BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- NEC 18-2-2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 februari 2024 - 16:49   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk Pietje! Maar pijn doet het wel....
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 februari 2024 - 17:02   quote  deeplink  
Hoeven niet meer naar boven te kijken in de stand.
Proberen om 5de te worden en dat wordt nog moeilijk genoeg.
hjf
 hjf - zondag 18 februari 2024 - 17:15   quote  deeplink  
Niets meer toe te voegen aan jullie reacties. We zijn het lachertje van het Nederlands Voetbal geworden. Het gelijkspel was voor NEC gewoon dik verdiend. We werden door een middenmoter veelal achteruit gedrongen. Er is iets verschrikkelijk mis met onze jeugdopleiding. We moeten nog maar afwachten of we volgend jaar überhaupt wel Europees voetbal spelen. En zoals we afgelopen donderdagavond hebben gezien, heb je daar met deze selectie niets te zoeken. Alex Kroes kan zijn borst nat maken de komende maanden. Een nieuwe TD, trainer en 11 spelers zoeken, die ons weer gaan terug brengen waar we jarenlang hebben gestaan. Weg met dit zooitje ongeregeld. Niet de bezem, maar de honkbalknuppel er doorheen!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 februari 2024 - 18:00   quote  deeplink  
Van het Schip stelt veel te veel jonkies op die er nog lang niet zijn
Pietje
 Pietje - zondag 18 februari 2024 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2024 - 16:49 schreef bertus bikkel het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Pietje! Maar pijn doet het wel....
Het doet zeker pijn, Bertus. Ik was eergisteren jarig (75 jaar) en ben al 69 jaar supporter van Ajax, maar zo in- en in slecht als nu... Ik kan het mij beslist niet herinneren. En voorlopig zie ik daar geen enkele verbetering in komen. We zullen de komende jaren helaas vastzitten aan de huidige selectie. Want laten we wel wezen, welke fatsoenlijke club wil er miljoenen euro's uitgeven aan zulke minkukels.
Bedankt Mislintat! 😥
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 februari 2024 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2024 - 18:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het doet zeker pijn, Bertus. Ik was eergisteren jarig (75 jaar) en ben al 69 jaar supporter van Ajax, maar zo in- en in slecht als nu... Ik kan het mij beslist niet herinneren. En voorlopig zie ik daar geen enkele verbetering in komen. We zullen de komende jaren helaas vastzitten aan de huidige selectie. Want laten we wel wezen, welke fatsoenlijke club wil er miljoenen euro's uitgeven aan zulke minkukels.
Bedankt Mislintat! 😥
Nog gefeliciteerd Pietje, maar ben het niet helemaal eens
Zo veel spelers die door Mislintat gekocht zijn deden het vandaag niet zo heel slecht.

Ramaj heeft ons behoed voor een grote nederlaag
De aankopen Sutalo, Forbs en Tahirovic speelden een goede wedstrijd.

Het waren eerder de jonkies die door het ijs zakten wat je eigenlijk kan verwachten
Ik vind dat vh Schiphol slechte keuzes maakt, iedere keer ziet het elftal er anders uit en hij wisselt vreemd.

Met een paar goed gerichte aankopen, en de juiste trainer kunnen we volgend jaar in de top 3 eindigen
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 februari 2024 - 18:24   quote  deeplink  
Nog gefeliciteerd Pietje!! Mooie leeftijd...
Inderdaad, dit gaat nog lang duren en de knvb helpt ons dan nog even door Naaihuis naar Amsterdam te sturen die het niet na zal laten om zijn Twente ff te helpen...
Wat n maffia!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 februari 2024 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2024 - 18:24 schreef bertus bikkel het volgende:
Nog gefeliciteerd Pietje!! Mooie leeftijd...
Inderdaad, dit gaat nog lang duren en de knvb helpt ons dan nog even door Naaihuis naar Amsterdam te sturen die het niet na zal laten om zijn Twente ff te helpen...
Wat n maffia!!
Was echt voor schandaal Naaihuis met zijn vriendjes van de VAR
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 februari 2024 - 18:43   quote  deeplink  
Makkelie is er ook zo eentje werkt voor de politie (part-time) in Rotterdam, laten ze Ajax -PSV fluiten, hoe verzinnen ze dit bij de KNVB ???
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 18 februari 2024 - 18:50   quote  deeplink  
wat een verschrikkelijke afgang...na de 1-0 alleen maar breed en terug en bij iedere aanval naar voren haalden de nec spelers de aanvallende ajaxieden makkelijk in...terwijl dat omgekeerd gewoon niet of nauwelijks lukte...pas bij 1-1 ging ajax meer naar voren voetballen, en na de 2-1 ging ajax weer over tot slaapzaalvoetbal...en dus 2-2.
ik begrijp de opstelling gewoon niet en vooral de instelling maakt mij boos en verdrietig tegelijk...

