BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 november 2023 - 09:04   quote  deeplink  
Brobbey is gewoon niet intelligent en dat zie je ook terug in de interviews en zijn eigen analyze van de wedstrijd. Daar kan hij niets aan doen, maar daar heb je wel mee te maken.

Natuurlijk maakt hij een grote fout dat resulteert in de gelijkmaker. NAtuurlijk vinden er nog meer fouten plaats, maar hij is met zijn balverlies de aanleiding. Door zijn balverlies stonden meteen 4 Ajacieden verkeerd. Geloof me Van Het Schipo zal dat echt even laten zien aan hem.

Ahkpom moet gewoon beginnen als aanvallende middenvelder, van Mij mag Brobbey in de spits als aanspeelpunt met lopende mensen erachter.
hjf
 hjf - maandag 13 november 2023 - 10:25   quote  deeplink  
Brian Brobbey is inderdaad niet de slimste die er rond loopt, maar wel de hardst werkende. En hij is de enige aanvaller waar echt iets vanuit gaat. De rest is op Akpom na bagger. Natuurlijk had hij in blessuretijd die bal naar rechts moeten spelen. Dan was het 1-3 geworden in plaats van 2-2.
remco k
 remco k - maandag 13 november 2023 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 21:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op Remco, in 17 officiële wedstrijden 5 doelpunten en 3 assist is veel te weinig voor een spits. Ik zie Akpom liever spelen als Brobbey. Akpom loopt tenminste terwijl Brobbey voornamelijk verstoppertje speelt.

En dan in het interview lef hebben om te zeggen dat de sliding van Tahirovic niet slim is. Als die slapzak die bal gewoon had meegegeven dan was die sliding er nooit gekomen.
Brobbey werkt harder dan welke andere basis speler dan ook naar mijn idee en doet heel veel om vrij te komen. Ik zie het overigens in Akpom ook steeds meer zitten, laat die maar eens vanaf links komen ipv Bergwijn of Berghuis. Die twee zijn afgelopen weekend gewoon je minste spelers en dat is nog welke at erger dan de discussie over welke spits. Uiteindelijk lijken die elkaar nodig te hebben.

Dat laatste overigens helemaal mee eens maar dat schreef ik zelf inderdaad ook al. Dat is gewoon heel slecht dat hij dat niet inziet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 november 2023 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Als Brobbey die bal meteen geeft is het gewoon 3-1 voor Ajax.
Tja en dan nog zijn eigen ploeggenoot afvallen, zo krijg je nooit een team die voor elkaar gaat.

Van het Schip moet hem de eerst volgende wedstrijd direct op de bank zetten.
p111
 p111 - maandag 20 november 2023 - 23:06   quote  deeplink  
Even een dingetje,ik heb nou al een aantal wedstrijden gezien van jong Oranje met Tylor als belangrijke speler,en waar hij ook vandaag tegen een goed Zweeds team een prima wedstrijd speelt en prima acties hard werk en toch een van de betere spelers.Als je hem dan elke keer ziet ploeteren bij Ajax dan vraag je je wel eens af is het alleen de ruimte of is het druk vandaag speelde ze echt tegen een prima ploeg snel fysiek sterk dus daar lag het niet aan hij hield zich goed staande zeer goed in de combinatie goede snelle handelingssnelheid,als je hem zo ziet voetballen dan is hij zeker Ajax waardig,hoe kan dit vraag ik mij af.
Reiziger heeft ze goed onder de knie en is rustig en verstandig in zijn intervieuws,misschien is hij wel de oplossing voor Tylor.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 november 2023 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 november 2023 - 23:06 schreef p111 het volgende:
Even een dingetje,ik heb nou al een aantal wedstrijden gezien van jong Oranje met Tylor als belangrijke speler,en waar hij ook vandaag tegen een goed Zweeds team een prima wedstrijd speelt en prima acties hard werk en toch een van de betere spelers.Als je hem dan elke keer ziet ploeteren bij Ajax dan vraag je je wel eens af is het alleen de ruimte of is het druk vandaag speelde ze echt tegen een prima ploeg snel fysiek sterk dus daar lag het niet aan hij hield zich goed staande zeer goed in de combinatie goede snelle handelingssnelheid,als je hem zo ziet voetballen dan is hij zeker Ajax waardig,hoe kan dit vraag ik mij af.
Reiziger heeft ze goed onder de knie en is rustig en verstandig in zijn intervieuws,misschien is hij wel de oplossing voor Tylor.
Nahja vond reiziger altijd een prima trainer en heeft het beste voetbal bij jong Ajax laten zien zoon beetje...

Dat heitinga de voorkeur kreeg is me altijd nog een raadsel
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 31 januari 2024 - 17:21   quote  deeplink  
Kunnen we deze topic veranderen in Brobbey ON FIRE!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 januari 2024 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 januari 2024 - 17:21 schreef Ajax we love you het volgende:
Kunnen we deze topic veranderen in Brobbey ON FIRE!!!
Hij laat in ieder geval veel meer zien, is nu beter in de combinatie, in het afronden alleen kopend komt hij nog te kort.

