|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Slechts een aantal momenten. Voetballend voegt hij heel weinig toe. Van mij mag hij komende zomer vertrekken en ik hoop dat Ajax een voetballend spits gaat zoeken. Ow helemaal eens. Als je hem kan verkopen, doen. Middelmatige speler. Ajax heeft hem nu nodig, maar Ajax kan zonder hem als ze goed spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer gewoon ver onder maats. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2025 - 12:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ben er ook een klaar mee, op een gegeven moment nemen ze hem toch niet meer serieus Dat zou je inderdaad denken. Soms denk ik bij het zien van de beelden echt dat hij een 3 dubbele beenbreuk heeft opgelopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We kunnen iedereen wel in de spits zetten, het is een bal ontvangen terug kaatsen, hij ligt mij te veel op het gras. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Laten we hopen dat Brobbey snel weer kan spelen want de komende weken worden belangrijk. Met name het kampioenschap wat voor het grijpen ligt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey eraf halen en niet meer opstellen. Je hebt echt helemaal niks meer aan Brobbey. Kan letterlijk gewoon niet voetballen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik heb ooit dit topic gestart in 2023, toen was ik al kritisch, het blijkt nu dat hij totaal niet is gegroeid. Strik er om en op zoek naar een nieuwe spits! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2025 - 12:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik heb ooit dit topic gestart in 2023, toen was ik al kritisch, het blijkt nu dat hij totaal niet is gegroeid. Strik er om en op zoek naar een nieuwe spits! Ja eindelijk verder bouwen, ik vind nog steeds dat we niet beter hebben. Maar tsja… Is de laatste weken zelfs opbouwend slechter dan Wout.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Maar welke spits moeten we gaan halen dan? We kunnen geen spits betalen van een CL niveau. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Brobbey is voor mij ondanks dit seizoen gewoon een topspits in de dop en geschikt voor CL.
Ik blijf in hem geloven, net zoals ik het dom zou vinden als Taylor en Hato deze zomer al weggaan. Eerst CL niveau bewijzen, dan volgend seizoen de transfer maken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 09:21 schreef hjf het volgende:Maar welke spits moeten we gaan halen dan? We kunnen geen spits betalen van een CL niveau. Nou ja ik denk dat het best wel eens kan zijn dat Tadic daar weer gaat staan. Kan je achter hem de jonge spelers rustig laten komen. Je haalt dan ook iemand die de club kent. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 13:29 schreef AkaS het volgende:Brobbey is voor mij ondanks dit seizoen gewoon een topspits in de dop en geschikt voor CL. Ik blijf in hem geloven, net zoals ik het dom zou vinden als Taylor en Hato deze zomer al weggaan. Eerst CL niveau bewijzen, dan volgend seizoen de transfer maken Ja ergens ik ook wel maar Taylor is denk ik wel klaar voor een stap(meer dat hij wat anders wil). Al denk ik dat Taylor niet de topspeler is. Hoop dat hij dan een slimme keus maakt. Hato vraag ik me wel af, hopelijk kunnen ze hem nog een jaartje bij de groep houden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 13:29 schreef AkaS het volgende:Brobbey is voor mij ondanks dit seizoen gewoon een topspits in de dop en geschikt voor CL. Ik blijf in hem geloven, net zoals ik het dom zou vinden als Taylor en Hato deze zomer al weggaan. Eerst CL niveau bewijzen, dan volgend seizoen de transfer maken Geloof jij maar fijn in Brobbey, ik heb het wel gehad en ik niet alleen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 april 2025 - 13:29 schreef AkaS het volgende:Brobbey is voor mij ondanks dit seizoen gewoon een topspits in de dop en geschikt voor CL. Ik blijf in hem geloven, net zoals ik het dom zou vinden als Taylor en Hato deze zomer al weggaan. Eerst CL niveau bewijzen, dan volgend seizoen de transfer maken Brobbey heeft zijn kansen gehad, maar die niet gegrepen. Hij heeft nog geen vijf doelpunten gemaakt en dat is een Ajax-spits volstrekt onwaardig. Daarnaast is hij nogal blessuregevoelig. Ik hoop dat er een mooi bod op hem komt waardoor iedereen tevreden is en Ajax kan doorschakelen naar een andere spits. En... zondag Wout Weghorst in de spits! |
|
|
|