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Veel te laat komt hij met Lucca |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 16:33 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad. Net als voor Schreuder is dat voor Heitinga denk ik ook het maximaal haalbare Tja ten Hag werd hier regelmatig uitgekotst maar was veel verder als trainer |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is ook precies wat ik verwacht had. Wat beoogt Heitinga nou eigenlijk om hem nu pas in te zetten?? Dat Ajax in die luttele minuten nog gaat winnen?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tja ten Hag werd hier regelmatig uitgekotst maar was veel verder als trainer Absoluut! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat komt Brobbey te kort zeg..ook een schooljongetje |
|
|
|