BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV; zaterdag 3-2-2024; 20:00u uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 10:07 schreef nummer10 het volgende:
Conclusie rensch en Taylor naar de bank..
Nee waarom. Rensch is gewoon een goede rechtsback. Gisteren zit de Gooijer ook gewoon verkeerd bij die tegengoal en dat wordt rensch altijd verweten.

Taylor is gewoon prima, moet alleen wat meer gaan scoren. Deed gisteren structureel zijn defensieve werk gewoon goed en gaat met Henderson erbij ook gewoon groeien.

Tahirovic Hylanson en Taylor zullen denk ik regelmatig samen wisselen zodat ze allemaal spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 februari 2024 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 12:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangezien ik Koeman een slechte coach vind is hem selecteren voor het nl elftal voor mij geen enkele graadmeter.

Gisteren 2 keer een pass op Brobbey van Bergwijn tegen 8 van Berghuis. In welke wereld is hij dan goed in de combinatie met Brobbey?

Ik zou hem gewoon uit je elftal halen. Doet defensief niet het werk wat gedaan MOET worden en is aanvallend geen schim van de speler die hij bij PSV was. Laat Forbs daar maar eens tien potjes spelen met een van de jong spelers als invaller wekelijks.
Ik ben het eens hoe je over Koeman denkt, ook dat Bergwijn geen schim meer is van zijn PSV tijd. Toch is hij nog één van de weinigen die nog zijn mannetje passeert, er gaat nog steeds dreiging van uit, is wel ongelukkig in de afronding maar die zijn er meer..

Maar uit het elftal halen voor wie dan ook op dit moment bij Ajax op zijn positie vind ik iets te ver gaan.
remco k
 remco k - maandag 05 februari 2024 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2024 - 12:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben het eens hoe je over Koeman denkt, ook dat Bergwijn geen schim meer is van zijn PSV tijd. Toch is hij nog één van de weinigen die nog zijn mannetje passeert, er gaat nog steeds dreiging van uit, is wel ongelukkig in de afronding maar die zijn er meer..

Maar uit het elftal halen voor wie dan ook op dit moment bij Ajax op zijn positie vind ik iets te ver gaan.
Mannetje passeert? Wanneer dan, hij komt letterlijk nog geen container voorbij sinds vorig jaar winter. Ik ben oprecht vaak verbaasd als hij dan wel eens een keer iets goed doet.

En dat meen ik ook echt. Ook zonder bal gewoon een drama voetballer. Het Ajax shirt niet meer waard en al zeker niet de aanvoerdersband.

Ik hoop oprecht dat hij dat weet om te keren hoor, maar hij is momenteel gewoon wedstrijd op wedstrijd je slechtste speler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 februari 2024 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2024 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Mannetje passeert? Wanneer dan, hij komt letterlijk nog geen container voorbij sinds vorig jaar winter. Ik ben oprecht vaak verbaasd als hij dan wel eens een keer iets goed doet.

En dat meen ik ook echt. Ook zonder bal gewoon een drama voetballer. Het Ajax shirt niet meer waard en al zeker niet de aanvoerdersband.

Ik hoop oprecht dat hij dat weet om te keren hoor, maar hij is momenteel gewoon wedstrijd op wedstrijd je slechtste speler.
Jij hebt echt je voor en je tegens, Taylor kan niks verkeerds doen en Bergwijn kan er helemaal niks van, dit is al van begin af aan.

Want ook al mist Taylor meerdere malen 100% kansen, laat hij zijn man weer lopen, dan nog verdedig je hem en durf je te stellen dat hij een goede wedstrijd speelde.

Maar nu Bergwijn, ik weet hij kan beter, bij PSV was hij echt goed, hij heeft idd zeer slechte wedstrijden gespeeld maar vind hem de laatste wedstrijden beter gaan spelen verdedigd ook meer mee

Maar goed laat maar...
p111
 p111 - maandag 05 februari 2024 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2024 - 19:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij hebt echt je voor en je tegens, Taylor kan niks verkeerds doen en Bergwijn kan er helemaal niks van, dit is al van begin af aan.

Want ook al mist Taylor meerdere malen 100% kansen, laat hij zijn man weer lopen, dan nog verdedig je hem en durf je te stellen dat hij een goede wedstrijd speelde.

Maar nu Bergwijn, ik weet hij kan beter, bij PSV was hij echt goed, hij heeft idd zeer slechte wedstrijden gespeeld maar vind hem de laatste wedstrijden beter gaan spelen verdedigd ook meer mee

Maar goed laat maar...
Klopt Jack,Hij werkt er nu echt wel voor en er gaat voldoende dreiging van uit.En Tylor was tegen PSV een van de minste hij scoort niet bij de tegengoal liep hij ook weer te zwemmen 4 meter bij de Jong vandaag Spsa moest helemaal naar binnen komen terwijl Tylor er vlak bij liep.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 februari 2024 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 13:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee waarom. Rensch is gewoon een goede rechtsback. Gisteren zit de Gooijer ook gewoon verkeerd bij die tegengoal en dat wordt rensch altijd verweten.

