BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - donderdag 07 november 2024 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Top spelers kan je alleen maar kopen. Ieder Ajax succes is gekocht als een gok, een talent of een terugkerende speler.

Godts in alles dit seizoen 6 goals en 5 assists. Dus welk rendement is niet goed dan?

Godts heeft rendement, is dreigend en is gewoon heel goed bezig. Vandaag ook weer. Dus nee ik hoef geen top spelers te zien bij Ajax. Ik wil spelers die bij Ajax passen en bij Ajax renderen.
De laatste 3 wedstrijden zijn alle spelers ineens heel erg goed. Dat is natuurlijk zo. Maar zeg ook nergens dat Godts slecht is. Ik vind het voor zo’n jonge speler heel erg vroeg. En Traore doet het de laatste 4 wedstrijden erg leuk maar is volgens opta ook pas nu pas goed bezig. Is toch heel vaak niet goed genoeg geweest.

Dan kan je hammeren op nu, maar ik zeg dat als je ziet wat Traore allemaal heeft gedaan tot nu toe hij nergens echt goed is geweest. Dus ja dan vind ik hem niet iemand waar Ajax normaal gesproken op zou moeten bouwen.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2024 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:12 schreef freakie het volgende:

[..]

De laatste 3 wedstrijden zijn alle spelers ineens heel erg goed. Dat is natuurlijk zo. Maar zeg ook nergens dat Godts slecht is. Ik vind het voor zo’n jonge speler heel erg vroeg. En Traore doet het de laatste 4 wedstrijden erg leuk maar is volgens opta ook pas nu pas goed bezig. Is toch heel vaak niet goed genoeg geweest.

Dan kan je hammeren op nu, maar ik zeg dat als je ziet wat Traore allemaal heeft gedaan tot nu toe hij nergens echt goed is geweest. Dus ja dan vind ik hem niet iemand waar Ajax normaal gesproken op zou moeten bouwen.
Als een speler vorige week goed is bouw je daar vandaag op. Als ie dan weer goed is blijf je dat doen. Zo werkt voetbal en dat is al 100 jaar zo. De rest wat traore bij andere clubs heeft laten zien is dan echt totaal niet relevant meer, hooguit bij het binnenhalen van zo’n speler, maar daarna nooit meer.

Nu is Godts ineens te vroeg, net was het nog geen rendement, wat wil je nou?

Sinds wanneer is bij Ajax met 19 ineens te jong als je gewoon goed genoeg bent.
freakie
 freakie - donderdag 07 november 2024 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Als een speler vorige week goed is bouw je daar vandaag op. Als ie dan weer goed is blijf je dat doen. Zo werkt voetbal en dat is al 100 jaar zo. De rest wat traore bij andere clubs heeft laten zien is dan echt totaal niet relevant meer, hooguit bij het binnenhalen van zo’n speler, maar daarna nooit meer.

Nu is Godts ineens te vroeg, net was het nog geen rendement, wat wil je nou?

Sinds wanneer is bij Ajax met 19 ineens te jong als je gewoon goed genoeg bent.
Nee daar had ik het al de hele tijd over. Snap ook niet helemaal waar je dan nu een discussie zoekt. Ik vind dat dit Ajax eigenlijk geen echte toppers heeft. Er zit in Godts en in Baas veel potentie. Natuurlijk is het relevant, dat hij nu leuk mee doet, prima. Maar dat hij transfervrij is en bij Ajax mee kan doen zegt heel wat.
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2024 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:55 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee daar had ik het al de hele tijd over. Snap ook niet helemaal waar je dan nu een discussie zoekt. Ik vind dat dit Ajax eigenlijk geen echte toppers heeft. Er zit in Godts en in Baas veel potentie. Natuurlijk is het relevant, dat hij nu leuk mee doet, prima. Maar dat hij transfervrij is en bij Ajax mee kan doen zegt heel wat.
Nee hoor dat zegt helemaal niks.

Heel simpel, hij laat het zien toch. Meer is niet relevant.
freakie
 freakie - donderdag 07 november 2024 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor dat zegt helemaal niks.