en als ik dan bij naar huis rijden vh schip hoor zeggen dat dit spel het gewoon is en dat ajax de rest van het seizoen niet beter wordt...grrrr...sla met deuren man, scheld je spelers verrot en druk ze met hun waffel in een prutsloot...deze trainer gaat ons ajax niet beter maken, want hij dnekt dat het is wat het is,...ja, dan heb je als trainer dus geen enkele meerwaarde...

snel exit, een houwdegen de komende wedstrijden voor de ploeg en strijden tot je erbij neervalt...dan heb ik er nog respect voor...
nu hoor ik van medesupporters dat ze mentaal echt aan het afhaken zijn en de komende wedstrijden steeds minder zin hebben om te komen kijken...dus de lege stoeltjes laten dat straks wel zichtbaar zien

ja de scheidsrechters zijn al langere tijd niet in het voordeel van ajax. almere 2 strafschoppen niet gegeven, bal achter de lijn bij heerenveel niet voor gekozen en ook nu geen handsbal afgetikt...maar dan baal ik dus van de technische staf...ze staan of zitten langs de lijn en zijn lieverds en muisstil...bij slot of andere trainers zie je dat ze bewust de scheidsrechter en de 4e man continue beinvloeden...ook hier mis ik beleving!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 februari 2024 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2024 - 18:50 schreef Obdam4Ajax het volgende:
wat een verschrikkelijke afgang...na de 1-0 alleen maar breed en terug en bij iedere aanval naar voren haalden de nec spelers de aanvallende ajaxieden makkelijk in...terwijl dat omgekeerd gewoon niet of nauwelijks lukte...pas bij 1-1 ging ajax meer naar voren voetballen, en na de 2-1 ging ajax weer over tot slaapzaalvoetbal...en dus 2-2.
ik begrijp de opstelling gewoon niet en vooral de instelling maakt mij boos en verdrietig tegelijk...

en als ik dan bij naar huis rijden vh schip hoor zeggen dat dit spel het gewoon is en dat ajax de rest van het seizoen niet beter wordt...grrrr...sla met deuren man, scheld je spelers verrot en druk ze met hun waffel in een prutsloot...deze trainer gaat ons ajax niet beter maken, want hij dnekt dat het is wat het is,...ja, dan heb je als trainer dus geen enkele meerwaarde...

snel exit, een houwdegen de komende wedstrijden voor de ploeg en strijden tot je erbij neervalt...dan heb ik er nog respect voor...
nu hoor ik van medesupporters dat ze mentaal echt aan het afhaken zijn en de komende wedstrijden steeds minder zin hebben om te komen kijken...dus de lege stoeltjes laten dat straks wel zichtbaar zien

ja de scheidsrechters zijn al langere tijd niet in het voordeel van ajax. almere 2 strafschoppen niet gegeven, bal achter de lijn bij heerenveel niet voor gekozen en ook nu geen handsbal afgetikt...maar dan baal ik dus van de technische staf...ze staan of zitten langs de lijn en zijn lieverds en muisstil...bij slot of andere trainers zie je dat ze bewust de scheidsrechter en de 4e man continue beinvloeden...ook hier mis ik beleving!
Volledig mee eens👊
p111
 p111 - zondag 18 februari 2024 - 19:36   quote  deeplink  
Dit is gewoon het niveau waar die kut Duitser ons mee opgescheept heeft met medewerking van het vorige kutbestuur.Een heel seizoen naar de klote en als je niet goed genoeg bent probeer dan met passie en hard werken er nog wat van te maken.Nou ik zal je vertellen dit luiezooitje is gvd het Ajax shirtb niet waard en ik vraag aan van het schip, haal elke speler die niet hard genoeg werkt er gewoon uit schop hem naar de kleedkamer en zet er een nw in met de opdracht keihard werken of opdonderen naar de kleedkamer,ik smeek John ga aub voor de keiharde aanpak.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 februari 2024 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2024 - 19:36 schreef p111 het volgende:
Dit is gewoon het niveau waar die kut Duitser ons mee opgescheept heeft met medewerking van het vorige kutbestuur.Een heel seizoen naar de klote en als je niet goed genoeg bent probeer dan met passie en hard werken er nog wat van te maken.Nou ik zal je vertellen dit luiezooitje is gvd het Ajax shirtb niet waard en ik vraag aan van het schip, haal elke speler die niet hard genoeg werkt er gewoon uit schop hem naar de kleedkamer en zet er een nw in met de opdracht keihard werken of opdonderen naar de kleedkamer,ik smeek John ga aub voor de keiharde aanpak.
Welke aankopen van Sven ? Toen die nog speelde wonnen we nog namelijk... De enige die erin stond was satulo met een prima pot... En ramaj..

