BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe opzet Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 januari 2025 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Verhaaltje open deuren zeg.

Had overmars meer middelen tot zijn beschikking. Jazeker.

Werd diezelfde overmars in zijn beginjaren niet flink bekritiseerd hier en overal op de fora.

Andere tijden, andere middelen.
Ik heb het niet over de middelen (miljoentjes), ik heb het over door pakken, al weken lezen we de berichten over Moro, dit was ook van de zomer met Sulemana het geval.

Natuurlijk heeft Kroes de middelen niet, het is meer dat het allemaal zolang duurt tot dat er waarschijnlijk niets van komt.

Dit bedoel ik met door pakken, en daar was Overmars een kei in, liet er geen gras over groeien, duur of niet duur de persoon kwam.

Werkt dan achter de schermen, hou de supporters geen worst voor..
hjf
 hjf - woensdag 22 januari 2025 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2025 - 11:44 schreef hjf het volgende:
Kroes & Co zouden eerst eens naar de talenten die in Jong Ajax spelen moeten kijken. Daar zitten een aantal jongens die dicht bij de selectie zitten. Ik noem er nu even 1: de rechtsback Gerard Alders die volgens mij zeker niet minder is dan Deveyne Rensch. Waarom er nu een rechtsback kopen, terwijl je er al 1 hebt lopen?
Ze hebben naar me geluisterd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 januari 2025 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 - 17:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Ze hebben naar me geluisterd.
Ja ook net gelezen, die goede tip van jou is opgevolgd door Kroes 😂
hjf
 hjf - woensdag 22 januari 2025 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja ook net gelezen, die goede tip van jou is opgevolgd door Kroes 😂
Je hebt er kijk op of niet hé 😂😂😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 januari 2025 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 - 17:56 schreef hjf het volgende:

[..]

Je hebt er kijk op of niet hé 😂😂😂
Geweldig gewoon 🤣🤣
freakie
 freakie - woensdag 22 januari 2025 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2025 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de middelen (miljoentjes), ik heb het over door pakken, al weken lezen we de berichten over Moro, dit was ook van de zomer met Sulemana het geval.

Natuurlijk heeft Kroes de middelen niet, het is meer dat het allemaal zolang duurt tot dat er waarschijnlijk niets van komt.

Dit bedoel ik met door pakken, en daar was Overmars een kei in, liet er geen gras over groeien, duur of niet duur de persoon kwam.

Leuk om dat te lezen. Dit is echt precies wat we ook over Overmars zeiden. De eerste 2/3 seizoenen hebben we bijna geschreeuwd om Ziyech en hij zou maar niet doorpakken.

Daarna had Ajax geld en kon hij inderdaad spelers al voor de spelers vertrokken halen. Maar Overmars had echt precies dezelfde kritieken. Toch leuk om even aan terug te denken.
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2025 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2025 - 17:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Even een oprechte vraag. Ik neem aan dat Ajax wel geld heeft maar dat op sommige vlakken niet goed is geregeld toch. Spelers salarissen, personeels salaris en dat soort dingen hebben toch “gewoon” verschillende potjes? En dus kan je, natuurlijk doorgedacht. Gewoon aankopen doen. Omdat je als bedrijf altijd zou moeten kunnen herinvesteren. Toch?
Nee want het grootste deel van het eigen vermogen is gewoon verdampt.

Investeren of herinvesteren kan je alleen doen met geld wat je hebt.

En uit de andere potjes zoals je het noemt is ook teveel geld uitgegeven.

Ajax draait zonder goede transfers gewoon rode cijfers.
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2025 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2025 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kijk hier de berichten over de eerste jaren van overmars terug. Niet doorpakken was juist de kritiek op hem.

Doorpakken is alleen mogelijk als je er samen uitkomt met de middelen die je tot je beschikking hebt.

En Ajax houd niemand een worst voor. De media blaast alles op.
freakie
 freakie - vrijdag 24 januari 2025 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2025 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee want het grootste deel van het eigen vermogen is gewoon verdampt.

