BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sc Heerenveen-Ajax; zondag, 11 februari 2024 om 14:30u. Uitslag 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2024 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 18:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad hadden Taylor en Berghuis gewisseld moeten worden, door wie is niet belangrijk want wat speelde ze beiden slecht zeg
Precies, Jack.
Met een wissel geef je een signaal.signaal af dat je ontevreden bent. Nu gebeurde er helemaal niks en konden veel spelers doorgaan met slaapwandelen.
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2024 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 19:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Schippie vond ze 90 minuten lang ver ondermaats, waar bleven die juiste wissels dan?
Precies wat ik vanmiddag al constateerde. Wat is dat toch met die trainers van Ajax en hun wisselbeleid??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 februari 2024 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 19:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies wat ik vanmiddag al constateerde. Wat is dat toch met die trainers van Ajax en hun wisselbeleid??
Bang misschien dat het dan nog minder wordt, willen ze hun vingers niet branden, krijgt hij geen voorstellen van zijn assistenten of raadpleegde hij niet, zelf geen inzicht?
Heel vreemd idd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2024 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 11 februari 2024 - 20:12   quote  deeplink  
Hoe kan je in hemelsnaam met een achterstand met 4 verdedigers eindigen en geen moment de ballen er gewoon in pompen.

Nee sorry, van t Schip is een geweldenaar maar geen geweldige trainer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 februari 2024 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 20:12 schreef remco k het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam met een achterstand met 4 verdedigers eindigen en geen moment de ballen er gewoon in pompen.

Nee sorry, van t Schip is een geweldenaar maar geen geweldige trainer.
Eens, hij had forbs er niet uit moeten halen maar eerder Sosa of Taylor

Ik geloof in het feit dat als je achter staat met zowel Brobbey en Akpom moet spelen, dan wordt er tenminste gescoord
remco k
 remco k - zondag 11 februari 2024 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, hij had forbs er niet uit moeten halen maar eerder Sosa of Taylor

Ik geloof in het feit dat als je achter staat met zowel Brobbey en Akpom moet spelen, dan wordt er tenminste gescoord
Akpom is logisch om in te brengen. Maar een Medic is kopsterk en erg lang. Die breng je dan toch voor een Gooijer of Sutalo.
p111
 p111 - zondag 11 februari 2024 - 21:07   quote  deeplink  
Man man iedere trainer weet zet 30 minuten lang druk op die achterhoede van Ajax en je krijgt kansen de man van 20 miljoen ene Susalo is een lachwekkende speler die geeneen bal wil hebben want hij KAN WERKELIJK GEEN BAL OPBOUWEN HET IS AJAX ONWAARDIG.Een schande voor onze club en als het niet goedschiks gaat dan maar kwaadschiks ,de eerste helft een dramatische Tylor/Susalo/Frobs en Sosa geef gvd dan Kaplan de kans en gooi Fritz Jim voor de leeuwen want dit zooitje is pas gaan werken na de 3-0 voor Heereveen toen waren ze pas bereid om de beuk en de energie er in te gooien,en als je dan moet aanvallen gooi je de slechtste opbouwers er uit Sutalo/ en probeer daar Kaplan en Tylor er uit voor Fritz Jim en Frobs voor Akpon,nu was het alleen Akpon maar als je voorin geen ballen krijgt heb je ook niks aan akpon.Al word het niet beter je moet een daad stellen keihard werken of banken.
Pietje
 Pietje - zondag 11 februari 2024 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 20:12 schreef remco k het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam met een achterstand met 4 verdedigers eindigen en geen moment de ballen er gewoon in pompen.

Nee sorry, van t Schip is een geweldenaar maar geen geweldige trainer.
Wat dat betreft zijn wij het hier allemaal met elkaar eens.
Voorzichtigheid/of angst voeren de boventoon.
Ik vrees toch echt dat John van 't Schip danig overschat wordt als trainer. In dergelijke situaties is het pompen en nog eens pompen en je langste spelers naar voren brengen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 februari 2024 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Akpom is logisch om in te brengen. Maar een Medic is kopsterk en erg lang. Die breng je dan toch voor een Gooijer of Sutalo.
Hier kan ik ook mee leven, Gooijer heeft echt wel wat in zijn mars maar moet je op zijn huid blijven zitten is nog jong, maar voor Sutolo eens due gad wel gewisseld mogen worden, die is veel te angstig lijkt het, aarzelt te veel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 februari 2024 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 22:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn wij het hier allemaal met elkaar eens.
Voorzichtigheid/of angst voeren de boventoon.
Ik vrees toch echt dat John van 't Schip danig overschat wordt als trainer. In dergelijke situaties is het pompen en nog eens pompen en je langste spelers naar voren brengen.
Snap ergens zijn angst wel want er lagen er al drie in het mandje, je kan dan geen extra doelpunt meer toestaan voor een volledige afgang, dus ergens begrijp ik het ergens wel.