Taylor is gewoon prima, moet alleen wat meer gaan scoren. Deed gisteren structureel zijn defensieve werk gewoon goed en gaat met Henderson erbij ook gewoon groeien.

Tahirovic Hylanson en Taylor zullen denk ik regelmatig samen wisselen zodat ze allemaal spelen.
Mag jij vinden, ik zie 2 spelers die weinig tot niks toevoegen.. het is nu niet zo dat het debutanten zijn ofzo en mag je simpelweg veel meer van verwachten als ze al zolamg meelopen bij Ajax 1

Ps ik zie echt overal andere reacties over Taylor en Rensch maar het is lastig om een keer je ongelijk toe te geven, maar dat kennen we hier inmiddels wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 februari 2024 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2024 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2024 - 19:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij hebt echt je voor en je tegens, Taylor kan niks verkeerds doen en Bergwijn kan er helemaal niks van, dit is al van begin af aan.

Want ook al mist Taylor meerdere malen 100% kansen, laat hij zijn man weer lopen, dan nog verdedig je hem en durf je te stellen dat hij een goede wedstrijd speelde.

Maar nu Bergwijn, ik weet hij kan beter, bij PSV was hij echt goed, hij heeft idd zeer slechte wedstrijden gespeeld maar vind hem de laatste wedstrijden beter gaan spelen verdedigd ook meer mee

Maar goed laat maar...
Nu ben je aan het overdrijven. Taylor doet heel veel dingen nog niet goed. Ik verdedig hem uberhaubt amper. Enige dat ik zeg en wat de feiten aan cijfers gewoon onderbouwen, is dat hij steeds beter gaat spelen, meer meters maakt en steeds minder vaak zijn man laat lopen.
En dat een aantal hier hem beoordelen op taken die helemaal niet zijn eerste taken zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2024 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2024 - 23:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt Jack,Hij werkt er nu echt wel voor en er gaat voldoende dreiging van uit.En Tylor was tegen PSV een van de minste hij scoort niet bij de tegengoal liep hij ook weer te zwemmen 4 meter bij de Jong vandaag Spsa moest helemaal naar binnen komen terwijl Tylor er vlak bij liep.
Dus je aanvallende middenvelder zit verkeerd omdat hun spits vrij stond? Bijzondere beredenering.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 februari 2024 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus je aanvallende middenvelder zit verkeerd omdat hun spits vrij stond? Bijzondere beredenering.
Niet eens enkel dat het zijn man is, het is de manier hoe die terugsjokt ipv sprint
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 februari 2024 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu ben je aan het overdrijven. Taylor doet heel veel dingen nog niet goed. Ik verdedig hem uberhaubt amper. Enige dat ik zeg en wat de feiten aan cijfers gewoon onderbouwen, is dat hij steeds beter gaat spelen, meer meters maakt en steeds minder vaak zijn man laat lopen.
En dat een aantal hier hem beoordelen op taken die helemaal niet zijn eerste taken zijn.
En ook jij weet dat tahirovic betere cijfers overlegd... Dus waarom dan altijd de hand boven de kop houden van een Taylor (ook door vh schip) puur omdat het eigen jeugd is ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 februari 2024 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu ben je aan het overdrijven. Taylor doet heel veel dingen nog niet goed. Ik verdedig hem uberhaubt amper. Enige dat ik zeg en wat de feiten aan cijfers gewoon onderbouwen, is dat hij steeds beter gaat spelen, meer meters maakt en steeds minder vaak zijn man laat lopen.
En dat een aantal hier hem beoordelen op taken die helemaal niet zijn eerste taken zijn.
Zo zie ik ook Bergwijn beter renderen, niet dat hij al op niveau is maar hij geeft nu meer voorzetten, gaat minder voor zich zelf schiet nu minder van te grote afstand op goal, verdedigd meer mee.

Wanneer Taylor meer mee verdedigd, dan komt het wel goed, Henderson gaat hem zeer zeker corrigeren meer aansturen, hier leert hij van en de kansen voor de goal gaat hij wel afmaken.

.
p111
 p111 - woensdag 07 februari 2024 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus je aanvallende middenvelder zit verkeerd omdat hun spits vrij stond? Bijzondere beredenering.
Dat is helemaal niet bijzonder,zoals je misschien wel is opgevallen is het tegenwoordig normaal dat je als voorhoede en middenvelders ook mee verdedigd,en hij was ook prima mee terug gegaan en stond dan ook toevallig bij de 16 van Ajax en vlajbij de deJong die naar binnen was getrokken en vogelvrij was gelaten door wie ook die taak had ? ,maar goed hij was vlak bij de Jong maar waarschijnlijk dacht hij net als jij ik ben een aanvallende middenvelder ik sta hier toevallig en de Jong is mijn man niet.Wat ik wil zeggen is niet dat het zijn schuld is dat de Jong zo vrij naar binnen liep maar was er wel het dichtste bij en had hem nog kunnen stoppen maar deed niks,hij liet het aan Sato over die net een paar stappen te kort kwam,en dat was jammer want die speelde een prima pot als vervanger van Rensch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2024 door p111 --
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2024 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 21:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet eens enkel dat het zijn man is, het is de manier hoe die terugsjokt ipv sprint
Hij loopt juist met zijn eigen man mee en doet dus niets verkeerd.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2024 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2024 - 21:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ook jij weet dat tahirovic betere cijfers overlegd... Dus waarom dan altijd de hand boven de kop houden van een Taylor (ook door vh schip) puur omdat het eigen jeugd is ?
Omdat het niet over dezelfde positie gaat. Een 6 met een 8 vergelijken is net zo kansloos als een buitenspeler met een centrale verdediger.

