BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Feyenoord; zondag 24-9-2023 om 14:30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 18:54   quote  deeplink  
Steijn krijgt steun na forse kritieken: 'Al zet je Van Gaal voor deze groep...'dan krijgt hij ze niet aan het voetballen.
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:54 schreef p111 het volgende:
Steijn krijgt steun na forse kritieken: 'Al zet je Van Gaal voor deze groep...'dan krijgt hij ze niet aan het voetballen.
Ik hoop dat ie het beter gaat doen, want fouten van amateur niveau maakt ie momenteel.
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Als ie de volgende wedstrijd verliest ligt ie eruit denk ik zomaar.
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Hij heeft het overal goed gedaan,en nu na 5 wedstrijden zou hij er niks meer van kunnen.
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Hij heeft het overal goed gedaan,en nu na 5 wedstrijden zou hij er niks meer van kunnen.
Nogmaals ik hoop dat ie hemzelf erbovenop helpt, ik heb hem al genoeg fouten zien maken.
Het kan de druk zijn maar als je daar niet tegen kan?
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 19:20   quote  deeplink  
Gewoon fouten zoals, de snelheid eruit halen terwijl je die juist nodig hebt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Hij heeft het overal goed gedaan,en nu na 5 wedstrijden zou hij er niks meer van kunnen.
En met beter materiaal dan wat die daar had.. zegt ook genoeg
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:54 schreef p111 het volgende:
Steijn krijgt steun na forse kritieken: 'Al zet je Van Gaal voor deze groep...'dan krijgt hij ze niet aan het voetballen.
Mario been...

En daar geloof ik dus niks van, die zou spelers ook al zijn ze niet zo goed volop vertrouwen geven en niet afbranden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:54 schreef p111 het volgende:
Steijn krijgt steun na forse kritieken: 'Al zet je Van Gaal voor deze groep...'dan krijgt hij ze niet aan het voetballen.
Onzin
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Hij heeft het overal goed gedaan,en nu na 5 wedstrijden zou hij er niks meer van kunnen.
Overal, je bedoelt bij NAC en Sparta😄
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 20:09   quote  deeplink  
Steyn had Avila in de basis moeten zetten.

Had Mikautadze kunnen proberen in de spits na de 0-4 ipv Brobbey

Maar nee hoor
remco k
 remco k - woensdag 27 september 2023 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Hij heeft het overal goed gedaan,en nu na 5 wedstrijden zou hij er niks meer van kunnen.
Heb je ook beoordeeld voor jezelf wat voor voetbal hij daar speelde?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 20:39   quote  deeplink  
Gimenez liet weten voor de camera dat Slot hem traint op alle posities voor de goal

Wordt hier bij Ajax op getraind door Steyn met Brobbey, Akpon en Mikautadze?
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 19:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mario been...

En daar geloof ik dus niks van, die zou spelers ook al zijn ze niet zo goed volop vertrouwen geven en niet afbranden
Jammer je begrijpt het niet,waar het omdraait is dat deze trainer een wonder moest verrichten met deze matige spelers in een paar weken tijd ,daar kun je die trainer niet verantwoordelijk voor stellen.Je kan hem over een aantal weken wel beoordelen of hij het team beter heeft gemaakt
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je ook beoordeeld voor jezelf wat voor voetbal hij daar speelde?
Jazeker hij heeft voor wat hij had aan spelers een prima prestatie geleverd.Hoe hij gespeeld heeft doet niet terzake ,hij heeft alles er uit gehaald,prima prestatie.
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gimenez liet weten voor de camera dat Slot hem traint op alle posities voor de goal

Wordt hier bij Ajax op getraind door Steyn met Brobbey, Akpon en Mikautadze?
Je kan er wel op trainen alleen de vraag is of ze dat talent hebben om het te kunnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 22:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Je kan er wel op trainen alleen de vraag is of ze dat talent hebben om het te kunnen.
Dat is uiteraard altijd de vraag, ik zie er in ieder geval nog niets van terug in de afgelopen wedstrijden.

Maar even Steyn,
Zet Bergwijn nou eens in de spits, heeft een veel betere balbehandeling dan Brobbey, kan een bal goed vast houden en terug spelen (doet hij nu ook op rechts)

Zet dan Forbs op links en Berghuis op rechts en Taylor of Tahirovic op 10

Dan denk ik dat het al beter staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 22:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Jammer je begrijpt het niet,waar het omdraait is dat deze trainer een wonder moest verrichten met deze matige spelers in een paar weken tijd ,daar kun je die trainer niet verantwoordelijk voor stellen.Je kan hem over een aantal weken wel beoordelen of hij het team beter heeft gemaakt
Wie zegt dat het matige spelers zijn ? Die jongens hebben vanaf dag 1 echt 0 vertrouwen gekregen van Steijn...

