|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 - 22:27 schreef van geil het volgende:[..] De echte banken gaan allemaal verdwijnen ja. Geld wordt digitaal, en in andere vormen. De meeste banken zijn al meer "investeerders"geworden. Als je de prinsen van Oranje volgt dan kun je veel geld verdienen. Denk aan voorloper Adyen, Constantijn heeft nu veel belangen in nieuwere versies. die hele koninklijke familie word binnenkort opgepakt. het digitale systeem wat ze willen komt er ook niet. er word schoon schip gemaakt, er volgen massa arrestaties. binnenkort gaan er duizenden mensen gepakt worden internet/tv zal 1 ding uitzenden voor een paar dagen, er zal worden uitgelegd hoe de wereld werkelijk in elkaar steekt. alle wesites gaan plat, je kan naar 1 zender kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juni 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik snap je, en dat zal de volgende stap ook zijn. Echter daarna zal het gehele principe verdwijnen. En best snel @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juni 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En aangezien jij van rond 1978 bent, ga je Dat normaliter nog meemaken. Misschien zo dement als n deur, maar toch ;) @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juni 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 - 22:39 schreef coenjo het volgende:[..] die hele koninklijke familie word binnenkort opgepakt. het digitale systeem wat ze willen komt er ook niet. er word schoon schip gemaakt, er volgen massa arrestaties. binnenkort gaan er duizenden mensen gepakt worden internet/tv zal 1 ding uitzenden voor een paar dagen, er zal worden uitgelegd hoe de wereld werkelijk in elkaar steekt. alle wesites gaan plat, je kan naar 1 zender kijken. 👀 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 - 22:42 schreef van geil het volgende:En aangezien jij van rond 1978 bent, ga je Dat normaliter nog meemaken. Misschien zo dement als n deur, maar toch ;) @ Stylzz Dan liever Korsakov 🥶 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
😎farmaceutica doen het ook … |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Niet alles, maar wel wat. Vooral 1 in het bijzonder 😄
It is the future! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hodl the ODL ,Ripple XRP to the moon 🚀 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
31e augustus loting en begint deze chapter ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, echt nieuwsgierig wat er ons te wachten staat in de groepsfase. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop op hele mooie clubs , |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik gok op Inter, Salzburg en Lens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geloof dat heel Europa ons wil loten als ik t zo eens lees |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je de alternatieven ziet zou ik dat ook zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee hoor, willen gewoon een mooie sfeervolle Kuip beleven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uit pot 2 loot je sowieso een goed team. Al maakt het wel een verschil of het Real is of Porto. Pot 3 en 4 zijn een paar teams die je wil ontlopen.
Als je Porto, Kopenhagen en Antwerp loot is qua tegenstand ongeveer het meest gunstig wat je kan hebben. Maak je zelfs een goede kans om door te gaan in de CL.
En als je pech hebt loot je Real, Milan en Newcastle. Hoef je nog niet kansloos te zijn overigens en wel een mooie poule qua namen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het liefst een poule met goed perspectief op ten minste Europese overwintering. En hopelijk een paar mooie tegenstanders en ook liever geen teams die we recentelijk hebben gehad, voor de rest is het allemaal prima denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Iedereen hoopt Porto uit poule 2 uiteraard, en uit poule 3 dan shaktar wel meest gunstige, en uit poule 4 young boys denk ik, heb je zowat een conference league poule in Champions League haha, al hadden wij met Slavia union en haifa wel echt sterke conf league poule toen voor conf league begrippen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie je uit pot 4 loot, gaat bepalend zijn voor de mate van succes. Al zitten we in pot1, wij horen bij de kleintjes. Ik hoop.op Braga uit pot drie. In pot vier zitten echt verschillende niveaus. Bijvoorbeeld Newcastle versus Yong Boys |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het zal wel Leipzig, Lazio, Antwerpen worden.
Leipzig heeft iets, maar we wisten niet wat. Lazio is een omgeving waar we blijven plakken. Antwerpen is toch je kleine neef die je ff wilt narren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reken maar op Real, AC en Lens. Kan t alleen maar meevallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Doe maar
FC Porto Kopenhagen Celtic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In iedergeval Leipzig en dat Geertruida over 2 wedstrijden gezien telkens het winnende doelpunt maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wil Salzburg. Karma voor t filmpje |
|
|
|
|
Lange Jaap
|
|
|
Mooiste lijkt mij Dortmund, Kopenhagen en Antwerp. Lekker dicht om Nederland, zodat je minimaal last hebt van vliegreizen en zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd welke steden we welkom zijn 🥶 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Overal behalve Noord Italiaanse clubs denk ik ..🤔 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De Uefa heeft onze boetes alvast aan het budget toegevoegd... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Graag Clubs zonder fonteinen in de stad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 - 07:57 schreef Leon FR1908 het volgende:In iedergeval Leipzig en dat Geertruida over 2 wedstrijden gezien telkens het winnende doelpunt maakt. 😁 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uit pot 2 zou ik Real of Arsenal leuk vinden. Ik hoop vooral Atletico en Inter te vermijden.
Uit pot 3 liefst niet de Italiaanse ploegen.
En uit pot 4 liefst geen ploeg uit de grote competities.
Maar goed, zoals ik zei, zelfs de meest ongunstige poule heeft nog wel perspectief. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Porto, Salzburg en Antwerp? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zit er klaar voor 💪 hopelijk in ieder geval 1 gunstige uit poule 3 of 4 zou lekker zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop op mooie wedstrijden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziggo open kanaal vanaf 1845 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Here we go, kijk gewoon op uefa.tv |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bij de eerste twee eindigen in de poule lijkt mij een klein wondertje. 3e moet wel te realiseren zijn... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bal is rond ......loting is bezig.... wacht nog even met mening denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 augustus 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|