BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23-04-2023) om 14:30u; 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eén van de vele miskleunen om die naar Amsterdam terug te halen.
Dat riepen velen en ik hier al
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 16:50   quote  deeplink  
Toch blijf ik supporter en blijf ik hier komen ondanks dat er hier een aantal niet meer zijn.

Eens supporter altijd supporter!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat riepen velen en ik hier al
Jep
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat riepen velen en ik hier al
Daar hoorde ik ook bij!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 17:20   quote  deeplink  
Is Alvarez er in de finale van de beker bij dat iemand weet?
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is Alvarez er in de finale van de beker bij dat iemand weet?
Als het goed is wel
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nog niet goed genoeg voor de bank, dramatisch aankoop, miljoenen verkwanseld
En toch de meeste goals... Die jongen mist gewoon vertrouwen, zoals het hele team.. en ook dit komt door Schreuder en Heitinga.. ik had gehoopt dat Heitinga bepaalde jongens hun vertrouwen terug kon geven, maar helaas...
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eén van de vele miskleunen om die naar Amsterdam terug te halen.
Idem voor wijndal en Bergwijn.. alle 3 nog uit de hoed van Overmars... Ben heel benieuwd wat er volgend seizoen gaat gebeuren, incl de plek van de trainer, want Heitinga gaat je echt niet verder brengen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 17:41   quote  deeplink  
Berghuis terug op 10 volgende week, Vink mag van mij ook starten op het middenveld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Idem voor wijndal en Bergwijn.. alle 3 nog uit de hoed van Overmars... Ben heel benieuwd wat er volgend seizoen gaat gebeuren, incl de plek van de trainer, want Heitinga gaat je echt niet verder brengen...
Volledig nee eens
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 23 april 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Toch blijf ik supporter en blijf ik hier komen ondanks dat er hier een aantal niet meer zijn.