Echt kerel zoek elke speler op, je zult zien dat ze bij Ajax geen schim meer zijn van wat ze waren.. en dat snap ik als de trainer je openlijk nog net niet afbrand..
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 22:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Je kan er wel op trainen alleen de vraag is of ze dat talent hebben om het te kunnen.
Hoeveel goals had akpom gemaakt in de pl2 ? Dat zie ik Brobbey niet doen...
remco k
 remco k - donderdag 28 september 2023 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 22:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Jammer je begrijpt het niet,waar het omdraait is dat deze trainer een wonder moest verrichten met deze matige spelers in een paar weken tijd ,daar kun je die trainer niet verantwoordelijk voor stellen.Je kan hem over een aantal weken wel beoordelen of hij het team beter heeft gemaakt
Hij had bij zijn eigen start een grote selectie tot zijn beschikking. Alle spelers die hij had zijn individueel beter dan alles wat er bij Excelsior fortuna en Twente rondloopt, we hebben immers onze slechtste spelers van de hand gedaan en twee daarvan zijn naar Twente gegaan.

En met die jongens had je gewoon beter moeten presteren tegen die drie clubs. Dat je van Feyenoord verliest en dat je uiteindelijk van Twente verliest vind ik dan nog niet zo erg.

Maar alles alleen maar bij de aankopen neerleggen is onzin, er was echt al een prima selectie, zonder aankopen niet een om kampioen te worden maar wel om van Fortuna en Excelsior te winnen en dat stuk is 100% Steijn aan te rekenen.
remco k
 remco k - donderdag 28 september 2023 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 22:26 schreef p111 het volgende:

[..]

Jazeker hij heeft voor wat hij had aan spelers een prima prestatie geleverd.Hoe hij gespeeld heeft doet niet terzake ,hij heeft alles er uit gehaald,prima prestatie.
Hoezo doet dat niet terzake? Hij speelde daar gewoon kick en rush en heeft nooit anders gespeeld. Hij is altijd een hele defensieve trainer geweest en op basis waarvan kan iemand dan een team aansturen dat aanvallend op de helft van de tegenstander wil spelen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 09:14   quote  deeplink  
en daarbij is die al bevooroordeeld over de aankopen die die openlijk afbrand.. dat gaat de spelers echt niet helpen om te presteren in het veld..

En het klopt precies wat je zegt Remco en helemaal mee eens..

Ik had gehoopt en hoop nog steeds dat hij het licht ziet... Maar ik vrees het ergste.. slechtste start sinds 1967 pfff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 september 2023 door nummer10 --
p111
 p111 - donderdag 28 september 2023 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Overal, je bedoelt bij NAC en Sparta😄
Ja wat is daar mis mee,als je het bij VVV en NAC en Sarta goed doet dat zegt dus niks en plaats je een poppetje,wat zegt dan wel wat voor een trainer ?? je moet toch klein beginnen of zeg ik onzin ?
p111
 p111 - donderdag 28 september 2023 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is uiteraard altijd de vraag, ik zie er in ieder geval nog niets van terug in de afgelopen wedstrijden.

Maar even Steyn,
Zet Bergwijn nou eens in de spits, heeft een veel betere balbehandeling dan Brobbey, kan een bal goed vast houden en terug spelen (doet hij nu ook op rechts)

Zet dan Forbs op links en Berghuis op rechts en Taylor of Tahirovic op 10

Dan denk ik dat het al beter staat
Kijk en dat klopt,maar daar heb je een voorbereiding voor nodig en die heeft hij amper gehad hij moest al weken presteren zelfs met een aantal spelers die er nog niet waren en geschorst enz
p111
 p111 - donderdag 28 september 2023 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2023 - 00:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wie zegt dat het matige spelers zijn ? Die jongens hebben vanaf dag 1 echt 0 vertrouwen gekregen van Steijn...

Echt kerel zoek elke speler op, je zult zien dat ze bij Ajax geen schim meer zijn van wat ze waren.. en dat snap ik als de trainer je openlijk nog net niet afbrand..
Ala de hele buitenwacht het matige spelers vind,ook hun CV was matig dan ben je waarschijnlijk niet van Ajax niveau toch
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 10:40   quote  deeplink  
De hele buitenwacht die ze niet kent...

