BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe opzet Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - woensdag 20 september 2023 - 08:34   quote  deeplink  
En nu?

Het heeft er alle schijn van dat Sven de zaak heeft betoept. Belangenverstrengeling. Objectief gezien kunnen we nog niets zeggen van de aankopen, maar of ze het samen gaan redden is de vraag. Een vast team dat draait heeft ruimte voor een aantal van deze spelers. Een nieuw team met deze spelers, misschien komt het nog….

Dus Sven out. Druk te hoog, slecht verhaal met zijn vriendjespolitiek.

Kroes - CEO.
De Lange - hoofd scouting. Laat hem maar los. Die zet de komende jaren een scouting neer waar je u tegen zegt.
Steijn - trainer. (Zolang hij er zit, zit hij er)
Nieuwe td? Sneijder, Jonk, Bergkamp, Cruijf, v Basten, Seedorf? Het enige is de scouting vertrouwen, goed overleg met de trainer en scouting, onderhandelen en tekenen.

Wat denken jullie? Sneijder zou wel gaaf zijn. Die zegt wel waar het op staat, wie het ook is..
hjf
 hjf - woensdag 20 september 2023 - 09:07   quote  deeplink  
Wat denk je van Overmars terug halen? Is een vraag hé.
JOOD
 JOOD - woensdag 20 september 2023 - 09:17   quote  deeplink  
Daar zou ik meteen voor tekenen. Maar helaas kan dat niet in deze huidige maatschappij… en daarnaast heeft hij veel ingeleverd na zijn gezondheidscrisis denk ik.

Van Gaal zou ook nog kunnen.. misschien in combi met tandem Steijn-v Gaal bij het trainerschap?
Pietje
 Pietje - woensdag 20 september 2023 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 09:07 schreef hjf het volgende:
Wat denk je van Overmars terug halen? Is een vraag hé.
Graag, heel graag!!
hjf
 hjf - woensdag 20 september 2023 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 09:17 schreef JOOD het volgende:
Daar zou ik meteen voor tekenen. Maar helaas kan dat niet in deze huidige maatschappij… en daarnaast heeft hij veel ingeleverd na zijn gezondheidscrisis denk ik.

Van Gaal zou ook nog kunnen.. misschien in combi met tandem Steijn-v Gaal bij het trainerschap?
Over het eerste: we moeten nu niet gaan kijken naar wat de huidige maatschappij hiervan vind. Het gaat om het belang van ons aller Ajax. De huidige maatschappij is wat dat betreft compleet door gedraaid.
Over het tweede: ik heb dit zojuist ook op Facebook geopperd. Dus helemaal met je eens.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 september 2023 - 10:43   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Louis van Gaal daar voor openstaat. Vergeet daarbij niet dat hij ziek is. (Prostaatkanker). Maar als hij er wél voor openstaat... ook heel graag.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 september 2023 - 10:46   quote  deeplink  
En wat dachten jullie van Erik ten Hag?
Zijn positie in Manchester wankelt nadrukkelijk na het derde verlies in vijf wedstrijden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2023 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 10:46 schreef Pietje het volgende:
En wat dachten jullie van Erik ten Hag?
Zijn positie in Manchester wankelt nadrukkelijk na het derde verlies in vijf wedstrijden.
Ook gezeur om zijn aankopen (via een bedrijf van zijn zoon) en 500 mil verbrast en laat dit zien...

Gewoon een totaal frisse wind lijkt me niet slecht..
Pietje
 Pietje - woensdag 20 september 2023 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 11:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook gezeur om zijn aankopen (via een bedrijf van zijn zoon) en 500 mil verbrast en laat dit zien...

