BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AEK Athene - AJAX 05 -09 -2023 18.45u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 oktober 2023 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 09:56 schreef bertus bikkel het volgende:
Ach we mogen eigenlijk niet klagen ook. We zijn gewoon weer zoals vanouds de enige Nederlandse club die nog ongeslagen is in Europa.....
Hahahaha....
Cursus omdenken gehad... 🤣
p111
 p111 - vrijdag 06 oktober 2023 - 11:59   quote  deeplink  
Nou zelfs van deze middelmatige Grieken kunnen wij niet winnen,ik was een voorstander van Stein omdat ik vind dat hij weinig tijd heeft gehad,ik ben nu de laatste 3 wedstrijden wel afgeknapt op zijn coaching,ook gisteren weer rare tot geen beslissingen genomen.De opstelling begint alweer met Villa LC wat deze man totaal niet kan is opbouwen en naar de juiste kleur spelen er is nog nooit een speler geweest bij ons Ajax die zoveel bal verlies heeft geleden als deze man,en wat doet onze trainer niets helemaal niets, en na de wedstrijd was hij nog positief ovet onze verdediging.Sorry Stein dit was de druppel in de 70ste minuut had je al moeten ingrijpen omdat het niet goed ging en je de gelijkmaker al aan zag komen,maar helaas ging hij pas wisselen na de gelijkmaker,onbegrijpelijke fout.Ik ben klaar met deze trainer ik vind het jammer ik had goeie verwachtingen van hem,maar hij is voor mij door het ijs gezakt.
Laat van Gaal maar optreden en schoon schip maken.O ja ook Satulo kan van mij banken die word geen haar beter.
p111
 p111 - vrijdag 06 oktober 2023 - 12:15   quote  deeplink  
ik ga mijn rapportcijfers geven.
Gorter een 5 blijft een zenuwepees in het doel is gewoon een reactie ballenstopper op de lijn.
Rensch blijft het eeuwige talent ook nu weer te weinig dekking gegeven 5,5
Satulo een 4 dramatische voetballer op dit moment
Villa een 3 is absoluut ook volgens de Belgen een middelmatige voetballer .
Hato pas 17 jr nu weer linksback voor Villa een 6,had het moeilijk tgen Amrabat
Tylor 6 redelijke eerste helft had weer MOETEN scoren,tweede helft niet meer gezien.
Halicovich 6.5 deed zijn werk naar behoren,had het de tweede helft moeilijker
Berghuis 6 eerste helft redelijk had moeten scoren en nog wel teveel bal verlies
Forb 7 de beste aankoop tot nu toe,dreigend gevaarlijk nog iets meer overzicht aub
Brobbey 7.5 de beste man gisteren
Bergwijn 7 was wel dreigender als laatste weken goei actie bij strafschop ,hard gewerkt
Stein een 4 en dat is alleen omdat hij nog positief over zijn ploeg praat,heeft Villa laten staan en die was dramatisch had in de tweede helft veel eerder moeten wisselen,je zag de gelijkmaker er aankomen,middenveld was op konden het niet meer belopen Stein (DEED NIKS).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 oktober 2023 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 oktober 2023 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2023 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar heet Avilla zelf aangegeven absoluut geen linksback te zin.
En nu is Hato niet blij om linksback te staan, die laat in een interview weten liever centraal te staan

Steyn dacht die 17 jarige kan ik wel aan, zet Hato wel linksback.

Gisteren heeft Avila aangetoond centraal niet zo goed te zijn als Hato

Steyn wordt steeds ongeloofwaardiger, enfin wordt vervolgd deze klucht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 oktober 2023 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2023 - 23:02 schreef pth het volgende:

[..]

Dit is gewoon te groot voor Steijnemansje. Kun je iemand die met Sparta (en dat met alle respect) zijn hoogste niveau als trainer heeft aangetikt.
Dit blijkt nu idd, mochten we zondag verliezen van AZ is het klaar met Steyntje mag ik hopen
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 06 oktober 2023 - 14:40   quote  deeplink  
Precies! Nog 1 potje doorbijten en dan hebben we weer een andere trainer....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 oktober 2023 - 14:44   quote  deeplink  
https://www.ajaxfanatics.nl/vink-verbaasd-ze-kunnen-het-conditioneel-niet-eens-volhouden/

Dit zegt eigenlijk alles... En hier is maar 1 iemand verantwoordelijk voor... Erg vreemd trouwens dat hij juist geprezen werd dat zijn selecties altijd zo enorm fit waren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 oktober 2023 door nummer10 --
p111
 p111 - vrijdag 06 oktober 2023 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxfanatics.nl/vink-verbaasd-ze-kunnen-het-conditioneel-niet-eens-volhouden/