Investeren of herinvesteren kan je alleen doen met geld wat je hebt.

En uit de andere potjes zoals je het noemt is ook teveel geld uitgegeven.

Ajax draait zonder goede transfers gewoon rode cijfers.
Aah, ik weet de bewuste cijfers niet. Daarom vraag ik het, als je transfercijfers ziet dan denk je dat het wel meevalt. Al moet je natuurlijk niet zomaar geld gaan weggooien. Als je ook weer kans hebt op europa league.

Ik nam aan, dat zoals elk bedrijf je gewoon ook aparte potjes hebt. Je kan normaal gesproken niet hebben dat als het 1/2 jaar even minder is, je niet kan herinvesteren. Dat betekend dat je dus niet kan vernieuwen en dus stil staat. Als je dan ziet dat Ajax wel spelers wil halen voor 4/5/6 miljoen, doet dat vermoeden dat er wel iets van ruimte is.

Rode cijfers is natuurlijk niet goed alleen wil rode cijfers niet zeggen dat je geen vermogen hebt.

Maar ja het is niet best nee. En dus heeft Kroes gewoon te weinig ruimte om gewoon zomaar wat uit te geven.
freakie
 freakie - vrijdag 24 januari 2025 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2025 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk hier de berichten over de eerste jaren van overmars terug. Niet doorpakken was juist de kritiek op hem.

Doorpakken is alleen mogelijk als je er samen uitkomt met de middelen die je tot je beschikking hebt.

En Ajax houd niemand een worst voor. De media blaast alles op.
Dat doen ze sowieso ja. Dat is al leuk bij elk bericht over de opstelling “Weghorst weer niet in de basis, zou hij al weer weg willen??”
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 januari 2025 - 10:57   quote  deeplink  
De spelers die Ajax onder Mislintat en onder Huntelaar heeft binnengehaald hebben een salaris gekregen waardoor ze nu niet zo makkelijk willen vertrekken. Die gasten verneuken liever hun carrière op de bank bij Ajax voor het riante salaris wat ze hier krijgen betaald dan dat ze op een koud veld een wedstrijd spelen. Dit soort gasten zijn broodspelers en hier gaat Ajax heel moeilijk vanaf komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 januari 2025 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2025 - 10:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
De spelers die Ajax onder Mislintat en onder Huntelaar heeft binnengehaald hebben een salaris gekregen waardoor ze nu niet zo makkelijk willen vertrekken. Die gasten verneuken liever hun carrière op de bank bij Ajax voor het riante salaris wat ze hier krijgen betaald dan dat ze op een koud veld een wedstrijd spelen. Dit soort gasten zijn broodspelers en hier gaat Ajax heel moeilijk vanaf komen.
Één duitser heeft Huntelaar en Ajax naar de kloten geholpen, dat ze zoveel vertrouwen in hem hadden is ongelooflijk naïef te noemen..
freakie
 freakie - vrijdag 24 januari 2025 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2025 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Één duitser heeft Huntelaar en Ajax naar de kloten geholpen, dat ze zoveel vertrouwen in hem hadden is ongelooflijk naïef te noemen..
100% dat gekloot is echt heel erg geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 januari 2025 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2025 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet alleen die Duitser heeft dat gedaan. Huntelaar en Hamstra gaven een zaakwaarnemer carte blanche, lieten hem allerlei spelers aanbrengen uit de de kaartenbak waar toen ook de trainer in zat. En daarnaast niet te vergeten ons financieel directeurtje mw. S. Lenderink die iedereen vrij spel gaf en nergens een strobreed in de weg lag. Maar ondertussen wel de schone schijn ophield. Diezelfde Huntelaar stak overigens Hamstra een mes in de rug waardoor alleen Hamstra werd geslachtofferd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 januari 2025 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 10:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet alleen die Duitser heeft dat gedaan. Huntelaar en Hamstra gaven een zaakwaarnemer carte blanche, lieten hem allerlei spelers aanbrengen uit de de kaartenbak waar toen ook de trainer in zat. En daarnaast niet te vergeten ons financieel directeurtje mw. S. Lenderink die iedereen vrij spel gaf en nergens een strobreed in de weg lag. Maar ondertussen wel de schone schijn ophield. Diezelfde Huntelaar stak overigens Hamstra een mes in de rug waardoor alleen Hamstra werd geslachtofferd.
Ook Huntelaar was destijds heel naïef, Lenderink liet ook haar oren gangen aan Mislintat, zelfs de RVC bleef achter.
Het schijnt dat Mislintat de boel vakkundig aan elkaar lulde daardoor liep iedereen achter hem aan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 januari 2025 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 - 23:14 schreef freakie het volgende:

