|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Eriksen zie ik heel graag komen, dan hoop ik dat United een deel van zijn salaris wil betalen anders zie ik hem niet komen want Ajax is het salaris huishouden aan het terug schroeven |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2024 - 18:59 schreef freakie het volgende:[..] Ja daarom, nee ik denk dat we er best goed op vooruit kunnen gaan als je vooral deze spelers terughaalt. Ze hebben minder tijd nodig om de club te leren kennen. En vooral Eriksen zal een voor wat vuur zorgen denk ik. Mannen zoals Pasveer, Henderson en Eriksen zijn dan vooral nodig voor mentaliteit. Al jaren voetballen, topfit en laten het nog zien. Je gaat als Ajax nu niet enorm investeren in spelers, vooral op het idee dat je misschien nog 4e of 5e kan eindigen. Haal je CL ga je in de zomer weer investeren en een selectie omgooien. Verdedigend staat het goed, middenveld is echt veel te zwak. Eigenlijk alles is ongelofelijke middelmaat. Je moet daar gewoon een goede aanvallende middenvelder hebben met een goede centrale middenvelder. Met daarachter henderson. Aanvallend is Godts prima maar hij is nog echt niet klaar om ajax op sleeptouw te nemen. Natuurlijk is Traore prima maar ook hij is voor Ajax idee gewoon te slecht. En Brobbey mist alles maar is dan wel een type spits die Ajax kan gebruiken als hij gaat scoren. Dus eigenlijk zou je 3 aanvallers en 2 middenvelders moeten halen en van de zomer waarschijnlijk ook nog 2 backs. Klinkt gek maar ik hou vertrouwen in gaaei man.. rest wel mee eens overigens, maar is het mogelijk ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:[..] Klinkt gek maar ik hou vertrouwen in gaaei man.. rest wel mee eens overigens, maar is het mogelijk ? Weetje. Gaaei, Godts, Taylor, Klaassen en Fits, Traore. Ze doen allemaal enorm hun best. Maar het is toch allemaal middelmatig. Ze doen hun best hoor, zeker. Als je een aantal spelers kan vervangen zal Gaaei best wat kunnen vervangen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2024 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Eriksen zie ik heel graag komen, dan hoop ik dat United een deel van zijn salaris wil betalen anders zie ik hem niet komen want Ajax is het salaris huishouden aan het terug schroeven Hoezo zal Eriksen dan niet willen minderen? Daar was toch sprake van? Hij wil spelen, en wilde best inleveren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:03 schreef freakie het volgende:[..] Hoezo zal Eriksen dan niet willen minderen? Daar was toch sprake van? Hij wil spelen, en wilde best inleveren. Laten we het hopen want ik zie hem dolgraag komen, ik vond hem op het EK geweldig, ook bij Manchester speelde hij weer veel.
Toch laat hij weten dat hij het bij Manchester nog heel goed naar zin heeft
Het kan zo maar zijn dat Manchester hem een nieuw contract aan biedt want er komt straks een nieuwe trainer die het nog in hem ziet zitten.
Is dit niet zo dan heeft ook Anderlecht de kans om hem aan te trekken, Anderlecht wilt namelijk heel ver gaan, en kunnen ook meer.