Juist de jeugd die van het schip d hand boven de kop houd en ook de oude "ster spelers" Taylor en Rensch laten het wekelijks afweten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 februari 2024 - 12:14   quote  deeplink  
Spelers als Tagliafico, Martinez, Alvarez en nog meer van die Zuid-Amerikaanse invloeden worden nodig gemist bij Ajax. Vaak door een handvol supporters afgekraakt maar deze gasten gingen door het vuur met het mes tussen de tanden
Wisten tegenstanders te frustreren met hun gedrag maar lieten geen wedstrijd verstek gaan. Nu heb je een stel handtasdragende spelers die zonder trots het Ajax-shirt dragen en enkel denken aan het geld wat eind van de maand weer wordt gestort op de bankrekening. Ze willen niet voetballen, zijn enkel bezig met randzaken. Ga godverdomme je ballen uit de broek voetballen en knokken voor elke meter. De enige die nu knokt en wil is Brobbey, maar de rest zijn slapjanussen.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 februari 2024 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 12:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Spelers als Tagliafico, Martinez, Alvarez en nog meer van die Zuid-Amerikaanse invloeden worden nodig gemist bij Ajax. Vaak door een handvol supporters afgekraakt maar deze gasten gingen door het vuur met het mes tussen de tanden
Wisten tegenstanders te frustreren met hun gedrag maar lieten geen wedstrijd verstek gaan. Nu heb je een stel handtasdragende spelers die zonder trots het Ajax-shirt dragen en enkel denken aan het geld wat eind van de maand weer wordt gestort op de bankrekening. Ze willen niet voetballen, zijn enkel bezig met randzaken. Ga godverdomme je ballen uit de broek voetballen en knokken voor elke meter. De enige die nu knokt en wil is Brobbey, maar de rest zijn slapjanussen.
Eens... Maar wat me tegenvalt is dat de jeugd (want aankopen spelen niet of nauwelijks) dit gedrag hebben... En is motivatie ook niet een trainers dingetje ? En dan heb ik het nog niet over zijn opstellingen, tactisch vermogen en spel na zoveel maand...
p111
 p111 - maandag 19 februari 2024 - 12:52   quote  deeplink  
Al zet je van Gaal voor dit zooitje neer,als je niet wil lopen creeer je niks, als je geen bal over 30 meter kan plaatsen naar het zelfde shirt kun je nooit een aanval opbouwen,als je dus geen talent hebt moet je keihard werken om de tegenstander daarmee te pakken.Maar ook dat doen ze niet behalve tegen PSV en evt die Noren,maar tegen Heerenveen waren ze weer op theekransje behalve de laatste 10 minuten,en toen maakten ze ook gelijk,alleen dacten ze daar in Zeist weer anders over.Tegen NEC excact het zelfde en terug spelen en tikkie breed en gaten laten vallen en wijzen naar elkaar pak jij die man maar ik ben een beetje moe.Al met al ik zie geen enkele vooruitgang omdat ze niet beter kunnen en niet willen werken,dus het word dit seizoen uitzitten en de frustatie maar op de app neerknallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 februari 2024 door p111 --
remco k
 remco k - maandag 19 februari 2024 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2024 - 22:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Welke aankopen van Sven ? Toen die nog speelde wonnen we nog namelijk... De enige die erin stond was satulo met een prima pot... En ramaj..

