|
|
bijft007
|
|
|
| Zolang hij geen mensen bedreigd😆 mag hij van mij op social media😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat mensen hem willen behouden snap ik geen reet van Belachelijk op de socials geweest, samen met Zerrouki, Zechiel en Hartman.
Weg ermee. Is toch ook stuk binnen een maand |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zijn er wel mensen die hem willen behouden voor komend seizoen, heb het nog niet voorbij zien komen eerlijk gezegd
Best goeie speler hoor mits fit maar dat is hij veel te weinig+verdient bij ons als een absolute basis sterspeler ook dat natuurlijk dat kan niet |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Nee deze onrustzaaier, die meer geblesseerd is dan dat hij fit is en daarbij veels te veel verdiend, die moet je proberen te verkopen. Hij heeft trekjes van neuzengedrag, dus dumpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu is stengs al tijd gepasseerd stadion, eerste jaar bij ons was een geluksjaar dat hij nog zo fit was is gebleken, maar erna om de haverklap eruit en ook bij pisang dus kun je veel te weinig op rekenen als het moet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toen hij fit was liet Stengs z'n waarde nog wel eens zien. Daarna teveel brekebeen. Tis mooi geweest. Kun je niet op bouwen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:Toen hij fit was liet Stengs z'n waarde nog wel eens zien. Daarna teveel brekebeen. Tis mooi geweest. Kun je niet op bouwen. eens +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 15:48 schreef Frobin1974 het volgende:Nee deze onrustzaaier, die meer geblesseerd is dan dat hij fit is en daarbij veels te veel verdiend, die moet je proberen te verkopen. Hij heeft trekjes van neuzengedrag, dus dumpen. prima omschrijving inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zegt weer gedag op de socials |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Weg ermee. En in zijn plaats, Ihatarren ophalen met zijn clausule van 3 mln. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is dat op insta ? Dat heb ik niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. En Valente reageert dat ie niet moet gaan 🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
S 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die hoort gewoon in een gesloten inrichting en elektrotherapie te krijgen, wat een malloot zeg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd wat die allemaal zegt dan op social media wat zo erg is, Mij boeit het allemaal niet zo veel social media, is vaak überhaupt open riool. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Of hallo. Maar net hoe je het handje wil zien toch? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik hoop dat hij vandaag weer wat kan laten zien om zo zichzelf in de kijker te spelen , het zou mooi voor hem en ons zijn als de interesse en een transfer zou komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik hoop dat niemand gekeken heeft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ga gewoon met voetbalpensioen, Calvin. Het gaat niet meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Met ruimte en op de training ziet het er aan de bal nog wel aardig uit, maar zijn spel zonder bal kan echt niet. Al een tijdje niet. En dan hoeven we het nog niets eens te hebben over zijn fitheid over een heel seizoen. En zijn gestook her en der. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gaf wel weer een paar goede ballen zeg , daarin zie je wel dat het een goede spelers is alleen is het een slapzak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gio was wel positief over Stengs. Als dat maar niet betekent dat ze overwegen hem erbij te houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T ziet er leuk uit. Maar je hebt er niks aan Hopelijk praatje voor de marktwaarde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker naar Telstar of zo met hem, lekker met een broodje kroket de trein in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst ging na afloop in op de situatie van Calvin Stengs. De middenvelder werkte opnieuw minuten af in de voorbereiding en liet volgens zijn trainer een positieve indruk achter. Of hij ook een kans gaat krijgen tijdens het seizoen, wil de trainer van Feyenoord niet bevestigen, maar hij benadrukt wel dat de selectie momenteel te groot is en dat er soms harde keuzes gemaakt moeten worden.
''Het is een speler met veel kwaliteiten'', aldus Van Bronckhorst. ''Vorig jaar heeft hij een seizoen gehad met veel blessures, waardoor hij weinig minuten kon maken. Ik heb een vrij grote selectie, dus voor mij is het belangrijk om iedereen te laten spelen. Iedereen moet zijn wedstrijdritme pakken. Ik heb nu een selectie van een man of veertig. Die moet kleiner worden en in dat proces zitten we nu, maar de energie die Calvin toont is wel heel positief.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Een dozijn teveel. En dan ontbreken er ook nog een aantal jongens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar na t wk komt t allemaal goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:Van Bronckhorst ging na afloop in op de situatie van Calvin Stengs. De middenvelder werkte opnieuw minuten af in de voorbereiding en liet volgens zijn trainer een positieve indruk achter. Of hij ook een kans gaat krijgen tijdens het seizoen, wil de trainer van Feyenoord niet bevestigen, maar hij benadrukt wel dat de selectie momenteel te groot is en dat er soms harde keuzes gemaakt moeten worden. ''Het is een speler met veel kwaliteiten'', aldus Van Bronckhorst. ''Vorig jaar heeft hij een seizoen gehad met veel blessures, waardoor hij weinig minuten kon maken. Ik heb een vrij grote selectie, dus voor mij is het belangrijk om iedereen te laten spelen. Iedereen moet zijn wedstrijdritme pakken. Ik heb nu een selectie van een man of veertig. Die moet kleiner worden en in dat proces zitten we nu, maar de energie die Calvin toont is wel heel positief.'' Soort afscheidsbericht van Gio |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik had gisteren een zakengesprek, waarbij ik afsloot dat ik het positief gaat proberen benaderen. Eigenlijk bedoelde ik dat ik er geen klote aan vond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Effe wachten nog. De finale duurt nog even. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die jongen heeft er toch wel erg veel voor over .
