BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: < degradatie kraker in noord holland.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Ramaj echt geweldig keepend
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 november 2023 - 21:43   quote  deeplink  
Je ziet toch de onzekerheid nog steeds achterin bij ons. Je houdt je hart vast bij elke tegen aanval....
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 21:44   quote  deeplink  
Die Salah Laatjeluleenszien vanavond nog opbergen in de kliko en echt nooit meer opstellen. Wat een gedrocht van een voetballer.
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 21:48   quote  deeplink  
Top spits die Akpom …
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:49   quote  deeplink  
Hoppa. Goede goal. Goede corner.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 november 2023 - 21:49   quote  deeplink  
Yessss. 2-0 Akpom
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Taylor heb ik wel eens beter gezien, ik hoop dat Vos nog komt
Jij hebt gewoon iets tegen hem. Defensief alles goed gedaan vandaag en daar klaag jij altijd over. En dan nog is het niet prima.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon iets tegen hem. Defensief alles goed gedaan vandaag en daar klaag jij altijd over. En dan nog is het niet prima.
Hij speelde niet verkeerd, maar kan beter en dat weet jij ook
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:49 schreef remco k het volgende:
Hoppa. Goede goal. Goede corner.
Overdrijven is ook een vak. Lijkt wel een soort houten Klaas die gozer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 november 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:50 schreef pth het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Lijkt wel een soort houten Klaas die gozer.
Maar zijn kopbal was wel hard genoeg om de keeper te verslaan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 21:52   quote  deeplink  
3 punten zijn binnen, en daar gaat het om

Schippie heeft de inhaalrace ingezet

Natuurlijk kan het veel beter maar komt wel
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:54   quote  deeplink  
Tsja. Die mag je niet missen Akpom.

Bergwijn de beste man vandaag bij Ajax
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar zijn kopbal was wel hard genoeg om de keeper te verslaan
Zekers en ben absoluut blij met de 2-0, maar ik ben niet onder de indruk van Akpom. Zeer beperkte voetballer naar mijn mening.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:50 schreef pth het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Lijkt wel een soort houten Klaas die gozer.
O. Het was geen goede corner en geen goede kopbal?

Wat is daar overdrijven aan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:54 schreef pth het volgende:

[..]

Zekers en ben absoluut blij met de 2-0, maar ik ben niet onder de indruk van Akpom. Zeer beperkte voetballer naar mijn mening.
Toch een doelpunt en een bal op de paal binnen 10 minuten
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij speelde niet verkeerd, maar kan beter en dat weet jij ook
Iedereen kan beter. Jij pakt alleen hem er weer uit. Terwijl hij denk ik zijn beste wedstrijd van het seizoen speelt.
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Tsja. Die mag je niet missen Akpom.

Bergwijn de beste man vandaag bij Ajax
Ben het niet altijd met je eens, maar ben ook wel te spreken over Stevie. Goede tweede is Ramaj trouwens.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:54 schreef pth het volgende:

[..]

Zekers en ben absoluut blij met de 2-0, maar ik ben niet onder de indruk van Akpom. Zeer beperkte voetballer naar mijn mening.
Dat helemaal eens. Hij oogt heel beperkt.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch een doelpunt en een bal op de paal binnen 10 minuten
Prima kopbal inderdaad. Die bal op de paal is net zo erg als die misser van Brobbey.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 november 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:55 schreef pth het volgende:

[..]

Ben het niet altijd met je eens, maar ben ook wel te spreken over Stevie. Goede tweede is Ramaj trouwens.
Ramaj 2 crusiale reddingen bij 1-0
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:55 schreef pth het volgende:

[..]