[..]

Leuk om dat te lezen. Dit is echt precies wat we ook over Overmars zeiden. De eerste 2/3 seizoenen hebben we bijna geschreeuwd om Ziyech en hij zou maar niet doorpakken.

Daarna had Ajax geld en kon hij inderdaad spelers al voor de spelers vertrokken halen. Maar Overmars had echt precies dezelfde kritieken. Toch leuk om even aan terug te denken.
Wat ik precies al aan voelde lees ik nu in de media, Farioli ligt nu in de clinch met Kroes omdat hij een worst voor gehangen wordt.
Hij heeft nog steeds geen extra linksbuiten en rechtsback tot zijn beschikking.

Dit bedoel ik nou met het door pakken van Kroes ongeacht wat hij in zijn portemonnee heeft, het duurt maar en het duurt maar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zaterdag 25 januari 2025 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2025 - 11:44 schreef hjf het volgende:
Kroes & Co zouden eerst eens naar de talenten die in Jong Ajax spelen moeten kijken. Daar zitten een aantal jongens die dicht bij de selectie zitten. Ik noem er nu even 1: de rechtsback Gerard Alders die volgens mij zeker niet minder is dan Deveyne Rensch. Waarom er nu een rechtsback kopen, terwijl je er al 1 hebt lopen?
Ik vraag me af of deze echt zo goed zijn nu. Je moet jezelf wel afvragen of je het jeugdelftal wil gaan laten spelen bij Ajax. Want nu heb je al meerdere die zeggen: “goh je kan toch op die positie een speler inzetten?” Maar je kan niet op elke speler jeugdspelers inpassen.

Je snapt dat het elftal nu al heel jong is op heel veel plekken.
hjf
 hjf - zaterdag 25 januari 2025 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 12:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat ik precies al aan voelde lees ik nu in de media, Farioli ligt nu in de clinch met Kroes omdat hij een worst voor gehangen wordt.

Dit bedoel ik nou met het door pakken van Kroes ongeacht wat hij in zijn portemonnee heeft, het duurt maar en het duurt maar...
Maar Jack. Hebben wel een vervanger voor Rensch nodig? Ik heb al eerder aangegeven, dat er een goeie in Jong Ajax loopt. Hoe denk jij daarover?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 januari 2025 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 15:38 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar Jack. Hebben wel een vervanger voor Rensch nodig? Ik heb al eerder aangegeven, dat er een goeie in Jong Ajax loopt. Hoe denk jij daarover?
Alders is een groot talent, hij zou zeker toegevoegd moeten worden aan Ajax 1.

Gaaei is ook een jonge back, Farioli zal waarschijnlijk iemand in zijn hoofd hebben met meer ervaring die hij graag op die positie wil.

Ik zou het wel aan durven met Alders

Er zijn andere jonge spelers waar in ik het niet zie zitten, zoals bijvoorbeeld Rasmussen, Tahirovic en Hlynsson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2025 door Jack Huntelaar --
hjf
 hjf - zaterdag 25 januari 2025 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 16:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Alders is een groot talent, hij zou zeker toegevoegd moeten worden aan Ajax 1.

Gaaei is ook een jonge back, Farioli zal waarschijnlijk iemand in zijn hoofd hebben met meer ervaring die hij graag op die positie wil.