Nogmaals als je de spelers zo openlijk afbrand als trainer zonder ze te kennen, dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt en vind ik oprecht een vieze ratten streek.. en gaat de spelers zeker niet helpen..
p111
 p111 - donderdag 28 september 2023 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2023 - 07:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij had bij zijn eigen start een grote selectie tot zijn beschikking. Alle spelers die hij had zijn individueel beter dan alles wat er bij Excelsior fortuna en Twente rondloopt, we hebben immers onze slechtste spelers van de hand gedaan en twee daarvan zijn naar Twente gegaan.

En met die jongens had je gewoon beter moeten presteren tegen die drie clubs. Dat je van Feyenoord verliest en dat je uiteindelijk van Twente verliest vind ik dan nog niet zo erg.

Maar alles alleen maar bij de aankopen neerleggen is onzin, er was echt al een prima selectie, zonder aankopen niet een om kampioen te worden maar wel om van Fortuna en Excelsior te winnen en dat stuk is 100% Steijn aan te rekenen.
Nou wat jij zegt over zijn hele selectie klopt niet,en ik vind deze selectie echt niet top en dat hij die 2 wedstrijden tegen Fortuna en Excelsior niet wint is niet oke,maar dan praat je maar over 2 wedstrijden nog,dan kun je echt niet iemand 100 % beoordelen,ik vind dat hij nog wat respijt mag krijgen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2023 - 10:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Kijk en dat klopt,maar daar heb je een voorbereiding voor nodig en die heeft hij amper gehad hij moest al weken presteren zelfs met een aantal spelers die er nog niet waren en geschorst enz
Je bent al een paar maand verder...

Zoals Remco al aangaf, zelfs met spelers die er al waren met Ajax dna bakt hij er niks van en zit er geen enkel idee achter..

Neem enkel gisteren..2 dagen na zondag.. en meneer maakt gewoon wederom dezelfde fout..
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2023 - 10:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou wat jij zegt over zijn hele selectie klopt niet,en ik vind deze selectie echt niet top en dat hij die 2 wedstrijden tegen Fortuna en Excelsior niet wint is niet oke,maar dan praat je maar over 2 wedstrijden nog,dan kun je echt niet iemand 100 % beoordelen,ik vind dat hij nog wat respijt mag krijgen.
Dus jij vind niet dat er op zijn minst een idee achter het spel hoeft te zitten ?

Interview Berghuis zegt alles... Er is genoeg kwaliteit..

De aankopen renderen niet mede doordat ze al afgebrand waren voordat ze überhaupt waren begonnen.. zou jij dan presteren bij je nieuwe baan als je nieuwe werkgever bijvoorbaat al zegt dat je er wss niks van kan ?
p111
 p111 - donderdag 28 september 2023 - 11:08   quote  deeplink  
Ach kom op man ze kunnen niet voetballen omdat de trainer heeft gezegd is niet mijn keus,laat me niet lachen ,ze zouden dan 3x harder moeten lopen om zijn ongelijk te bewijzen.Onze vriend Stein heeft echt al wat bewezen hoor,met prijzen van de gouden stier door trainers en spelers gegeven,en de Michels Award als beste trainer kampioen met VVV met de meeste doelpunten voor na Jong Ajax,ik zeg niet dat hij de toptrainer is die wij zochten maar hij mag toch wel iets meer respijt hebben dan die 4 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 september 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 september 2023 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2023 - 11:08 schreef p111 het volgende:
Ach kom op man ze kunnen niet voetballen omdat de trainer heeft gezegd is niet mijn keus,laat me niet lachen ,ze zouden dan 3x harder moeten lopen om zijn ongelijk te bewijzen.Onze vriend Stein heeft echt al wat bewezen hoor,met prijzen van de gouden stier door trainers en spelers gegeven,en de Michels Award als beste trainer kampioen met VVV met de meeste doelpunten voor na Jong Ajax,ik zeg niet dat hij de toptrainer is die wij zochten maar hij mag toch wel iets meer respijt hebben dan die 4 wedstrijden.
Zoals ik al zei, het zijn jonge gasten die openlijk gewoon afgebrand zijn... Je denkt daadwerkelijk dat ze dan zonder zenuwen het veld in gaan en er maar ff staan in een team zonder enige lijn erin en zonder vertrouwen van de trainer ?

Zoals Berghuis al zei, er is genoeg kwaliteit...

Ik heb werkelijk nog nooit een trainer gezien of gehoord bij Ajax die zo openlijk spelers met de grond gelijk maakt..