Maar goed het kan ook zo maar zijn dat hij water bij de wijn doet en kiest voor Ajax |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:01 schreef freakie het volgende:[..] Weetje. Gaaei, Godts, Taylor, Klaassen en Fits, Traore. Ze doen allemaal enorm hun best. Maar het is toch allemaal middelmatig. Ze doen hun best hoor, zeker. Als je een aantal spelers kan vervangen zal Gaaei best wat kunnen vervangen. Nahja ik heb dat al vanaf dag 1 met die jongen, geen idee waarom .. en is normaal 21 he.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Laten we het hopen want ik zie hem dolgraag komen, ik vond hem op het EK geweldig, ook bij Manchester speelde hij weer veel. Toch laat hij weten dat hij het bij Manchester nog heel goed naar zin heeft Het kan zo maar zijn dat Manchester hem een nieuw contract aan biedt want er komt straks een nieuwe trainer die het nog in hem ziet zitten. Is dit niet zo dan heeft ook Anderlecht de kans om hem aan te trekken, Anderlecht wilt namelijk heel ver gaan, en kunnen ook meer. Maar goed het kan ook zo maar zijn dat hij water bij de wijn doet en kiest voor Ajax Klopt, maar heeft echt al duidelijk deze zomer gekeken of hij bij Ajax kon gaan voetballen en zijn Ajax enEriksen er al een tijdje mee bezig. Ik denk dat het voor Eriksen vooral is dat hij nu nog belangrijk kan zijn voor Ajax. Kijk naar spelers zoals vertonghen enzo. Deze spelers waren te oud of middelmaat op het moment dat er spraken was van misschien terugkeren. Ajax kan nu zulke spelers wel gebruiken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 22:04 schreef nummer10 het volgende:[..] Nahja ik heb dat al vanaf dag 1 met die jongen, geen idee waarom .. en is normaal 21 he.. Ja Gaaei laat zien dat je na een hoop fouten ook gewoon menselijk kan zijn en dat hij ook best iets kan. Alleen is hij een Mazraoui of Tagliafico? Niet echt. Is echt ver beneden wat je bij Ajax wil hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 11:45 schreef freakie het volgende:[..] Ja Gaaei laat zien dat je na een hoop fouten ook gewoon menselijk kan zijn en dat hij ook best iets kan. Alleen is hij een Mazraoui of Tagliafico? Niet echt. Is echt ver beneden wat je bij Ajax wil hebben. We gaan het zien man, word nu wel echt gebruikt als jojo hhaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 - 11:45 schreef freakie het volgende:[..] Ja Gaaei laat zien dat je na een hoop fouten ook gewoon menselijk kan zijn en dat hij ook best iets kan. Alleen is hij een Mazraoui of Tagliafico? Niet echt. Is echt ver beneden wat je bij Ajax wil hebben. Hij ging op links tegen Feijenoord niet 1x zijn man voorbij, ik snap wel dat Farioli hem als rechts half/rechtsbuiten posteert, hij heeft een goede voorzet voor spitsen die kopsterk zijn. Terwijl hij in principe rechtsback is, maar daar is hij vorig seizoen meerdere malen verdedigend in de fout gegaan. Ik vind hem een type zoals Jorge Sanchez, op de lange termijn niet goed genoeg voor Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 - 19:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij ging op links tegen Feijenoord niet 1x zijn man voorbij, ik snap wel dat Farioli hem als rechts half/rechtsbuiten posteert, hij heeft een goede voorzet voor spitsen die kopsterk zijn. Terwijl hij in principe rechtsback is, maar daar is hij vorig seizoen meerdere malen verdedigend in de fout gegaan. Ik vind hem een type zoals Jorge Sanchez, op de lange termijn niet goed genoeg voor Ajax Ja helemaal eens. Laat echt te weinig zien, maar ja. Dan is de plek nu dus gewoon nog iets van waarde voor Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Brobbey verkopen en eens in Zuid-europa of Zuid-Amerika gaan kijken voor een fatsoenlijke spits naast Weghorst. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:Brobbey verkopen en eens in Zuid-europa of Zuid-Amerika gaan kijken voor een fatsoenlijke spits naast Weghorst. Tsja, verkopen van Brobbey lijkt leuk. Maar ik denk niet dat je dat wil. Niet nu en niet volgend jaar. Een andere spits gaat tijd nodig hebben. Akpom zou wel weg willen neem ik aan. Dus lekker houden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja weg hele voetbal bij Ajax. Dat snap ik dan wel weer van je. Beetje jochies van 11 mentaliteit. Alles verkopen, alles kopen en dan maar weer aanzien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:Brobbey verkopen en eens in Zuid-europa of Zuid-Amerika gaan kijken voor een fatsoenlijke spits naast Weghorst. Moet er wel interesse zijn voor Brobbey, schoot hij er maar een paar in, dan staan de clubs in de rij en gaat hij geld opbrengen voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godts is wekelijks een plaag voor iedere tegenstander. Traore de meeste kansen gecreëerd van alle eredivisie spelers.