Ben het niet altijd met je eens, maar ben ook wel te spreken over Stevie. Goede tweede is Ramaj trouwens.
Zeker. Misschien nog wel beter zelfs maar ik keek even naar de voetballers. Ramaj gaat niet meer gewisseld worden hoor. Ik denk zelfs dat Rulli dat niet gaat lukken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 21:57   quote  deeplink  
Het kan veel beter maar gefeliciteerd mannen
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 21:58   quote  deeplink  
Eindelijk weer eens winst en dat voelt goed. Eerste helft beter dan de tweede qua voetbal, maar het kan ook niet ineens van niks naar super. Fijn voor John. Ontzettend sympathieke gozer en heeft het meteen al iets beter neergezet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Misschien nog wel beter zelfs maar ik keek even naar de voetballers. Ramaj gaat niet meer gewisseld worden hoor. Ik denk zelfs dat Rulli dat niet gaat lukken.
Geweldig gekeept, voorlopig niet meer wisselen

Daarnaast mooi dat de spelers en Maduro Akpom een hart onder de riem steken
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 november 2023 - 22:02   quote  deeplink  
gefeliciteerd mannen. Eindelijk weer een wedstrijd gewonnen.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Ajax heeft twee mega kansen weg. Eentje door een giga fout. Eentje door goed voetbal van Volendam. Verder een stuk of 10 goede kansen gehad door echt prima veldspel.

Wat ik echt heel fijn vind is dat er vandaag middenvelders stonden die de bal naar elkaar overspeelden. Dat is echt sinds ten Hag gewoon niet meer gebeurt en dat is volgens mij een basis ding in positiespel willen spelen.

Voor mij Ramaj voorlopig de eerste keeper. Hato vd Boomen Taylor en Brobbey goed. Bergwijn Hylanson en Marta de betere waarvan Bergwijn de beste was.

Sutalo was al en stuk zekerder vandaag en Gaai is veel te nonchalant. Lijkt wel een concentratie dingetje.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 21:58 schreef pth het volgende:
Eindelijk weer eens winst en dat voelt goed. Eerste helft beter dan de tweede qua voetbal, maar het kan ook niet ineens van niks naar super. Fijn voor John. Ontzettend sympathieke gozer en heeft het meteen al iets beter neergezet.
Zo is het makker, en nu volle kracht voor uit met Schippie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft twee mega kansen weg. Eentje door een giga fout. Eentje door goed voetbal van Volendam. Verder een stuk of 10 goede kansen gehad door echt prima veldspel.

Wat ik echt heel fijn vind is dat er vandaag middenvelders stonden die de bal naar elkaar overspeelden. Dat is echt sinds ten Hag gewoon niet meer gebeurt en dat is volgens mij een basis ding in positiespel willen spelen.

Voor mij Ramaj voorlopig de eerste keeper. Hato vd Boomen Taylor en Brobbey goed. Bergwijn Hylanson en Marta de betere waarvan Bergwijn de beste was.

Sutalo was al en stuk zekerder vandaag en Gaai is veel te nonchalant. Lijkt wel een concentratie dingetje.
Goed gezien Remco, Schippie heeft het in een kort tijdsbestek goed weg gezet, met name ons middenveld, dit geeft weer een beetje lucht
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft twee mega kansen weg. Eentje door een giga fout. Eentje door goed voetbal van Volendam. Verder een stuk of 10 goede kansen gehad door echt prima veldspel.

Wat ik echt heel fijn vind is dat er vandaag middenvelders stonden die de bal naar elkaar overspeelden. Dat is echt sinds ten Hag gewoon niet meer gebeurt en dat is volgens mij een basis ding in positiespel willen spelen.

Voor mij Ramaj voorlopig de eerste keeper. Hato vd Boomen Taylor en Brobbey goed. Bergwijn Hylanson en Marta de betere waarvan Bergwijn de beste was.

Sutalo was al en stuk zekerder vandaag en Gaai is veel te nonchalant. Lijkt wel een concentratie dingetje.
En daarbij Salah-Edinne absoluut waardeloos … daarvan heb ik wel genoeg gezien: was niks, is niks en wordt niks. Vanaf het moment dat hij er in kwam werd het weer hoogst onrustig achterin …
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Bergwijn voorlopig niet verkopen, die krijgt hier door ook meer zelfvertrouwen.