Technisch mag je van hem niet meer verwachten, hij moet het meer van zijn sterk lichaam hebben
p111
 p111 - woensdag 31 januari 2024 - 20:07   quote  deeplink  
Brobbey op dit moment een van de belangrijkste spelers
hjf
 hjf - donderdag 01 februari 2024 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 januari 2024 - 20:07 schreef p111 het volgende:
Brobbey op dit moment een van de belangrijkste spelers
Een van? De!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 februari 2024 - 10:02   quote  deeplink  
Wat kunnen dingen snel veranderen he binnen 3 maandjes...

En wat betreft zijn techniek Jack, die is hoger dan het lijkt (zie de aannames en kortweg draaien) en totaal niet belangrijk verder, hij doet wat hij moet doen..
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 10:02 schreef nummer10 het volgende:
Wat kunnen dingen snel veranderen he binnen 3 maandjes...

En wat betreft zijn techniek Jack, die is hoger dan het lijkt (zie de aannames en kortweg draaien) en totaal niet belangrijk verder, hij doet wat hij moet doen..
Hoezo is dat niet belangrijk. Die techniek zit hem bij twee momenten flink dwars gisteren. De eerste goal heeft hij gewoon geluk dat berghuis daar die loop actie maakt. En in de tweede helft zou een betere aanname ervoor zorgen dat hij meer ruimte overhoud.

Hij is nu al goed, maar zijn techniek is al aan het verbeteren maar moet om een absolute topspits te worden echt nog wel een paar stapjes beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 februari 2024 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet belangrijk. Die techniek zit hem bij twee momenten flink dwars gisteren. De eerste goal heeft hij gewoon geluk dat berghuis daar die loop actie maakt. En in de tweede helft zou een betere aanname ervoor zorgen dat hij meer ruimte overhoud.

Hij is nu al goed, maar zijn techniek is al aan het verbeteren maar moet om een absolute topspits te worden echt nog wel een paar stapjes beter.
Eens
nummer10
 nummer10 - zondag 04 februari 2024 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet belangrijk. Die techniek zit hem bij twee momenten flink dwars gisteren. De eerste goal heeft hij gewoon geluk dat berghuis daar die loop actie maakt. En in de tweede helft zou een betere aanname ervoor zorgen dat hij meer ruimte overhoud.

Hij is nu al goed, maar zijn techniek is al aan het verbeteren maar moet om een absolute topspits te worden echt nog wel een paar stapjes beter.
Ik zeg niet dat dit zijn max moet zijn hè.. ik geef enkel aan dat zijn techniek hoger is dan wat hier eerder werd geschetst..

en toch een leuk record erbij voor Brobbey dacht ik zo..
p111
 p111 - zondag 04 februari 2024 - 10:17   quote  deeplink  
Als Brobbey een betere techniek had gehad dan had hij er zeker 2 gemaakt tegen PSV ,maar zijn techniek is wel wat verbeterd.Maar deze jongen gaat goud opleveren hij is zo gevaarlijk zo dreigend en hij scoort.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 februari 2024 - 10:39   quote  deeplink  
Ik vond de jonge Gooijer een wereld partij spelen, ik hoor daar niemand over.
p111
 p111 - zondag 04 februari 2024 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 10:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vond de jonge Gooijer een wereld partij spelen, ik hoor daar niemand over.
100 % Rensch is zijn plaats kwijt voorlopig en terecht,Gooier doet het uitstekend maar is heel jong dus effe afwachten hoe hij zich houd.Ook kleine Kris speelde weer prima,de enige die ik echt minder vond waren Rensch en Tylor voor de rest vond ik de invaller Sato voor Rensch ook erg sterk spelen.

Rameij 6.5 Rensch 5 Satulo 6 Hato 7 Sato 6,5 Bergwijn 6.5 Brobbey 7 Berghuis 7 Henderson 6,5 en Tylor 5,5 Kris 7 Gooier 7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2024 door p111 --
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 10:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vond de jonge Gooijer een wereld partij spelen, ik hoor daar niemand over.
Volgens mij al ruim benoemt. Overigens zit hij ook gewoon verkeerd bij de tegengoal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 februari 2024 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij al ruim benoemt. Overigens zit hij ook gewoon verkeerd bij de tegengoal.
Sutalo ook maar petje af voor Gooijer speelt nog maar kort bij Ajax 1 en vervuld gewoon goed de rechtsback positie van Rensch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 februari 2024 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij al ruim benoemt. Overigens zit hij ook gewoon verkeerd bij de tegengoal.
Zien we normaal wekelijks en van een debutant tegen zoon speler kan je dat een keer verwachten.. Rensch heeft er nog last van tegen een amateur
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 februari 2024 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 17:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sutalo ook maar petje af voor Gooijer speelt nog maar kort bij Ajax 1 en vervuld gewoon goed de rechtsback positie van Rensch.
Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey









0.0064549