|
|
Alexmem
|
|
|
| Die is al stuk of over 45 minuten stuk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als je z'n naam hier typt scheurt ie al iets af. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou een hoop kunnen schelen als we hem nog in actie gaan zien dit seizoen. Lijkt me niet dat het tegen NEC al is, misschien als invaller. Maar wat Bos op links brengt kan hij op rechts brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Lotomba is beter dan Deijl . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Read moet je heel houden voor de verkoop . Kan nog je enige redding worden mits het geld goed word besteedt. En dat zou onze grootste zorg moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Terug bij de groep. Geen moment te vroeg. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik ben aan het begin van het seizoen kritisch geweest op deze jongen, maar moet nu toegeven dat hij zoveel beter is dan de andere kandidaten voor zijn plek.
Maar dit keer vooral voorzichtig brengen want, zoals Leon terecht zegt, hij is wel een van onze kroonjuwelen. Op hem kan er schandalig veel verdiend worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij maakte een hoop foutjes begin van het seizoen. Herinner me dat hij regelmatig niet op zat te letten en daardoor buitenspel ophief. Logisch gezien zijn leeftijd, maar wat goed is goed en wat slecht is is slecht.
Maar qua aanleg is hij verreweg de beste. En qua aanvallende bijdrage is hij dat nu al. Zou zomaar kunnen dat hij van de zomer voor pakweg 30 miljoen gaat. Wat eigenlijk te vroeg is, maar als de wereldtop aanklopt met dergelijke bedragen, zeg dan nog maar eens nee. Dat geldt voor zowel hemzelf als Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geweldig nieuws. Hopen dat hij fysiek weer snel de oude Read is. Krijgt het elftal ook wat meer kloten voor die laatste potjes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of je hem en Bos er wel of niet bij hebt maakt een groot verschil denk ik. Met die 2 kom je een stuk makkelijker tot kansen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Met Read achter m speelde Hadj ook een paar tandjes beter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Read blij met rentree: "Het was een moeilijke tijd"

Hij keerde terug van een blessure, maakte vervolgens te veel minuten en raakte opnieuw geblesseerd. Givairo Read kon vandaag na maandenlange afwezigheid eindelijk weer minuten maken en sprak na afloop met ESPN over die lastige periode.
"Eindelijk ben ik weer terug. Het was een moeilijke tijd," begint een blije Read. "Mijn familie, vrienden en vriendin hebben mij daarin goed gesteund. Uiteraard ben ik erg blij om weer terug te zijn. Het is toch anders om op de bank te zitten, nu kan ik het team tenminste weer helpen."
Destijds was er veel kritiek op Van Persie en de staf, omdat Read te lang in het veld zou hebben gestaan. De rechtsback wil daar zelf niets van weten. "Ik ben alleen boos geweest op de situatie. Het was gewoon erg ongelukkig."
Toch is hij nu extra voorzichtig geworden. "Ik durf niet te veel risico’s meer te nemen. Desondanks heb ik tegen mijn fysio gezegd dat ik vol gas wilde geven." Uiteraard was Read ook blij met de overwinning. "We gaven niet veel weg, dat is positief. Alleen die tegentreffer was ongelukkig," sluit hij af. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alle geluiden wijzen op een transfer. Ik vind dat hij nog veel te weinig gespeeld heeft voor ons. Zou minstens nog een jaartje bij moeten komen. Ook om nog wat meer body/ervaring te krijgen voor een sterkere competitie. Daar hebben we allebei baat bij, Feyenoord en Read zelf. Gewoon nog even lekker blijven dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Jup een kanjer is hij ❤️🤍🖤 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Nog zo’n clown, lees net het Intervieuw van hem, daar heeft ie het over dat Feyenoord strijdlust heeft laten zien. Ligt het aan mij of heb ik een andere wedstrijd zitten kijken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm, eigenlijk pas na de wissels ja. Daarvoor was t kabbelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Laatste pakweg twintig minuten zag ik het wel. Die strijdlust en wil om te winnen. Toen stond Read zelf ook op het veld, misschien dat hij daar op doelde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 04 mei 2026 - 07:47 schreef RenatoBos het volgende:Nog zo’n clown, lees net het Intervieuw van hem, daar heeft ie het over dat Feyenoord strijdlust heeft laten zien. Ligt het aan mij of heb ik een andere wedstrijd zitten kijken.. Als hij elke wedstrijd laat zien wat ie in Sittard deed mag hij van mij de clown uithangen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Verschrikkelijk voor ons als deze jongen weggaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zekers, maar goede kans dat het ook zijn laatste wedstrijd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Als ze er maar iets goed voor terug halen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Meest gewilde speler uit onze selectie vermoed ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is ook niet heel veel concurrentie denk ik. Ueda zal wel wat aandacht getrokken hebben. Hadj-Moussa is met zijn technische vaardigheden ook altijd wel interessant. Verder nog een paar spelers die nog wel een ontwikkeling moeten maken en ook niet het directe stempel toptalent hebben, zoals Read dat heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 15:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Is ook niet heel veel concurrentie denk ik. Ueda zal wel wat aandacht getrokken hebben. Hadj-Moussa is met zijn technische vaardigheden ook altijd wel interessant. Verder nog een paar spelers die nog wel een ontwikkeling moeten maken en ook niet het directe stempel toptalent hebben, zoals Read dat heeft. De rest is wat de huidige status betreft meer lozen dan cashen idd |
|
|
|