|
|
bijft007
|
|
|
| Zolang hij geen mensen bedreigd😆 mag hij van mij op social media😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat mensen hem willen behouden snap ik geen reet van Belachelijk op de socials geweest, samen met Zerrouki, Zechiel en Hartman.
Weg ermee. Is toch ook stuk binnen een maand |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zijn er wel mensen die hem willen behouden voor komend seizoen, heb het nog niet voorbij zien komen eerlijk gezegd
Best goeie speler hoor mits fit maar dat is hij veel te weinig+verdient bij ons als een absolute basis sterspeler ook dat natuurlijk dat kan niet |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Nee deze onrustzaaier, die meer geblesseerd is dan dat hij fit is en daarbij veels te veel verdiend, die moet je proberen te verkopen. Hij heeft trekjes van neuzengedrag, dus dumpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu is stengs al tijd gepasseerd stadion, eerste jaar bij ons was een geluksjaar dat hij nog zo fit was is gebleken, maar erna om de haverklap eruit en ook bij pisang dus kun je veel te weinig op rekenen als het moet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toen hij fit was liet Stengs z'n waarde nog wel eens zien. Daarna teveel brekebeen. Tis mooi geweest. Kun je niet op bouwen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:Toen hij fit was liet Stengs z'n waarde nog wel eens zien. Daarna teveel brekebeen. Tis mooi geweest. Kun je niet op bouwen. eens +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 15:48 schreef Frobin1974 het volgende:Nee deze onrustzaaier, die meer geblesseerd is dan dat hij fit is en daarbij veels te veel verdiend, die moet je proberen te verkopen. Hij heeft trekjes van neuzengedrag, dus dumpen. prima omschrijving inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zegt weer gedag op de socials |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Weg ermee. En in zijn plaats, Ihatarren ophalen met zijn clausule van 3 mln. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is dat op insta ? Dat heb ik niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. En Valente reageert dat ie niet moet gaan 🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
S 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die hoort gewoon in een gesloten inrichting en elektrotherapie te krijgen, wat een malloot zeg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd wat die allemaal zegt dan op social media wat zo erg is, Mij boeit het allemaal niet zo veel social media, is vaak überhaupt open riool. |
|
|
|