Hij moet Akpon en Brobbey gezamenlijk opstellen, 3 man achter in en met wingbacks spelen, heeft een grotere kans van de 0 houden achter in en twee gasten voor in die kunnen scoren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 februari 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 februari 2024 - 13:59   quote  deeplink  
Forbs kan nog niet in de schijn staan van Bergwijn al is hij nog niet op niveau.

En vh Schip doet het naar behoren maar is geen prijzenpakker
hjf
 hjf - maandag 12 februari 2024 - 17:04   quote  deeplink  
Met de achterhoede die we nu hebben gaan we geen een wedstrijd de 0 houden. Vooral die Sutalo is een doorn in het oog. Deze man moet voorlopig maar even gaan banken en voor mij mag Medic het gaan proberen, want slechter dan Sutalo kan hij toch niet zijn denk ik.
remco k
 remco k - dinsdag 13 februari 2024 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2024 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Snap ergens zijn angst wel want er lagen er al drie in het mandje, je kan dan geen extra doelpunt meer toestaan voor een volledige afgang, dus ergens begrijp ik het ergens wel.

Hij moet Akpon en Brobbey gezamenlijk opstellen, 3 man achter in en met wingbacks spelen, heeft een grotere kans van de 0 houden achter in en twee gasten voor in die kunnen scoren
Hij moet gewoon lekker met deze opstelling verder gaan. Kijk de goals van Heerenveen eens terug. Allemaal toevalstreffers. Qua counters lag het ook lang niet zo open als voorheen.

Akpom brengt niets als hij basis is.

Zijn angst is onbegrijpelijk. Je staat achter. Dan ga je proberen te kantelen en niet te consolideren als Ajax zijnde.
remco k
 remco k - dinsdag 13 februari 2024 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2024 - 13:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Forbs kan nog niet in de schijn staan van Bergwijn al is hij nog niet op niveau.

En vh Schip doet het naar behoren maar is geen prijzenpakker
Forbs bracht letterlijk evenveel als Bergwijn. Beiden brengen niks namelijk. De een mag alleen blijven staan en de ander wordt direct gewisseld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 februari 2024 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2024 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Forbs bracht letterlijk evenveel als Bergwijn. Beiden brengen niks namelijk. De een mag alleen blijven staan en de ander wordt direct gewisseld.
Er zit meer dreiging in van Bergwijn, heeft een betere controle, qua assists mag het wel meer zijn, mis wat dit aan gaat Tadic

Forbs heb ik niet veel zien doen, zijn balbehandeling is te chaotisch maar moet misschien meer wedstrijden krijgen, is nog jong

Om de kas te spekken mogen beiden vertrekken van de zomer wat mij betreft
p111
 p111 - dinsdag 13 februari 2024 - 14:45   quote  deeplink  
Forbs is nog geen schaduw van Bergwijn,hij kan alleen rennen.Bergwijn is veel dreigender heeft een beter schot is techn/beter.Gewoon ondanks niet in vorm veel beter als miskoop Forbs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 februari 2024 door p111 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 februari 2024 - 17:16   quote  deeplink  
Ik heb hier vorige week Sutalo en Sosa verdedigd en gepleit on ze vertrouwen te geven maar dit blijkt onmogelijk!!
Zolang we met deze heren blijven aankloten moet je er elke wedstrijd minimaal 3 maken voor n puntje..
Nu maken we met onze voorhoede altijd wel n paar goals, maar dat is dweilen met de kraan open. We hadden met Bassey en Schuurs altijd moeite en vonden die niet goed genoeg maar die hadden we nu prima kunnen gebruiken. Hadden een centrale verdediger en linksback nodig ipv een 6. Dat dan in de zomer maar. Nu wordt het vechten met AZ voor plek 4. Plek 3 is onhaalbaar, Twente is te stabiel en hebben er eerlijk gezegd ook
meer recht op.
remco k
 remco k - dinsdag 13 februari 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2024 - 17:16 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik heb hier vorige week Sutalo en Sosa verdedigd en gepleit on ze vertrouwen te geven maar dit blijkt onmogelijk!!
Zolang we met deze heren blijven aankloten moet je er elke wedstrijd minimaal 3 maken voor n puntje..
Nu maken we met onze voorhoede altijd wel n paar goals, maar dat is dweilen met de kraan open. We hadden met Bassey en Schuurs altijd moeite en vonden die niet goed genoeg maar die hadden we nu prima kunnen gebruiken. Hadden een centrale verdediger en linksback nodig ipv een 6. Dat dan in de zomer maar. Nu wordt het vechten met AZ voor plek 4. Plek 3 is onhaalbaar, Twente is te stabiel en hebben er eerlijk gezegd ook
meer recht op.
Meer recht wordt aan het einde van de rit gewoon bepaald door de punten.