Heel simpel, hij laat het zien toch. Meer is niet relevant.
Nou ja, kijk lezen is wel belangrijk. Ajax heeft het heel goed gedaan, traore is heel belangrijk. Maar dit zijn toch eigenlijk niet de spelers die Ajax wil hebben op die positie? Traore heeft eigenlijk helemaal niks wat echt bijzonder is.

Dat wil nogmaals niet zeggen dat ze niet op dit moment aardig goed spelen en voor Ajax het beste is wat had kunnen gebeuren na 2 kut seizoenen. Maar Traore is toch geen Kudus, Conceicao, Ziyech, Anthony in potentie en kwaliteit? Of wel? Godts is toch nog lang niet in de buurt van Tadic? Of het beste linkerkantje van europa, bergwijn en Wijndal(GRAPJEEEE!)

Nogmaals, ik vind de spelers bij Ajax eigenlijk allemaal middelmatig. Ze doen het echt heel goed maar een Klaassen laat zien dat hij europees bij welke club dan ook eigenlijk weinig kan, Henderson is geen “top”, Fits Jim zou bij een europese competitie overlopen worden.

En nog een keer, nee ze zijn niet slecht. Ik zeg dat Ajax eigenlijk allemaal spelers heeft die er net niet zijn of het net niet zijn. Dan kan je er allemaal cijfers bij halen. Prima, discussie op 1/2 spelers brengen en nog meer cijfers maar dat kan ik ook vinden. En zegt niks als de ene tegen Willem 2 speelt en de andere tegen Feyenoord/PSV. Dat is de basis bij vergelijken. Gelijkwaardige situaties hebben.
remco k
 remco k - vrijdag 08 november 2024 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 23:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou ja, kijk lezen is wel belangrijk. Ajax heeft het heel goed gedaan, traore is heel belangrijk. Maar dit zijn toch eigenlijk niet de spelers die Ajax wil hebben op die positie? Traore heeft eigenlijk helemaal niks wat echt bijzonder is.

Dat wil nogmaals niet zeggen dat ze niet op dit moment aardig goed spelen en voor Ajax het beste is wat had kunnen gebeuren na 2 kut seizoenen. Maar Traore is toch geen Kudus, Conceicao, Ziyech, Anthony in potentie en kwaliteit? Of wel? Godts is toch nog lang niet in de buurt van Tadic? Of het beste linkerkantje van europa, bergwijn en Wijndal(GRAPJEEEE!)

Nogmaals, ik vind de spelers bij Ajax eigenlijk allemaal middelmatig. Ze doen het echt heel goed maar een Klaassen laat zien dat hij europees bij welke club dan ook eigenlijk weinig kan, Henderson is geen “top”, Fits Jim zou bij een europese competitie overlopen worden.

En nog een keer, nee ze zijn niet slecht. Ik zeg dat Ajax eigenlijk allemaal spelers heeft die er net niet zijn of het net niet zijn. Dan kan je er allemaal cijfers bij halen. Prima, discussie op 1/2 spelers brengen en nog meer cijfers maar dat kan ik ook vinden. En zegt niks als de ene tegen Willem 2 speelt en de andere tegen Feyenoord/PSV. Dat is de basis bij vergelijken. Gelijkwaardige situaties hebben.
Traore is wel degelijk bijzonder. Iedere wedstrijd heeft zijn directe tegenstander veel problemen met hem en wordt zelfs vaak gewisseld.

Traore kan met een deel van je rijtje gewoon makkelijk mee. Leuk ook dat je concencao noemt die bij Ajax eigenlijk juist niks heeft laten zien.

Maar goed. Ik kom hier bewust bijna niet meer. Juist om dit soort kansloze discussies te voorkomen.

Een aantal andere fora is het voetbalverstand een heel stuk hoger en kan men wat beter relativeren.

Succes ermee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 november 2024 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:02 schreef remco k het volgende:
Brobbey vandaag erg belangrijk met twee assists en dreigend.

Maar ja. Hij MOET er vandaag wel gewoon al twee gemaakt hebben. Eentje was misschien afgekeurd voor buitenspel, maar nog steeds moet ie er wel in.
Jep en dat is mijn punt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 november 2024 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 23:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahahaha echt, wat een dom gezwets. Traore heeft enorm veel en is van enorme waarde in de voorhoede. Maar he, vooral zo blijven kijken. Veel typen, weinig zeggen. Je lijkt nummer10 wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 november 2024 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 07:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Traore is wel degelijk bijzonder. Iedere wedstrijd heeft zijn directe tegenstander veel problemen met hem en wordt zelfs vaak gewisseld.

