|
|
bijft007
|
|
|
| Juist! Anderzijds, wel echt benieuwd hoe we ons houden tegen teams dat wel weer iets niveau minder zijn dan Barça, want Barça met al hun sterren en hun vorm momenteel is echt next level hoor, como ook weer andere type voetbal maar eigenlijk wel best on-italiaans. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook de nummer 1 van het laatste jaar, speelde tegen Shaktar niet best. Dus de NL competitie is best zwakker dan de rest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat kun je op basis van 1 wedstrijd die je waarschijnlijk niet gekeken hebt niet zo maar zeggen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 13:52 schreef bijft007 het volgende:Juist! Anderzijds, wel echt benieuwd hoe we ons houden tegen teams dat wel weer iets niveau minder zijn dan Barça, want Barça met al hun sterren en hun vorm momenteel is echt next level hoor, como ook weer andere type voetbal maar eigenlijk wel best on-italiaans. Tegen Como maken we weinig tot geen kans op punten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Coach van Fenerbahce neemt ontslag na de wedstrijd tegen Roma. Had een fles uit t publiek naar zn kop gekregen schijnbaar. Assistent Dirk Kuyt is nu voorlopig hoofdcoach. Ook niet misselijk na vorig seizoen Dordt te hebben getraind hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Het kan verkeren maar ik zou maar wel me best doen als ik hem was 😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Voordat ie het weet krijgt ie een mone D van Duracel naar zijn hoofd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 18:30 schreef tomson het volgende:Coach van Fenerbahce neemt ontslag na de wedstrijd tegen Roma. Had een fles uit t publiek naar zn kop gekregen schijnbaar. Assistent Dirk Kuyt is nu voorlopig hoofdcoach. Ook niet misselijk na vorig seizoen Dordt te hebben getraind hahaha Kuyt krijgt straks bak lava naar zn hoofd😁 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908