Sutalo al iets beter, Rensch voor Gaaei wanneer hij is opgeknapt, overigens viel Vos v ook weer goed in

Ik denk dat iedereen hier door meer zelfvertrouwen krijgt

Komt goed!
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed gezien Remco, Schippie heeft het in een kort tijdsbestek goed weg gezet, met name ons middenveld, dit geeft weer een beetje lucht
Ik vind dit eigenlijk gewoon de verdienste van Maduro want van t schip gaat tactisch precies zo verder als Maduro heeft ingezet.

Dat is ook prima overigens. Nu doorbouwen.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:10 schreef pth het volgende:

[..]

En daarbij Salah-Edinne absoluut waardeloos … daarvan heb ik wel genoeg gezien: was niks, is niks en wordt niks. Vanaf het moment dat hij er in kwam werd het weer hoogst onrustig achterin …
Geef die jongen ook even nu. Dat is echt nog steeds een mega talent wat compleet zonder vertrouwen speelt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:10 schreef pth het volgende:

[..]

En daarbij Salah-Edinne absoluut waardeloos … daarvan heb ik wel genoeg gezien: was niks, is niks en wordt niks. Vanaf het moment dat hij er in kwam werd het weer hoogst onrustig achterin …
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk gewoon de verdienste van Maduro want van t schip gaat tactisch precies zo verder als Maduro heeft ingezet.

