|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ons aller Ajax mag het weer thuis gaan proberen. Ditmaal thuis tegen een goed presterend NEC. Plek 5 tegen plek 7. Ook deze pot kan weer alle kanten op. Waarschijnlijk hebben we weer 3 goals nodig voor een overwinning. Kijken hoe de ploeg reageert op de matige vertoning van afgelopen donderdag. Onze tegenstander herbergt een aantal bekende namen met Cilissen, Hansen, Baas en Schone. Ik verwacht een gelijkspelletje 2-2. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Na een slechte wedstrijd komt meestal goede wedstrijd,veel meer keus heeft Johnnie nog niet dus het zal waarschijnlijk weer de zelfde 11 zijn,een 3-1 winst. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
ik ga voor 3 punten voor Ajax. en vooral vooral een wedstrijd met de snelheid en intensiteit van de laatste 10 minuten tegen Bodo. Niet alleen meelopen naar achteren maar ehct veel dichter op de tegenstander staan en het duel aangaan en winnen. ook achterin geen ruimte geven maar dicht op de man zodat ze niet in de actie kunnen komen of rustig kunnen schieten. de voorhoede met meer beweging om ruimte voor elkaar te creeeren... komop Ajax! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat zou elke wedstrijd moeten gebeuren alleen weet ik niet of hij dat er in krijgt met deze selectie. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dat verwacht ik elke wedstrijd maar dat kunnen ze op een of andere manier niet opbrengen....is ook tekortkoming van de staf vrees ik. We moeten inmiddels achterom kijken want de concurrentie voor de 5de plek zit ons op de hielen... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
En als je dan de opstelling ziet, heb ik er weinig vertrouwen in. Sorry maar echt nivo van Sparta, Heerenveen en GAE. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Succes.... Snap vh schip niet meer maar het zal wel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Henderson meer op 8 iets wat ik vd week al zei en dan tahirovic meer op 6..
Alleen zelf had ik Kaplan naast satulo gezet ipv rensch en taylor start fel maar tjah.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Toch 1-0 misschien te weinig kansen over het geheel te zien maar nog geen doelpunt tegen, laten we het hopen dat we over de hele wedstrijd de nul kunnen houden, dit zou al winst betekenen tov de vorige wedstrijden
En ik zou graag van den Boomen weer willen zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 15:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:Toch 1-0 misschien te weinig kansen over het geheel te zien maar nog geen doelpunt tegen, laten we het hopen dat we over de hele wedstrijd de nul kunnen houden, dit zou al winst betekenen tov de vorige wedstrijden En ik zou graag van den Boomen weer willen zien Ipv is dan de vraag.. tahirovic en henderson prima, Taylor tjah.. en vd boomen zie ik niet op 10 spelen eigenlijk.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:[..] Ipv is dan de vraag.. tahirovic en henderson prima, Taylor tjah.. en vd boomen zie ik niet op 10 spelen eigenlijk.. Daar heb je wel een punt mee, jammer dat Sontje Hanssen niet bij ons speelt.
Ajax loopt te veel naar achter, moeten meer zelf de bal hebben |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En ja hoor daar gaan we weer, man man... de spelers van NEC zijn gewoon beter |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die hadden we al een tijd niet gezien.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit krijg je met zo’n fantasie opstelling achterin.
Gooijer moet nog niet spelen. Hato moet gewoon centraal spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Rensch en Gooijer weer mooi lucht aan het dekken en de voorzetten mogen al 60 min lang gewoon komen.. en Taylor doet die mee ?
Neem ik het Gooijer nog het minst kwalijk maar die is simpelweg minder dan gaaei en dit neem ik vh schip kwalijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Akpom voor taylo en van de Boomen voor tahirovic. Martha voor hylanson. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:Rensch en Gooijer weer mooi lucht aan het dekken en de voorzetten mogen al 60 min lang gewoon komen.. en Taylor doet die mee ? Neem ik het Gooijer nog het minst kwalijk maar die is simpelweg minder dan gaaei en dit neem ik vh schip kwalijk Als je er staat moet je presteren.
Dat ie meer krediet krijgt is logisch maar niet goed is niet goed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 15:53 schreef remco k het volgende:[..] Als je er staat moet je presteren. Dat ie meer krediet krijgt is logisch maar niet goed is niet goed. Ben ik met je eens hoor, maar vind dit ook een enorme blunder (wederom) van vh schip |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
De Nijhuis show is ook weer begonnen, klapmongool |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Taylor eruit snap ik, maar tahirovic ? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik kan niet kijken. We hebben de twee jongste kleinkinderen hier. Ik volg het zo nu en dan via teletekst. Dan valt het op dat Ajax alweer de 0 niet kan houden. Ik ben het overigens eens met Remco: als je basis bent, moet je wel presteren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die stond idd goed te spelen, vh Schip is het ook niet met zijn vreemde wissels |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax moet nu echt gaa oppassen. Zelfs de 5e plaats is niet veilig. Tjonge jonge |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Huhhh ze moeten allemaal presteren basis of geen basis, er is genoeg geld uit gegeven.