Traore kan met een deel van je rijtje gewoon makkelijk mee. Leuk ook dat je concencao noemt die bij Ajax eigenlijk juist niks heeft laten zien.

Maar goed. Ik kom hier bewust bijna niet meer. Juist om dit soort kansloze discussies te voorkomen.

Een aantal andere fora is het voetbalverstand een heel stuk hoger en kan men wat beter relativeren.

Succes ermee.
Bizar toch. Traore afkraken en Brobbey verdedigen. Overigens had die Portugees van mij wel wat meer tijd mogen krijgen, maar kwam toen binnen in een team wat totaal niet draaide. Zoiets hadden we toen ook met die middenvelder, ben zijn naam even kwijt, waar wij allebei lyrisch over waren een jaar of 5/6 geleden. Die kreeg ook amper een kans en toen hij vertrok maakte hij zijn naam pas.
freakie
 freakie - vrijdag 08 november 2024 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 07:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Succes ermee.
Ja dan lekker weggaan inderdaad, je zoekt namelijk een discussie en pakt er precies uit wat je wil lezen. Nee Traore is niet “geweldig” hij is voor Ajax NU echt een aanwinst. Niemand die zegt dat hij “slecht” is. Maar je kan toch niet zeggen dat hij in het rijtje hoort? Het is een middelmatige speler. Zoals heel Ajax eigenlijk is

En ik begon daarmee omdat ik wilde zeggen dat daarom Farioli veel meer respect verdient. Iedereen komt tot zijn recht. Dus iedereen heeft op dit moment goede wedstrijden.
freakie
 freakie - vrijdag 08 november 2024 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha echt, wat een dom gezwets. Traore heeft enorm veel en is van enorme waarde in de voorhoede. Maar he, vooral zo blijven kijken. Veel typen, weinig zeggen. Je lijkt nummer10 wel.
Nee je leest niet heerlijk als je tegen mongolen schrijft en kontje likkers. Heeft namelijk aan dat Traore voor dit Ajax heel belangrijk is. Maar dit toch niet de spelers zijn die Ajax in de CL enzo verder moeten helpen? Dit zijn toch bijna allemaal niet de spelers die echt iets heel bijzonders hebben?
freakie
 freakie - vrijdag 08 november 2024 - 10:29   quote  deeplink  
Weetje wat grappig is, dat geen van jullie echt lezen. Ik kraak niemand af. Traore moet spelen die speelt gewoon goede wedstrijden. Brobbey ook niet, die is ook heel belangrijk. Traore heeft dan zijn leeftijd tegen dus is niet zoals brobbey een talent. Maar niemand in dit elftal zie ik in de CL spelen. Het is allemaal maar moeilijk om te begrijpen. Het spijt me, zal het in kindertaal schrijven de volgende keer
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 november 2024 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Brobbey is van enorme waarde voorin, maar omdat jij hem niet moet (idem met Ziyech destijds want was maar een kut marrokaan) is het niks.. tjah dan kan je lullen als brugman en dingen uitleggen maar het heeft geen eens zin... Traore trouwens indd ook, maar freakie heeft toch gewoon gelijk dat het geen cl niveau spelers zijn ? Wat is daar raar aan ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 november 2024 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 16:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Brobbey is van enorme waarde voorin, maar omdat jij hem niet moet (idem met Ziyech destijds want was maar een kut marrokaan) is het niks.. tjah dan kan je lullen als brugman en dingen uitleggen maar het heeft geen eens zin... Traore trouwens indd ook, maar freakie heeft toch gewoon gelijk dat het geen cl niveau spelers zijn ? Wat is daar raar aan ?
Kut marrokaan? Wil je mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb! En als ik al zoiets gezegd heb zal ik dat niet bedoeld hebben op de manier zoals jij hem hier stelt. Maar als je mijn mening over Ziyech wilt hebben, vraag me daar gerust naar.