Ik zou het wel aan durven met Alders

Er zijn andere jonge spelers waar in ik het niet zie zitten, zoals bijvoorbeeld Rasmussen, Tahirovic en Hlynsson
We zijn het 100% met elkaar eens Jack.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 januari 2025 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 17:56 schreef hjf het volgende:

[..]

Hehe eindelijk iemand 😂😂
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 januari 2025 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hehe eindelijk iemand 😂😂
Dat heb lang geduurd Jack! Maar pas op hoor, voor je het weet ben je een ..............! 😉
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 januari 2025 - 11:23   quote  deeplink  
Doe maar niet invullen Warrior, is goed zo hahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 februari 2025 - 20:59   quote  deeplink  
Ramaj weg, dat vind ik toch wel doodzonde.
freakie
 freakie - maandag 03 februari 2025 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2025 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ramaj weg, dat vind ik toch wel doodzonde.
Is heel zonde. Alleen is het voor Ajax echt een enorm bedrag en scheelt weer in salaris. Dit is eigenlijk best wel heel erg goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 februari 2025 - 17:26   quote  deeplink  
Je hebt het over een enorm bedrag wanneer het voorbij gaat aan 10 miljoen, Ramaj vond ik een goede doelman, in de ogen van Farioli blijkbaar niet goed genoeg
freakie
 freakie - maandag 03 februari 2025 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2025 - 17:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Je hebt het over een enorm bedrag wanneer het voorbij gaat aan 10 miljoen, Ramaj vond ik een goede doelman, in de ogen van Farioli blijkbaar niet goed genoeg
Goed? Tsja ik vond het vorig jaar een lichtpuntje omdat hij de enige was die wel kon voetballen. Maar echt goed? Ik weet het niet hoor.
freakie
 freakie - maandag 03 februari 2025 - 21:49   quote  deeplink  
En ja ik vind het een groot bedrag voor iemand die het al een half seizoen niet speelt.

Voor Ajax op dit moment is het gewoon fijn om opnieuw te beginnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 februari 2025 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2025 - 21:49 schreef freakie het volgende:
En ja ik vind het een groot bedrag voor iemand die het al een half seizoen niet speelt.

Voor Ajax op dit moment is het gewoon fijn om opnieuw te beginnen.
Even Ramaj buiten beschouwing laten, je koopt iemand op kwaliteit niet op het aantal minuten dat hij speelt, de keeper of speler kan wel geen beste verhouding hebben met een trainer.
freakie
 freakie - dinsdag 04 februari 2025 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2025 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Even Ramaj buiten beschouwing laten, je koopt iemand op kwaliteit niet op het aantal minuten dat hij speelt, de keeper of speler kan wel geen beste verhouding hebben met een trainer.
Ja dat zeker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 februari 2025 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 17:56 schreef hjf het volgende:

[..]

Ergens jammer dat ze Alders verhuurd hebben aan Twente, aan de andere kant hoeft het geen afscheid te worden, ze kunnen hem nu op afstand aan het werk zien.

Maar jammer blijft het wel dat hij niet aan het werk mocht onder Farioli, want het blijft een groot talent die je niet moet laten lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - dinsdag 04 februari 2025 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ergens jammer dat ze Alders verhuurd hebben aan Twente, aan de andere kant hoeft het geen afscheid te worden, ze kunnen hem nu op afstand aan het werk zien.

Maar jammer blijft het wel dat hij niet aan het werk mocht onder Farioli, want het blijft een groot talent die je niet moet laten lopen
Als hij echt een groot talent is dan gaat alders het bij twente ook wel laten zien. Is niet zo dat hij weg is, juist goed voor spelers.

Ajax kan bouwen op spelers dit seizoen die wat meer ervaring hebben. Alders die kan ergens beter ervaring opdoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 februari 2025 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 22:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Als hij echt een groot talent is dan gaat alders het bij twente ook wel laten zien. Is niet zo dat hij weg is, juist goed voor spelers.