Volgens mij renderen ze prima na een stroeve start en laten beiden het ook in de top potjes zien tot nu toe.
Maar we slaan alweer door. Ze zijn niet goed genoeg. Hmm. Zet je te denken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Godts en Traore zijn de smaakmakers van dit elftal, ze creeeren zelf kansen, ze scoren, ik denk wel dat ze soms hun acties te ver door drukken.
Vandaar dat Farioli soms kiest voor Gaaei of Akpom aan de zijkant omdat hun een goede voorzet hebben om Brobbey of Weghorst te bedienen.
Maar liever Godts en Traore, zijn echte Ajax aanvallers |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 19:17 schreef remco k het volgende:Godts is wekelijks een plaag voor iedere tegenstander. Traore de meeste kansen gecreëerd van alle eredivisie spelers. Volgens mij renderen ze prima na een stroeve start en laten beiden het ook in de top potjes zien tot nu toe. Maar we slaan alweer door. Ze zijn niet goed genoeg. Hmm. Zet je te denken. Nee denk inderdaad dat Godts nog lang niet goed genoeg is. En dat Traore de eerste goede 2 potten van het seizoen speelde. Traore is echt prima hoor, maar Traore nu de hemel in prijzen is echt overdreven. Traore is toch nergens echt goed geweest? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 15:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Moet er wel interesse zijn voor Brobbey, schoot hij er maar een paar in, dan staan de clubs in de rij en gaat hij geld opbrengen voor Ajax. Ik denk dat genoeg clubs voor een speler die eigenlijk elke wedstrijd voetballend belangrijk is(ook de nationale ploeg). Ploegen er genoeg geld voor willen neerleggen. Mooi niet verkopen, elke andere speler heeft ook weer een jaar nodig. Lekker akpom verkopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 22:32 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk dat genoeg clubs voor een speler die eigenlijk elke wedstrijd voetballend belangrijk is(ook de nationale ploeg). Ploegen er genoeg geld voor willen neerleggen. Mooi niet verkopen, elke andere speler heeft ook weer een jaar nodig. Lekker akpom verkopen. Akpom wordt zeker verkocht, die brengt misschien 15 miljoen op...maar daarnaast ook Brobbey mocht hij niet verbeteren, Brobbey is jong en brengt nog meer op.
Ajax is toch een "door sluis" club voor de grotere clubs in Europa, de laatste jaren blijft geen enkele speler jarenlang hangen, met name nu heeft Ajax veel geld nodig vandaar ook dat Brobbey veel minuten maakt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom wordt zeker verkocht, die brengt misschien 15 miljoen op...maar daarnaast ook Brobbey mocht hij niet verbeteren, Brobbey is jong en brengt nog meer op. Ajax is toch een "door sluis" club voor de grotere clubs in Europa, de laatste jaren blijft geen enkele speler jarenlang hangen, met name nu heeft Ajax veel geld nodig vandaar ook dat Brobbey veel minuten maakt Maar die gaan Brobbey echt nog niet verkopen, dan sta je volgend seizoen weer met een totaal ander elftal (er van uitgaan dat je Rensch, Taylor, Henderson sowieso gaat kwijtraken. Pasveer moet gaan vervangen. Die gaan niet ook brobbey verkopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Feijenoord is in nood, ze hebben bij Ajax aangeklopt om een spits te huren want Giminez en Ueda zijn geblesseerd.
Kroes heeft besloten om Brobbey te sturen want die scoort niet 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 22:30 schreef freakie het volgende:[..] Nee denk inderdaad dat Godts nog lang niet goed genoeg is. En dat Traore de eerste goede 2 potten van het seizoen speelde. Traore is echt prima hoor, maar Traore nu de hemel in prijzen is echt overdreven. Traore is toch nergens echt goed geweest? Jawel hoor. Zijn vorige periode bij Ajax was ook goed. En wat ie elders doet ien heeft gedaan is niet relevant.