Daarnaast ook niet gezegd dat ik Brobbey niet moet. Vanaf het moment dat hij Ajax genaaid heeft, heb ik altijd geroepen dat je hem niet moet terughalen. Zeker niet voor het geld wat er uiteindelijk betaald is. Dat dit niet de schuld is van Brobbey, maar wel van onze beleidsbepalers betekend nog steeds niet dat Brobbey vrijbrief krijgt. Hij heeft gisteren meerdere open kansen gehad maar heeft gewoon elke keer gefaald in 1 op 1. Simpelweg omdat hij druistig is. Het enige wat Brobbey mee heeft is zijn body, daarom enorm belangrijk als aanspeelpunt en om de bal vast te houden. Helaas ligt daar ook gelijk zijn manco, want wanneer hij maar 1 tikje krijgt ligt hij als een baby op de grond te rollebollen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2024 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 november 2024 - 18:06   quote  deeplink  
Zijn wel je woorden, misschien in een andere context maar dat boeit ook allemaal niet joh, je mag vinden wat je wilt.. en ik ben het ook wel eens met een aantal dingen die jullie aangeven, alleen de andere dingen die worden benoemt die een ander aangeeft worden dan weer als onwaar neergezet of lulkoek of word tegenaan geschopt op een manier die echt onnodig is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2024 door nummer10 --
freakie
 freakie - vrijdag 08 november 2024 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kut marrokaan? Wil je mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb! En als ik al zoiets gezegd heb zal ik dat niet bedoeld hebben op de manier zoals jij hem hier stelt. Maar als je mijn mening over Ziyech wilt hebben, vraag me daar gerust naar.

Daarnaast ook niet gezegd dat ik Brobbey niet moet. Vanaf het moment dat hij Ajax genaaid heeft, heb ik altijd geroepen dat je hem niet moet terughalen. Zeker niet voor het geld wat er uiteindelijk betaald is. Dat dit niet de schuld is van Brobbey, maar wel van onze beleidsbepalers betekend nog steeds niet dat Brobbey vrijbrief krijgt. Hij heeft gisteren meerdere open kansen gehad maar heeft gewoon elke keer gefaald in 1 op 1. Simpelweg omdat hij druistig is. Het enige wat Brobbey mee heeft is zijn body, daarom enorm belangrijk als aanspeelpunt en om de bal vast te houden. Helaas ligt daar ook gelijk zijn manco, want wanneer hij maar 1 tikje krijgt ligt hij als een baby op de grond te rollebollen.
Ow ik ben het helemaal eens met Brobbey niet terughalen. Dat hadden ze niet moeten doen. Dat betekend niet dat hij nu voor Ajax gewoon een belangrijke schakel is. Het is natuurlijk kut dat hij gewoon veel te weinig scoort.

Hoevaak Brobbey op de grond ligt valt allemaal wel mee. Is vooral wat je er zelf van maakt. Brobbey gaat per wedstrijd zo’n 10 tot 15 duels aan. Hij moet dan wel aan de kant gezet worden. Flamingo had trouwens gewoon rood kunnen hebben omdat hij Brobbey op zijn hakken stond of zetjes in de rug gaf. Slim zeker maar je kan dan toch niet altijd winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 18:06 schreef nummer10 het volgende:
Zijn wel je woorden, misschien in een andere context maar dat boeit ook allemaal niet joh, je mag vinden wat je wilt.. en ik ben het ook wel eens met een aantal dingen die jullie aangeven, alleen de andere dingen die worden benoemt die een ander aangeeft worden dan weer als onwaar neergezet of lulkoek of word tegenaan geschopt op een manier die echt onnodig is..
Dus omdat de context anders is vind je het nodig iemand te beschuldigen met onjuiste woorden. Ik vind jou een klootmongool. En achter die woorden sta ik 100%. Ziyech daarentegen vond ik een luie flikker met een attitude die mij niet aanstond. Enorm vaak met dom balverlies op het middenveld terwijl de ploeg hoog stond. Maar nooit lag het aan mijnheer. Zijn attitude heeft ervoor gezorgd dat hij nooit bij de grootste clubs heeft gespeeld.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat de context anders is vind je het nodig iemand te beschuldigen met onjuiste woorden. Ik vind jou een klootmongool. En achter die woorden sta ik 100%. Ziyech daarentegen vond ik een luie flikker met een attitude die mij niet aanstond. Enorm vaak met dom balverlies op het middenveld terwijl de ploeg hoog stond. Maar nooit lag het aan mijnheer. Zijn attitude heeft ervoor gezorgd dat hij nooit bij de grootste clubs heeft gespeeld.
De woorden zijn wel gevallen, dus hoezo vals beschuldigen ? Zijn toch je eigen woorden, of je ze nu zo bedoelde of niet doet er niet toe.. en wat je van me vind aw zal me een rotzorg zijn.. zo gauw je gaat schelden ben je al af, zoals ik in dat andere stuk al aangaf.. pak een spiegel en bekijk waarom het hier zo dood is, misschien is dat wel 1 van de redenen ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De woorden zijn wel gevallen, dus hoezo vals beschuldigen ? Zijn toch je eigen woorden, of je ze nu zo bedoelde of niet doet er niet toe.. en wat je van me vind aw zal me een rotzorg zijn.. zo gauw je gaat schelden ben je al af, zoals ik in dat andere stuk al aangaf.. pak een spiegel en bekijk waarom het hier zo dood is, misschien is dat wel 1 van de redenen ?
Ach mafklapper toch. Het is doods omdat mensen ouder worden, anders hun tijd indelen en klaar zijn met jou. Leuk dat je stoere praat doet dat het aan de "almachtigen" ligt, maar ik ken er een aantal persoonlijk en weet dondersgoed waaraan het ligt.

