BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 september 2023 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2023 - 23:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat gaat Mislintat niet goedkeuren hoor 🥴
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Mislintat het bepaalt, Steyn is niet meer dan een strooien pop.
Mocht Steyn de komende 3 wedstrijden achter elkaar punten verliezen, dan staan zijn koffers buiten de JC Arena
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2023 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je kan er blijkbaar niet mee omgaan als er OVER jou wordt gepraat.
Ik kijk het gewoon al heel lang aan, hoe jij op elke post met cynische toon reageerd, haast narcistisch en daar had ik ff genoeg van en heb op een normale manier mijn mening daarover geuit.

Jouw reactie hierop, vinkt zo 7 van de 10 red flags af, van hoe je een narcist herkend.
Je hebt mij ook niet nodig als het goed is, want ik ben geen psych, maar ik ken wel een goede, zal ik je haar nummer geven?

Nou ga lekker verder met doen wat je wil, waar en wanneer maakt ook niet uit...it's your little world 🐒
Verdiep je voor de grap eens in hoe dit soort diagnoses gesteld worden. Niet op basis van wat berichten op het internet in ieder geval. Maar hey, jij kan dat blijkbaar wel, goed van en misschien heb jij je roeping wel gemist.

En kerel, je mag over me praten wat je wilt, je post overigens richting mij en niet over mij maar dat terzijde.

En jij ook veel plezier, ik gun je echt het allerbeste, iedereen trouwens.
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2023 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2023 - 18:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Poe, poe wat een arrogantie en pedanterie. Ik vind dat APIK volkomen gelijk heeft, het viel mij ook in toenemende mate op dat je nummer10 opzocht. En om hem dan ook nog eens een niksnut te vinden vind ik een brug te ver. Veel te ver. Ken jij hem persoonlijk? Weet je wat hij voor werk doet? Wat hij in zijn vrije tijd doet? Wat hij voor opleiding heeft genoten? Dit alles gaat mij te ver. En nee, ik ben geen dominee en ook geen moraalridder. Maar zo ga je gewoon niet met elkaar om op een open forum. Als dit de nieuwe toon hier is, dan haak ik af. Dan wens ik je heel veel plezier met het bashen van een forumgenoot.
Ach Pietje je hebt werkelijk geen idee wat er over en weer verder allemaal geschreven is, je bent er zelf ook nog niet zo heel lang weer.

En dit de nieuwe toon, het is hier tegenwoordig liever dan het ooit geweest is Pietje en dat weet je zelf ook wel.

En even serieus. Ga je nou een punt maken van het woord niksnut? Kom op zeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 september 2023 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2023 - 18:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Poe, poe wat een arrogantie en pedanterie. Ik vind dat APIK volkomen gelijk heeft, het viel mij ook in toenemende mate op dat je nummer10 opzocht. En om hem dan ook nog eens een niksnut te vinden vind ik een brug te ver. Veel te ver. Ken jij hem persoonlijk? Weet je wat hij voor werk doet? Wat hij in zijn vrije tijd doet? Wat hij voor opleiding heeft genoten? Dit alles gaat mij te ver. En nee, ik ben geen dominee en ook geen moraalridder. Maar zo ga je gewoon niet met elkaar om op een open forum. Als dit de nieuwe toon hier is, dan haak ik af. Dan wens ik je heel veel plezier met het bashen van een forumgenoot.
Volgens mij valt het dit alles wel mee Pietje en APIK, nummer 10 blijft net zo goed ook terug reageren, ze liggen samen niet op één lijn.

Ik ben het ook niet vaak eens met nummer 10, alleen spreekt Remco zich harder uit
Nummer 10 heeft Tadic, Daley Blind en ten Hag vaak de grond in geboord, waar ik het ook niet mee eens was.
Hij vervalt heel veel in herhaling, dit gaat soms irriteren.
Ik ben alleen wat voorzichtiger met mijn woorden.

Het viel me zelfs op dat Remco het eens was met nummer 10 over dat Branco het niet zo heel slecht deed gisteren.

Heb echt het idee dat Nummer 10 er niet zo probleem van maakt, ze vliegen elkaar in hun haren meer niet
p111
 p111 - zaterdag 02 september 2023 - 23:45   quote  deeplink  
Kom op mannen/dames we zijn allemaal Ajax fans met verschillende meningen.Dus accepteren en weer vrolijk verder met onze club.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2023 - 21:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volgens mij valt het dit alles wel mee Pietje en APIK, nummer 10 blijft net zo goed ook terug reageren, ze liggen samen niet op één lijn.

Ik ben het ook niet vaak eens met nummer 10, alleen spreekt Remco zich harder uit
Nummer 10 heeft Tadic, Daley Blind en ten Hag vaak de grond in geboord, waar ik het ook niet mee eens was.
Hij vervalt heel veel in herhaling, dit gaat soms irriteren.
Ik ben alleen wat voorzichtiger met mijn woorden.

Het viel me zelfs op dat Remco het eens was met nummer 10 over dat Branco het niet zo heel slecht deed gisteren.

Heb echt het idee dat Nummer 10 er niet zo probleem van maakt, ze vliegen elkaar in hun haren meer niet
Ik lig er niet wakker van dat Remco het niet vaak eens is met mij, dat mag en is normaal op een forum..

Het is meer de manier, maar ook daar lig ik zelf niet wakker van (nergens van eigenlijk, brederug gekregen de laatste jaren).. wel enorm lief dat forumleden het opnemen ❤️

Maar nogmaals, had ook al uitgelegd waar mijn negatieve gedrag (nahja typen) door kwam.. korte samenvatting.