Eens supporter altijd supporter!!!!
Helemaal eens!!!! We zien allemaal al vanaf de zomer dat dit team tekort gaat komen en om dan als supporters af te haken is niet zoals het zou moeten.
Onze club zit op alle fronten in een dip en zoals bekend begint dat boven in de top!
Mijn Ajax hart huilt dan wel maar ik blijf achter mijn club staan, altijd!
Ben blij dat er een jaar geen CL wordt gespeeld, hebben we niets te zoeken.
Op naar volgend seizoen !!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 23 april 2023 - 17:44   quote  deeplink  
O ja... Heitinga kan hier helemaal niets aan doen maar het lijkt me goed om hem assistent te maken onder een toptrainer....
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is Alvarez er in de finale van de beker bij dat iemand weet?
Volgens mij (ook) wel.
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Idem voor wijndal en Bergwijn.. alle 3 nog uit de hoed van Overmars... Ben heel benieuwd wat er volgend seizoen gaat gebeuren, incl de plek van de trainer, want Heitinga gaat je echt niet verder brengen...
Ik schreef ook "één van dr vele".
Diezelfde die jij ook noemde.
Dus we zijn het eens. 😜
remco k
 remco k - zondag 23 april 2023 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk een stuk vertrouwen.. wat logisch is als je als topschutter op de bank moet plaats nemen..
Wat logisch is als je verder niks toevoegt en geen 90 minuten kan spelen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:43 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Helemaal eens!!!! We zien allemaal al vanaf de zomer dat dit team tekort gaat komen en om dan als supporters af te haken is niet zoals het zou moeten.
Onze club zit op alle fronten in een dip en zoals bekend begint dat boven in de top!
Mijn Ajax hart huilt dan wel maar ik blijf achter mijn club staan, altijd!
Ben blij dat er een jaar geen CL wordt gespeeld, hebben we niets te zoeken.
Op naar volgend seizoen !!!
Ik ben het volledig met je eens, Bertus. Hoe moeilijk het ook is om je club zo te zien tobben en zo te zien afgaan.
Alle miskopen proberen kwijt te raken en opnieuw te gaan bouwen aan een mooi Ajax-waardig team. Dat wordt een hele klus, maar niet onmogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 18:06   quote  deeplink  
En Feyenoord gaat "gewoon" door met winnen. Dat vind ik best wel knap. Stoïcijns doorgaan. Wat ben ik jaloers op Feyenoord om Arne Slot als trainer te hebben. En eerlijk gezegd gun ik het Feyenoord veel meer dan PSV. Aan die club heb ik een enorme hekel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:43 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Helemaal eens!!!! We zien allemaal al vanaf de zomer dat dit team tekort gaat komen en om dan als supporters af te haken is niet zoals het zou moeten.
Onze club zit op alle fronten in een dip en zoals bekend begint dat boven in de top!
Mijn Ajax hart huilt dan wel maar ik blijf achter mijn club staan, altijd!
Ben blij dat er een jaar geen CL wordt gespeeld, hebben we niets te zoeken.
Op naar volgend seizoen !!!
Zo is het, helemaal mee eens!💪
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:44 schreef bertus bikkel het volgende:
O ja... Heitinga kan hier helemaal niets aan doen maar het lijkt me goed om hem assistent te maken onder een toptrainer....
Zo denk ik er ook over!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik schreef ook "één van dr vele".
Diezelfde die jij ook noemde.
Dus we zijn het eens. 😜
Haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk een stuk vertrouwen.. wat logisch is als je als topschutter op de bank moet plaats nemen..
Een topschutter zit niet op de bank, ik wil hier mee zeggen dat hij geen topschutter is en waarschijnlijk nooit zal worden gezien dat hij niet voldoende gemotiveerd is en technisch vermogen mist
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een topschutter zit niet op de bank, ik wil hier mee zeggen dat hij geen topschutter is en waarschijnlijk nooit zal worden gezien dat hij niet voldoende gemotiveerd is en technisch vermogen mist
Zo is dat! Ook een "topschutter" die niet of onvoldoende presteert zal uiteindelijk gewoon op de bank terechtkomen. Ik adviseer Brian Brobbey eens goed en diep in de spiegel te kijken en zich dan realiseert waarom hij niet start als basisspeler. Hij oogt niet wedstrijdfit en daar moet hij aan gaan werken. Zoals hij zich nu manifesteert is hij van geen enkele waarde voor het team, de club. Zoals Remco schreef: hij voegt helemaal niets toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een topschutter zit niet op de bank, ik wil hier mee zeggen dat hij geen topschutter is en waarschijnlijk nooit zal worden gezien dat hij niet voldoende gemotiveerd is en technisch vermogen mist
Ze gebruiken hem gewoon verkeerd en heeft 0 vertrouwen gepompt uit de trainers.. ik denk oprecht dat het meer te wijten is aan de spelers om hem heen, want welke ballen krijgt die nu..

Maar hoe we het ook zien, spelers worden niet beter.. ook niet onder Heitinga en het is nog steeds loszand.. verloren seizoen en een paar verkeerde aankopen en trainers aanstellen.. achter ons laten en opnieuw beginnen..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Ach en alsof het niet genoeg is begint tadic ook nog even en niet de eerste keer... Zwaar oncollegiaal.. Ajax heeft betere spelers nodig, ja dit klopt... Maar zo val je al je collegas gewoon af, dat werkt natuurlijk voor geen meter onderling.. misschien weet zijn zaakwaarnemer nog een paar koopjes...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ze gebruiken hem gewoon verkeerd en heeft 0 vertrouwen gepompt uit de trainers.. ik denk oprecht dat het meer te wijten is aan de spelers om hem heen, want welke ballen krijgt die nu..

Maar hoe we het ook zien, spelers worden niet beter.. ook niet onder Heitinga en het is nog steeds loszand.. verloren seizoen en een paar verkeerde aankopen en trainers aanstellen.. achter ons laten en opnieuw beginnen..
Het is in mijn ogen geen echte Ajax spits zoals Kluivert, Suarez of Ibrahimovic, hij mist technisch vermogen, zie jij hen weleens iemand passeren, hij moet het meer van zijn lichaam hebben.