Gewoon een totaal frisse wind lijkt me niet slecht..
Maar dan moet je ook maar afwachten wat voor vlees je in de kuip hebt. Wie je ook contracteert, het blijft een gok.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2023 - 17:06   quote  deeplink  
Ik weet het pietje...
p111
 p111 - woensdag 20 september 2023 - 17:21   quote  deeplink  
Op zich ben ik het helemaal met je eens Jood,ik zou als TD Sneijder de kans willen geven.
AkaS
 AkaS - woensdag 20 september 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 09:07 schreef hjf het volgende:
Wat denk je van Overmars terug halen? Is een vraag hé.
Overmars wordt nu wel een beetje geromantiseerd hoor. Staat natuurlijk synoniem voor succes, maar heeft ook veel geluk gehad en toch ook de nodige misperen.

Hem terug zou enerzijds hoop en rust geven, anderzijds vermoed ik dat het onmogelijk is omdat de wereld rete hypocriet is geworden en een hoop sponsoren niet mee akkoord zullen gaan omwille van imagoschade.

Ik zeg fuck it, who cares dat hij een dickpic heeft gestuurd !!!
Maar we moeten niet doen of hij de geheide verlosser is.
AkaS
 AkaS - woensdag 20 september 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 17:21 schreef p111 het volgende:
Op zich ben ik het helemaal met je eens Jood,ik zou als TD Sneijder de kans willen geven.
Sneijder... Ik weet niet of dat verstandig is. Dan zou ik eerder voor Seedorf gaan. Die is eigenwijs maar is een stuk stabieler als mens en heeft denk ik een groter netwerk dan Sneijder.
p111
 p111 - woensdag 20 september 2023 - 23:06   quote  deeplink  
Seedorf is inderdaad een rustiger figuur maar ik hem de laatste jaren alleen maar als VIP bij diverse wedstrijden gezien maar wat heeft hij eigenlijk de laatste jaren in het voetbal gedaan .
Sneijder ben ik ook niet kapot van maar is nog wel erg bekend in het voetbal wereldje.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 09:17 schreef JOOD het volgende:
Daar zou ik meteen voor tekenen. Maar helaas kan dat niet in deze huidige maatschappij… en daarnaast heeft hij veel ingeleverd na zijn gezondheidscrisis denk ik.

Van Gaal zou ook nog kunnen.. misschien in combi met tandem Steijn-v Gaal bij het trainerschap?
Van Gaal gaat echt alleen naar Ajax komen als algemeen directeur.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 11:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook gezeur om zijn aankopen (via een bedrijf van zijn zoon) en 500 mil verbrast en laat dit zien...

Gewoon een totaal frisse wind lijkt me niet slecht..
Afgelopen seizoen heel goed voetbal gespeeld en nu geteisterd door blessures en heeft een medische staf waar hij vorig jaar al van vond dat die vervangen moest worden. Mals ten Hag terug wil komen moet je die op je blote knieën willen halen.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 16:23   quote  deeplink  
Dat Sneijder uberhaubt genoemd wordt vind ik al bijzonder. Td zijn is meer dan alleen maar een netwerk hebben.

Die gozer heeft zich op heel veel dingen gestort maar niks afgemaakt na zijn carrière.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 september 2023 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 16:23 schreef remco k het volgende:
Dat Sneijder uberhaubt genoemd wordt vind ik al bijzonder. Td zijn is meer dan alleen maar een netwerk hebben.

Die gozer heeft zich op heel veel dingen gestort maar niks afgemaakt na zijn carrière.
Eens zie ik niet als TD, eerder als technisch assistent
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2023 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 16:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen heel goed voetbal gespeeld en nu geteisterd door blessures en heeft een medische staf waar hij vorig jaar al van vond dat die vervangen moest worden. Mals ten Hag terug wil komen moet je die op je blote knieën willen halen.
Counter voetbal bedoel je ? Kunnen de blessures niks te maken hebben met de manier van trainen ? Hij heeft immers bootcamps uitgevoerd wat ze in het leger gebruiken en jaren trainen nodig heeft.. en dan ook nog eens zijn aankopen..

En wisselen kan die nog steeds niet...