Moeder borstkanker, vechtscheiding van 2 jaar, kinderbescherming, zoon ziet zijn moeder niet meer die hem heeft laten vallen, beste maat 3 jaar terug dood aangetroffen en zo nog een paar dingen zoals die kolere corona... En ja dit allemaal in een vrij kort tijdsbestek van een paar jaar.. en ja heb al die jaren gewoon doorgewerkt 40/50 uur op de backoffice van een telecom bedrijf (en dit alles was teveel)

Nu alles rustig, zoon lekker hier en heeft zijn mbo 4 diploma (ict) dit jaar behaald, moeder eindelijk volledig genezen verklaard, nieuwe top vriendin (gaan volgend jaar trouwen) en werk gaat gewoon nog top..

Zo zijn jullie op de hoogte (geen medelijden nodig en vraag ik ook niet) en nu ga ik lekker positiever dit seizoen in ! Maar dat had ik al geroepen.. nieuw seizoen, nieuwe kansen 😁
remco k
 remco k - zondag 03 september 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Ik sprak gisteren iemand en die kwam met een hele interessante om bij Ajax te gaan werken met beloftes, misschien assistent, misschien mentaal.
Clarence Seedorf.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Seedorf is wat mij betreft altijd welkom bij Ajax... Heeft die nu geen functie bij de knvb trouwens ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 september 2023 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2023 - 18:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Poe, poe wat een arrogantie en pedanterie. Ik vind dat APIK volkomen gelijk heeft, het viel mij ook in toenemende mate op dat je nummer10 opzocht. En om hem dan ook nog eens een niksnut te vinden vind ik een brug te ver. Veel te ver. Ken jij hem persoonlijk? Weet je wat hij voor werk doet? Wat hij in zijn vrije tijd doet? Wat hij voor opleiding heeft genoten? Dit alles gaat mij te ver. En nee, ik ben geen dominee en ook geen moraalridder. Maar zo ga je gewoon niet met elkaar om op een open forum. Als dit de nieuwe toon hier is, dan haak ik af. Dan wens ik je heel veel plezier met het bashen van een forumgenoot.
♥️♥️♥️
Ik weet niet wat ik hier op moet typen man...
R
E
S
P
E
C
T

Amen 🙏
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 september 2023 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:
Seedorf is wat mij betreft altijd welkom bij Ajax... Heeft die nu geen functie bij de knvb trouwens ?
Hij kan onze nieuwe penalty trainer worden 😄
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 september 2023 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 00:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik lig er niet wakker van dat Remco het niet vaak eens is met mij, dat mag en is normaal op een forum..

Het is meer de manier, maar ook daar lig ik zelf niet wakker van (nergens van eigenlijk, brederug gekregen de laatste jaren).. wel enorm lief dat forumleden het opnemen ❤️

Maar nogmaals, had ook al uitgelegd waar mijn negatieve gedrag (nahja typen) door kwam.. korte samenvatting.

Moeder borstkanker, vechtscheiding van 2 jaar, kinderbescherming, zoon ziet zijn moeder niet meer die hem heeft laten vallen, beste maat 3 jaar terug dood aangetroffen en zo nog een paar dingen zoals die kolere corona... En ja dit allemaal in een vrij kort tijdsbestek van een paar jaar.. en ja heb al die jaren gewoon doorgewerkt 40/50 uur op de backoffice van een telecom bedrijf (en dit alles was teveel)

Nu alles rustig, zoon lekker hier en heeft zijn mbo 4 diploma (ict) dit jaar behaald, moeder eindelijk volledig genezen verklaard, nieuwe top vriendin (gaan volgend jaar trouwen) en werk gaat gewoon nog top..

Zo zijn jullie op de hoogte (geen medelijden nodig en vraag ik ook niet) en nu ga ik lekker positiever dit seizoen in ! Maar dat had ik al geroepen.. nieuw seizoen, nieuwe kansen 😁
Zo heeft iedereen zijn verhaal, het leven gaat voor het merendeel niet over rozen.
Ook bij mij/ ons niet hoor. Maar goed dit laat ik er buiten.

Het is fijn dat je nu in beter vaarwater bent beland.
Je kan niet altijd positief of negatief zijn, geef gewoon je mening dan reageren wij wel 🤣🤣
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 12:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo heeft iedereen zijn verhaal, het leven gaat voor het merendeel niet over rozen.
Ook bij mij/ ons niet hoor. Maar goed dit laat ik er buiten.

Het is fijn dat je nu in beter vaarwater bent beland.
Je kan niet altijd positief of negatief zijn, geef gewoon je mening dan reageren wij wel 🤣🤣
Hahaha komt goed pik 👊🏽
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2023 - 13:17   quote  deeplink  
Stelletje wijven! Kennen we weer verder gaan? Remco is een kneus, nummer10 de andere en samen zijn ze broers. Broers hebben altijd ruzie, net als getrouwde stellen! Dus zijn het kontenbonkende broers.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2023 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Stelletje wijven! Kennen we weer verder gaan? Remco is een kneus, nummer10 de andere en samen zijn ze broers. Broers hebben altijd ruzie, net als getrouwde stellen! Dus zijn het kontenbonkende broers.
Gewoon voor over bukken en accepteren 🤣
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2023 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2023 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Stelletje wijven! Kennen we weer verder gaan? Remco is een kneus, nummer10 de andere en samen zijn ze broers. Broers hebben altijd ruzie, net als getrouwde stellen! Dus zijn het kontenbonkende broers.
Ik heb geloof ik toch nog wat gemist in al die tijd.

Popcorn time

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Seizoen 2023/24 met Maurice Steyn, Hedwiges Maduro en Said Bakkati









0.0144951