En zoals ik zeg, mij om het even. Ik houd het heel lang vol hoor.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach mafklapper toch. Het is doods omdat mensen ouder worden, anders hun tijd indelen en klaar zijn met jou. Leuk dat je stoere praat doet dat het aan de "almachtigen" ligt, maar ik ken er een aantal persoonlijk en weet dondersgoed waaraan het ligt.

En zoals ik zeg, mij om het even. Ik houd het heel lang vol hoor.
Volwassen indd.. zoals ik je in het andere bericht ook al heb gezegd, ik weet dat het niet enkel door mij komt, dus het zal me echt een rotzorg zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volwassen indd.. zoals ik je in het andere bericht ook al heb gezegd, ik weet dat het niet enkel door mij komt, dus het zal me echt een rotzorg zijn..
Zo ben ik zelf ook soms meerdere dagen of weken afwezig. Werk en dergelijke maar zie ik wil dat elke keer na een aantal dagen dezelfde discussies in stand worden gehouden door jouw reacties.
freakie
 freakie - zondag 10 november 2024 - 11:50   quote  deeplink  
Ik weet wel zeker dat het niet enkel door jou komt. Zal vast deels zijn. Maar het feit dat elke post door Warrior ineens NIET over voetbal gaat en over een gevecht onderling en als een discussie niet kan eindigen in gelijkspel of winst dan gaan we gek doen. Remco die de Johan Cruijf denkt te zijn van het forum, dus ho maar als je hem tegenspreekt en als je hem dan wel pakt gewoon helemaal niks meer laat horen omdat toegeven heel lastig is.

Vooral dat laatste was mijn reden om hier niet te schrijven.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo ben ik zelf ook soms meerdere dagen of weken afwezig. Werk en dergelijke maar zie ik wil dat elke keer na een aantal dagen dezelfde discussies in stand worden gehouden door jouw reacties.
Dit topic is een jaar oud... Wie houd de discussie nu in leven door proberen hun gelijk te halen ? De discussie Brobbey zal sowieso niet snel stoppen, en daarvoor is toch juist dit hele forum/topic..
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:50 schreef freakie het volgende:
Ik weet wel zeker dat het niet enkel door jou komt. Zal vast deels zijn. Maar het feit dat elke post door Warrior ineens NIET over voetbal gaat en over een gevecht onderling en als een discussie niet kan eindigen in gelijkspel of winst dan gaan we gek doen. Remco die de Johan Cruijf denkt te zijn van het forum, dus ho maar als je hem tegenspreekt en als je hem dan wel pakt gewoon helemaal niks meer laat horen omdat toegeven heel lastig is.

Vooral dat laatste was mijn reden om hier niet te schrijven.
Achja in het verleden zullen er vast dingen zijn geweest (15 jaar oud dit forum ? ) als ik zo erg in het verleden was blijven hangen was ik nu nog boos op me ex 🤣

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

0.0090391