Trapte staat er om kansen te creëren en doet dat meer dan welke andere vleugelspeler in de eredivisie.
Godts de meeste geslaagde dribbels van de eredivisie en de meest ingezette dribbels. Dat is toch wat we graag willen zien van een jonge buitenspeler.
Als ik moet kiezen tussen Noa Lang en Godts kies ik altijd voor Godts.
Sterker nog, zou ze beidenniet willen ruilen met een andere buitenspeler in de eredivisie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 21:09 schreef remco k het volgende:[..] Jawel hoor. Zijn vorige periode bij Ajax was ook goed. En wat ie elders doet ien heeft gedaan is niet relevant. Trapte staat er om kansen te creëren en doet dat meer dan welke andere vleugelspeler in de eredivisie. Godts de meeste geslaagde dribbels van de eredivisie en de meest ingezette dribbels. Dat is toch wat we graag willen zien van een jonge buitenspeler. Als ik moet kiezen tussen Noa Lang en Godts kies ik altijd voor Godts. Sterker nog, zou ze beidenniet willen ruilen met een andere buitenspeler in de eredivisie. Ik ben het ook wel eens dat het geen slechte spelers zijn. Maar je wil toch topspelers zien. Godts is daar nog lang niet, als je het over rendement hebt bij Brobbey, dan moet je dat van Godts er eens bijhalen(en ik zeg niet dat Godts geen topper kan worden maar is nog zo jong en heeft nog alle tijd nodig). Als ik de keus zou hebben tussen Noa lang en Rasmussen zou ik nog voor Rasmussen kiezen, maakt mij dan geen kut uit of hij op een verkeerde positie staat. Noa Lang moet je niet willen hebben😂
Traore geef ik nou juist aan dat bij vorige clubs hij echt nauwelijks iets heeft gedaan en pas 2/3 wedstrijden goed begint te voetballen. Dan mag je dat nu zeggen dat hij heel goed is. Maar dat is hij echt niet, het is middelmaat. Dat is niet erg, ik vind dat ze Traore slim hebben aangetrokken en duidelijk van waarde is hoor. Het is gewoon geen bijzondere buitenspeler.
Dat hij meer dan welke buitenspeler in de eredivisie creeert is echt op niks van cijfers gebaseerd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 22:32 schreef freakie het volgende:[..] Ja weg hele voetbal bij Ajax. Dat snap ik dan wel weer van je. Beetje jochies van 11 mentaliteit. Alles verkopen, alles kopen en dan maar weer aanzien. Bedankt dat je me 11 schat. Vroeg me trouwens af, was jij niet weggegaan? Maar jij wilt weer beginnen blijkbaar. No problemo hoor.
Alsof Brobbey hetgeen is wat het voetbal verzorgt. Hij ligt meer op de grond dan dat hij rechtop staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 11:31 schreef freakie het volgende:[..] Ik ben het ook wel eens dat het geen slechte spelers zijn. Maar je wil toch topspelers zien. Godts is daar nog lang niet, als je het over rendement hebt bij Brobbey, dan moet je dat van Godts er eens bijhalen(en ik zeg niet dat Godts geen topper kan worden maar is nog zo jong en heeft nog alle tijd nodig). Als ik de keus zou hebben tussen Noa lang en Rasmussen zou ik nog voor Rasmussen kiezen, maakt mij dan geen kut uit of hij op een verkeerde positie staat. Noa Lang moet je niet willen hebben😂 Traore geef ik nou juist aan dat bij vorige clubs hij echt nauwelijks iets heeft gedaan en pas 2/3 wedstrijden goed begint te voetballen. Dan mag je dat nu zeggen dat hij heel goed is. Maar dat is hij echt niet, het is middelmaat. Dat is niet erg, ik vind dat ze Traore slim hebben aangetrokken en duidelijk van waarde is hoor. Het is gewoon geen bijzondere buitenspeler. Dat hij meer dan welke buitenspeler in de eredivisie creeert is echt op niks van cijfers gebaseerd. Hij had nog meer gecreëerd als Brobbey geen verstoppertje speelde in de 16. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Word constant gedekt door 2 man en moet het gevecht blijkbaar wel aangaan denk je niet ? Maar ey hierdoor komt er wel meer ruimte voor de rest.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik zal de andere wedstrijden eens tellen hoeveel hij eigenlijk echt ligt op de grond. Verstoppertje spelen doet hij niet, is trouwens wel een drama dat hij geen echte goalgetter is, anders had hij die scherpe voorzetten ook wel eens binnen getikt. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
- Brobbey is sterk en kan een bal vasthouden.