Dit zegt eigenlijk alles... En hier is maar 1 iemand verantwoordelijk voor... Erg vreemd trouwens dat hij juist geprezen werd dat zijn selecties altijd zo enorm fit waren..
Niveau zal ook een belangrijk ding zijn.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 oktober 2023 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 15:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Niveau zal ook een belangrijk ding zijn.
Zelfs de hoofdklasse ziet het er beter uit qua veldbezetting.. en dit is toch echt nog wel beter niveau..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 oktober 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxfanatics.nl/vink-verbaasd-ze-kunnen-het-conditioneel-niet-eens-volhouden/

Dit zegt eigenlijk alles... En hier is maar 1 iemand verantwoordelijk voor... Erg vreemd trouwens dat hij juist geprezen werd dat zijn selecties altijd zo enorm fit waren..
Dit is heel kortzichtig gesteld, hij is niet alleen verantwoordelijk hè, er zitten er nog twee op de bank

Jij zegt nu ergens ook dat alle aankopen Ajax niveau zijn...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 oktober 2023 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit is heel kortzichtig gesteld, hij is niet alleen verantwoordelijk hè, er zitten er nog twee op de bank

Jij zegt nu ergens ook dat alle aankopen Ajax niveau zijn...
Ik denk dat er veel meer uit de halen valt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 oktober 2023 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 17:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk dat er veel meer uit de halen valt..
Weet ik zeker maar er zitten heus miskopen tussen.

Daarnaast is het niet eenvoudig om de juiste trainer binnen te halen die deze groep aan het voetballen krijgt.

Vanaf de zijlijn is het makkelijk praten..

Zeg mij welke trainer van niveau zit zonder club en wil deze uitdaging aan ?
p111
 p111 - vrijdag 06 oktober 2023 - 18:52   quote  deeplink  
Misschien voor het salaris
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 oktober 2023 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 18:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet ik zeker maar er zitten heus miskopen tussen.

Daarnaast is het niet eenvoudig om de juiste trainer binnen te halen die deze groep aan het voetballen krijgt.

Vanaf de zijlijn is het makkelijk praten..

Zeg mij welke trainer van niveau zit zonder club en wil deze uitdaging aan ?
Tjah dat is niet aan mij... En miskopen heb je altijd, die had Overmars ook wel...
remco k
 remco k - zaterdag 07 oktober 2023 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 oktober 2023 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajaxfanatics.nl/vink-verbaasd-ze-kunnen-het-conditioneel-niet-eens-volhouden/

Dit zegt eigenlijk alles... En hier is maar 1 iemand verantwoordelijk voor... Erg vreemd trouwens dat hij juist geprezen werd dat zijn selecties altijd zo enorm fit waren..
Heel eerlijk. Dit is niet Steijn zijn schuld voor een deel.

Als je spelers in de laatste week van de voorbereiding krijgt is je conditie voor de loop van het seizoen al voor een heel groot deel bepaald. M conditioneel zijn vrijwel alle aankopen opgebouwd bij andere clubs.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 oktober 2023 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2023 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel eerlijk. Dit is niet Steijn zijn schuld voor een deel.

Als je spelers in de laatste week van de voorbereiding krijgt is je conditie voor de loop van het seizoen al voor een heel groot deel bepaald. M conditioneel zijn vrijwel alle aankopen opgebouwd bij andere clubs.
Ęén persoon is nooit schuldig
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 oktober 2023 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2023 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel eerlijk. Dit is niet Steijn zijn schuld voor een deel.

Als je spelers in de laatste week van de voorbereiding krijgt is je conditie voor de loop van het seizoen al voor een heel groot deel bepaald. M conditioneel zijn vrijwel alle aankopen opgebouwd bij andere clubs.
Niemand houd het vol, ook niet de jongens die real waren.. maar buiten dat, ze lopen onnodig veel omdat er op het veld geen zak van klopt.. dan ga je kapot ja..
remco k
 remco k - zaterdag 07 oktober 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2023 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niemand houd het vol, ook niet de jongens die real waren.. maar buiten dat, ze lopen onnodig veel omdat er op het veld geen zak van klopt.. dan ga je kapot ja..
De jongens die er al waren konden prima mee juist. Alleen de hele jonge gasten hadden het moeilijk en dat is logisch.

Ze maken overigens juist minder kilometers dan hun tegenstanders gemiddeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AEK Athene - AJAX 05 -09 -2023 18.45u









0.0056240