|
|
|
Pietje
|
|
|
Een lekker vroeg topic om alvast in de juiste stemming te komen.
Ajax is de weg volledig kwijt en Feyenoord is juist goed in vorm met veel scorend vermogen en dat terwijl Ajax sinterklaascadeautjes uitdeelt in de vorm van ruimte weggeven. Bovendien blaakt Feyenoord van het zelfvertrouwen, waar dat van Ajax volledig is verdwenen.
Maar ja, de Klassieker blijft de Klassieker en is altijd een wedstrijd apart. Het kan zomaar gebeuren. Echter, mocht Ajax verliezen, dan komt de degradatiestreep aardig dichtbij, met dien verstande dat we pas de 6e wedstrijd spelen. Veel is nog mogelijk.
Mijn voorspelling is helaas toch negatief: 1-5 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 18:32 schreef Pietje het volgende:Een lekker vroeg topic om alvast in de juiste stemming te komen. Ajax is de weg volledig kwijt en Feyenoord is juist goed in vorm met veel scorend vermogen en dat terwijl Ajax sinterklaascadeautjes uitdeelt in de vorm van ruimte weggeven. Bovendien blaakt Feyenoord van het zelfvertrouwen, waar dat van Ajax volledig is verdwenen. Maar ja, de Klassieker blijft de Klassieker en is altijd een wedstrijd apart. Het kan zomaar gebeuren. Echter, mocht Ajax verliezen, dan komt de degradatiestreep aardig dichtbij, met dien verstande dat we pas de 6e wedstrijd spelen. Veel is nog mogelijk. Mijn voorspelling is helaas toch negatief: 1-5 Ik denk dat je er niet ver naast zit Pietje met je realistische voorspelling. Als Remco maar niet gaat voorspellen, dat we gaan winnen, want dan weten we het zeker, dat het niet uitkomt. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 18:32 schreef Pietje het volgende:Een lekker vroeg topic om alvast in de juiste stemming te komen. Ajax is de weg volledig kwijt en Feyenoord is juist goed in vorm met veel scorend vermogen en dat terwijl Ajax sinterklaascadeautjes uitdeelt in de vorm van ruimte weggeven. Bovendien blaakt Feyenoord van het zelfvertrouwen, waar dat van Ajax volledig is verdwenen. Maar ja, de Klassieker blijft de Klassieker en is altijd een wedstrijd apart. Het kan zomaar gebeuren. Echter, mocht Ajax verliezen, dan komt de degradatiestreep aardig dichtbij, met dien verstande dat we pas de 6e wedstrijd spelen. Veel is nog mogelijk. Mijn voorspelling is helaas toch negatief: 1-5 Steijn is wakker en gaat los 2-1 voor ons, mits Vos op het middenveld staat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 19:05 schreef hjf het volgende:[..] Ik denk dat je er niet ver naast zit Pietje met je realistische voorspelling. Als Remco maar niet gaat voorspellen, dat we gaan winnen, want dan weten we het zeker, dat het niet uitkomt. Haha. Humor!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 19:05 schreef hjf het volgende:[..] Ik denk dat je er niet ver naast zit Pietje met je realistische voorspelling. Als Remco maar niet gaat voorspellen, dat we gaan winnen, want dan weten we het zeker, dat het niet uitkomt. 🤣 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Niemand gaat voorspellen dat we gaan winnen... . o toch wel, IK !!! 3-1 !!! en iedereen denkt wtf 🤣 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk krijgt. Ik heb totaal geen vertrouwen in mijn club. Ik kan mij nauwelijks voorstellen, na de oorwassing tegen Twente, dat het lek boven is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Gelukkig geen dubbele cijfers. 😫 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Ik zal superblij zijn als we winnen. Maar als we verliezen dan heb ik daar ook vrede mee, onder voorwaarde dat het spel wel verbetering laat zien. Dat zagen we al een stukje bij Marseille. Als middenveld en verdediging nu ook beter staan en niet steeds achteruit meelopen maar echt dichter op tegenstanders staan....kortom komop Ajax! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2023 - 13:21 schreef Obdam4Ajax het volgende:Ik zal superblij zijn als we winnen. Maar als we verliezen dan heb ik daar ook vrede mee, onder voorwaarde dat het spel wel verbetering laat zien. Dat zagen we al een stukje bij Marseille. Als middenveld en verdediging nu ook beter staan en niet steeds achteruit meelopen maar echt dichter op tegenstanders staan....kortom komop Ajax! Heb ik ook, we zijn als team niet zo ver als Feijenoord die de aankopen eerder binnen had, ook heeft Feijenoord een betere verdediging staan, misschien zelfs de beste van de eredivisie.
Wel zal het consequenties hebben voor Mislintat inclusief Steyn want Ajax kan wederom puntverlies niet accepteren |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik heb er geen vertrouwen in maar ga toch voor 2-0. :) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan heb je wel vertrouwen hahaha |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Het is tegen beter weten in, normaal gesproken verlies je deze ook omdat Steijn geen wonderdoener is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Die heb je aan van der Sar te danken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Geloof hier weinig van moet ik zeggen..
Wat ik vreemd vind, er was geen lek meer... Dus waar komt dit weg ? En alle andere vreemde nieuws over Sven etc... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Gorter, Gaaei, Hato, Taylor, Brobbey, Forbs, Van den Boomen, Berghuis, Vos, Sosa, Sutalo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:Geloof hier weinig van moet ik zeggen.. Wat ik vreemd vind, er was geen lek meer... Dus waar komt dit weg ? En alle andere vreemde nieuws over Sven etc... Meerderen bevestigen dit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:Geloof hier weinig van moet ik zeggen.. Wat ik vreemd vind, er was geen lek meer... Dus waar komt dit weg ? En alle andere vreemde nieuws over Sven etc... Het komt van de NOS, dus wel betrouwbaar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kom op AJAX, succes mannen!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jij ook, Jack. We zullen het nodig hebben, vrees ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tja, er zullen nog veel doelpunten volgen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helaas maar al te waar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben al niet eens meer teleurgesteld. Ajax nog altijd zoekende, Feyenoord in vorm |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En verder laat ik het hierbij!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! Liever vandaag dan morgen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! BESTUUR ROT OP, BESTUUR ROT OP, BESTUUR BESTUUR BESTUUR ROT OP!! Inderdaad optiefen RVC |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En dat is twee... Krijgt Remco nog gelijk ook met zijn 0-9 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Kut Gaaij, Tjonge jonge, Regeer waar ben je jongen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helaas niet bij Ajax maar bij Twente... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niks kut Gaaei, wie heeft hem binnen gehaald????
Kut Mislintat |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waar gaat dit over????
Een plastic bekertje ?
Helemaal de weg kwijt hier in Nederland
Kut KNVB |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Na 20 minuten 0-2, de wedstrijd is uiteraard gespeeld. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Is toch ongelofelijk hoe makkelijk die goals worden weggegeven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt! Ze leren bepaald niet van hun fouten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zei het tegen Marseille al, onze backs kunnen niet verdedigen, dit had Steyn moeten zien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Steyn had beide backs niet op moeten stellen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2023 - 14:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:Zei het tegen Marseille al, onze backs kunnen niet verdedigen, dit had Steyn moeten zien Ook dit klopt, maar als je niet beter hebt? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Makkelijk voetballen voor Feyenoord |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Vooral vertrouwen geven... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
STEIJN als je Rensch brengt draai dan a.u.b Forbs en berghuis om, laat Rensch niet teveel opkomen!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
|