Spelers kan je niet beter maken op techniek, dat heb je of heb je niet.
He kan ze wel een kunstje leren.
Overigens zijn ze niet voor niets op zoek naar een spits
Scout2
 Scout2 - zondag 23 april 2023 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:43 schreef nummer10 het volgende:
Ach en alsof het niet genoeg is begint tadic ook nog even en niet de eerste keer... Zwaar oncollegiaal.. Ajax heeft betere spelers nodig, ja dit klopt... Maar zo val je al je collegas gewoon af, dat werkt natuurlijk voor geen meter onderling.. misschien weet zijn zaakwaarnemer nog een paar koopjes...
Aan Tadic heb je in de grotere wedstrijden ook niet veel meer. (Met alle respect voor de man)

Te veel miskopen, te laat doorgeselecteerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ze gebruiken hem gewoon verkeerd en heeft 0 vertrouwen gepompt uit de trainers.. ik denk oprecht dat het meer te wijten is aan de spelers om hem heen, want welke ballen krijgt die nu..

Maar hoe we het ook zien, spelers worden niet beter.. ook niet onder Heitinga en het is nog steeds loszand.. verloren seizoen en een paar verkeerde aankopen en trainers aanstellen.. achter ons laten en opnieuw beginnen..
Hij kreeg zelfs veel bruikbare ballen vandaag waar hij minimaal 2x had moeten scoren.

Wat betreft Heitinga heb je misschien gelijk, maar je kan niet zeggen dat hij spelers niet beter maakt.
Hij is nog maar kort trainer van Ajax1

Ik zie overigens wel graag een trainer komen die het verder geeft geschopt
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen geen echte Ajax spits zoals Kluivert, Suarez of Ibrahimovic, hij mist technisch vermogen, zie jij hen weleens iemand passeren, hij moet het meer van zijn lichaam hebben.

Spelers kan je niet beter maken op techniek, dat heb je of heb je niet.
He kan ze wel een kunstje leren.
Overigens zijn ze niet voor niets op zoek naar een spits
Een ander type spits, dus moet je anders gaan spelen..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 19:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kreeg zelfs veel bruikbare ballen vandaag waar hij minimaal 2x had moeten scoren.

Wat betreft Heitinga heb je misschien gelijk, maar je kan niet zeggen dat hij spelers niet beter maakt.
Hij is nog maar kort trainer van Ajax1

Ik zie overigens wel graag een trainer komen die het verder geeft geschopt
Zoals ik al zei, stuk vertrouwen wat hij mist denk ik
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 23 april 2023 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 18:06 schreef Pietje het volgende:
En Feyenoord gaat "gewoon" door met winnen. Dat vind ik best wel knap. Stoïcijns doorgaan. Wat ben ik jaloers op Feyenoord om Arne Slot als trainer te hebben. En eerlijk gezegd gun ik het Feyenoord veel meer dan PSV. Aan die club heb ik een enorme hekel.
Heb ik precies hetzelfde, haha. Feyenoord heeft het dit seizoen gewoon verdiend, simpel!!
Laten we blij zijn dat alle ellende voor ons in 1 seizoen zit.
Tussenjaar wat betreft de selectie, Feyenoord met n superjaar dat ze niet vaak hebben, psv die met volgende week mee 5x achter elkaar wint van ons....
Ik bedoel: je kunt alle ellende maar gehad hebben, dan maar alles tegelijk!!!!
Zijn we daarvan af en kunnen we komend seizoen weer gaan bouwen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 april 2023 - 19:48   quote  deeplink  
Komend seizoen los je niet alles ff op, komen nog wat sombere jaren aan ben ik bang.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 april 2023 - 19:52   quote  deeplink  
John Heitinga is ook niet kaliber van Gaal...

Wel een echte Ajacied, maar ik zie weinig verbetering sinds hij het over heeft genomen van Schreuder. Misschien wel qua motivatie, maar tactisch is het zeer matig hoor wat we de laatste weken te zien kregen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 april 2023 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 19:29 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Heb ik precies hetzelfde, haha. Feyenoord heeft het dit seizoen gewoon verdiend, simpel!!
Laten we blij zijn dat alle ellende voor ons in 1 seizoen zit.
Tussenjaar wat betreft de selectie, Feyenoord met n superjaar dat ze niet vaak hebben, psv die met volgende week mee 5x achter elkaar wint van ons....
Ik bedoel: je kunt alle ellende maar gehad hebben, dan maar alles tegelijk!!!!
Zijn we daarvan af en kunnen we komend seizoen weer gaan bouwen.
Ik hoop oprecht dat alle ellende maar in één seizoen zit, echter, alle kans dat het ook nog het volgend seizoen doordenderd.
En volgende week week van AZ verliezen en dan sta je zomaar vierde. Ajax onwaardig maar op dit moment, gezien het niveau wel realistisch.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 23 april 2023 - 20:07   quote  deeplink  
Jaja,,dit verlies zat er aan te komen. Ajax is al langer niet in goede doen. Heitinga doet zijn best maar mist de ervaring om de spelers echt een stukje beter te maken of om het elftal dynamischer te laten voetballen...Dit seizoen is verloren...
Voor volgend seizoen
- een ervaren hoofdtrainer en heitinga als zijn 2e man
- nieuwe aanvoerder
- een paar goede aankopen die er meteen staan en ook als lakmoestest voor de nieuwe technisch directeur...leveren en anders opzouten
- en oja,, een echte algemeen directeur, Sar is te flets en te matig...we willen een boegbeeld met uitstraling...