Het is weer dramatisch dat passjes over een paar meter niet aankomen, spelers kunnen nog geen speler van NEC voorbij. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En juist als je het niet verwacht.... calos forbes..... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 16:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Huhhh ze moeten allemaal presteren basis of geen basis, er is genoeg geld uit gegeven. Het is weer dramatisch dat passjes over een paar meter niet aankomen, spelers kunnen nog geen speler van NEC voorbij. En dit zooitje mag dan vd week uit naar die Noren en dan AZ..pfff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad is het nog steeds niks al spelen Sutalo en Tahirovic deze keer een goede wedstrijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een hoerige kut club is het geworden. Bah. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Goed opgelet Rensch, topper |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Buitenspel lijkt me trouwens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Buitenspel man man waarom duurt het zo lang |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch duidelijk geen buitenspel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Martha moet kennis de selectie zetten en terug naar Jong Ajax.
Die kan gewoon niet voetballen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Door je eigen club ja. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En wederom de zwakte van onze verdediging
De week ervoor wordt je genaaid omdat de grensrechter vlagt en een week later laat de grensrechter haar vlag naar beneden. Tja hoerige KNVB! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je had hier eigenlijk gewoon moeten verliezen.
Van t schip bedankt voor je hulp dit seizoen maar je bent gewoon geen goede trainer. Lekker een andere functie bekleden bij Ajax.
Verder een flinke renovatie in de selectie.
Ajax is gewoon vermoeiend om naar te kijken. Ik verdoe m’n tijd er ook gewoon mee. Wat een kut club is het geworden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:En wederom de zwakte van onze verdediging De week ervoor wordt je genaaid omdat de grensrechter vlagt en een week later laat de grensrechter haar vlag naar beneden. Tja hoerige KNVB! Inderdaad een hoerige kut KNVB, In Rotterdam wordt er wel buitenspel gegeven hoor want dan gaat de Kuip er achter staan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 16:29 schreef remco k het volgende:Je had hier eigenlijk gewoon moeten verliezen. Van t schip bedankt voor je hulp dit seizoen maar je bent gewoon geen goede trainer. Lekker een andere functie bekleden bij Ajax. Verder een flinke renovatie in de selectie. Ajax is gewoon vermoeiend om naar te kijken. Ik verdoe m’n tijd er ook gewoon mee. Wat een kut club is het geworden. Zo is het zeker, niet meer dan een muddenmoter |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een hoerige teringzooi is dit! Echt om ziek van te worden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wordt tijd dat die Taylor even paar weekjes de tribune gaat warmhouden naast zijn vriendinnetje! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 - 16:56 schreef bertus bikkel het volgende:Ons aller Ajax mag het weer thuis gaan proberen. Ditmaal thuis tegen een goed presterend NEC. Plek 5 tegen plek 7. Ook deze pot kan weer alle kanten op. Waarschijnlijk hebben we weer 3 goals nodig voor een overwinning. Kijken hoe de ploeg reageert op de matige vertoning van afgelopen donderdag. Onze tegenstander herbergt een aantal bekende namen met Cilissen, Hansen, Baas en Schone. Ik verwacht een gelijkspelletje 2-2. Weer de toto goed....helaas |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ze zeggen wel eens "eens Ajacied altijd Ajacied", maar ik heb helemaal niets meer met deze club, althans niets meer met deze selectie. Wat een waardeloze bende. Ik pas ervoor om mijn humeur te laten verzieken door deze zich voetballer noemende niks-kunners. Bah!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dit is ons niveau momenteel...het is niet anders! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 februari 2024 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:Wordt tijd dat die Taylor even paar weekjes de tribune gaat warmhouden naast zijn vriendinnetje! Haha het zal wel uit zijn...want het was weer helemaal niks |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is gewoon pijnlijk hoe onze club is afgegleden, spelers zijn niet goed genoeg en vh Schip is niet de juiste trainer het team loopt veel te veel achter uit, ze kunnen geen druk zetten en hij heeft rare wissels. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
41 tegendoelpunten... Whahahahahahshaha Slechts 4 keer de 0 weten te houden... whahahahaha Niveautje FC Volendam. Met respect jegens de Volendammers! Ik herhaal: Ajax is niks meer dan een waardeloze bende. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als voorbeeld Sontje Hansen hadden ze meer moeten doen om te behouden |
|
|
|