Ajax kan bouwen op spelers dit seizoen die wat meer ervaring hebben. Alders die kan ergens beter ervaring opdoen.
Zo zie ik het ergens ook
freakie
 freakie - dinsdag 04 februari 2025 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo zie ik het ergens ook
Ik zie Gaaei er ook niet zomaar afgehaald worden dit seizoen. Hij is verbazingwekkend goed bezig(ik verwacht denk ik ook niet zoveel van hem haha)
remco k
 remco k - dinsdag 04 februari 2025 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2025 - 12:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nou gevoel en gelul uit de media gewoon onterecht en niet correct.

Farioli geeft zelf aan prima te communiceren met kroes en kroes laat met zeer minimale middelen alle posities die nodig waren op te kunnen vullen en daarnaast intern het Henderson vlammetje geblust.

Iets meer vertrouwen mag best.
freakie
 freakie - dinsdag 04 februari 2025 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Farioli geeft zelf aan prima te communiceren met kroes en kroes laat met zeer minimale middelen alle posities die nodig waren op te kunnen vullen en daarnaast intern het Henderson vlammetje geblust.

Helemaal waar, Ajax ontvangt al een aantal jaar, doordat het bij mislintat helemaal fout ging. Allemaal mensen die denken hoe het allemaal gaat. Grappig ook dat, dat soort dingen allemaal worden ingevuld.

- “Goh weghorst weer op de bank, hij zal wel boos zijn” - Elke wedstrijd
- Kroes en Farioli in de clinch! Farioli krijgt geen wereld aankopen!!! Ja jo? Echt waar? Natuurlijk is dit allang besproken, Farioli weet de problemen al begin dit seizoen. Dus dat zal best wel meevallen. Maar hij heeft ook wel wat te vertellen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 februari 2025 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2025 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach denk ook dat alles wat overtrokken wordt in de media.

Met elkaar oneens zijn komt voor in de beste huwelijken dus waarom niet bij Ajax

De media moet ook wat te melden hebben, ik denk dat waarheid ergens in het midden ligt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 februari 2025 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2025 - 00:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Is heel zonde. Alleen is het voor Ajax echt een enorm bedrag en scheelt weer in salaris. Dit is eigenlijk best wel heel erg goed.
5 miljoen is echt een schijntje voor Ramaj.
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 februari 2025 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2025 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als die de top uiteindelijk haalt wel.. maar dat mag de toekomst uitwijzen of het een goed bedrag is of niet :)
freakie
 freakie - vrijdag 14 februari 2025 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2025 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, in de situatie van Ajax denk ik de enige goede oplossing. Ramaj had misschien top kunnen worden, maar heel duidelijk veel beter dan Pasveer is hij niet. Pasveer zelf is ook niet heel goed maar doet ook vrij weinig fout. We kunnen hem op alles wijzen maar we krijgen de minste goals tegen en je hebt hem maar 1 of 2 keer iets zien doen wat “raar” is.

Ramaj voor 5 miljoen is denk ik, vooral als je niet weet wat hij gaat brengen en dan ook nog eens kijkend naar de verdedigende linie, heb enige wat je moet doen. Ramaj in de goal is de totale balans weg kwa leeftijden. Alles is namelijk jong verdedigend. Hato, Baas, Sutalo, Gaaei. Ramaj kan dat niet leiden en Henderson kan niet 2 plekken leiden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2025 - 19:56   quote  deeplink  
Bounida ook verlengt... Erg knap overigens dat ze spelers en jeugd weten te behouden met een sportief plan ipv enkel geld..
freakie
 freakie - zaterdag 15 februari 2025 - 20:39   quote  deeplink  
Ja is zeker zo, als ze verlengen zou Bounida vast wel wat minuten gaan maken nu.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 februari 2025 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 20:39 schreef freakie het volgende:
Ja is zeker zo, als ze verlengen zou Bounida vast wel wat minuten gaan maken nu.
Nou zie krijgt gelijk 15 minuten + eventueel blessuretijd.
freakie
 freakie - maandag 17 februari 2025 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2025 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou zie krijgt gelijk 15 minuten + eventueel blessuretijd.
Jup, was toch ook wel duidelijk. Hij was niet verlengt dus ook raar om zo iemand te brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe opzet Ajax

0.0067160