Maar goed over tenhag zullen we het nooit eens worden joh maar dat geeft niks.. die komt toch niet
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 17:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens zie ik niet als TD, eerder als technisch assistent
Ook niet. Kerel heeft echt letterlijk nog nooit iets bewezen wat zo’n functie rechtvaardigt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 september 2023 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook niet. Kerel heeft echt letterlijk nog nooit iets bewezen wat zo’n functie rechtvaardigt.
Moet dit dan?

Ik denk dat hij dit bewezen heeft op het veld.

Ik denk hij meer een goede motivator is als ik hem hoor, dus meer als assistent dan een TD
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 18:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Counter voetbal bedoel je ? Kunnen de blessures niks te maken hebben met de manier van trainen ? Hij heeft immers bootcamps uitgevoerd wat ze in het leger gebruiken en jaren trainen nodig heeft.. en dan ook nog eens zijn aankopen..

En wisselen kan die nog steeds niet...

Maar goed over tenhag zullen we het nooit eens worden joh maar dat geeft niks.. die komt toch niet
Hij speelt helemaal geen countervoetbal man. Enige ploegen waar hij zich heeft in laten zakken is tegen City en Arsenal. Verder altijd geprobeerd om op de helft van de tegenstander te spelen en daar hebben ze heel veel punten mee gepakt.

Exact dezelfde fysieke aanpak als bij Ajax gaf hij aan. Medische team heeft andere methodes om fysieke gesteldheid bij te houden dan vrijwel ieder team in Europa. En daar hebben ze al jaren problemen mee aangezien ze al jaren extreem veel blessures hebben. Afgelopen jaar is hij met de fysieke trainingen eigenwijs geweest en is hij zijn eigen methodes gaan gebruiken om te meten. En daar is hij op terug gefloten door de club leiding en dit is het resultaat.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 19:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet dit dan?

Ik denk dat hij dit bewezen heeft op het veld.

Ik denk hij meer een goede motivator is als ik hem hoor, dus meer als assistent dan een TD
Ja dat moet zeker. Alleen een goede voetballer zijn betekend niet dat je goed bent in kopen verkopen en management zaken.

Dat denken is wel heel extreem denigrerend maar mensen toe die hele dikke studies moeten behalen om dit soort functies in het bedrijfsleven te vervullen.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 19:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet dit dan?

Ik denk dat hij dit bewezen heeft op het veld.

Ik denk hij meer een goede motivator is als ik hem hoor, dus meer als assistent dan een TD
En waarom moet de assistent van een TD een motivatie zijn?
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2023 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 22:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Overmars wordt nu wel een beetje geromantiseerd hoor. Staat natuurlijk synoniem voor succes, maar heeft ook veel geluk gehad en toch ook de nodige misperen.

Hem terug zou enerzijds hoop en rust geven, anderzijds vermoed ik dat het onmogelijk is omdat de wereld rete hypocriet is geworden en een hoop sponsoren niet mee akkoord zullen gaan omwille van imagoschade.

Ik zeg fuck it, who cares dat hij een dickpic heeft gestuurd !!!
Maar we moeten niet doen of hij de geheide verlosser is.
Eens

En ik lees nu van gaal... Maar weten ook dat scholletje dan weer terugkomt die echt nog nergens is geslaagd in bepaalde functies...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 september 2023 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

En waarom moet de assistent van een TD een motivatie zijn?
Omdat Steyn een vrij rustige trainer is wat ik gelezen heb.
Heitinga bijvoorbeeld was veel heftiger volgens Hato

In sommige gevallen werkt een gesprek met sommige spelers, een soort van motivatie gesprek.
Even het koppie in de goede richting, natuurlijk ook in details gaan zoals geef die speler niet te veel ruimte

Van Gaal heeft zo'n motivator niet nodig haha, al zal Blind wel in gesprek gaan met spelers die daar behoefte aan hebben

Maar goed je roept hier al een poos dat jij het niet ziet zitten in Sneyder in wat voor functie dan ook.