We hebben een flink aantal prima wedstrijden gespeeld waarbij we zelfs aan plek drie en sommigen plek twee dachten.

Dan verlies je van Heerenveen en nu is alles weer drama? Kom op zeg.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 februari 2024 - 18:39   quote  deeplink  
Klopt Remco, wordt aan het eind beslist maar ik zie op dit moment de 4de plek als het hoogst haalbare.
We krijgen het verdedigend niet voor elkaar, behalve vorige week.
Als je eerlijk bent, naar de feiten kijkt en op de bank ziet dat er weinig kwaliteit zit, is boven AZ eindigen al een prestatie!
p111
 p111 - dinsdag 13 februari 2024 - 18:56   quote  deeplink  
Het probleem is toch de kwaliteit,vandaar dat het zo wisselvallig is ze moeten top inzet hebben en niet onder druk staan want anders gaat het mis. Gisteren erg genoten van Jong Ajax prachtige aanvallen gezien met een geweldige Kaplan en Banel/Fritz/Vos/Rijkhoff ,als Kaplan zo makkelijk ziet voetballen dan denk ik dat het tijd is om hem een kans te geven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 februari 2024 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2024 - 18:56 schreef p111 het volgende:
Het probleem is toch de kwaliteit,vandaar dat het zo wisselvallig is ze moeten top inzet hebben en niet onder druk staan want anders gaat het mis. Gisteren erg genoten van Jong Ajax prachtige aanvallen gezien met een geweldige Kaplan en Banel/Fritz/Vos/Rijkhoff ,als Kaplan zo makkelijk ziet voetballen dan denk ik dat het tijd is om hem een kans te geven.
Riep ik ook al tijdens de wedstrijd, de vorige wedstrijden liet hij dit ook al zien, is daarnaast kopsterk
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 februari 2024 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2024 - 17:16 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik heb hier vorige week Sutalo en Sosa verdedigd en gepleit on ze vertrouwen te geven maar dit blijkt onmogelijk!!
Zolang we met deze heren blijven aankloten moet je er elke wedstrijd minimaal 3 maken voor n puntje..
Nu maken we met onze voorhoede altijd wel n paar goals, maar dat is dweilen met de kraan open. We hadden met Bassey en Schuurs altijd moeite en vonden die niet goed genoeg maar die hadden we nu prima kunnen gebruiken. Hadden een centrale verdediger en linksback nodig ipv een 6. Dat dan in de zomer maar. Nu wordt het vechten met AZ voor plek 4. Plek 3 is onhaalbaar, Twente is te stabiel en hebben er eerlijk gezegd ook
meer recht op.
Het is ook vertrouwen.. want vertel jij me is waarom een sosa gelijk in de media word afgebrand door vh schip..

Terwijl een rensch en Taylor wekelijks meerdere fouten maken en onomstreden zijn..

En kwaliteit ? Kijk ff naar de tegenstander donderdag en wat die trainer voor elkaar krijgt.. vh schip is een sympathieke man, maar geen goede trainer.. dat zag je tegen Heerenveen, zowel de eerste helft als ook de 2de helft wist hij gen antwoord te verzinnen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 februari 2024 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2024 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Riep ik ook al tijdens de wedstrijd, de vorige wedstrijden liet hij dit ook al zien, is daarnaast kopsterk
Dat zou betekenen dat Hato naar linksback moet ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sc Heerenveen-Ajax; zondag, 11 februari 2024 om 14:30u. Uitslag 3-2









0.0055780