- mee voetballend is Brobbey matig.
- afmaken is amateuristisch. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:16 schreef Scout2 het volgende:- Brobbey is sterk en kan een bal vasthouden. - mee voetballend is Brobbey matig. - afmaken is amateuristisch. Balvast houden zie ik eigenlijk wel als mee voetballen aangezien je via hem heel makkelijk kan aansluiten en door voetballen, en dat is mijn hele punt.. dat heeft dit Ajax simpel weg nodig in mijn ogen op dit moment...
Toch kan die wel afmaken en denk dat het gewoon de druk is van het moeten en willen scoren, en dan met name de ballen die er echt in moeten... Komt wel weer.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:[..] Balvast houden zie ik eigenlijk wel als mee voetballen aangezien je via hem heel makkelijk kan aansluiten en door voetballen, en dat is mijn hele punt.. dat heeft dit Ajax simpel weg nodig in mijn ogen op dit moment... Toch kan die wel afmaken en denk dat het gewoon de druk is van het moeten en willen scoren, en dan met name de ballen die er echt in moeten... Komt wel weer.. Dat ie een bal kan vasthouden zodat het hele team aan kan sluiten moeten we zeker niet onderschatten.
Dat is ook zijn enige sterke punt.
-koppen kan ie niet.
- reactie vermogen op strakke passen voor het doel is prut.
-zijn passen en aaname's (aaname uitgezonderd recht in de benen met de rug naar het goal) zijn vaak te slordig.
- zijn dribbels zijn ondermaats. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:45 schreef Scout2 het volgende:[..] Dat ie een bal kan vasthouden zodat het hele team aan kan sluiten moeten we zeker niet onderschatten. Dat is ook zijn enige sterke punt. -koppen kan ie niet. - reactie vermogen op strakke passen voor het doel is prut. -zijn passen en aaname's (aaname uitgezonderd recht in de benen met de rug naar het goal) zijn vaak te slordig. - zijn dribbels zijn ondermaats. Koppen vind ik een kunst, valt enigzins te trainen maar is lastig..
De rest moet toch echt wel te trainen zijn ? Toch Marco maar ff bellen ? nog jong en nog heel veel te leren mogen dat duidelijk zijn.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Koppen vind ik een kunst, valt enigzins te trainen maar is lastig.. De rest moet toch echt wel te trainen zijn ? Toch Marco maar ff bellen ? nog jong en nog heel veel te leren mogen dat duidelijk zijn.. Ik hoop het, alleen zie ik geen progressie waarbij ik zwaar begin te twijfelen. Maar zou hem niet naar de concurrentie laten gaan puur omdat het een beer is die wel twee verdedigers kan bezighouden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Brobbey is uitzonderlijk sterk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:45 schreef Scout2 het volgende:[..] Dat ie een bal kan vasthouden zodat het hele team aan kan sluiten moeten we zeker niet onderschatten. Dat is ook zijn enige sterke punt. -koppen kan ie niet. - reactie vermogen op strakke passen voor het doel is prut. -zijn passen en aaname's (aaname uitgezonderd recht in de benen met de rug naar het goal) zijn vaak te slordig. - zijn dribbels zijn ondermaats. Inderdaad, door