We verschillen daar van mening
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 19:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens

En ik lees nu van gaal... Maar weten ook dat scholletje dan weer terugkomt die echt nog nergens is geslaagd in bepaalde functies...
Blind heeft als rvc lid een meer dan prima tijd gehad.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat Steyn een vrij rustige trainer is wat ik gelezen heb.
Heitinga bijvoorbeeld was veel heftiger volgens Hato

In sommige gevallen werkt een gesprek met sommige spelers, een soort van motivatie gesprek.
Even het koppie in de goede richting, natuurlijk ook in details gaan zoals geef die speler niet te veel ruimte

Van Gaal heeft zo'n motivator niet nodig haha, al zal Blind wel in gesprek gaan met spelers die daar behoefte aan hebben

Maar goed je roept hier al een poos dat jij het niet ziet zitten in Sneyder in wat voor functie dan ook.

We verschillen daar van mening
Dat is een assistent van een trainer. Niet van een td.
JOOD
 JOOD - vrijdag 29 september 2023 - 17:31   quote  deeplink  
Cruijf voor Steijn?
Sneijder td?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 17:58   quote  deeplink  
Uuuh nee haha..

Dan kan je nog beter de zeeuw er neerzetten ipv sneijder
p111
 p111 - vrijdag 29 september 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 17:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens zie ik niet als TD, eerder als technisch assistent
Dat gaat hij nooit doen.
p111
 p111 - vrijdag 29 september 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2023 - 19:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet dit dan?

Ik denk dat hij dit bewezen heeft op het veld.

Ik denk hij meer een goede motivator is als ik hem hoor, dus meer als assistent dan een TD
Het zou normaal gesproken misschien in een duobaan als TD maar ik vrees dat hij het niet gaat worden.
JOOD
 JOOD - zaterdag 03 februari 2024 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 08:34 schreef JOOD het volgende:
En nu?

Het heeft er alle schijn van dat Sven de zaak heeft betoept. Belangenverstrengeling. Objectief gezien kunnen we nog niets zeggen van de aankopen, maar of ze het samen gaan redden is de vraag. Een vast team dat draait heeft ruimte voor een aantal van deze spelers. Een nieuw team met deze spelers, misschien komt het nog….

Dus Sven out. Druk te hoog, slecht verhaal met zijn vriendjespolitiek.

Kroes - CEO.
De Lange - hoofd scouting. Laat hem maar los. Die zet de komende jaren een scouting neer waar je u tegen zegt.
Steijn - trainer. (Zolang hij er zit, zit hij er)
Nieuwe td? Sneijder, Jonk, Bergkamp, Cruijf, v Basten, Seedorf? Het enige is de scouting vertrouwen, goed overleg met de trainer en scouting, onderhandelen en tekenen.

Wat denken jullie? Sneijder zou wel gaaf zijn. Die zegt wel waar het op staat, wie het ook is..
Overmars lijkt niet te lukken.. begrijpelijk, al zou ik hem persoonlijk graag terug zien!

Maar… ik zag Nigel de Jong zitten zojuist. Optie?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 19:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Overmars lijkt niet te lukken.. begrijpelijk, al zou ik hem persoonlijk graag terug zien!

Maar… ik zag Nigel de Jong zitten zojuist. Optie?
Overmars is gevraagd voordat Mislintat aan de slag ging dacht ik.

De huidige technisch directeur is Marijn Beuker, heeft Henderson binnen gehaald
nummer10
 nummer10 - zondag 04 februari 2024 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 19:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Overmars lijkt niet te lukken.. begrijpelijk, al zou ik hem persoonlijk graag terug zien!

Maar… ik zag Nigel de Jong zitten zojuist. Optie?
Gebasseerd op ? En zit bij de knvb
JOOD
 JOOD - donderdag 28 maart 2024 - 09:20   quote  deeplink  
Julian Ward als nieuwe TD?

#whynot
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 02 april 2024 - 09:01   quote  deeplink  
Nieuwe opzet Ajax kan opnieuw beginnen....maar dan zonder Alex Kroes vrees ik.
Dit kan toch niet waar zijn....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe opzet Ajax









0.0077590