Ajax supporter ben je gewoon voor altijd...ook als het een jaar niet goed gaat...
Scout2
 Scout2 - zondag 23 april 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 19:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
John Heitinga is ook niet kaliber van Gaal...

Wel een echte Ajacied, maar ik zie weinig verbetering sinds hij het over heeft genomen van Schreuder. Misschien wel qua motivatie, maar tactisch is het zeer matig hoor wat we de laatste weken te zien kregen.
Daar ben ik het mee eens, begon goed goed maar gaandeweg veel tactische fouten gemaakt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 19:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, stuk vertrouwen wat hij mist denk ik
Zoals ik al zei, technisch vermogen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 20:07 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Jaja,,dit verlies zat er aan te komen. Ajax is al langer niet in goede doen. Heitinga doet zijn best maar mist de ervaring om de spelers echt een stukje beter te maken of om het elftal dynamischer te laten voetballen...Dit seizoen is verloren...
Voor volgend seizoen
- een ervaren hoofdtrainer en heitinga als zijn 2e man
- nieuwe aanvoerder
- een paar goede aankopen die er meteen staan en ook als lakmoestest voor de nieuwe technisch directeur...leveren en anders opzouten
- en oja,, een echte algemeen directeur, Sar is te flets en te matig...we willen een boegbeeld met uitstraling...

Ajax supporter ben je gewoon voor altijd...ook als het een jaar niet goed gaat...
Volledig mee eens, de bezem moet er door heen
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2023 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, technisch vermogen
Waarom scoorde die voorheen wel veel doelpunten dan ? Ajax draait gewoon voor geen meter, van achteruit al niet tot aan de spits..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 april 2023 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waarom scoorde die voorheen wel veel doelpunten dan ? Ajax draait gewoon voor geen meter, van achteruit al niet tot aan de spits..
De meeste doelpunten waren eenvoudig binnen te werken.

Het gaat om het mee voetballen en zelf iets creëren, dit zie ik te weinig bij hem.

Noem een specialiteit van hem...
remco k
 remco k - zondag 23 april 2023 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En toch de meeste goals... Die jongen mist gewoon vertrouwen, zoals het hele team.. en ook dit komt door Schreuder en Heitinga.. ik had gehoopt dat Heitinga bepaalde jongens hun vertrouwen terug kon geven, maar helaas...
Hou toch op met je vertrouwen man.

Als je als 20 jarige prof nog nooit 90 minuten 2 of 3 keer in de week hebt kunnen spelen kan je echt alleen maar jezelf kijken.

Men heeft nu ook zijn trucje door en dat is gewoon vrij makkelijk te verdedigen.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2023 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 17:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Berghuis terug op 10 volgende week, Vink mag van mij ook starten op het middenveld.
Vink?
nummer10
 nummer10 - maandag 24 april 2023 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De meeste doelpunten waren eenvoudig binnen te werken.

Het gaat om het mee voetballen en zelf iets creëren, dit zie ik te weinig bij hem.

Noem een specialiteit van hem...
Heb je het nu over Haller ?
nummer10
 nummer10 - maandag 24 april 2023 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch op met je vertrouwen man.

Als je als 20 jarige prof nog nooit 90 minuten 2 of 3 keer in de week hebt kunnen spelen kan je echt alleen maar jezelf kijken.