Dat is ook prima overigens. Nu doorbouwen.
Maduro heeft dit inderdaad tegen PSV ingezet in de eerste helft
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 02 november 2023 - 22:17   quote  deeplink  
Gaaei en Sutalo echt drama al verwacht ik van de laatste wel dat hij verbetering zal laten zien bij meer vertrouwen....
De rest best prima, ook Martha!
Super voor John ook!!
Nu doorpakken, gefeliciteerd mannen!!! WZAWZDB, hahaha...
pth
 pth - donderdag 02 november 2023 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Geef die jongen ook even nu. Dat is echt nog steeds een mega talent wat compleet zonder vertrouwen speelt.
Ik zie het niet. Gun het hem van harte, maar in mijn ogen kan ie er geen klote van.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:17 schreef bertus bikkel het volgende:
Gaaei en Sutalo echt drama al verwacht ik van de laatste wel dat hij verbetering zal laten zien bij meer vertrouwen....
De rest best prima, ook Martha!
Super voor John ook!!
Nu doorpakken, gefeliciteerd mannen!!! WZAWZDB, hahaha...
Sutalo was vandaag al een heel stuk beter naar mijn idee. Nog niet goed genoeg hoor. Maar wel een stuk beter.
remco k
 remco k - donderdag 02 november 2023 - 22:24   quote  deeplink  
Wat een geweldig interview van Berghuis zeg. Zo kwetsbaar en zo eerlijk. Echt prachtig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 november 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Wat een geweldig interview van Berghuis zeg. Zo kwetsbaar en zo eerlijk. Echt prachtig.
Inderdaad geweldig, ook het verhaal van John komt vol binnen!
p111
 p111 - donderdag 02 november 2023 - 23:18   quote  deeplink  
Leuk voor Matta man v/d wedstrijd prima gespeeld,het had ook Bergwijn en evt de keeper kunnen zijn,prima persconferentie van John en al met al hopelijk de weg naar boven ingezet.Ik heb er een goed gevoel bij.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 03 november 2023 - 09:25   quote  deeplink  
Wat een positiviteit allemaal.Ik hoor Sutalo was vandaag beter, Martha een prima wedstrijd, goed middenveld, Schippie heeft het goed neergezet etc.
Zie dit wel allemaal in de juiste context heren. Met alle respect we speelde tegen Volendam. Een ploeg die amper aanvallend voetbal (kan) spelen, dan ziet een Sutalo er automatisch beter uit. Martha is van origine een links buiten. Jaren een talent uit eigen jeugd geweest, maar nooit door kunnen breken op die positie. Nu linksback, omdat we simpelweg geen fatsoenlijke Linksback hebben. Als we Europees, of tegen de top van Nederland spelen, wordt hij verdedigend helemaal zoek gespeeld.
Zolang we geen koele afmakers hebben, zoals Feyenoord en Psv ze wel hebben, zullen we nog regelmatig wedstrijden gaan verliezen. Tegen Psv hadden we in de eerste helft met 3-1 voor moeten staan, datzelfde geldt voor gisteren. 3-0 had zeker gemoeten als het vizier op scherp had gestaan. Dan krijgt zo'n wedstrijd een geheel ander verloop. Met alleen een hardwerkende Brobbey heb je niets, een spits moet scoren. Dan pas mag en kan een Gaaie of een Sutalo een keer een bal achterin missen.
Ik hoop dat Schippie dat ook ziet en Mikatadze een paar keer in de spits gaat zetten. De droevige Taylor eruit en een paar wedstrijden het vertrouwen geven aan Vos. Zodra Rensch en Kaplan weer fit genoeg zijn Gaai en Sutalo snel vervangen.
Ik heb overiogens wel vertrouwen in Johny, mits hij de juiste spelers laat spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 november 2023 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 09:25 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Wat een positiviteit allemaal.Ik hoor Sutalo was vandaag beter, Martha een prima wedstrijd, goed middenveld, Schippie heeft het goed neergezet etc.
Zie dit wel allemaal in de juiste context heren. Met alle respect we speelde tegen Volendam. Een ploeg die amper aanvallend voetbal (kan) spelen, dan ziet een Sutalo er automatisch beter uit. Martha is van origine een links buiten. Jaren een talent uit eigen jeugd geweest, maar nooit door kunnen breken op die positie. Nu linksback, omdat we simpelweg geen fatsoenlijke Linksback hebben. Als we Europees, of tegen de top van Nederland spelen, wordt hij verdedigend helemaal zoek gespeeld.
Zolang we geen koele afmakers hebben, zoals Feyenoord en Psv ze wel hebben, zullen we nog regelmatig wedstrijden gaan verliezen. Tegen Psv hadden we in de eerste helft met 3-1 voor moeten staan, datzelfde geldt voor gisteren. 3-0 had zeker gemoeten als het vizier op scherp had gestaan. Dan krijgt zo'n wedstrijd een geheel ander verloop. Met alleen een hardwerkende Brobbey heb je niets, een spits moet scoren. Dan pas mag en kan een Gaaie of een Sutalo een keer een bal achterin missen.
Ik hoop dat Schippie dat ook ziet en Mikatadze een paar keer in de spits gaat zetten. De droevige Taylor eruit en een paar wedstrijden het vertrouwen geven aan Vos. Zodra Rensch en Kaplan weer fit genoeg zijn Gaai en Sutalo snel vervangen.
Ik heb overiogens wel vertrouwen in Johny, mits hij de juiste spelers laat spelen.
Één zwaluw maakt nog geen zomer, klopt maar was al blij met de 3 punten.

Van het Schip had nog maar 2 dagen voor deze groep gestaan, hij had daardoor nog niet iedereen gesproken, wat denk ik belangrijk kan zijn

Omdat we zo veel kansen laten liggen dacht ik ook aan Mikautadze.

Nu van het Schip het gisteren tijdens het interview heeft uitgelegd ben ik er anders over gaan denken.

Weet je wij zien ze niet op de training, dit is namelijk wat van het Schip zei over Mikautadze:

"Bij hem is het misschien nog dat hij zich moet aanpassen aan de manier van hoe we als Ajax willen spelen. Als je de bal verliest, wat doe je dan? En hoe ga je druk geven?"

De trainer vervolgt: "Dat zijn dingen waar hij misschien iets meer tijd voor nodig heeft. Maar dat hij kan voetballen, is wel duidelijk", zegt Van 't Schip, die met Mikautadze vooral zal gaan werken aan zijn rol binnen het team.

