BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax 21.00 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 22:45 schreef nummer10 het volgende:
Dit is niet best... Fuck dat hele voetbal dan..
Nee niet best, ik hoop dat het goed afloopt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 22:48   quote  deeplink  
Brobbey laat die bal te ver van hem af schieten, en dan wordt de keeper geraakt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 22:46 schreef Loetje het volgende:
Oh my god. En dan die spreekkoren van onze kant
Schaam ik me kapot voor
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 22:55   quote  deeplink  
Je doet niet zomaar doeken erom heen...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Brobbey laat die bal te ver van hem af schieten, en dan wordt de keeper geraakt
Bijzaak en boeit ook geen fuck op dit moment..
Scout2
 Scout2 - zaterdag 30 september 2023 - 23:00   quote  deeplink  
Ik hoop dat het goed komt man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 september 2023 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bijzaak en boeit ook geen fuck op dit moment..
Klopt maar het is wel wat er gebeurde
Scout2
 Scout2 - zaterdag 30 september 2023 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar het is wel wat er gebeurde
T'is gewoon een lompe actie van Brobbey, met een beetje meer kwaliteit is het niet nodig om zo hard door te lopen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 23:20 schreef Scout2 het volgende:

[..]

T'is gewoon een lompe actie van Brobbey, met een beetje meer kwaliteit is het niet nodig om zo hard door te lopen.
Alles doen voor de bal en doelpunt.. en de keeper doet er alles aan om het tegen te houden...

Wel gereanimeerd zeggen ze net...
Scout2
 Scout2 - zaterdag 30 september 2023 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2023 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel gereanimeerd zeggen ze net...
Dan is ie wel weer bij(tenminste zijn vitale functies), anders waren ze wel doorgegaan met reanimeren op het veld.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2023 - 23:42   quote  deeplink  
Las net ergens aanspreekbaar... Laten we hopen dat het enkel schade is qua uiterlijk... Om net zo maar te zeggen
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2023 - 00:21   quote  deeplink  
Reactie van RKC directeur Frank van Mosselveld:

Frank van Mosselveld deelt voorzichtig positief nieuws over Etienne Vaessen. De algemeen directeur van RKC Waalwijk bevestigt voor de camera bij ESPN dat de doelman van zijn club na de botsing met Ajax-spits Brian Brobbey direct werd gereanimeerd. "Gelukkig is hij nu weer bij kennis", aldus Van Mosselveld.

Van Mosselveld bevestigt dat Vaessen naar het ziekenhuis is gebracht. "We zijn enorm geschrokken. Hij was aanspreekbaar, maar hij weet totaal niet meer wat er gebeurd is. Hij reageerde in ieder geval. Het is natuurlijk super heftig. Een groot compliment naar de medici, die direct zijn begonnen met reanimeren, omdat hij niet reageerde en out was."

"Het lijkt in ieder geval niets met zijn hart", aldus Van Mosselveld. "Het gaat vooral om de tik die hij tegen de zijkant van het hoofd kreeg door de knie van Brobbey." Laatstgenoemde was net te laat bij de bal en kon niet op tijd uitwijken voor Vaessen. "Daardoor ging Etienne volledig out." Dat Vaessen direct gereanimeerd werd, heeft ook te maken met het aangescherpte protocol. Als sporters niet direct reageren, wordt daartoe overgegaan.

"We weten natuurlijk allemaal wat er gebeurd is met Abdelhak Nouri", memoreert Van Mosselveld. "Naar aanleiding daarvan is het protocol aangescherpt. De dokter zei ook tegen mij: 'Op het moment dat je het niet weet, dan ga je automatisch beginnen met reanimeren.' De dokter vertelde mij dat Etienne toen al vrij snel weer bijkwam. Hij is wel een periode helemaal out geweest. Daardoor zat de schrik er bij spelers goed in."

Een goed teken is dat Vaessen al op het veld weer bij kennis was. "Hij werd afgeschermd door onze spelers en de medici. Dat kan ook extra angst geven bij de buitenwereld, omdat je geen idee hebt wat er gebeurt. Maar gelukkig was hij op het veld al bij. Vervolgens is hij in de kleedkamer volledig medisch gecheckt. Daarna is hij door ambulancebroeders meegenomen. Zij volgen het protocol bij hoofdletsel. Ze hebben hem gestabiliseerd en een aantal vragen gesteld. Hij is naar het ziekenhuis om allerlei scans uit te voeren. Laten we hopen dat die positief zijn."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 oktober 2023 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2023 - 00:21   quote  deeplink  
Hopelijk geen nekbreuk, want daar was ik direct bang voor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 oktober 2023 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 00:21 schreef Loetje het volgende:
Hopelijk geen nekbreuk, want daar was ik direct bang voor.
Daar dacht ik ook aan
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2023 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2023 - 00:21 schreef Loetje het volgende:
Hopelijk geen nekbreuk, want daar was ik direct bang voor.
Dat dacht ik dus ook of gewoon helemaal alles kapot aan het hoofd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 december 2023 - 19:52   quote  deeplink  
Restant RKC - Ajax 20.00u