Stengs en partner laten bevalling opwekken vanwege trainingskamp van Feyenoord
Calvin Stengs en zijn partner Beau de Boer werden afgelopen week opnieuw ouders. De twee besloten de geboorte van hun dochter in te leiden, omdat Stengs op trainingskamp moest met Feyenoord. Dat blijkt uit een Instagram-post van De Boer.
'Omdat Calvin volgende week op trainingskamp gaat, hebben we besloten om de bevalling op te laten wekken', schrijft de dochter van Frank de Boer in een post over haar geboorte-ervaring. De dochter van Stengs en De Boer, Noé Stengs, werd op 15 juli geboren. Zowel moeder als dochter maken het goed. Eerder kregen de twee al een zoontje samen.
Lang heeft de 27-jarige aanvallende middenvelder dus nog niet kunnen genieten van zijn pasgeboren dochtertje. De selectie van Feyenoord reisde zondag 20 juli naar het Belgische Tubeke voor een trainingskamp. Daar blijft de selectie van coach Giovanni van Bronckhorst nog tot en met 25 juli.
Stengs keerde deze zomer terug bij Feyenoord na een verhuurperiode aan Pisa, waar blessureleed hem lang aan de kant hield. Hoewel hij een goede indruk maakte in de eerste oefenduels, lijkt de spelmaker nog steeds te mogen vertrekken uit Rotterdam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze zou nu echt naar de zandbak moeten. Veel minder kans op blessures en lekker binnen lopen. Ik zou zijn zaakwaarnemer een flinke hint geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| "Speciaal voor Calvins trainingskamp de geboorte ingeleid" WTF 🤣 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vriendendienst, kleine moeite. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
duidelijk dat hij voor zijn kans gaat , het is wel te hopen dat rigaux niet zo dom is die hem te geven , met een paar weken ligt hij er weer uit en strijkt intussen een top salaris op LOZEN AUB |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
De eigen aanhang die de Botlek nadoet, affakkelen dus. Beetje krediet svp kameraden. Kansen voor hem zijn natuurlijk gestegen door de nwe staf, de geest van zijn beschermheer Slot hangt weer boven 1908. De laatste oefenwedstrijd was duidelijk de minste van de 3 tot nu. Vooral op rechts. Stengs speelde de eerste 2 meer dan ok, Read miste hem al afgelopen vrijdag. Blijf het zeggen, kan van waarde zijn dit seizoen. Dat ie dus persé bij het trainingskamp wilde zijn is een dikke plus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon een goede voetballer Misschien wat teleurgesteld geweest T is geen Zerrouki in ieder geval |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2026 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:T is gewoon een goede voetballer Misschien wat teleurgesteld geweest T is geen Zerrouki in ieder geval Wel eens, blessuregeschiedenis baart natuurlijk wel zorgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gefeliciteerd papa,
quote:Noé Stengs werd op 15 juli geboren, vlak voordat Feyenoord op zondag 19 juli afreisde naar het Belgische Tubeke voor een trainingskamp. Omdat Stengs daar absoluut bij wilde zijn, bracht het stel de bevalling in overleg kunstmatig op gang. - Respect dat je zo ver gaat voor je sport/werk, vind het er zelfs wat over gaan misschien. - Wel een blessure risico gevalletje, anders zou je hem haast nog een kans gunnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Dir was show nieuws.Goedenavond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2026 - 09:37 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd papa, [..] - Respect dat je zo ver gaat voor je sport/werk, vind het er zelfs wat over gaan misschien. - Wel een blessure risico gevalletje, anders zou je hem haast nog een kans gunnen. Ik denk dat ie zich prima thuis voelde in het ziekenhuis.. |
|
|
|