|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat waren andere Belgische ploegen, waar we vorig jaar tegen speelden ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja klopt was Genk en 2x daarvoor die oude schopclub van onze Bart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Weinig goed uit België tot nu toe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nog steeds niet in de buurt van fit. Die is goed gesloopt in die oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 18:49 schreef MightyAce het volgende:Nog steeds niet in de buurt van fit. Die is goed gesloopt in die oefenwedstrijd. Nu een vol jaar geleden ,gewoon in een oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 18:49 schreef MightyAce het volgende:Nog steeds niet in de buurt van fit. Die is goed gesloopt in die oefenwedstrijd. Moeilijk om dan nog terug te komen vrees ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , vaak komen ze na zulke zware blessures nooit 100% terug , laten we hopen voor hem wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik kan me niet voorstellen dat hij nog op niveau terugkomt. Deels vanwege het feit dat het voor zijn blessure ook niet overtuigend was. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Verhuren dat aankijken en beslissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wordt nooit meer wat en wat t al voor zijn blessure niet echt meer |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , het beste voor hem en voor ons , nu weer een jaar bankzitten gaat hem niet worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jammer. Toen hij net doorbrak was hij echt veelbelovend. Maar die komt idd hoogstwaarschijnlijk nooit meer 100% terug. En verre van fit dus een verhuur is ook geen optie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees dit topic even door. T was al een tijdje niet best |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik beweer toch niet anders ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou dus zelfs niet verhuren. Zou m eerder een vrije aftocht gunnen Met de afspraak altijd weer welkom wanneer beide partijen daar aantoe zijn Die moet weer op zo’n laag niveau instromen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of verkopen aan Excelsior voor een zacht prijsje. Symbolisch bedrag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Inmiddels alweer 5 weken verder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Echt jammer wel. Maar heb er geen vertrouwen meer in hij nog op zn oude niveau komt eigenlijk, dik meer dan een jaar eruit na beenbreuk tja dan heb je gelijk maximum te pakken zon beetje. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Je gunt die jongen het besre bij Feyenoord, maar dat lijkt moeilijk te worden inderdaad. Hoop nog steeds dat hij sterker terug komt en voor ons komt te voetballen. Wel benieuwd wannee. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik dacht echt dat hij al mee trainde in Augustus. En had zoiets verhuur die gozer desnoods, want niemand wil hem echt kopen. Is nu al bijna 1,5 jaar uit de running. Heel erg sneu, maar traint hij nu mee met de groep of niet? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik kan het mis hebben hoor, maar was het eerst niet zo dat hij heel misschien laatste fase afg seizoen nog mee kon doen als het mee zou zitten
Je kunt nu wel zoiezo concluderen hij echt behoorlijke tegenslag heeft gehad in herstel ook nog is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Oorspronkelijk had hij gedacht april/mei nog minuten te kunnen maken ja. Dus dat geeft wel aan dat het behoorlijk tegenzit. En hij traint inderdaad nog altijd niet mee met de groep. |
|
|
|