zijn body is het enige waar hij nuttig voor is een bal vasthouden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2024 - 18:59 schreef freakie het volgende:[..] Ja daarom, nee ik denk dat we er best goed op vooruit kunnen gaan als je vooral deze spelers terughaalt. Ze hebben minder tijd nodig om de club te leren kennen. En vooral Eriksen zal een voor wat vuur zorgen denk ik. Mannen zoals Pasveer, Henderson en Eriksen zijn dan vooral nodig voor mentaliteit. Al jaren voetballen, topfit en laten het nog zien. Je gaat als Ajax nu niet enorm investeren in spelers, vooral op het idee dat je misschien nog 4e of 5e kan eindigen. Haal je CL ga je in de zomer weer investeren en een selectie omgooien. Verdedigend staat het goed, middenveld is echt veel te zwak. Eigenlijk alles is ongelofelijke middelmaat. Je moet daar gewoon een goede aanvallende middenvelder hebben met een goede centrale middenvelder. Met daarachter henderson. Aanvallend is Godts prima maar hij is nog echt niet klaar om ajax op sleeptouw te nemen. Natuurlijk is Traore prima maar ook hij is voor Ajax idee gewoon te slecht. En Brobbey mist alles maar is dan wel een type spits die Ajax kan gebruiken als hij gaat scoren. Dus eigenlijk zou je 3 aanvallers en 2 middenvelders moeten halen en van de zomer waarschijnlijk ook nog 2 backs. Eens.. eerst maar is afwachten wat er mogelijk is deze winter en zomer.. zal vast goed komen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:45 schreef Scout2 het volgende:[..] Dat ie een bal kan vasthouden zodat het hele team aan kan sluiten moeten we zeker niet onderschatten. Dat is ook zijn enige sterke punt. -koppen kan ie niet. - reactie vermogen op strakke passen voor het doel is prut. -zijn passen en aaname's (aaname uitgezonderd recht in de benen met de rug naar het goal) zijn vaak te slordig. - zijn dribbels zijn ondermaats. Jij omschrijft hier nou duidelijk waar hij wel goed in is en ook waar hij minder is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad en de rest aanleren gaat te veel tijd kosten, Rijkhoff heeft nu al meer aan kwaliteit maar goed die mist body |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 09:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad en de rest aanleren gaat te veel tijd kosten, Rijkhoff heeft nu al meer aan kwaliteit maar goed die mist body Ik denk dat van de 4 Akpom op dit moment onze beste spits is die laat ook de meeste vooruitgang zien.
Rijkhoff rustig brengen, Weghorst inzetten als pinchitter, Brobbey rouleren met Akpom. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 11:12 schreef Scout2 het volgende:[..] Ik denk dat van de 4 Akpom op dit moment onze beste spits is die laat ook de meeste vooruitgang zien. Rijkhoff rustig brengen, Weghorst inzetten als pinchitter, Brobbey rouleren met Akpom. Dan zitten wij op 1 lijn want ook ik vind Akpom één van de betere, al zijn er naast ons twee weinig die er zo over denken hier vermoed ik zo.
Is goed in de combinatie, houdt dus de bal goed vast voor zijn mede spelers, heeft een sterk lichaam, kopsterk, maar nog belangrijker zelf scorend.
