BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - AZ 8-10-2023 14.30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Als Ajacied sta je gewoon voor lul op dit moment, we zijn het lachertje van onze Mickey Mouse competitie
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2023 - 16:56   quote  deeplink  
Romano kondigt op X al aan dat Steijn aan een zijden draad hangt. Die gaat er vandaag en anders morgen direct uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 16:56 schreef Loetje het volgende:
Romano kondigt op X al aan dat Steijn aan een zijden draad hangt. Die gaat er vandaag en anders morgen direct uit.
Zeker weten, ik denk dat van Gaal tussen paus gaat worden, die gaat zijn nek uitsteken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 17:04   quote  deeplink  
Er wordt net als vorig seizoen te lang gewacht met het ontslaan van de trainer daarom grepen we vorig seizoen naast Champions League en nu naast Europees voetbal.

Wat een stelletje amateurs, het wordt tijd dat er in de top koppen vallen
pth
 pth - zondag 08 oktober 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er wordt net als vorig seizoen te lang gewacht met het ontslaan van de trainer daarom grepen we vorig seizoen naast Champions League en nu naast Europees voetbal.

Wat een stelletje amateurs, het wordt tijd dat er in de top koppen vallen
Mwah, je hebt vooral te laat een complete selectie en dan nog te veel totale miskopen. Ik denk ook niet dat Steijn goed genoeg is voor Ajax, maar dit kan ik hem niet in de schoenen schuiven.
Scout2
 Scout2 - zondag 08 oktober 2023 - 17:14   quote  deeplink  
Ja ik zeg niet veel meer, ben helemaal klaar met deze amateuristisch toestand.
Scout2
 Scout2 - zondag 08 oktober 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:06 schreef pth het volgende:

[..]

Mwah, je hebt vooral te laat een complete selectie en dan nog te veel totale miskopen. Ik denk ook niet dat Steijn goed genoeg is voor Ajax, maar dit kan ik hem niet in de schoenen schuiven.
Ga toch weg joh zijn wissels en tactiek gaan toch ook nergens over.
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 16:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten, ik denk dat van Gaal tussen paus gaat worden, die gaat zijn nek uitsteken
Maar niet als trainer.

Iets in mij zegt dat Frank de Boer terug gaat komen. En puur en alleen omdat hij binnen Ajax al eerder in een crisis heeft weten te werken en presteren en in staat is succesvol te zijn als er maar beperkte kwaliteit is.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Je mag van iedere goede profvoetballer verwachten dat ze een bal kunnen aannemen en passen of schieten.
Zonder enig vertrouwen ? Kom ik toch weer ff op Alvarez... En dat was toch echt wel een beter draaiend elftal waar die in kwam..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar niet als trainer.

Iets in mij zegt dat Frank de Boer terug gaat komen. En puur en alleen omdat hij binnen Ajax al eerder in een crisis heeft weten te werken en presteren en in staat is succesvol te zijn als er maar beperkte kwaliteit is.
Zou goed kunnen.
Als er iemand is buiten van Gaal is hij het die een verdediging op orde kan krijgen.

Zou zo 1-2-3 niet iemand weten die dit team aan het spelen krijgt die geen club heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar niet als trainer.

Iets in mij zegt dat Frank de Boer terug gaat komen. En puur en alleen omdat hij binnen Ajax al eerder in een crisis heeft weten te werken en presteren en in staat is succesvol te zijn als er maar beperkte kwaliteit is.
Toen waren az Feyenoord en psv nog minder dan Ajax... Die zie ik ook geen potten breken
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Toen waren az Feyenoord en psv nog minder dan Ajax... Die zie ik ook geen potten breken
Dat zeg ik nergens. Alleen alles in mij zegt dat ze bij hem gaan uitkomen.

Ik zou namelijk niet meer weten wie de beste trainer voor dit moment is.

In ieder geval iemand die niet bezwijkt onder druk. Zelfs Dick Advocaat zou niet eens gek zijn, heeft dit bij de Kakkies ook al gedaan. Puur om het seizoen af te maken.

Overigens gaf Pisvee in die tijd veel meer uit aan spelers dan Ajax, ten tijden van Frank De Boer.
Er zijn niet veel opties momenteel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Alleen alles in mij zegt dat ze bij hem gaan uitkomen.

Ik zou namelijk niet meer weten wie de beste trainer voor dit moment is.

In ieder geval iemand die niet bezwijkt onder druk. Zelfs Dick Advocaat zou niet eens gek zijn, heeft dit bij de Kakkies ook al gedaan.

Er zijn niet veel opties momenteel.
Ah op die manier.. opperde jij niet ooit die trainer van River Plate was het dacht ik ? Gallardo ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Alleen alles in mij zegt dat ze bij hem gaan uitkomen.

Ik zou namelijk niet meer weten wie de beste trainer voor dit moment is.

In ieder geval iemand die niet bezwijkt onder druk. Zelfs Dick Advocaat zou niet eens gek zijn, heeft dit bij de Kakkies ook al gedaan. Puur om het seizoen af te maken.