Voor de rest ben ik wel eens met je.

Akpom viel wel redelijk in misschien gaat hij eerst met Brobbey starten en dat hij later Akpom binnen brengt mocht het scoren weer een probleem worden.

Van het Schip liet weten dat Akpom kopsterk is, in dat opzicht loopt Brobbey wat achter ondanks dat ik Brobbey steeds beter zie voetballen en goed is in de combinatie met Bergwijn

Tegen Heerenveen zal het een ander verhaal worden die schat ik hoger in dan Volendam
remco k
 remco k - vrijdag 03 november 2023 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 09:25 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Wat een positiviteit allemaal.Ik hoor Sutalo was vandaag beter, Martha een prima wedstrijd, goed middenveld, Schippie heeft het goed neergezet etc.
Zie dit wel allemaal in de juiste context heren. Met alle respect we speelde tegen Volendam. Een ploeg die amper aanvallend voetbal (kan) spelen, dan ziet een Sutalo er automatisch beter uit. Martha is van origine een links buiten. Jaren een talent uit eigen jeugd geweest, maar nooit door kunnen breken op die positie. Nu linksback, omdat we simpelweg geen fatsoenlijke Linksback hebben. Als we Europees, of tegen de top van Nederland spelen, wordt hij verdedigend helemaal zoek gespeeld.
Zolang we geen koele afmakers hebben, zoals Feyenoord en Psv ze wel hebben, zullen we nog regelmatig wedstrijden gaan verliezen. Tegen Psv hadden we in de eerste helft met 3-1 voor moeten staan, datzelfde geldt voor gisteren. 3-0 had zeker gemoeten als het vizier op scherp had gestaan. Dan krijgt zo'n wedstrijd een geheel ander verloop. Met alleen een hardwerkende Brobbey heb je niets, een spits moet scoren. Dan pas mag en kan een Gaaie of een Sutalo een keer een bal achterin missen.
Ik hoop dat Schippie dat ook ziet en Mikatadze een paar keer in de spits gaat zetten. De droevige Taylor eruit en een paar wedstrijden het vertrouwen geven aan Vos. Zodra Rensch en Kaplan weer fit genoeg zijn Gaai en Sutalo snel vervangen.
Ik heb overiogens wel vertrouwen in Johny, mits hij de juiste spelers laat spelen.
Ik denk dat iedereen dat juist in het goede perspectief bedoelt. Dit is geen cl niveau geweest. Maar wel een niveau waar je op kan verder bouwen.
p111
 p111 - vrijdag 03 november 2023 - 11:14   quote  deeplink  
Je hebt wel gedeeltelijk gelijk het is maar Volendam,maar wat je vergeet als je geen kansen creert heb je pas echt een probleem,gisteren kreeg Berghuis 2 geweldige kansen die hij normaal maakt en een bal op de paal en op de lat als dat nou is doelpunten worden wat zeker gaat gebeuren en het zelfvertrouwen gaat dan ook omhoog dan gaan we weer vrolijk naar onze club kijken,goeie resultaten tot aan de winterstop en dan wat versterkingen aankopen,dan kan het nog een aardig seizoen worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 november 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2023 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft twee mega kansen weg. Eentje door een giga fout. Eentje door goed voetbal van Volendam. Verder een stuk of 10 goede kansen gehad door echt prima veldspel.

Wat ik echt heel fijn vind is dat er vandaag middenvelders stonden die de bal naar elkaar overspeelden. Dat is echt sinds ten Hag gewoon niet meer gebeurt en dat is volgens mij een basis ding in positiespel willen spelen.

Voor mij Ramaj voorlopig de eerste keeper. Hato vd Boomen Taylor en Brobbey goed. Bergwijn Hylanson en Marta de betere waarvan Bergwijn de beste was.