Laat hem zo veel mogelijk spelen, dan wordt hij alleen maar meer waard, want hij wil dolgraag in de Premier League spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 11:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dan zitten wij op 1 lijn want ook ik vind Akpom één van de betere, al zijn er naast ons twee weinig die er zo over denken hier vermoed ik zo. Is goed in de combinatie, houdt dus de bal goed vast voor zijn mede spelers, heeft een sterk lichaam, kopsterk, maar nog belangrijker zelf scorend. Laat hem zo veel mogelijk spelen, dan wordt hij alleen maar meer waard, want hij wil dolgraag in de Premier League spelen. Nee hoor, alles beter dan Brobbey! 😉 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahahaha jij kan de zaak goed opnaaien |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar even serieus, vandaag eindelijk in 30 minuten Brobbey 2 goede dingen zien doen die doelpunten opleveren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar even serieus, vandaag eindelijk in 30 minuten Brobbey 2 goede dingen zien doen die doelpunten opleveren. Dat dan weer wel maar Maccabi is echt geen serieuze tegenstander, wat ik tot nu toe heb gezien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat dan weer wel maar Maccabi is echt geen serieuze tegenstander, wat ik tot nu toe heb gezien Nee harstikke leuk en goed van Brobbey maar zal op een paar niveaus hoger beter moeten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 11:31 schreef freakie het volgende:[..] Ik ben het ook wel eens dat het geen slechte spelers zijn. Maar je wil toch topspelers zien. Godts is daar nog lang niet, als je het over rendement hebt bij Brobbey, dan moet je dat van Godts er eens bijhalen(en ik zeg niet dat Godts geen topper kan worden maar is nog zo jong en heeft nog alle tijd nodig). Als ik de keus zou hebben tussen Noa lang en Rasmussen zou ik nog voor Rasmussen kiezen, maakt mij dan geen kut uit of hij op een verkeerde positie staat. Noa Lang moet je niet willen hebben😂 Traore geef ik nou juist aan dat bij vorige clubs hij echt nauwelijks iets heeft gedaan en pas 2/3 wedstrijden goed begint te voetballen. Dan mag je dat nu zeggen dat hij heel goed is. Maar dat is hij echt niet, het is middelmaat. Dat is niet erg, ik vind dat ze Traore slim hebben aangetrokken en duidelijk van waarde is hoor. Het is gewoon geen bijzondere buitenspeler. Dat hij meer dan welke buitenspeler in de eredivisie creeert is echt op niks van cijfers gebaseerd. Top spelers kan je alleen maar kopen. Ieder Ajax succes is gekocht als een gok, een talent of een terugkerende speler.
Godts in alles dit seizoen 6 goals en 5 assists. Dus welk rendement is niet goed dan?
Godts heeft rendement, is dreigend en is gewoon heel goed bezig. Vandaag ook weer. Dus nee ik hoef geen top spelers te zien bij Ajax. Ik wil spelers die bij Ajax passen en bij Ajax renderen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 11:31 schreef freakie het volgende:[..] Ik ben het ook wel eens dat het geen slechte spelers zijn. Maar je wil toch topspelers zien. Godts is daar nog lang niet, als je het over rendement hebt bij Brobbey, dan moet je dat van Godts er eens bijhalen(en ik zeg niet dat Godts geen topper kan worden maar is nog zo jong en heeft nog alle tijd nodig). Als ik de keus zou hebben tussen Noa lang en Rasmussen zou ik nog voor Rasmussen kiezen, maakt mij dan geen kut uit of hij op een verkeerde positie staat. Noa Lang moet je niet willen hebben😂 Traore geef ik nou juist aan dat bij vorige clubs hij echt nauwelijks iets heeft gedaan en pas 2/3 wedstrijden goed begint te voetballen. Dan mag je dat nu zeggen dat hij heel goed is. Maar dat is hij echt niet, het is middelmaat. Dat is niet erg, ik vind dat ze Traore slim hebben aangetrokken en duidelijk van waarde is hoor. Het is gewoon geen bijzondere buitenspeler. Dat hij meer dan welke buitenspeler in de eredivisie creeert is echt op niks van cijfers gebaseerd. Dat traore de meeste kansen creëer zijn overigens gewoon Opta cijfers hoor. Geen mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey vandaag erg belangrijk met twee assists en dreigend.
Maar ja. Hij MOET er vandaag wel gewoon al twee gemaakt hebben. Eentje was misschien afgekeurd voor buitenspel, maar nog steeds moet ie er wel in. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 22:02 schreef remco k het volgende:Brobbey vandaag erg belangrijk met twee assists en dreigend. Maar ja. Hij MOET er vandaag wel gewoon al twee gemaakt hebben. Eentje was misschien afgekeurd voor buitenspel, maar nog steeds moet ie er wel in. Voor en tijdens het moment van schieten kijkt hij niet, even een momentje nemen |
|
|
|