Overigens gaf Pisvee in die tijd veel meer uit aan spelers dan Ajax, ten tijden van Frank De Boer.
Er zijn niet veel opties momenteel.
Eens, Franky staat te springen vermoed ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ah op die manier.. opperde jij niet ooit die trainer van River Plate was het dacht ik ? Gallardo ?
Moet je niet halverwege dit seizoen aan beginnen, er is al een talen gebrek binnen de selectie
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet je niet halverwege dit seizoen aan beginnen, er is al een talen gebrek binnen de selectie
Dat vind ik echt een dooddoener... Elke ploeg heeft hiermee te maken

Met de nederlaag tegen AZ (1-2) is Ajax officieel bezig aan zijn slechtste seizoenstart in de 67-jarige Eredivisie-historie. De Amsterdammers voetbalden in zes duels slechts vijf punten bij elkaar.

En ligt echt niet enkel aan de aankopen, we hebben wel eens mindere spelers gehad dacht ik zo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een dooddoener... Elke ploeg heeft hiermee te maken

Met de nederlaag tegen AZ (1-2) is Ajax officieel bezig aan zijn slechtste seizoenstart in de 67-jarige Eredivisie-historie. De Amsterdammers voetbalden in zes duels slechts vijf punten bij elkaar.

En ligt echt niet enkel aan de aankopen, we hebben wel eens mindere spelers gehad dacht ik zo
Zo'n buitenlander moet je de tijd geven, die tijd is er nu niet.

Je hebt nu behoefte aan een doorgewinterde Ajax man
remco k
 remco k - zondag 08 oktober 2023 - 18:03   quote  deeplink  
Je kan nu niet uitkomen bij je droom trainer. Om de dood eenvoudige reden dat je zo’n verschrikkelijke selectie hebt staan dat ik die trainer er niet uit gaat halen wat wij verwachten.
remco k
 remco k - zondag 08 oktober 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 18:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo'n buitenlander moet je de tijd geven, die tijd is er nu niet.

Je hebt nu behoefte aan een doorgewinterde Ajax man
Hoeft van mij helemaal geen Ajax man te zijn hoor. Gewoon een trainer die het maximale uit dit materiaal weet te halen. En als dat een stuk defensiever ingesteld voetbal is. Prima hoor
p111
 p111 - zondag 08 oktober 2023 - 18:17   quote  deeplink  
Nou ik was voorstander om Steijn wat meer tijd te geven maar ik heb het gezien deze man kan dit zooitje weggoooiers niet aan dus onmiddelijk oprotten,laat Maduro het maar afmaken met Bogarde toevoegen.
p111
 p111 - zondag 08 oktober 2023 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar niet als trainer.

Iets in mij zegt dat Frank de Boer terug gaat komen. En puur en alleen omdat hij binnen Ajax al eerder in een crisis heeft weten te werken en presteren en in staat is succesvol te zijn als er maar beperkte kwaliteit is.
Frankie speelde wel saai voetbal maar 4xkampioen en schold ze helemaal verot als ze niet werkte,en dat heeft die slappe kutploeg echt nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeft van mij helemaal geen Ajax man te zijn hoor. Gewoon een trainer die het maximale uit dit materiaal weet te halen. En als dat een stuk defensiever ingesteld voetbal is. Prima hoor
Eens, maar denk wel dat er nu naar een Ajax man gekeken wordt na Steyn is mijn vermoeden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 18:03 schreef remco k het volgende:
Je kan nu niet uitkomen bij je droom trainer. Om de dood eenvoudige reden dat je zo’n verschrikkelijke selectie hebt staan dat ik die trainer er niet uit gaat halen wat wij verwachten.
Inderdaad kan hij niet direct het maximale er uit halen met nog eens mooi voetbal
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Wel nee tuurlijk kan dat niet...

Toch vreemd dat de kleine clubjes dit wel lukt, het mooie voetbal bedoel ik dan..

Maar wat zijn we gezonken man, akkoord gaan met kut voetbal als er maar gewonnen word... Zo niet ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 20:12   quote  deeplink  
Ja het doet gewoon zeer
Jaccio
 Jaccio - zondag 08 oktober 2023 - 20:38   quote  deeplink  
Ik krijg een beetje 'Daar hoorden ze engelen zingen' vibes van dit Ajax.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 20:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ja het doet gewoon zeer
Dat is het ook een beetje jack.. Of nahja beetje.. Gewoon bloed irritant dat je alleen kan toe kijken hoe slecht het gaat.. Wel enorm blij dat v Praag erbij zit trouwens zodat de gekkies die al bij de rvc niet meer zomaar wat kunnen doen..

Maar heel eerlijk... Zal vgaal niet weer zo snel doei zeggen zoals in zijn laatste functie ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is het ook een beetje jack.. Of nahja beetje.. Gewoon bloed irritant dat je alleen kan toe kijken hoe slecht het gaat.. Wel enorm blij dat v Praag erbij zit trouwens zodat de gekkies die al bij de rvc niet meer zomaar wat kunnen doen..

Maar heel eerlijk... Zal vgaal niet weer zo snel doei zeggen zoals in zijn laatste functie ?
Van Gaal kan altijd doei zeggen omdat hij geen officiële functie heeft.

Hij gaat de juiste poppetjes op die posities zetten waar Ajax aan te kort schiet, voorlopig is dit van het Schip gezamenlijk met Huntelaar op de positie van Mislintat.

Maar daar zal het niet bij blijven
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 23:56   quote  deeplink  
En dan hopen dat die ze goed neerzet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC AJAX - AZ 8-10-2023 14.30u









0.0066661