Men heeft nu ook zijn trucje door en dat is gewoon vrij makkelijk te verdedigen.
Dat stukje van 90 min ben ik met je eens
p111
 p111 - maandag 24 april 2023 - 09:44   quote  deeplink  
Vos,is wel een middenvelder waar ik wel wat in zie,techn/oke en eimdelijk ook een Ajacied die fysiek mee kan,ik ben een fan van Frits jim maar die komt nog fysiek te kort.Dus hopelijk is er ergens een lijstje bij Ajax waar onze nw techn/directeur gebruik van kan maken om Ajax weer Ajax te laten worden.Hopelijk toch een nw trainer ik vind Heitinga nog niet rijp als hoofdtrainer en een LC verdediger een rechtsback een sterke verdedigende middenvelder (misschien Vos) en aub een sterke goede spits en een linkerspits voor Bergwijn die gaat het niet meer worden ,misschien dat die Grots en Conceicao uit jong Ajax het kunnen worden maar nog erg jong.Verkoop Bassie/Sanches/Bergwijn/Wijndal/Grillitsch/Brobbey ,maar het blijft moeilijk om te gokken op talentvolle jeugd,zelf denk ik dat je zeker 2 of 3 grote spelers in je team moet hebben die het team kunnen dragen.Dus een sterke ervaren trainer en 2 of 3 grote namen en de rest aanvullen met jonge talentvolle spelers.
p111
 p111 - maandag 24 april 2023 - 10:05   quote  deeplink  
En nog even over afgelopen wedstrijd tegen PSV, we hebben op dit moment geen sterk elftal maar ondanks dat hadden we er zeker ook drie kunnen maken,dus dat haleluja gedrag voor die PSV ers is zwaar overdreven.De doelpunten van PSV zijn geen mooi uitgespeelde kansen maar gewoon zeer persoonlijke fouten van Ajacieden.Doelpunt 1 dekkingsfout Timber doelpunt 2 een counter door een techn/fout Brobbey die Siemons de bal gaf en Sanches als een kind verdedigde en daar door zijn snelheid de keeper verraste en strafschop kreeg.En ook doelpunt 3 een counterdoelpunt.Dus zo geweldig was het allemaal niet van PSV en Ajax heeft een slecht team klopt maar PSV is ook geen top team.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 april 2023 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 15:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bergwijn is die vele miljoenen niet waard, man man
Bergwijn was de slechtste van het veld, als hij de bal op Berghuis geeft is het gewoon 1-1. Die one-trick pony is echt ongelofelijk slecht en past geoon niet bij Ajax. Hij is traag, niet technisch, alle ballen springen van zijn voet. MEt zo'n lichaam verwcht je toch wel dat je een bal kan vasthouden.

Ik ben helemaal klaar met deze gozer die 5m per jaar verdiend, verkopen met veel verlies, dat is de enige remedie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 april 2023 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2023 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel logisch niet daar. Je bent vol in de omschakeling richting aanval. Logisch dat je weg bent bij zo’n bal.

Brobbey kan er echt helemaal niks van, die had toen geen recht van spreken toen hij weg wou en is nu echt de aller grootste miskoop die Ajax ooit gedaan heeft.

Gozer kan geen hele wedstrijd spelen op zijn 20e en is profvoetballer.

Kan daarnaast ook nog eens helemaal niks en voegt niks toe.
Nee de allergrootste miskoop is niet Brobbey, maar Berwijn!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 april 2023 - 10:12   quote  deeplink  
Heeft niemand gezien hoe dramatisch Bergwijn was gister? Ik lees er niets over.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 april 2023 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:12 schreef Ajax we love you het volgende:
Heeft niemand gezien hoe dramatisch Bergwijn was gister? Ik lees er niets over.
Heel Ajax was niks.. sinds het vertrek van Schreuder is er gewoon 0 verbetering... Sterker nog, de concurrentie haalt ons in en hebben als ik me niet vergis meer verliespunten ?
p111
 p111 - maandag 24 april 2023 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:12 schreef Ajax we love you het volgende:
Heeft niemand gezien hoe dramatisch Bergwijn was gister? Ik lees er niets over.
Zie mijn advies
===============
Verkoop Bassie/Sanches/Bergwijn/Wijndal/Grillitsch/Brobbey

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23-04-2023) om 14:30u; 3-0









0.0073440