Kom even op zeg. Dacht oprecht dat er tegenwoordig iets meer inhoud inzat.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2024 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2024 - 13:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet bijzonder,zoals je misschien wel is opgevallen is het tegenwoordig normaal dat je als voorhoede en middenvelders ook mee verdedigd,en hij was ook prima mee terug gegaan en stond dan ook toevallig bij de 16 van Ajax en vlajbij de deJong die naar binnen was getrokken en vogelvrij was gelaten door wie ook die taak had ? ,maar goed hij was vlak bij de Jong maar waarschijnlijk dacht hij net als jij ik ben een aanvallende middenvelder ik sta hier toevallig en de Jong is mijn man niet.Wat ik wil zeggen is niet dat het zijn schuld is dat de Jong zo vrij naar binnen liep maar was er wel het dichtste bij en had hem nog kunnen stoppen maar deed niks,hij liet het aan Sato over die net een paar stappen te kort kwam,en dat was jammer want die speelde een prima pot als vervanger van Rensch.
Hij liep gewoon met zijn eigen man mee die stopte rond de 16 en daardoor daar ook bleef.

Aanvallers die meeverdedigen, daarvan wordt niet verwacht dat ze verdedigen op de aanvallers van de tegenstanders maar dat ze druk zetten en meeverdedigen op hun eigen man of de mensen die spelen in hun zone.
p111
 p111 - donderdag 08 februari 2024 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2024 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij liep gewoon met zijn eigen man mee die stopte rond de 16 en daardoor daar ook bleef.

Aanvallers die meeverdedigen, daarvan wordt niet verwacht dat ze verdedigen op de aanvallers van de tegenstanders maar dat ze druk zetten en meeverdedigen op hun eigen man of de mensen die spelen in hun zone.
Behalve als je niemand meer hebt en de spits 3 meter bij je vandaan loopt.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2024 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2024 - 23:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Behalve als je niemand meer hebt en de spits 3 meter bij je vandaan loopt.
Dat moment duurde zonde 1,5 seconden en hij was er geen drie meter bij vandaan maar zo’n tien meter. Daarnaast speel je in die situatie met 6 Ajacieden tegen 4 psv spelers.

Je mag je centrum kwalijk nemen dat ze beiden zinloos uit stappen, gooijer is de man die de voorzet zou moeten blokken maar is daar weg.

Het enige dat je Taylor zou mogen kwalijk nemen is dat hij aan de rechterkant in je defensie die een rol van betekenis had kunnen spelen waar die voorzet weg komt.

Wat je ook kan zeggen is dat dit gewoon een hele knappe goal is van PSV waarbij het met name knap is dat ze je rechtsback en hele centrale duo uit positie wordt gespeeld.
p111
 p111 - vrijdag 09 februari 2024 - 11:58   quote  deeplink  
Laat dit maar rusten,Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld met VEEL inzet en dat kan je niet altijd zeggen, wij hadden de betere uitgespeelde kansen die werden helaas niet afgemaakt maar je had hem zeker kunnen winnen,Maar er zit best veel vooruitgang in het team,dus er is weer hoop dat het seizoen nog een redelijk slot krijgt.
remco k
 remco k - vrijdag 09 februari 2024 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2024 - 11:58 schreef p111 het volgende:
Laat dit maar rusten,Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld met VEEL inzet en dat kan je niet altijd zeggen, wij hadden de betere uitgespeelde kansen die werden helaas niet afgemaakt maar je had hem zeker kunnen winnen,Maar er zit best veel vooruitgang in het team,dus er is weer hoop dat het seizoen nog een redelijk slot krijgt.
Helemaal eens.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 februari 2024 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2024 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het niet over dezelfde positie gaat. Een 6 met een 8 vergelijken is net zo kansloos als een buitenspeler met een centrale verdediger.

Kom even op zeg. Dacht oprecht dat er tegenwoordig iets meer inhoud inzat.
Dan schuif je henderson door naar 8 ipv taylor (zijn favoriete positie) en zet je tahirovic op 6

Problem solved
remco k
 remco k - vrijdag 16 februari 2024 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2024 - 17:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan schuif je henderson door naar 8 ipv taylor (zijn favoriete positie) en zet je tahirovic op 6

Problem solved
Hij speelde vrijwel alles op 6 bij Liverpool en niet op 8.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV; zaterdag 3-2-2024; 20:00u uitslag = 1-1









0.0066049