BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Almere City FC - Ajax; zondag 14-11-2023 om 14:30; 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 november 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2023 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin. Het middenveld met vd boomen Taylor en Hylanson liep prima. Vd Boomen valt wel, dan ga je alleen zijn positie vervangen en niet weer je halve elftal omgooien.

Marta deed het gewoon goed en mag daarna twee wedstrijden op rij geen minuut meer maken.

Dat is echt onzin dus van de trainer.
Ik laat toch weten dat vh Schip geen juiste keuze heeft gemaakt om Hlynsson van de 10 positie naar de 6 positie te verplaatsen.

Echt een vreemde move, ik dacht direct dat hij meer voetbal van achter uit wil hebben wat verkeerd uitvalt omdat Hlynsson als ook Taylor verdedigend niet best zijn heb je achter in direct een probleem

Hlynsson had gewoon op 10 moeten staan en Vos op 6, dan had je niemand gehoord

Wat jij een prima middenveld vond met van den Boomen, Taylor en Hlynsson ben ik nog niet overtuigd.

Ook vh Schip is nog niet tevreden anders wisselt hij niet elke keer in de as op 6 en 10

Ik vermoed dat de scouts daar voor op pad gaan in de winterstop
remco k
 remco k - dinsdag 14 november 2023 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2023 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik laat toch weten dat vh Schip geen juiste keuze heeft gemaakt om Hlynsson van de 10 positie naar de 6 positie te verplaatsen.

Echt een vreemde move, ik dacht direct dat hij meer voetbal van achter uit wil hebben wat verkeerd uitvalt omdat Hlynsson als ook Taylor verdedigend niet best zijn heb je achter in direct een probleem

Hlynsson had gewoon op 10 moeten staan en Vos op 6, dan had je niemand gehoord

Wat jij een prima middenveld vond met van den Boomen, Taylor en Hlynsson ben ik nog niet overtuigd.

Ook vh Schip is nog niet tevreden anders wisselt hij niet elke keer in de as op 6 en 10

Ik vermoed dat de scouts daar voor op pad gaan in de winterstop
Prima is wat anders dan perfect. Maar dat middenveld was het beste wat we dit seizoen gezien hebben. Dan ga je niet verder zoeken maar daarmee verder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 november 2023 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 november 2023 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima is wat anders dan perfect. Maar dat middenveld was het beste wat we dit seizoen gezien hebben. Dan ga je niet verder zoeken maar daarmee verder.
Ben het wel eens maar wie weet ziet hij iets anders op de training of hij is nog niet helemaal tevreden.

Zelf zie ik het liefst Berghuis op 10, ik vind hem de laatste tijd niet meer zo goed vanaf rechts. Hlynsson is een groot talent laat soms leuke dingen maar is het net niet.

Van den Boomen staat bij mij bovenaan op het middenveld de rest kan beter.

Het koppeltje Sutalo en Hato gaat steeds beter, Sutalo durft de laatste tijd zelf op te komen

Ik zou graag een voorhoede zien van

Op links Godts, in de spits Akpom, en Bergwijn een keer vanaf rechts
remco k
 remco k - dinsdag 14 november 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 november 2023 - 19:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben het wel eens maar wie weet ziet hij iets anders op de training of hij is nog niet helemaal tevreden.

Zelf zie ik het liefst Berghuis op 10, ik vind hem de laatste tijd niet meer zo goed vanaf rechts. Hlynsson is een groot talent laat soms leuke dingen maar is het net niet.

Van den Boomen staat bij mij bovenaan op het middenveld de rest kan beter.

Het koppeltje Sutalo en Hato gaat steeds beter, Sutalo durft de laatste tijd zelf op te komen

Ik zou graag een voorhoede zien van

Op links Godts, in de spits Akpom, en Bergwijn een keer vanaf rechts
Dat is mooi. Op basis van 4 potjes zeggen dat hij het net niet is terwijl hij bij kansen betrokken is en scoort. En dan Berghuis er meer zetten die met niemand op het middenveld combineert en hopeloos uit vorm is.