Juist de jeugd die van het schip d hand boven de kop houd en ook de oude "ster spelers" Taylor en Rensch laten het wekelijks afweten.
Waar staat sutalo bij de 2-2 dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 februari 2024 door remco k --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 februari 2024 - 15:14   quote  deeplink  
Met het huidige materiaal moet echt meer mogelijk zijn dan dit!!
Zou eens beginnen met Kaplan in het centrum ipv Rensch.
Vd Boomen en Tahirovic met Henderson op middenveld,en met 2 spitsen ( Brobbey/ Akpom)
Dan kun je Hlynsson of Berghuis op 10 kwijt en krijg je met een versterkt middenveld ook minder counters tegen....
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 19 februari 2024 - 15:16   quote  deeplink  
Laat die technische staf eens creatief zijn, durf eens iets te veranderen ipv dit zinloze geschuif!!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 19 februari 2024 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat sutalo bij de 2-2 dan?
Satulo... Kerel bekijk Rensch ook ff, die man loopt uit zijn rug en tik hem door op die gonzales of hoe die ook heet, en ja satulo zit hier ook fout maar zowel de pass, en de assist mogen nooit gebeuren...

En hey een rcv misbruiken als lcv omdat rensch perse moet spelen... Tahirovic banken die goed bezig was omdat Taylor die al maanden niks doet perse moet spelen...

Ajax zat in de lift, met een aantal aankopen in het team... Die er plots uitgingen voor jeugd en het dondert weer in elkaar.. en dan het openlijk afzeiken weer.. waarom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 februari 2024 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 19 februari 2024 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 15:14 schreef bertus bikkel het volgende:
Met het huidige materiaal moet echt meer mogelijk zijn dan dit!!
Zou eens beginnen met Kaplan in het centrum ipv Rensch.
Vd Boomen en Tahirovic met Henderson op middenveld,en met 2 spitsen ( Brobbey/ Akpom)
Dan kun je Hlynsson of Berghuis op 10 kwijt en krijg je met een versterkt middenveld ook minder counters tegen....
Eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 februari 2024 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 12:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Spelers als Tagliafico, Martinez, Alvarez en nog meer van die Zuid-Amerikaanse invloeden worden nodig gemist bij Ajax. Vaak door een handvol supporters afgekraakt maar deze gasten gingen door het vuur met het mes tussen de tanden
Wisten tegenstanders te frustreren met hun gedrag maar lieten geen wedstrijd verstek gaan. Nu heb je een stel handtasdragende spelers die zonder trots het Ajax-shirt dragen en enkel denken aan het geld wat eind van de maand weer wordt gestort op de bankrekening. Ze willen niet voetballen, zijn enkel bezig met randzaken. Ga godverdomme je ballen uit de broek voetballen en knokken voor elke meter. De enige die nu knokt en wil is Brobbey, maar de rest zijn slapjanussen.
Volledig mee eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 februari 2024 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 15:14 schreef bertus bikkel het volgende:
Met het huidige materiaal moet echt meer mogelijk zijn dan dit!!
Zou eens beginnen met Kaplan in het centrum ipv Rensch.
Vd Boomen en Tahirovic met Henderson op middenveld,en met 2 spitsen ( Brobbey/ Akpom)
Dan kun je Hlynsson of Berghuis op 10 kwijt en krijg je met een versterkt middenveld ook minder counters tegen....
Zo zie ik het ook, ik kies dan wel voor Berghuis op 10
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 februari 2024 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Satulo... Kerel bekijk Rensch ook ff, die man loopt uit zijn rug en tik hem door op die gonzales of hoe die ook heet, en ja satulo zit hier ook fout maar zowel de pass, en de assist mogen nooit gebeuren...

En hey een rcv misbruiken als lcv omdat rensch perse moet spelen... Tahirovic banken die goed bezig was omdat Taylor die al maanden niks doet perse moet spelen...

Ajax zat in de lift, met een aantal aankopen in het team... Die er plots uitgingen voor jeugd en het dondert weer in elkaar.. en dan het openlijk afzeiken weer.. waarom
Sutalo speelde over 90 minuten gezien een beste wedstrijd.

Taylor heb je helemaal niets aan, speelt zonder zelfvertrouwen, alle ballen op goal gaan hoog over en verdedigen kan hij niet.

Dus moet je Taylor niet opstellen want de linksback positie is al kut, nou dan is het helemaal gatenkaas achter in, ik snap niet dat vh Schip dit niet ziet, heel het stadion laat dit weten, gewoon voortaan vd Boomen voor Taylor, zorgt eerst eens dat we geen tegen doelpunten krijgen.
Pietje
 Pietje - maandag 19 februari 2024 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sutalo speelde over 90 minuten gezien een beste wedstrijd.