Daarbij en leg mij het is uit.. hoe kan de trainer na zondag precies dezelfde fout maken ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 september 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2023 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 september 2023 - 10:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou wat jij zegt over zijn hele selectie klopt niet,en ik vind deze selectie echt niet top en dat hij die 2 wedstrijden tegen Fortuna en Excelsior niet wint is niet oke,maar dan praat je maar over 2 wedstrijden nog,dan kun je echt niet iemand 100 % beoordelen,ik vind dat hij nog wat respijt mag krijgen.
Welke speler bij Excelsior of Fortuna is beter dan de speler van ons op dezelfde plek.

Daar start hij dus al compleet verkeerd, zijn interviews waarbij hij structureel zijn eigen speler door de mangel haalt, en het voetbal dat hij altijd heeft gespeeld toonden voor mij op voorhand al aan dat dit geen goede keuze was en dat heb ik toen ook al gezegd.

Ik laat me overigens graag verrassen en hoop dat hij het morgen al op de rit heeft. Ik ben er echter bang voor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 september 2023 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke speler bij Excelsior of Fortuna is beter dan de speler van ons op dezelfde plek.

Daar start hij dus al compleet verkeerd, zijn interviews waarbij hij structureel zijn eigen speler door de mangel haalt, en het voetbal dat hij altijd heeft gespeeld toonden voor mij op voorhand al aan dat dit geen goede keuze was en dat heb ik toen ook al gezegd.

Ik laat me overigens graag verrassen en hoop dat hij het morgen al op de rit heeft. Ik ben er echter bang voor.
Mocht hij morgen weer puntenverlies lijden dan is zijn lot bezegeld namelijk out!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke speler bij Excelsior of Fortuna is beter dan de speler van ons op dezelfde plek.

Daar start hij dus al compleet verkeerd, zijn interviews waarbij hij structureel zijn eigen speler door de mangel haalt, en het voetbal dat hij altijd heeft gespeeld toonden voor mij op voorhand al aan dat dit geen goede keuze was en dat heb ik toen ook al gezegd.

Ik laat me overigens graag verrassen en hoop dat hij het morgen al op de rit heeft. Ik ben er echter bang voor.
Eens.. Maar bij mij kwam het positieve ook door Maduro..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 17:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mocht hij morgen weer puntenverlies lijden dan is zijn lot bezegeld namelijk out!
Als er wederom geen lijn of idee achter zit vind ik het al voldoende...
p111
 p111 - vrijdag 29 september 2023 - 18:58   quote  deeplink  
Ik vind altijd dat een trainer een reele kans moet krijgen,daarom geef ik hem het voordeel van de twijfel,hij heeft een leeggekocht team ter beschikking gekregen dus behoorlijk moeilijk.Maar we gaan het zien (persoonlijk had ik voor Bos of Jans gegaan) maar ik hoop dat die hagenees het goed doet tegen RKC dat is voor alle Ajacieden en voor de club beter,want zo makkelijk is het niet om op korte termijn weer een nw goede trainer te vinden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 september 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 18:58 schreef p111 het volgende:
Ik vind altijd dat een trainer een reele kans moet krijgen,daarom geef ik hem het voordeel van de twijfel,hij heeft een leeggekocht team ter beschikking gekregen dus behoorlijk moeilijk.Maar we gaan het zien (persoonlijk had ik voor Bos of Jans gegaan) maar ik hoop dat die hagenees het goed doet tegen RKC dat is voor alle Ajacieden en voor de club beter,want zo makkelijk is het niet om op korte termijn weer een nw goede trainer te vinden.
Schreuder heeft ook te lang geduurd voordat hij werd ontslagen, daardoor werden we geen kampioen vorig seizoen

Niet dat we nu nog kampioen kunnen worden, hier geloof ik niet meer in.

De selectie is nog minder dan vorig seizoen maar denk dat we met een meer ervaren trainer die op hoger niveau heeft gewerkt hoger moeten kunnen eindigen.

Zou dan Wel 1 of 2 versterkingen willen zien in de winterstop, het liefst een rechtsbuiten en een 10
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2023 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schreuder heeft ook te lang geduurd voordat hij werd ontslagen, daardoor werden we geen kampioen vorig seizoen

Niet dat we nu nog kampioen kunnen worden, hier geloof ik niet meer in.

De selectie is nog minder dan vorig seizoen maar denk dat we met een meer ervaren trainer die op hoger niveau heeft gewerkt hoger moeten kunnen eindigen.

Zou dan Wel 1 of 2 versterkingen willen zien in de winterstop, het liefst een rechtsbuiten en een 10
Op welke plek is de selectie minder ?

Achterin eigenlijk nog beter dan afgelopen seizoen... Dat de trainer niet het maximale uit sosa en satulo kan halen zegt meer over de trainer dan de aankopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Feyenoord; zondag 24-9-2023 om 14:30u









0.0098528