En Bergwijn vanaf rechts? Op basis van wat?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 november 2023 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 november 2023 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is mooi. Op basis van 4 potjes zeggen dat hij het net niet is terwijl hij bij kansen betrokken is en scoort. En dan Berghuis er meer zetten die met niemand op het middenveld combineert en hopeloos uit vorm is.

En Bergwijn vanaf rechts? Op basis van wat?
Ik vond Hlynsson de laatste 2 potjes idd minder, ook Berghuis vond ik niet best aan de rechterkant.

Vond het doelpunt van Akpom illustrerend tegen Heerenveen, dit kwam door de inzet van Berghuis op de keeper die van de 10 positie kwam, was toen gerouleerd met Hlynsson

Hij is meer dreigend dan Hlynsson op 10, Jij mag dit uiteraard niet vinden

Bergwijn doet het naar mijn inziens niet geweldig op links, zie hem alleen maar de bal terug leggen, vandaar dat ik hem eens graag over rechts wil zien.

Mocht Martha linksback staan dan zie ik hem weer wel graag via links, want de combinaties met hem bevielen me wel

Ik opper alleen maar iets omdat het nog niet echt goed loopt, wil niet zeggen dat het dan beter loopt maar als je niet probeert weet je het niet.

Van het Schip doet dit toch ook, is op dit moment terecht niet tevreden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 november 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 14 november 2023 - 22:21   quote  deeplink  
Hiynsson is een heel groot talent,het kon wel is een tweede Litmanen worden.Geef hem even tijd hij is 19 jaar en speelt net in het eerste wat ook nog is geen machine is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 november 2023 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 november 2023 - 22:21 schreef p111 het volgende:
Hiynsson is een heel groot talent,het kon wel is een tweede Litmanen worden.Geef hem even tijd hij is 19 jaar en speelt net in het eerste wat ook nog is geen machine is.
Oh maar ik heb hem nog niet afgeschreven, je moet hem wel langzaam brengen

Nog niet de verantwoording bij hem weg leggen.

Berghuis is op dit moment wel verder dan hem maar dit is niet gek, het is idd een groot talent
remco k
 remco k - woensdag 15 november 2023 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 12:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oh maar ik heb hem nog niet afgeschreven, je moet hem wel langzaam brengen

Nog niet de verantwoording bij hem weg leggen.

Berghuis is op dit moment wel verder dan hem maar dit is niet gek, het is idd een groot talent
Ik vind berghuis momenteel absoluut niet verder dan hem. Berghuis brengt letterlijk helemaal niks op een klein momentje na. En op momenten wordt een elftal niet beter. Hylanson is veel beter aanspeelbaar en voetbalt veel beter tussen de linies.

Berghuis zou veel verder moeten zijn maar is dat in de verste verte niet.
p111
 p111 - woensdag 15 november 2023 - 15:45   quote  deeplink  
Berghuis heeft natuurlijk ook echt goeie wedstrijden gespeeld maar hij is op dit moment vreselijk uit vorm,en wordt daardoor niet meer geselecteerd voor Oranje en wisselt Johnny hem niet voor niks al 2x .
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 november 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 15:45 schreef p111 het volgende:
Berghuis heeft natuurlijk ook echt goeie wedstrijden gespeeld maar hij is op dit moment vreselijk uit vorm,en wordt daardoor niet meer geselecteerd voor Oranje en wisselt Johnny hem niet voor niks al 2x .
Vind hem heel wisselvallig en hoe dat komt is me een raadsel...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 november 2023 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 november 2023 - 18:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind hem heel wisselvallig en hoe dat komt is me een raadsel...
Vorm of geen vorm blijft meestal een raadsel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Almere City FC - Ajax; zondag 14-11-2023 om 14:30; 2-2









0.0074019