Opstelling:
Ramaj; Rensch, Sutalo, Avila, Hato; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Forbs, Brobbey, Berghuis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 december 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Het is opvallend dat Avila speelt ipv Martha of Sosa, vermoedelijk vindt vh Schip Avila verdedigend beter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 december 2023 - 20:21   quote  deeplink  
Mooi dat er nog zoveel supporters zijn mee gereisd, de 3 punten zijn in de pocket!
p111
 p111 - woensdag 06 december 2023 - 22:56   quote  deeplink  
Avila stond er in voor de hoge ballen vanuit de achterhoede van RKC,Advila kan niet veel alleen sterke kopper,en dat was waarom hij er in stond.Stand nu zesde dus we gaan de goede kant op.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 07 december 2023 - 07:39   quote  deeplink  
Prachtig ook die sjaals vanuit de club!!!
En mooi om het respect te zien na afloop voor de keeper van RKC.
6de plek nu en door naar Sparta thuis die gelijk staan in punten.
Daarna nog 2 potjes winnen , 1 in Europa en 1 tegen PEC.
Dan kunnen we als 5de de winterstop in en met 1 of 2 aankopen/ verkopen kunnen we gaan kijken naar nr 4. Tot slot nog een eindsprint naar plek 3 en hebben we n zwarte periode kunnen afsluiten met vooronde CL!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 december 2023 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2023 - 07:39 schreef bertus bikkel het volgende:
Prachtig ook die sjaals vanuit de club!!!
En mooi om het respect te zien na afloop voor de keeper van RKC.
6de plek nu en door naar Sparta thuis die gelijk staan in punten.
Daarna nog 2 potjes winnen , 1 in Europa en 1 tegen PEC.
Dan kunnen we als 5de de winterstop in en met 1 of 2 aankopen/ verkopen kunnen we gaan kijken naar nr 4. Tot slot nog een eindsprint naar plek 3 en hebben we n zwarte periode kunnen afsluiten met vooronde CL!!!
En dat met kkd aankopen ;)
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 december 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 22:56 schreef p111 het volgende:
Avila stond er in voor de hoge ballen vanuit de achterhoede van RKC,Advila kan niet veel alleen sterke kopper,en dat was waarom hij er in stond.Stand nu zesde dus we gaan de goede kant op.
Daarom onder van Bommel een prima seizoen, omdat die alleen kan koppen...
p111
 p111 - donderdag 07 december 2023 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2023 - 09:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Daarom onder van Bommel een prima seizoen, omdat die alleen kan koppen...
Ze hebben zich rot gelachen dat Ajax hem kocht !!!
AkaS
 AkaS - donderdag 07 december 2023 - 20:23   quote  deeplink  
Achteraf is een koe in zijn kont kijken.

Maar als we die koe dan toch in zijn kont kijken kunnen we vaststellen dat de vete tussen die misselijke duitser en Stein ons heel veel punten hebben gekost. Plus dat we zo hard in kwaliteit achteruit zijn gehold, niet normaal.

Want ook al gaat het beter onder John van het Schip, het is nog steeds om te huilen als je eerlijk bent. Maarja nadat je laatste hebt gestaan wordt alles bijna toegejuicht.

Forbs en Akpom zouden natuurlijk nooit meer dan wisselspeler binnen een op orde zijnde ajaxselectie mogen zijn.

Bergwijn is eigenlijk ook om te huilen als je ziet wat hij levert is hij klaar voor de bank.

Brobbey is stijgende en lijkt zijn belofte in te gaan vullen.

Taylor en Tahirovic zouden het bij mij ook niet mogen laten zien, lekker banken en of verkopen.

Eigenlijk is 80% om te huilen maar door er een team van te smeden kan je best nog 4de worden.

Hopelijk komt er een goede aankoop voor op het middenveld deze winterstop. Kunnen we Bergwijn verkopen en een goede rechterspits aantrekken. En een ervaren RCV!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 december 2023 - 13:04   quote  deeplink  
We worden gewoon 3de ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 09 december 2023 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2023 - 13:04 schreef nummer10 het volgende:
We worden gewoon 3de ;)
Het zou geweldig zijn maar met deze groep wordt het een lastig verhaal, we zijn niet op alle posities goed genoeg.
Alle wedstrijden winnen is een utopie, daarnaast moet de concurrentie AZ en Twente veel punten laten liggen.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 december 2023 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2023 - 01:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zou geweldig zijn maar met deze groep wordt het een lastig verhaal, we zijn niet op alle posities goed genoeg.
Alle wedstrijden winnen is een utopie, daarnaast moet de concurrentie AZ en Twente veel punten laten liggen.
Ik vind az en Twente niet zo goed als afgelopen jaar... Ajax gaat de markt op en dan kan je in de winterstop echt gaan bouwen, vind het al knap dat vh schip dit in 5/6 weken wat normaal enkel de voorbereiding is al voor elkaar heeft gekregen... En dan ook nog met die domme interlandbreak er tussen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 december 2023 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2023 - 11:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik vind az en Twente niet zo goed als afgelopen jaar... Ajax gaat de markt op en dan kan je in de winterstop echt gaan bouwen, vind het al knap dat vh schip dit in 5/6 weken wat normaal enkel de voorbereiding is al voor elkaar heeft gekregen... En dan ook nog met die domme interlandbreak er tussen
Twente wint thuis gewoon van Feijenoord dit seizoen, en AZ moet je ook niet onderschatten

Wij zijn verdedigend minder dan vorig seizoen, dus moet ik het nog zien gebeuren!
nummer10
 nummer10 - zondag 10 december 2023 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2023 - 12:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Twente wint thuis gewoon van Feijenoord dit seizoen, en AZ moet je ook niet onderschatten

Wij zijn verdedigend minder dan vorig seizoen, dus moet ik het nog zien gebeuren!
Komt allemaal goed ! :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax 21.00 uur









0.0074388