Taylor heb je helemaal niets aan, speelt zonder zelfvertrouwen, alle ballen op goal gaan hoog over en verdedigen kan hij niet.

Dus moet je Taylor niet opstellen want de linksback positie is al kut, nou dan is het helemaal gatenkaas achter in, ik snap niet dat vh Schip dit niet ziet, heel het stadion laat dit weten, gewoon voortaan vd Boomen voor Taylor, zorgt eerst eens dat we geen tegen doelpunten krijgen.
Ik vergelijk Kenneth Taylor met (ooit) Viktor Fisher en Lukas Andersen: heel grote talenten, maar het komt/kwam er nooit helemaal uit bij Ajax. Echt heel jammer om Taylor zo opzichtig tekort te zien komen. Alleen spijtig dat Van 't Schip dat (nog) niet ziet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 februari 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 februari 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 18:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vergelijk Kenneth Taylor met (ooit) Viktor Fisher en Lukas Andersen: heel grote talenten, maar het komt/kwam er nooit helemaal uit bij Ajax. Echt heel jammer om Taylor zo opzichtig tekort te zien komen. Alleen spijtig dat Van 't Schip dat (nog) niet ziet!
Hij kan aan zijn plafond zitten of gewoon niet in vorm, maar het duurt wel heel lang nu

Ik vind hem wel aardig voetballen, alleen het mee verdedigen is niet best, ik weet niet of hij daar in kan groeien
Pietje
 Pietje - maandag 19 februari 2024 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 19:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kan aan zijn plafond zitten of gewoon niet in vorm, maar het duurt wel heel lang nu

Ik vind hem wel aardig voetballen, alleen het mee verdedigen is niet best, ik weet niet of hij daar in kan groeien
Ik weet eerlijk gezegd niet of je die gok kunt nemen. Taylor speelt soms een goede wedstrijd maar ook vaak is hij het spoor bijster.
En je hebt zeker gelijk wat betreft zijn verdedigende werk.
remco k
 remco k - donderdag 22 februari 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2024 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sutalo speelde over 90 minuten gezien een beste wedstrijd.

Taylor heb je helemaal niets aan, speelt zonder zelfvertrouwen, alle ballen op goal gaan hoog over en verdedigen kan hij niet.

Dus moet je Taylor niet opstellen want de linksback positie is al kut, nou dan is het helemaal gatenkaas achter in, ik snap niet dat vh Schip dit niet ziet, heel het stadion laat dit weten, gewoon voortaan vd Boomen voor Taylor, zorgt eerst eens dat we geen tegen doelpunten krijgen.
Een beste wedstrijd terwijl hij z’n man gewoon weg laat lopen bij de beslissende goal.

Ach ja. Dat is natuurlijk gewoon een beste wedstrijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 februari 2024 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Een beste wedstrijd terwijl hij z’n man gewoon weg laat lopen bij de beslissende goal.

Ach ja. Dat is natuurlijk gewoon een beste wedstrijd.
Tja het was 1 moment terwijl andere spelers aan de andere kant zo veel fout doen, ik bekijk het over de hele wedstrijd, gebeurd maar zelden dat een speler 100% foutloos is
remco k
 remco k - donderdag 22 februari 2024 - 21:32   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 februari 2024 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 22 februari 2024 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 19:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja het was 1 moment terwijl andere spelers aan de andere kant zo veel fout doen, ik bekijk het over de hele wedstrijd, gebeurd maar zelden dat een speler 100% foutloos is
Details zijn uiteindelijk bepalend voor een wedstrijd. En op het beslissende moment staat ie 5 meter bij z’n tegenstander weg.

Vandaag toch ook gewoon heel erg slecht.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 februari 2024 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Details zijn uiteindelijk bepalend voor een wedstrijd. En op het beslissende moment staat ie 5 meter bij z’n tegenstander weg.

Vandaag toch ook gewoon heel erg slecht.
Iedereen was kut gister..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 februari 2024 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Details zijn uiteindelijk bepalend voor een wedstrijd. En op het beslissende moment staat ie 5 meter bij z’n tegenstander weg.

Vandaag toch ook gewoon heel erg slecht.
Maar wie speelt er wel uitstekend, misschien Ramaj...

Gisteren zeer zeker slecht, ik riep niet voor niets om Kaplan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2024 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- NEC 18-2-2024









0.0073120