|
|
Stylzz
|
|
|
Het heeft er alle schijn van dat Givairo Read (17) op korte termijn definitief overgeheveld wordt van de jeugdopleiding van Feyenoord naar het eerste elftal. De verdediger heeft namelijk in het stadion een vaste plek toegekend gekregen in de kleedkamer.
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nice! Veel succes gewenst! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi, succes gozert💪 had maart vorig jaar ook al debuut gemaakt zag ik voor het eerste van volendam,, gaat rap met hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Succes en afwachten hoe hij zich ontwikkeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd Givairo word de beste rechtback ooit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Contractverlenging. jammer dat dit in de volledige negatieve tendens gaat ondersneeuwen op dit moment. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:Contractverlenging. jammer dat dit in de volledige negatieve tendens gaat ondersneeuwen op dit moment. Nu officieel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goede zaak👍de jonge goeie/betere talenten belonen met nieuwe contracten is ook waarde creëren op langere termijn nogal vaak, 18 jaar pas,, zeker voor een verdediger wel echt piepjong
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Super, hopelijk veel van genieten de komende jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al viel die in de middag ook niet mee... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vond je? Ik zag de laatste 55 minuten. Maar vond hem echt goed. Die Plug vond ik minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m vooral aan de bal matig in de voortzetting. Bij de 0-1 was hij ook helemaal weg. Maar goed, dat is een leerpunt. Kan ook niet anders op die leeftijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Best raar dat ze hem niet ingeschreven hebben voor de CL. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geloof dat dat niet hoeft spelers onder bepaalde leeftijd🤔 dacht dat dat zo werkte iig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij hem niet. Zechiel wel Read mag niet spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keuzes. Nieuwkoop wel. Maar die is weer stuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kom op jongen ,laat het zien n geef jezelf een boost! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog niet echt getest toch ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee word wat in bescherming genomen door Hwang en word denk ik bewust genegeerd bij de opbouw. Ik zou graag zien dat hij dichter op die fransman zit bij de omschakeling |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima wedstrijd ,geen gekke dingen of twijfel gezien. Twee keer kwam hij voor in de opbouw en stond hij 1x opeens aan de 16 van Utrecht . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verdedigend heel geconcentreerd. Aan de bal weinig inbreng gehad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stukken sterker dan ik z'n laatste optredens. Wel duidelijk dat er veel meer in t vat zit.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Benieuwd hoe hij zich de komende weken gaat laten zien in de basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m gister en woensdag de mindere van zijn tegenstander Werd paar keer lelijk gepasseerd Maar dat is niet raar op deze leeftijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:Vond m gister en woensdag de mindere van zijn tegenstander Werd paar keer lelijk gepasseerd Maar dat is niet raar op deze leeftijd. Kwam wel meer naar voren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|