Sutalo was al en stuk zekerder vandaag en Gaai is veel te nonchalant. Lijkt wel een concentratie dingetje.
Ik denk vertrouwen dingetje.. zou satulo last hebben van de "druk" ? Was immers de enige aankoop wat die wel zag zitten (Steijn dan) al veel beter vandaag overigens

Gaaei ook al veel beter, en dat na zo afgebrand te zijn geweest..

En wat betreft het middenveld, klopt. Wat een wereld van verschil met paar weekjes terug en dat met het zelfde materiaal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 november 2023 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 17:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk vertrouwen dingetje.. zou satulo last hebben van de "druk" ? Was immers de enige aankoop wat die wel zag zitten (Steijn dan) al veel beter vandaag overigens

Gaaei ook al veel beter, en dat na zo afgebrand te zijn geweest..

En wat betreft het middenveld, klopt. Wat een wereld van verschil met paar weekjes terug en dat met het zelfde materiaal
Ik denk idd dat Steyn te veel druk gelegd heeft op alles en iedereen, met name Sutalo kreeg natuurlijk mee dat hij de duurste aankoop was van de zomer, dit is al een druk.

En sommigen hebben nu eenmaal meer tijd om te wennen aan de leef omstandigheid hier en de manier van spelen, vreemde taal etc.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 november 2023 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen dat juist in het goede perspectief bedoelt. Dit is geen cl niveau geweest. Maar wel een niveau waar je op kan verder bouwen.
Maanden niet gezien qua opbouw etc.. dus ja hiermee kan je indd verder
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 november 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 17:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Steyn te veel druk gelegd heeft op alles en iedereen, met name Sutalo kreeg natuurlijk mee dat hij de duurste aankoop was van de zomer, dit is al een druk.

En sommigen hebben nu eenmaal meer tijd om te wennen aan de leef omstandigheid hier en de manier van spelen, vreemde taal etc.
Bijna alle aankopen op een enkeling na kon er per direct staan.. sterker nog veel moesten eerst naar jong om aan het spelletje te wennen etc..

Van deze jongens die vanaf dag 1 al misbruikt zijn door Steijn om zijn gelijk te halen moesten het maar gelijk ff doen, maar er wel bij vertellen als trainer dat het niet zijn aankopen waren... Behalve satulo want dat was de beste verdediger te wereld zo ongeveer en was die enorm blij mee..

Nou ik geef het je te doen in een compleet nieuw team zonder zelf vertrouwen er gelijk te gaan staan...

Maar zie het verschil nu met een trainer die wel duidelijk iets kan uitleggen, zelfs vanaf de zijlijn ipv met het hand voor het gezicht en wegwerp gebaren te maken
remco k
 remco k - vrijdag 03 november 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 18:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bijna alle aankopen op een enkeling na kon er per direct staan.. sterker nog veel moesten eerst naar jong om aan het spelletje te wennen etc..

Van deze jongens die vanaf dag 1 al misbruikt zijn door Steijn om zijn gelijk te halen moesten het maar gelijk ff doen, maar er wel bij vertellen als trainer dat het niet zijn aankopen waren... Behalve satulo want dat was de beste verdediger te wereld zo ongeveer en was die enorm blij mee..

Nou ik geef het je te doen in een compleet nieuw team zonder zelf vertrouwen er gelijk te gaan staan...

Maar zie het verschil nu met een trainer die wel duidelijk iets kan uitleggen, zelfs vanaf de zijlijn ipv met het hand voor het gezicht en wegwerp gebaren te maken
Nou er moesten er niet veel naar jong en een groot deels moesten er gewoon direct staan. Slechts een paar zijn echt eerst een tijdje bij jong geweest. En dat zijn jongens geweest die als tiener gekocht zijn als talent voor de toekomst.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 november 2023 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2023 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou er moesten er niet veel naar jong en een groot deels moesten er gewoon direct staan. Slechts een paar zijn echt eerst een tijdje bij jong geweest. En dat zijn jongens geweest die als tiener gekocht zijn als talent voor de toekomst.
Hebben igg aanpassings tijd gekregen of mochten wennen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: < degradatie kraker in noord holland.









0.0065200